Najnowsze
wydarzenia online

Łatwy start na Allegro – Rozgrzewka przed InCommerce x Allegro

22 sierpnia 2024 11:00

Przeglądaj
odcinki

Łatwy start na Allegro – Rozgrzewka przed InCommerce x Allegro

22 sierpnia 2024

Zanim 12 września warszawskie Kino Muranów wypełni się po brzegi e-commerce’ową wiedzą podczas InCommerce x Allegro, zapraszamy na webinar rozgrzewkowy, który wprowadzi Cię w tematykę tego wydarzenia.

Chcesz rozpocząć sprzedaż na największym polskim marketplace? Zastanawiasz się, czy to dobry kierunek dla rozwoju Twojego biznesu? 

Weź udział w webinarze i poznaj pierwsze kroki na Allegro od podszewki!

⭐ Webinar gościnnie poprowadzi: Angelika Jaskulska – Senior Education and Merchant Development Partner, Akademia Allegro.

obejrzyj

Jak sprawdzić, czy reklamy Allegro Ads działają? Odkryj sekrety skutecznej analityki w Allegro Ads

17 lipca 2024

Chcesz wiedzieć, jak efektywnie mierzyć sukces Twoich kampanii Allegro Ads? 

Ten webinar zapewni Ci kompleksowe spojrzenie na narzędzia i strategie niezbędne do optymalizacji Twoich działań reklamowych na najpopularniejszym polskim marketplace.

Dowiesz się:
✅ jak definiować wyznaczniki sukcesu w kontekście Allegro Ads,
✅ jakie kluczowe wskaźniki (KPIs) śledzić, aby ocenić skuteczność reklam,
✅ jakie elementy projektowania reklam wpływają na konwersję,
✅ na jakie metryki zwracać szczególną uwagę i jak je interpretować,
✅ jak samodzielnie obliczać najważniejsze parametry kampanii,
✅ jakie narzędzia ułatwiają zarządzanie i optymalizację kampanii Allegro Ads.

Webinar poprowadzi:
Joanna Żałobińska, Junior Allegro Ads Specialist, Sempai

obejrzyj

Marketing 360: jak wyprzedzić konkurencję dzięki spójnej strategii marketingowej?

5 czerwca 2024

Chcesz zwiększyć sprzedaż, ale masz wrażenie, że Twoja strategia marketingowa jest chaotyczna i nieskuteczna?

Jeśli tak, mamy coś dla Ciebie!

Dołącz do naszego bezpłatnego webinaru, gdzie eksperci Paweł Paszkowski i Adam Gałązka odkryją przed Tobą sekrety skutecznego marketingu 360 w e-commerce!

Podczas webinaru dowiesz się:
✅ jak dobrać odpowiednie kanały marketingowe do Twojej branży i grupy docelowej,
✅ jak mierzyć i optymalizować efekty działań marketingowych,
✅ jak stworzyć spójną strategię marketingową obejmującą wszystkie kanały.

A to wszystko na podstawie case studies zrealizowanych przez ekspertów Sempai i Strigoo.

obejrzyj

TikTok – It’s easy! Naucz się tworzyć kreacje, które sprzedają!

15 maja 2024

Nie masz pomysłu, jak zacząć promować swój sklep na TikToku?
Ten webinar to idealny punkt startowy! 🔥

Podczas 90-minutowego warsztatu online zobaczysz, jak tworzyć angażujące i skuteczne filmy na TikToku, które pomogą Ci:
✔️ przyciągnąć nowych klientów,
✔️ wywindować świadomość marki,
✔️ generować leady,
✔️ wzmocnić sprzedaż! ‍

Poznasz praktyczne tipy i wskazówki prosto od Dominika Skirło – TikTok Creative Consultancy Lead Central Europe.

Co więcej: w trakcie spotkania pokażemy Ci NA ŻYWO, jak w zaledwie 10 minut stworzyć TikToka, który przyciągnie, zaangażuje i sprzeda Twoje produkty!

Brzmi ciekawie? I tak właśnie będzie! 🔥

obejrzyj

Premiera SEO Casebooka: Czym jest sukces w SEO?

9 kwietnia 2024

Szukasz aktualnych case studies SEO i chcesz poznać tajniki sukcesu od ekspertów z różnych branż? Mamy coś dla Ciebie: SEO Casebook od Sempai, a w nim:
🔥 najbardziej aktualne case studies SEO,
🔥 wypowiedzi i komentarze ekspertów i ekspertek z różnych branż,
🔥 przekrojowe spojrzenie na to, jak robić SEO w 2024 roku, by być na TOPie,
🔥 opis działań, które prowadzimy dla dużych, jak i mniejszych marek,
🔥 niepublikowane nigdzie wcześniej historie sukcesu.

Z okazji premiery SEO Casebooka zorganizowaliśmy webinar, podczas którego współautorzy publikacji – Paweł “Zgred” Gontarek, Maciej Muszyński (Casbeg), Robert Marczak (Linkhouse) i Shaban Dżelili (Sempai) – podzielili się swoimi definicjami sukcesu w SEO.

Zobacz tę dyskusję!

obejrzyj

Google Ads w dobie Consent Mode v.2: wyzwania i rozwiązania dla e-commerce

13 marca 2024

Zgodnie z unijnym Aktem o rynkach cyfrowych, od 7 marca 2024 r. wszystkie witryny internetowe, które chcą korzystać z funkcji reklamowych Google, muszą być zgodne z ramami przejrzystości i zgody 2.0 (Transparency and Consent Framework).

W praktyce oznacza to, że muszą mieć wdrożone Consent Mode v.2 – rozwiązanie zapewniające użytkownikom większą kontrolę nad ich danymi i preferencjami dotyczącymi śledzenia.

✔️ Czym jest Consent Mode v.2 i jak je wdrożyć?
✔️ Jak dostosować kampanie Google Ads, by pomimo braku informacji o konwersjach, nie odczuć spadku sprzedaży w swoim sklepie?

Tego dowiesz się podczas bezpłatnego webinaru.

obejrzyj

Content pod lupą! Jak sprawdzić, czy treści na Twojej stronie działają?

20 lutego 2024

Nie satysfakcjonuje Cię aktualny ruch na swojej stronie? Obserwujesz zbyt wysoki współczynnik odrzuceń? Masz opisane kategorie, usługi, prowadzisz bloga, ale nie notujesz poprawy widoczności lub konwersji? A może osiągasz dobre wyniki sprzedażowe, ale widzisz potencjał, by stały się jeszcze lepsze?

Odpowiedź jest prosta: przeprowadź audyt contentu!

Podczas bezpłatnego webinaru omówimy, czym jest i na czym polega audyt treści. Nauczysz się, jak przeprowadzić audyt samodzielnie i za pomocą darmowych narzędzi.

obejrzyj

Newsletter
zasubskrybuj newsletter
I bądź na bieżąco!


Zgadzam się na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch