content dla ecommerce icon

Content dla e-commerce

Chcesz być wyżej w wyszukiwarce? Zależy Ci na wypromowaniu swoich produktów lub usług? Potrzebujesz przemyślanych treści! Dobry content wesprze pozycjonowanie Twojego e-commerce. Jako specjaliści od content marketingu doskonale wiemy, co zrobić, aby każda treść w Twoim sklepie – taka jak opis produktu, kategorii czy artykuł na bloga – działała na Twoją korzyść.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

Content marketing e-commerce – wsparcie Twojego e-sklepu 

Aby treści w e-sklepie wspierały sprzedaż, nie mogą być przypadkowe. Trzeba działać zgodnie z planem! Przede wszystkim należy nasycić teksty słowami kluczowymi – takimi, które odzwierciedlają intencję użytkownika wpisującego hasło w wyszukiwarkę. Oprócz tego Google coraz bardziej premiuje jakość treści. Jeśli Twoje opisy produktów i kategorii, artykuły blogowe i poradnikowe oraz pozostałe teksty na stronie są pisane nie tylko z myślą o robotach i algorytmach, a przede wszystkim o odbiorcy, jego potrzebach i oczekiwaniach, masz większe szanse, że witryna będzie wędrować w górę wyszukiwarki. 

profesjonalny seo copywriting dla firm

Content e-commerce – dla kogo?

Tworzymy treści:

  • na strony e-commerce,
  • na strony usługowe i wizerunkowe,
  • dla firm, które chcą poprawić pozycję witryny w wyszukiwarce,
  • dla firm, które potrzebują contentu dowożącego wyniki,
  • dla firm, którym zależy na wypromowaniu produktów i usług.

Skorzystaj z oferty

Jaki content dla e-commerce tworzymy?

Strategia treści dla e-commerce ściśle wiąże się ze strategią pozycjonowania witryny. We współpracy ze specjalistami SEO realizujemy m.in.: 

  • opisy produktów i kategorii,
  • artykuły blogowe,
  • artykuły sponsorowane.

Opisy produktów

Przy tworzeniu opisów bazujemy na schemacie: cecha – zaleta – korzyść, co oznacza, że każdy atrybut produktu przekładamy na język zysków. Dobrze zaprojektowany opis produktu i kategorii zawiera odpowiedzi na pytania i wątpliwości użytkownika. Co zyska klient dzięki produktowi lub usłudze? Jak ułatwi mu to życie? Dlaczego tego potrzebuje? Jednocześnie podajemy wszystkie istotne informacje i wyczerpujemy temat, a do tego wyjaśniamy technikalia i definicje, zmniejszając dystans na linii marka-klient. 

Artykuły na bloga

Przemyślane opisy produktów i kategorii to must-have każdego e-commerce. Strategie contentowe dla sklepów internetowych zawierają jeszcze jeden ważny element: artykuły blogowe. Artykuł na bloga może rozszerzać informacje podane w kartach produktów i kategorii, opowiadać o zastosowaniu produktów, zawierać recenzje i porównania, a także porady, wskazówki i inspiracje. Blog jest istotnym elementem pozycjonowania witryny, jednak przybliża Cię również do innych celów. Dzięki niemu budujesz pozycję eksperta w branży (w końcu znasz ją jak nikt inny!), partnera, do którego można zwrócić się z pytaniami oraz zwiększasz rozpoznawalność marki. 

Artykuły sponsorowane

Przemyślany content on-site – czyli opisy produktów, kategorii oraz artykuły blogowe – pozwoli na zwiększenie ruchu organicznego w Twojej witrynie. Jeśli masz swój e-commerce, content marketing powinien uwzględniać również działania poza witryną – off-site. Artykuły sponsorowane – publikowane na zewnętrznych portalach tematycznych i zawierające linki do Twojej strony – zwiększą jej autorytet w oczach Google. Poza tym to często pierwszy punkt styku Twojego potencjalnego klienta z ofertą. To oznacza, że dzięki dobrym tekstom zbliżasz się do miejsca na podium strony wyszukiwania! 

W ramach contentu e-commerce stworzymy dla Ciebie także: 

  • e-booki,
  • infografiki,
  • newslettery,
  • audyty contentu,
  • recykling treści.

Dzięki temu będziesz komunikować się ze swoimi użytkownikami przez dowolne formaty treści oraz kanały. 

wytyczne dla seo copywritingu

Poznaj nasze pozostałe usługi z zakresu content marketingu:

osiągaj jeszcze więcej z contentem premium,
sprawdź swoje treści w ramach audytu contentu.

Szybki kontakt

Baza
Wiedzy
Media plan – co to takiego i jak go napisać?

Media plan – co to takiego i jak go napisać?

Co to jest media plan? Z czego się składa? W jaki sposób należy go przygotowywać i dlaczego jest tak istotny? Jakie korzyści zapewnia i jak oceniać re...

Modele atrybucji w GA4

Modele atrybucji w GA4

Wyjaśnienie pojęcia atrybucji Jednym z głównych powodów, dla których firmy inwestują w analitykę, jest chęć zrozumienia „ścieżki klienta” — czyli tego...

ostatni-webinar

Zanim 12 września warszawskie Kino Muranów wypełni się po brzegi e-commerce’ową wiedzą podczas InCommerce x Allegro, zapraszamy na webinar rozgrzewkow...
Case
Study

byhealth case study okladka
735% więcej kliknięć z organicznych wyników rok do roku – zobacz, jak robimy SEO dla drogerii internetowej

Klient - kim jest? Z drogerią ByHealth współpracujemy od 2021 roku, jednak w pewnym momencie sytuacja zaczęła wymagać kompletnej zmiany podejś...


okladka lisner
Let Us Perform!: SEO&Content, czyli wzrost ruchu dzięki odpowiedniej treści

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, czy działania contentowe mają sens? Albo posiadasz serwis contentowy i nie masz dobrych wyników? ...