Strona główna → Content marketing → Content dla e-commerce
Chcesz być wyżej w wyszukiwarce? Zależy Ci na wypromowaniu swoich produktów lub usług? Potrzebujesz przemyślanych treści! Dobry content wesprze pozycjonowanie Twojego e-commerce. Jako specjaliści od content marketingu doskonale wiemy, co zrobić, aby każda treść w Twoim sklepie – taka jak opis produktu, kategorii czy artykuł na bloga – działała na Twoją korzyść.
Aby treści w e-sklepie wspierały sprzedaż, nie mogą być przypadkowe. Trzeba działać zgodnie z planem! Przede wszystkim należy nasycić teksty słowami kluczowymi – takimi, które odzwierciedlają intencję użytkownika wpisującego hasło w wyszukiwarkę. Oprócz tego Google coraz bardziej premiuje jakość treści. Jeśli Twoje opisy produktów i kategorii, artykuły blogowe i poradnikowe oraz pozostałe teksty na stronie są pisane nie tylko z myślą o robotach i algorytmach, a przede wszystkim o odbiorcy, jego potrzebach i oczekiwaniach, masz większe szanse, że witryna będzie wędrować w górę wyszukiwarki.
Tworzymy treści:
Skorzystaj z oferty
Strategia treści dla e-commerce ściśle wiąże się ze strategią pozycjonowania witryny. We współpracy ze specjalistami SEO realizujemy m.in.:
Przy tworzeniu opisów bazujemy na schemacie: cecha – zaleta – korzyść, co oznacza, że każdy atrybut produktu przekładamy na język zysków. Dobrze zaprojektowany opis produktu i kategorii zawiera odpowiedzi na pytania i wątpliwości użytkownika. Co zyska klient dzięki produktowi lub usłudze? Jak ułatwi mu to życie? Dlaczego tego potrzebuje? Jednocześnie podajemy wszystkie istotne informacje i wyczerpujemy temat, a do tego wyjaśniamy technikalia i definicje, zmniejszając dystans na linii marka-klient.
Przemyślane opisy produktów i kategorii to must-have każdego e-commerce. Strategie contentowe dla sklepów internetowych zawierają jeszcze jeden ważny element: artykuły blogowe. Artykuł na bloga może rozszerzać informacje podane w kartach produktów i kategorii, opowiadać o zastosowaniu produktów, zawierać recenzje i porównania, a także porady, wskazówki i inspiracje. Blog jest istotnym elementem pozycjonowania witryny, jednak przybliża Cię również do innych celów. Dzięki niemu budujesz pozycję eksperta w branży (w końcu znasz ją jak nikt inny!), partnera, do którego można zwrócić się z pytaniami oraz zwiększasz rozpoznawalność marki.
Przemyślany content on-site – czyli opisy produktów, kategorii oraz artykuły blogowe – pozwoli na zwiększenie ruchu organicznego w Twojej witrynie. Jeśli masz swój e-commerce, content marketing powinien uwzględniać również działania poza witryną – off-site. Artykuły sponsorowane – publikowane na zewnętrznych portalach tematycznych i zawierające linki do Twojej strony – zwiększą jej autorytet w oczach Google. Poza tym to często pierwszy punkt styku Twojego potencjalnego klienta z ofertą. To oznacza, że dzięki dobrym tekstom zbliżasz się do miejsca na podium strony wyszukiwania!
W ramach contentu e-commerce stworzymy dla Ciebie także:
Dzięki temu będziesz komunikować się ze swoimi użytkownikami przez dowolne formaty treści oraz kanały.
Sprzedaż międzynarodowa za pośrednictwem Allegro Sprzedaż na rynkach zagranicznych za pośrednictwem Allegro przynosi wiele korzyści, które mogą znaczą...
Z pewnością słyszałeś o SEO, czyli optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych. Ale czy wiesz, że optymalizacja dotyczy nie tylko tekstu, lecz także ...
Klient - kim jest? Z drogerią ByHealth współpracujemy od 2021 roku, jednak w pewnym momencie sytuacja zaczęła wymagać kompletnej zmiany podejś...
Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, czy działania contentowe mają sens? Albo posiadasz serwis contentowy i nie masz dobrych wyników? ...