Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Szybko, efektywnie i mierzalnie

 

Chcesz, aby użytkownicy zainteresowani produktami, które masz w ofercie, trafili do Ciebie, a nie konkurencji?

Powierz nam prowadzenie kampanii Google ADS. Jesteśmy w elitarnym gronie agencji PREMIUM, co świadczy o najwyższej jakości naszych usług.

Kampanie Google ADS

    Strona głównaOfertaKampanie Google Ads

    Szybko, efektywnie i mierzalnie.

    Na czym polega zarządzanie kampaniami Google ADS (Google Adwords)?

    Google ADS działa w oparciu o model opłaty za kliknięcie PPC (an. Pay Per Click). Koszty pojedynczych kliknięć są bardzo zróżnicowane w zależności od m. in. konkurencyjności frazy oraz pozycji reklamy w sekcji i wahają się od kilku groszy do kilku złotych. Promocja w sieci reklamowej GDN funkcjonuje podobnie do reklamy Google ADS w płatnych wynikach wyszukiwania. Różnicą jest emisja przekazu nie na stronach wyszukiwarki Google, a w innych witrynach internetowych, o tematyce związanej z promowanymi hasłami (np. forach, blogach internetowych itd.), zgłoszonych przez właścicieli do Sieci Partnerskiej Google. Rozliczana jest analogicznie, przy czym koszty pojedynczych kliknięć są zwykle niższe.

    Zalety kampanii / reklamy Google ADS:

    • Krótki czas oczekiwania na efekty
    • Pełna kontrola nad przebiegiem i kosztami kampanii
    • Gwarancja emisji reklamy (o ile jest zgodna z regulaminem Google)
    • Możliwość różnicowania przekazu ze względu na profil
    • Nie wymaga ingerencji w strukturę witryny

    Co nas wyróżnia?

    Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Google ADS. Certyfikat gwarantuje znajomość aktualnych możliwości systemu Google ADS oraz specyfiki i trendów skutecznego prowadzenia i optymalizacji kampanii. Dzięki certyfikacji, firmom które nie korzystały dotąd z programu Google ADS, możemy zaoferować na start darmowy kupon na reklamę w Google o wartości 600 zł, który poszerzy budżet reklamowy na kliknięcia.

    Dlaczego mam płacić za zarządzanie kampanią?

    System Google ADS pozwala na samodzielne stworzenie i zarządzanie kampanią Google ADS. Zastanawiasz się dlaczego nam płacić za prowadzenie kampanii? Dzięki dużemu doświadczeniu, znajomości narzędzi takich jak: Edytor Google ADS, narzędzie propozycji słów kluczowych, rozmieszczania reklam czy narzędzie diagnostyki reklam – jesteśmy w stanie zarządzać kampanią Adwords szybciej i efektywniej niż niedoświadczeni użytkownicy programu.

    Argumenty na poparcie naszych kompetencji:

    • znamy i rozumiemy mechanizm ustalania wyniku jakości (ang. quality score), który pozwala uzyskiwać wyższe pozycje i płacić za kliknięcia mniej niż konkurencja, dzięki optymalizacji reklam i słów kluczowych
    • nie obca jest nam specyfika rozpoczęcia kampanii, która w warunkach silnej konkurencji w sektorze, wymaga takiego doboru słów oraz manewrowania oferowanymi stawkami za kliknięcia, aby nie przepłacając, nie pozwolić konkurentom zepchnąć nas na margines
    • jesteśmy świadomi roli historii konta w wyliczaniu wyniku jakości, dlatego nie pozwolimy sobie na nieprzemyślane próby i działania, które potrafią skutecznie „zepsuć” konto i obniżyć szansę przyszłego skutecznego konkurowania z innymi reklamodawcami
    • optymalizujemy kampanię konsekwentnie pod kątem obranej strategii, stale analizując i uwzględniając wskaźniki ze statystyk Google Analytics. Na bieżąco eliminujemy najsłabsze reklamy i frazy, przesuwając środki na te, które niosą najbardziej wartościowy ruch

    Kampania AdWords prowadzana przez agencję SEMPAI od 2011 roku przekłada się głównie na wysokie ROI, utrzymanie pożądanego kosztu pozyskania konwersji oraz ogólne zadowolenie z wyników. Dodatkowym atutem jest ścisła współpraca przekładająca się na precyzyjne modelowanie kampanii. Analizowana jest przede wszystkim sezonowość mojego biznesu oraz aktywne wspieranie kierunku, w którym jest rozwijany.

    Norbert Trudziński neosport.pl

    Zobacz jak to robimy

    Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

    W kolejnym analitycznym case study pod lupę wzięliśmy producenta armatury i ceramiki łazienkowej i kuchennej – Rea. Ta znana marka sprzedaje swoje produkty w kraju, ale podbija też rynki zagraniczne.

    Wdrożenie modułu rozszerzonego e-commerce, który pozwala na dokładną analizę zachowań zakupowych użytkowników na stronie, było więc tu idealnym posunięciem.

    Przedstawiamy, jak dzięki uporządkowaniu danych zbieranych przez Google Analytics mogliśmy dokładnie sprawdzić efektywność kampanii shoppingowych Google Ads, a co za tym idzie – przeskalować je tak, by były jak najbardziej skuteczne.

    Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads. Case study Zapato

    Co zrobić, by kampanie Google Ads były jeszcze bardziej skuteczne? Wykorzystać potencjał danych zbieranych przez Google Analytics!
    Tym razem przedstawiamy, jak dzięki poprawnie zaimplementowanym kodom śledzącym i wnikliwej analizie uzyskanych w ten sposób informacji udało nam się:
    – zwiększyć efektywność kampanii o 46%
    – zmniejszyć CPC o 28%
    – uzyskać dla naszego klienta przychody większe o 51%
    Zobacz, jak to zrobiliśmy!

    Jak dzięki Sempai Merchant 360 osiągnęliśmy ROAS 2600%? Case study Gorteks.pl

    Zapomnijcie o wymiarach 90 x 60 x 90!

    Poznajcie nowe najbardziej pożądane proporcje w branży bieliźniarskiej:
    +173% przychody
    +156%
    +170% koszty
    przy ROAS na poziomie 2600%!

    Jak je osiągnąć?
    My do osiągnięcia takich wyników dla sklepu internetowego gorteks.pl wykorzystaliśmy nasze innowacyjne narzędzie do zwiększania efektywności kampanii produktowych Google – Sempai Merchant 360!

    Od powstania sklepu internetowego do niekwestionowanego lidera branży dzięki Google Ads. Case study Orteo.pl

    Orteo to specjalistyczny sklep medyczny oferujący sprzęt rehabilitacyjny oraz ortopedyczny dla dorosłych i dzieci. Za pomocą kompleksowego marketingu w wyszukiwarkach już od 2⃣0⃣1⃣2⃣ roku budujemy markę Orteo w internecie.

    Na samym początku przychód w e-sklepie był na poziomie kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie. Obecnie, po 8⃣ latach naszej współpracy, tylko z kanału Google Ads wynosi on kilka milionów złotych miesięcznie!
    Co ważne, to właśnie reklamy płatne w wyszukiwarce stanowią dominujący kanał generowania sprzedaży w e-sklepie 👊

    Zobaczcie, jak wyglądała nasza droga do sukcesu na przestrzeni tych kilku lat!

    Zaufali nam