Zaspałeś na Q4? 😴 Nie martw się, mamy dla Ciebie rozwiązanie last minute! Gorący okres zakupowy zaczyna się już teraz: przed nami największe okazje cenowe: Black Friday, Cyber Monday, Dzień Darmowej Dostawy, mikołajki oraz Boże Narodzenie.
Dowiedz się, jak zadbać o marketing swojej marki na ostatniej prostej tego roku. Podczas webinaru ekspertki z agencji Kohai i Sempai pokażą Ci, jak skutecznie połączyć działania organiczne i Meta Ads, aby wyróżnić się na tle konkurencji.
Zanim 12 września warszawskie Kino Muranów wypełni się po brzegi e-commerce’ową wiedzą podczas InCommerce x Allegro, zapraszamy na webinar rozgrzewkowy, który wprowadzi Cię w tematykę tego wydarzenia.
Chcesz rozpocząć sprzedaż na największym polskim marketplace? Zastanawiasz się, czy to dobry kierunek dla rozwoju Twojego biznesu?
Weź udział w webinarze i poznaj pierwsze kroki na Allegro od podszewki!
⭐ Webinar gościnnie poprowadzi: Angelika Jaskulska – Senior Education and Merchant Development Partner, Akademia Allegro.
Chcesz wiedzieć, jak efektywnie mierzyć sukces Twoich kampanii Allegro Ads?
Ten webinar zapewni Ci kompleksowe spojrzenie na narzędzia i strategie niezbędne do optymalizacji Twoich działań reklamowych na najpopularniejszym polskim marketplace.
Dowiesz się: ✅ jak definiować wyznaczniki sukcesu w kontekście Allegro Ads, ✅ jakie kluczowe wskaźniki (KPIs) śledzić, aby ocenić skuteczność reklam, ✅ jakie elementy projektowania reklam wpływają na konwersję, ✅ na jakie metryki zwracać szczególną uwagę i jak je interpretować, ✅ jak samodzielnie obliczać najważniejsze parametry kampanii, ✅ jakie narzędzia ułatwiają zarządzanie i optymalizację kampanii Allegro Ads.
Webinar poprowadzi: Joanna Żałobińska, Junior Allegro Ads Specialist, Sempai
Chcesz zwiększyć sprzedaż, ale masz wrażenie, że Twoja strategia marketingowa jest chaotyczna i nieskuteczna?
Jeśli tak, mamy coś dla Ciebie!
Dołącz do naszego bezpłatnego webinaru, gdzie eksperci Paweł Paszkowski i Adam Gałązka odkryją przed Tobą sekrety skutecznego marketingu 360 w e-commerce!
Podczas webinaru dowiesz się: ✅ jak dobrać odpowiednie kanały marketingowe do Twojej branży i grupy docelowej, ✅ jak mierzyć i optymalizować efekty działań marketingowych, ✅ jak stworzyć spójną strategię marketingową obejmującą wszystkie kanały.
A to wszystko na podstawie case studies zrealizowanych przez ekspertów Sempai i Strigoo.
Nie masz pomysłu, jak zacząć promować swój sklep na TikToku? Ten webinar to idealny punkt startowy! 🔥
Podczas 90-minutowego warsztatu online zobaczysz, jak tworzyć angażujące i skuteczne filmy na TikToku, które pomogą Ci: ✔️ przyciągnąć nowych klientów, ✔️ wywindować świadomość marki, ✔️ generować leady, ✔️ wzmocnić sprzedaż!
Poznasz praktyczne tipy i wskazówki prosto od Dominika Skirło – TikTok Creative Consultancy Lead Central Europe.
Co więcej: w trakcie spotkania pokażemy Ci NA ŻYWO, jak w zaledwie 10 minut stworzyć TikToka, który przyciągnie, zaangażuje i sprzeda Twoje produkty!
Brzmi ciekawie? I tak właśnie będzie! 🔥
Szukasz aktualnych case studies SEO i chcesz poznać tajniki sukcesu od ekspertów z różnych branż? Mamy coś dla Ciebie: SEO Casebook od Sempai, a w nim: 🔥 najbardziej aktualne case studies SEO, 🔥 wypowiedzi i komentarze ekspertów i ekspertek z różnych branż, 🔥 przekrojowe spojrzenie na to, jak robić SEO w 2024 roku, by być na TOPie, 🔥 opis działań, które prowadzimy dla dużych, jak i mniejszych marek, 🔥 niepublikowane nigdzie wcześniej historie sukcesu.
Z okazji premiery SEO Casebooka zorganizowaliśmy webinar, podczas którego współautorzy publikacji – Paweł “Zgred” Gontarek, Maciej Muszyński (Casbeg), Robert Marczak (Linkhouse) i Shaban Dżelili (Sempai) – podzielili się swoimi definicjami sukcesu w SEO.
Zobacz tę dyskusję!
Zgodnie z unijnym Aktem o rynkach cyfrowych, od 7 marca 2024 r. wszystkie witryny internetowe, które chcą korzystać z funkcji reklamowych Google, muszą być zgodne z ramami przejrzystości i zgody 2.0 (Transparency and Consent Framework).
W praktyce oznacza to, że muszą mieć wdrożone Consent Mode v.2 – rozwiązanie zapewniające użytkownikom większą kontrolę nad ich danymi i preferencjami dotyczącymi śledzenia.
✔️ Czym jest Consent Mode v.2 i jak je wdrożyć? ✔️ Jak dostosować kampanie Google Ads, by pomimo braku informacji o konwersjach, nie odczuć spadku sprzedaży w swoim sklepie?
Tego dowiesz się podczas bezpłatnego webinaru.
Newsletter zasubskrybuj newsletter I bądź na bieżąco!