Strona główna → Content marketing → Artykuły eksperckie
Chcesz, aby Twoja firma była widoczna również na zewnętrznych portalach? Dzięki artykułom sponsorowanym — jest to możliwe. Postaw na profesjonalne teksty z linkami do Twojej strony internetowej, dzięki czemu zwiększysz zarówno ruch na stronie, pozycje w wyszukiwarce, jak i świadomość marki wśród szerszej grupy odbiorców.
Na swoim ulubionym portalu natrafiasz na świetny poradnik dotyczący form na ciasto. Wieczorami wypiekasz chlebki bananowe, więc to coś dla Ciebie! Pewnie nawet nie zauważysz, że artykuł zawiera link do strony producenta, dyskretnie wkomponowany w treść. To tzw. artykuł sponsorowany. Wygląda niewinne, ale może zdziałać prawdziwe cuda.
Artykuł sponsorowany to forma reklamy. Jest wykupowany na portalu zewnętrznym, tematycznym i zawiera link do strony firmy, co świetnie wpływa na jej pozycję w Google. Takie treści pojawiają się w ogromnej liczbie serwisów – przykładem są chociażby Onet.pl i WP.pl.
W Sempai tworzymy artykuły sponsorowane, które są czymś znacznie więcej niż tylko dodatkiem do linków. Piszemy teksty, które świetnie się czyta, poradniki, które zawierają przydatne wskazówki oraz opracowania, dzięki którym odbiorca lepiej poznaje dane zagadnienie – niezależnie od tego, czy dotyczy wspomnianej dziedziny wypieków, czy może zmian na rynku fotowoltaiki.
Stworzymy więc wartościowe treści na potrzeby Twojej marki, a poza tym zaproponujemy Ci odpowiednie portale. Takie, które są nie tylko „dobre pod SEO”, ale pasują przy tym do Twojej grupy docelowej.
Sprawdź pozostałe pakiety usług z zakresu content marketingu niezbędne do prowadzenia skutecznych działań w internecie:
Sprzedaż międzynarodowa za pośrednictwem Allegro Sprzedaż na rynkach zagranicznych za pośrednictwem Allegro przynosi wiele korzyści, które mogą znaczą...
Z pewnością słyszałeś o SEO, czyli optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych. Ale czy wiesz, że optymalizacja dotyczy nie tylko tekstu, lecz także ...
Klient - kim jest? Z drogerią ByHealth współpracujemy od 2021 roku, jednak w pewnym momencie sytuacja zaczęła wymagać kompletnej zmiany podejś...
Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, czy działania contentowe mają sens? Albo posiadasz serwis contentowy i nie masz dobrych wyników? ...