Artykuły sponsorowane

Chcesz, aby Twoja firma była widoczna również na zewnętrznych portalach? Dzięki artykułom sponsorowanym — jest to możliwe. Postaw na profesjonalne teksty z linkami do Twojej strony internetowej, dzięki czemu zwiększysz zarówno ruch na stronie, pozycje w wyszukiwarce, jak i świadomość marki wśród szerszej grupy odbiorców.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

Na swoim ulubionym portalu natrafiasz na świetny poradnik dotyczący form na ciasto. Wieczorami wypiekasz chlebki bananowe, więc to coś dla Ciebie! Pewnie nawet nie zauważysz, że artykuł zawiera link do strony producenta, dyskretnie wkomponowany w treść. To tzw. artykuł sponsorowany. Wygląda niewinne, ale może zdziałać prawdziwe cuda.

Dobre treści off-site = wyższe pozycje w wyszukiwarce

Artykuł sponsorowany to forma reklamy. Jest wykupowany na portalu zewnętrznym, tematycznym i zawiera link do strony firmy, co świetnie wpływa na jej pozycję w Google. Takie treści pojawiają się w ogromnej liczbie serwisów – przykładem są chociażby Onet.pl i WP.pl.

W Sempai tworzymy artykuły sponsorowane, które są czymś znacznie więcej niż tylko dodatkiem do linków. Piszemy teksty, które świetnie się czyta, poradniki, które zawierają przydatne wskazówki oraz opracowania, dzięki którym odbiorca lepiej poznaje dane zagadnienie – niezależnie od tego, czy dotyczy wspomnianej dziedziny wypieków, czy może zmian na rynku fotowoltaiki.

Stworzymy więc wartościowe treści na potrzeby Twojej marki, a poza tym zaproponujemy Ci odpowiednie portale. Takie, które są nie tylko „dobre pod SEO”, ale pasują przy tym do Twojej grupy docelowej.

Artykuły sponsorowane – jak działamy?

  1. Wybieramy słowa kluczowe, których ma dotyczyć artykuł (w ramach realizowanej strategii SEO).
  2. Tworzymy propozycje tematów.
  3. Dobieramy portale pod kątem SEO oraz grupy docelowej.
  4. Szacujemy koszty publikacji na danym portalu.
  5. Wysyłamy media plan do akceptacji klienta.
  6. Tworzymy zoptymalizowane i sformatowane artykuły oraz dobieramy do nich zdjęcia.
  7. Wysyłamy artykuły do weryfikacji przez klienta.
  8. Zamieszczamy i weryfikujemy publikacje na zewnętrznych portalach.
  9. Raportujemy efekty.

Sprawdź pozostałe pakiety usług z zakresu content marketingu niezbędne do prowadzenia skutecznych działań w internecie:

  • SEO copywriting,
  • content marketing on-site.

Szybki kontakt






    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dobrego Pasterza 13/6, 31-416 Kraków, podanych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zgłoszenia.
    Zapoznałem/-am się z polityką prywatności. Wiem, że moja zgoda może być odwołana w każdym momencie poprzez wysłanie maila na adres: biuro@sempai.pl, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o.

    Baza
    Wiedzy
    RTM – czym jest Real Time Marketing

    RTM – czym jest Real Time Marketing?

    Dowiedz się – co to jest RTM (Real Time Marketing) i zapoznaj z przykładami tego rodzaju marketingu, które omawiamy w tym artykule! Kiedy powinieneś z...


    Google Analytics 4. Krok 4 (dodatek): Wymiary i dane niestandardowe w GA4

    Jeśli konfigurowałeś w GTM zbieranie zdarzeń niestandardowych, a w tych zdarzeniach “pozaszywałeś” przesyłanie do GA4 dodatkowych parametrów opisujący...


    Kończą się czasy contentowego bezkrólewia! Google dokładnie weryfikuje, czy teksty na stronach internetowych są przydatne, wartościowe i wyczerpujące ...
    Case
    Study
    Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

    Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


    Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

    Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


    Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

    Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


    Taki sam budżet – efekty 3x większe już w pierwszym miesiącu działań Allegro Ads. Case study

    Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...


    283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

    Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...


    W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

    Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...


    case study winylownia
    Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

    Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...


    RMD Bike & Sempai – wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu

    Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...


    Kompleksowa kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku dla Prezent Marzeń

    Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...


    Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

    Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems   Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...


    Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads

    Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...


    Jak wygrać wyścig o klienta? 5 praktyk i case study Messimo.pl

    Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...