It blows our minds! Tak dynamiczny rozwój AI to rewolucja na miarę wynalezienia żarówki albo stworzenia World Wide Web. Początkowo (nie bez powodu!) zachłysnęliśmy się sztuczną inteligencją, teraz jednak zaczynamy dostrzegać w niej pewne zagrożenia. Dotyczy to m.in. ChataGPT. Czy Internet zaleje fala generowanych treści? Kto ma prawa do tych „utworów”? Jak korzystać z Chata bezpiecznie i legalnie?
To świetne narzędzie marketingowe, które buduje zasięgi i przyciąga nowych klientów zarówno w sektorze B2B, jak i B2C. O czym mowa? Oczywiście o blogu firmowym!
✒️ Jakie korzyści daje prowadzenie firmowego bloga? ✒️ W jaki sposób tworzyć bloga, który z sukcesem będzie osiągał wyznaczone cele? ✒️ Skąd czerpać pomysły na blogowe tematy?
Tego dowiesz się podczas kolejnego webinaru z cyklu #Lato_z_contentem!
Google Analytics 4 to nie tylko nowy interfejs. To zupełnie nowe spojrzenie na pomiar i analizę danych, zorientowane na użytkownika.
Jak tworzyć raporty, które pomogą Ci skuteczniej śledzić każdy etap podróży użytkownika w Twojej witrynie, a tym samym podejmować lepsze decyzje biznesowe i reagować na zmieniające się potrzeby?
Tego dowiesz się podczas bezpłatnego webinaru, który poprowadzi Joanna Horoszko – Digital Analyst w Sempai.
Wyobraź sobie ścianę tekstu, małe literki, bez nagłówków, wyróżnień, obrazków i na ciemnym tle.
Chętnie zapoznasz się z taką treścią?
Nie? Nic dziwnego!
Kto z nas chce się wysilać przy czytaniu i domyślać, co autor miał na myśli?
Podczas bezpłatnego webinaru omówimy krok po kroku najważniejsze zasady UX writingu. Przekonasz się, jak ważne jest odpowiednie zaprojektowanie tekstu – a nie tylko zoptymalizowanie go pod kątem SEO.
To naprawdę działa!
Za niewiele ponad 100 dni Google Analytics 4 stanie się jedynym narzędziem od Google, które służy do analityki internetowej. Chcesz mieć pewność, że Twoja usługa GA4 jest prawidłowo skonfigurowana i że nie zepsuje Ci statystyk?
Zobacz nagranie z webinaru, podczas którego Joanna Horoszko m.in.:
– poruszyła temat najczęściej popełnianych błędów, które obserwuje na kontach klientów, którzy sami próbują skonfigurować usługę GA4,
– opowiedziała dlaczego dane e-commerce nie chcą się zbierać,
– wyjaśniła dlaczego pomimo stworzenia list odbiorców w GA4 te listy pokazują na koncie Google Ads zera i nie można tych list użyć do reklam.
Myślisz, że skoro masz włączone dwuetapowe uwierzytelnianie konta reklamowego, to jest już ono bezpieczne? Nic bardziej mylnego!
Zapraszamy Cię do obejrzenia nagrania z webinaru, z którego dowiesz się:
– jakie są najpopularniejsze metody włamań na konto reklamowe,
– jak odzyskać pieniądze po włamaniu,
– co zmieniło się po 3 stycznia w związku z wprowadzeniem nowych zasad użytkowania Ads Managera,
– jak zabezpieczyć swoje konto / swój Business Manager Suite.
Newsletter zasubskrybuj newsletter I bądź na bieżąco!