content dla ecommerce icon

Content dla e-commerce

Chcesz być wyżej w wyszukiwarce? Zależy Ci na wypromowaniu swoich produktów lub usług? Potrzebujesz przemyślanych treści! Dobry content wesprze pozycjonowanie Twojego e-commerce. Jako specjaliści od content marketingu doskonale wiemy, co zrobić, aby każda treść w Twoim sklepie – taka jak opis produktu, kategorii czy artykuł na bloga – działała na Twoją korzyść.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

Content marketing e-commerce – wsparcie Twojego e-sklepu 

Aby treści w e-sklepie wspierały sprzedaż, nie mogą być przypadkowe. Trzeba działać zgodnie z planem! Przede wszystkim należy nasycić teksty słowami kluczowymi – takimi, które odzwierciedlają intencję użytkownika wpisującego hasło w wyszukiwarkę. Oprócz tego Google coraz bardziej premiuje jakość treści. Jeśli Twoje opisy produktów i kategorii, artykuły blogowe i poradnikowe oraz pozostałe teksty na stronie są pisane nie tylko z myślą o robotach i algorytmach, a przede wszystkim o odbiorcy, jego potrzebach i oczekiwaniach, masz większe szanse, że witryna będzie wędrować w górę wyszukiwarki. 

profesjonalny seo copywriting dla firm

Content e-commerce – dla kogo?

Tworzymy treści:

  • na strony e-commerce,
  • na strony usługowe i wizerunkowe,
  • dla firm, które chcą poprawić pozycję witryny w wyszukiwarce,
  • dla firm, które potrzebują contentu dowożącego wyniki,
  • dla firm, którym zależy na wypromowaniu produktów i usług.

Skorzystaj z oferty

Jaki content dla e-commerce tworzymy?

Strategia treści dla e-commerce ściśle wiąże się ze strategią pozycjonowania witryny. We współpracy ze specjalistami SEO realizujemy m.in.: 

  • opisy produktów i kategorii,
  • artykuły blogowe,
  • artykuły sponsorowane.

Opisy produktów

Przy tworzeniu opisów bazujemy na schemacie: cecha – zaleta – korzyść, co oznacza, że każdy atrybut produktu przekładamy na język zysków. Dobrze zaprojektowany opis produktu i kategorii zawiera odpowiedzi na pytania i wątpliwości użytkownika. Co zyska klient dzięki produktowi lub usłudze? Jak ułatwi mu to życie? Dlaczego tego potrzebuje? Jednocześnie podajemy wszystkie istotne informacje i wyczerpujemy temat, a do tego wyjaśniamy technikalia i definicje, zmniejszając dystans na linii marka-klient. 

Artykuły na bloga

Przemyślane opisy produktów i kategorii to must-have każdego e-commerce. Strategie contentowe dla sklepów internetowych zawierają jeszcze jeden ważny element: artykuły blogowe. Artykuł na bloga może rozszerzać informacje podane w kartach produktów i kategorii, opowiadać o zastosowaniu produktów, zawierać recenzje i porównania, a także porady, wskazówki i inspiracje. Blog jest istotnym elementem pozycjonowania witryny, jednak przybliża Cię również do innych celów. Dzięki niemu budujesz pozycję eksperta w branży (w końcu znasz ją jak nikt inny!), partnera, do którego można zwrócić się z pytaniami oraz zwiększasz rozpoznawalność marki. 

Artykuły sponsorowane

Przemyślany content on-site – czyli opisy produktów, kategorii oraz artykuły blogowe – pozwoli na zwiększenie ruchu organicznego w Twojej witrynie. Jeśli masz swój e-commerce, content marketing powinien uwzględniać również działania poza witryną – off-site. Artykuły sponsorowane – publikowane na zewnętrznych portalach tematycznych i zawierające linki do Twojej strony – zwiększą jej autorytet w oczach Google. Poza tym to często pierwszy punkt styku Twojego potencjalnego klienta z ofertą. To oznacza, że dzięki dobrym tekstom zbliżasz się do miejsca na podium strony wyszukiwania! 

W ramach contentu e-commerce stworzymy dla Ciebie także: 

  • e-booki,
  • infografiki,
  • newslettery,
  • audyty contentu,
  • recykling treści.

Dzięki temu będziesz komunikować się ze swoimi użytkownikami przez dowolne formaty treści oraz kanały. 

wytyczne dla seo copywritingu

Poznaj nasze pozostałe usługi z zakresu content marketingu:

osiągaj jeszcze więcej z contentem premium,
sprawdź swoje treści w ramach audytu contentu.

Szybki kontakt

Baza
Wiedzy
Darmowe grafiki – czy to się opłaca? Skąd brać darmowe zdjęcia na stronę?

Darmowe grafiki – czy to się opłaca? Skąd brać darmowe zdjęcia na stronę?

Dzisiejszy internet jest zalany przeróżnymi zdjęciami, grafikami czy narzędziami do tworzenia wizualnych treści. Współczesny konsument wciąż kupuje oc...

Co to jest branding? Co możesz zyskać dzięki silnej marce i jak zaplanować budowanie marki firmy?

Co to jest branding? Co możesz zyskać dzięki silnej marce i jak zaplanować budowanie marki firmy?

Branding to nie tylko logo czy nazwa firmy, a znacznie głębsza strategia identyfikacji marki. Jego głównym celem jest stworzenie wyrazistego i spójneg...

ostatni-webinar

Chcesz zwiększyć sprzedaż, ale masz wrażenie, że Twoja strategia marketingowa jest chaotyczna i nieskuteczna? Jeśli tak, mamy coś dla Ciebie! Dołącz d...
Case
Study

byhealth case study okladka
735% więcej kliknięć z organicznych wyników rok do roku – zobacz, jak robimy SEO dla drogerii internetowej

Klient - kim jest? Z drogerią ByHealth współpracujemy od 2021 roku, jednak w pewnym momencie sytuacja zaczęła wymagać kompletnej zmiany podejś...


okladka lisner
Let Us Perform!: SEO&Content, czyli wzrost ruchu dzięki odpowiedniej treści

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, czy działania contentowe mają sens? Albo posiadasz serwis contentowy i nie masz dobrych wyników? ...


Okladka Crazy Needles
Migracja nie musi boleć, czyli jak skutecznie wypozycjonować kolczyki — SEO case study Crazy Needles

Aby osiągnąć sukces — nie zawsze trzeba dokonywać radykalnych i spektakularnych zmian. Podstawą sukcesu często jest systematyczne wdrażanie d...