Zgodnie z unijnym Aktem o rynkach cyfrowych, od 7 marca 2024 r. wszystkie witryny internetowe, które chcą korzystać z funkcji reklamowych Google, muszą być zgodne z ramami przejrzystości i zgody 2.0 (Transparency and Consent Framework).
W praktyce oznacza to, że muszą mieć wdrożone Consent Mode v.2 – rozwiązanie zapewniające użytkownikom większą kontrolę nad ich danymi i preferencjami dotyczącymi śledzenia.
✔️ Czym jest Consent Mode v.2 i jak je wdrożyć? ✔️ Jak dostosować kampanie Google Ads, by pomimo braku informacji o konwersjach, nie odczuć spadku sprzedaży w swoim sklepie?
Tego dowiesz się podczas bezpłatnego webinaru
Nie satysfakcjonuje Cię aktualny ruch na swojej stronie? Obserwujesz zbyt wysoki współczynnik odrzuceń? Masz opisane kategorie, usługi, prowadzisz bloga, ale nie notujesz poprawy widoczności lub konwersji? A może osiągasz dobre wyniki sprzedażowe, ale widzisz potencjał, by stały się jeszcze lepsze?
Odpowiedź jest prosta: przeprowadź audyt contentu!
Podczas bezpłatnego webinaru omówimy, czym jest i na czym polega audyt treści. Nauczysz się, jak przeprowadzić audyt samodzielnie i za pomocą darmowych narzędzi.
Consent Management Platform (CMP) to narzędzie, które pomaga właścicielom stron internetowych uzyskać zgodę użytkowników na korzystanie z plików cookie. Pozwala również skonfigurować działanie systemów analitycznych i reklamowych tak, aby uwzględniały uzyskane zgody.
Czy wiesz, że brak CMP lub jego nieprawidłowe wdrożenie może narazić Twój e-biznes na poważne konsekwencje?
Jak ich się ustrzec?
Tego dowiesz się podczas webinaru.
Decyzja o rozpoczęciu sprzedaży na marketplace jest trudna z wielu względów. Zarówno Allegro, jak i Amazon mają swoje zalety, ale i wady.
Tego dowiesz się podczas webinaru już 15 listopada.
It blows our minds! Tak dynamiczny rozwój AI to rewolucja na miarę wynalezienia żarówki albo stworzenia World Wide Web. Początkowo (nie bez powodu!) zachłysnęliśmy się sztuczną inteligencją, teraz jednak zaczynamy dostrzegać w niej pewne zagrożenia. Dotyczy to m.in. ChataGPT. Czy Internet zaleje fala generowanych treści? Kto ma prawa do tych „utworów”? Jak korzystać z Chata bezpiecznie i legalnie?
To świetne narzędzie marketingowe, które buduje zasięgi i przyciąga nowych klientów zarówno w sektorze B2B, jak i B2C. O czym mowa? Oczywiście o blogu firmowym!
✒️ Jakie korzyści daje prowadzenie firmowego bloga? ✒️ W jaki sposób tworzyć bloga, który z sukcesem będzie osiągał wyznaczone cele? ✒️ Skąd czerpać pomysły na blogowe tematy?
Tego dowiesz się podczas kolejnego webinaru z cyklu #Lato_z_contentem!
Google Analytics 4 to nie tylko nowy interfejs. To zupełnie nowe spojrzenie na pomiar i analizę danych, zorientowane na użytkownika.
Jak tworzyć raporty, które pomogą Ci skuteczniej śledzić każdy etap podróży użytkownika w Twojej witrynie, a tym samym podejmować lepsze decyzje biznesowe i reagować na zmieniające się potrzeby?
Tego dowiesz się podczas bezpłatnego webinaru, który poprowadzi Joanna Horoszko – Digital Analyst w Sempai.
Newsletter zasubskrybuj newsletter I bądź na bieżąco!