marketing automation icon

Marketing automation

Wykorzystaj potencjał, jaki dają narzędzia marketing automation i zwiększ liczbę zadowolonych klientów! Automatyzacja marketingu to w dobie rosnącej konkurencji rozwiązanie, które pomoże Ci lepiej dotrzeć do klientów oraz zareagować na ich faktyczne potrzeby w czasie rzeczywistym. Wspólnie ustalamy cele, które chcesz osiągnąć – nie muszą być to cele wyłącznie sprzedażowe.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę
  • 76% firm wdrażających marketing automation generuje zwrot z inwestycji w ciągu pierwszego roku (źródło: marketo.com)
  • 77% marketerów zauważa wzrost konwersji po wdrożeniu działań marketing automation (źródło: invespcro.com)
  • Jak podaje Izba Gospodarki Elektronicznej, tylko co 3 koszyk w e-sklepach jest opłacany od razu. Marketing Automation pomaga docierać precyzyjnie do osób, które nie dokończyły zakupów

Co daje Ci marketing automation?

Narzędzia marketing automation pozwalają Ci dotrzeć do osób znajdujących się na różnych etapach lejka sprzedażowego. Nie jest to jednak komunikacja w ciemno – dane pokazują Ci wprost, kto już dodał produkt do koszyka, a kto dopiero przeglądał karty poszczególnych produktów. Dzięki temu kierujesz do użytkownika wysokojakościowy i w pełni personalizowany przekaz, którego oczekuje. A w efekcie – prowadzisz go prosto do sfinalizowania zakupu.

Marketing automation to rozwiązanie zarówno dla biznesów nastawionych na relację B2B jak i B2C. Wspólnie ustalamy cele, które chcesz osiągnąć – nie muszą być to cele wyłącznie sprzedażowe.

Zalety automatyzacji marketingu

Wśród wymienionych możliwości, jakie daje marketing automation, pojawiło się wiele korzyści, jakie niesie wdrożenie zautomatyzowanych systemów. Spośród nich warto wspomnieć także o takich jak:

  • powiększenie bazy jakościowych leadów i subskrybentów (np. poprzez dynamiczne formularze kontaktowe);
  • usprawnienie pracy zespołu marketingowego oraz działu sprzedaży poprzez zastosowanie zautomatyzowanych narzędzi komunikacyjnych;
  • zwiększenie konwersji, dzięki dopasowaniu treści do zachowań i preferencji odbiorcy;
  • wzrost szans na utrzymanie i klienta (customer retention) poprzez spersonalizowane rekomendacje produktowe oraz działania zachęcające do wznowienia porzuconych procesów, np. powrót do porzuconych koszyków zakupowych.

Pakiet start (pierwszy miesiąc współpracy):

Poprawne wdrożenie narzędzia od podstaw jest zadaniem wymagającym i często skomplikowanym. Wiedza i doświadczenie naszych specjalistów gwarantują Ci, że cały proces przebiegnie szybko i sprawnie, a Ty będziesz mógł efektywnie korzystać z automatyzacji swojego marketingu.

1. Wdrażamy system

Implementacja skryptów śledzących

🗸

Wgranie feedu produktowego do systemu i integracja parametrów niestandardowych

🗸

Import bazy kontaktów do systemu

🗸

2. Implementujemy podstawowe automatyzacje:

Wysyłka maila aktywacyjnego do zaimportowanej bazy

🗸

Maile z porzuconymi koszykami do bazy

🗸

Widgety Social Proof (dla klientów Sales Manago)

🗸

Livechat

🗸

Exit popup z zapisem na newsletter oraz mail z kodem rabatowym (jeśli Klient zdecyduje się na takie rozwiązanie / będzie ono możliwe do zrealizowania pod kątem technicznym)

🗸

Ramki produktowe: na stronie głównej, na karcie produktu, w koszyku (w zależności od możliwości technologicznych w serwisie)

🗸

Zapis na wiadomości push

🗸

Mailing: zapis na newsletter

🗸

Chcę dostać wycenę

Prowadzenie stałych działań

Poprowadzimy kampanie za Ciebie, abyś nie musiał się martwić obsługą narzędzi.

Pakiet
MINI

Pakiet
MIDI

Pakiet
MAXI-CUSTOM

Mailing (ilość)

3

6

>6

Kampanie web push (ilość)

3

6

>6

Bieżąca obsługa i optymalizacja

🗸

🗸

🗸

Treści wykorzystywane w mailingach i powiadomieniach możesz dostarczać nam samodzielnie. Jeśli jednak wolisz powierzyć ich przygotowanie nam, to oferujemy możliwość rozszerzenia pakietu o dodatkowo płatną usługę contentową obejmującą:

  • przygotowanie treści maili / przekazów MA
  • przygotowanie grafik

Chcę dostać wycenę

Dlaczego warto wybrać marketing automation z Sempai?

Współpraca z dostawcami narzędzi do automatyzacji marketingu pozwala nam zaoferować Ci dedykowane rozwiązania, szyte na miarę Twoich potrzeb. Dostaniesz od nas dokładnie to, co faktycznie przyczyni się do rozwoju Twojego biznesu i jeszcze więcej:

  • wsparcie specjalistów doświadczonych w zakresie marketing automation;
  • opiekę dedykowanego opiekuna klienta;
  • innowacyjne rozwiązania – stale śledzimy trendy branżowe, reagujemy na zmiany, a nasi eksperci szkolą się w zakresie najnowocześniejszych rozwiązań, aby dostarczyć najlepsze rozwiązania do automatyzacji marketingu i sprzedaży.

Partnerstwo z dostawcami narzędzi do automatyzacji marketingu pozwala nam zaoferować Ci dedykowane rozwiązania, szyte na miarę Twoich potrzeb. Dostaniesz od nas dokładnie to, co faktycznie przyczyni się do rozwoju Twojego biznesu.

Przeczytaj także:

  1. Jak nie przeautomatyzować strony internetowej?
  2. 5 Etapów Wdrażania i Weryfikacji Działań Marketing Automation
  3. 6 Najczęstszych błędów popełnianych przy starcie/działaniu w ramach kampanii marketing automation
  4. Jak obniżyć koszty marketingowe dzięki marketing automation?
  5. Jak zwiększyć sprzedaż i liczbę leadów dzięki marketing automation?
  6. Personalizacja komunikacji marketingowej za pomocą marketing automation
  7. Jak towarzyszyć klientowi w Twoim sklepie dzięki Marketing Automation.

Współpracujemy z:

Baza
Wiedzy
TikTok Ads – Dostępne formaty reklamowe

TikTok Ads – Dostępne formaty reklamowe

Niezależnie od tego, czy planujesz samodzielne prowadzenie kampanii TikTok Ads, czy wolisz skorzystać z pomocy agencji, warto znać podstawy, dzięki kt...

Marketing sieciowy – czym jest, na czym polega, jakie przynosi efekty?

Marketing sieciowy – czym jest, na czym polega, jakie przynosi efekty?

Czym jest tak zwany marketing sieciowy, nazywany również marketingiem wielopoziomowym (marketing MLM)? Czym się charakteryzuje? Jakie są jego efekty? ...

ostatni-webinar

Zgodnie z unijnym Aktem o rynkach cyfrowych, od 7 marca 2024 r. wszystkie witryny internetowe, które chcą korzystać z funkcji reklamowych Google, musz...
Case
Study

rea okladka
Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań reklamowych bez oparcia w wiarygodnych danych. Analizując ruch oraz zachowania użytkowni...