Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Szybko, efektywnie i mierzalnie

 

Chcesz, aby użytkownicy zainteresowani produktami, które masz w ofercie, trafili do Ciebie, a nie konkurencji?

Powierz nam prowadzenie kampanii Google ADS. Jesteśmy w elitarnym gronie agencji PREMIUM, co świadczy o najwyższej jakości naszych usług.

Kampanie Google ADS

    Strona głównaOfertaKampanie Google ADS

    Szybko, efektywnie i mierzalnie.

    Na czym polega zarządzanie kampaniami Google ADS (Google Adwords)?

    Google ADS działa w oparciu o model opłaty za kliknięcie PPC (an. Pay Per Click). Koszty pojedynczych kliknięć są bardzo zróżnicowane w zależności od m. in. konkurencyjności frazy oraz pozycji reklamy w sekcji i wahają się od kilku groszy do kilku złotych. Promocja w sieci reklamowej GDN funkcjonuje podobnie do reklamy Google ADS w płatnych wynikach wyszukiwania. Różnicą jest emisja przekazu nie na stronach wyszukiwarki Google, a w innych witrynach internetowych, o tematyce związanej z promowanymi hasłami (np. forach, blogach internetowych itd.), zgłoszonych przez właścicieli do Sieci Partnerskiej Google. Rozliczana jest analogicznie, przy czym koszty pojedynczych kliknięć są zwykle niższe.

    Zalety kampanii / reklamy Google ADS:

    • Krótki czas oczekiwania na efekty
    • Pełna kontrola nad przebiegiem i kosztami kampanii
    • Gwarancja emisji reklamy (o ile jest zgodna z regulaminem Google)
    • Możliwość różnicowania przekazu ze względu na profil
    • Nie wymaga ingerencji w strukturę witryny

    Co nas wyróżnia?

    Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Google ADS. Certyfikat gwarantuje znajomość aktualnych możliwości systemu Google ADS oraz specyfiki i trendów skutecznego prowadzenia i optymalizacji kampanii. Dzięki certyfikacji, firmom które nie korzystały dotąd z programu Google ADS, możemy zaoferować na start darmowy kupon na reklamę w Google o wartości 600 zł, który poszerzy budżet reklamowy na kliknięcia.

    Dlaczego mam płacić za zarządzanie kampanią?

    System Google ADS pozwala na samodzielne stworzenie i zarządzanie kampanią Google ADS. Zastanawiasz się dlaczego nam płacić za prowadzenie kampanii? Dzięki dużemu doświadczeniu, znajomości narzędzi takich jak: Edytor Google ADS, narzędzie propozycji słów kluczowych, rozmieszczania reklam czy narzędzie diagnostyki reklam – jesteśmy w stanie zarządzać kampanią Adwords szybciej i efektywniej niż niedoświadczeni użytkownicy programu.

    Argumenty na poparcie naszych kompetencji:

    • znamy i rozumiemy mechanizm ustalania wyniku jakości (ang. quality score), który pozwala uzyskiwać wyższe pozycje i płacić za kliknięcia mniej niż konkurencja, dzięki optymalizacji reklam i słów kluczowych
    • nie obca jest nam specyfika rozpoczęcia kampanii, która w warunkach silnej konkurencji w sektorze, wymaga takiego doboru słów oraz manewrowania oferowanymi stawkami za kliknięcia, aby nie przepłacając, nie pozwolić konkurentom zepchnąć nas na margines
    • jesteśmy świadomi roli historii konta w wyliczaniu wyniku jakości, dlatego nie pozwolimy sobie na nieprzemyślane próby i działania, które potrafią skutecznie „zepsuć” konto i obniżyć szansę przyszłego skutecznego konkurowania z innymi reklamodawcami
    • optymalizujemy kampanię konsekwentnie pod kątem obranej strategii, stale analizując i uwzględniając wskaźniki ze statystyk Google Analytics. Na bieżąco eliminujemy najsłabsze reklamy i frazy, przesuwając środki na te, które niosą najbardziej wartościowy ruch

    W zakresie kampanii produktowych z Sempai współpracujemy już od wielu lat, ze względu na satysfakcjonujące wyniki. Aktywacja reklam z CSS szybko przyniosła spektakularne efekty – już po miesiącu obniżyliśmy koszty CPC o 22% dzięki czemu ROAS wzrósł o 120%.

    logo_preorder
    Małgorzata Kotlarska, Marketing Manager Preorder

    Zobacz jak to robimy

    Case study Trend-Home. Kampania eksportowa na rynek francuski

    Prowadzisz sklep internetowy? Poszukujesz rozwiązań, które umożliwią Ci skalowanie biznesu? Postaw na eksport! Ekspansja zagraniczna równa się nieograniczonym możliwościom rozwoju każdego e-biznesu. A dzięki temu, że sprzedajesz za pośrednictwem internetu, ogranicza Ciebie jedynie… wyobraźnia 🙂

    Zapoznaj się z case study eksportowym Trend-Home, w którym pokazujemy, jak w ciągu 12 miesięcy za pośrednictwem kampanii Google Ads:
    – zwiększyliśmy sprzedaż na rynku francuskim o 1700%,
    – osiągnęliśmy ROAS na poziomie 813%.

    Z offline do online. Case study DeeZee.pl

    Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, które sprzedaje swoje produkty zarówno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzedaży offline – ale o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat. Z powodu braku możliwości zakupu butów w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 3 kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!

    Z offline do online. Case study At-outlet

    At-outlet.pl to jeden z naszych Klientów z branży elektronicznej. W jego sklepie internetowym można nabyć używane, poleasingowe i powystawowe laptopy, smartfony, komputery i inny sprzęt IT.
    At-outlet sprzedaje swoje produkty także w punktach stacjonarnych, ale nie chcemy pisać o spadkach przychodów z offline. Tylko o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat związanych z koronawirusem.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 2 wiodących kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO i Google Ads sukcesywnie wzrasta ⬆⬆⬆

    Z offline do online. Case study Marko.pl

    Tym razem piszemy o Marko.pl, które reprezentuje branżę dóbr luksusowych. Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno w swoich firmowych salonach, jak i przez stronę internetową.
    W case study pokazujemy, że z powodu zamknięcia punktów stacjonarnych, więcej osób niż przed ogłoszeniem stanu epidemioloficznego w Polsce decyduje się na zakup biżuterii przez internet.
    Tezę tę potwierdza stabilny wzrost efektywności kampanii Marko.pl w 3 wiodących kanałach generowania sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads.

    Zaufali nam