Szybko, efektywnie i mierzalnie
Chcesz, aby użytkownicy zainteresowani produktami, które masz w ofercie, trafili do Ciebie, a nie konkurencji?
Powierz nam prowadzenie kampanii Google ADS. Jesteśmy w elitarnym gronie agencji PREMIUM, co świadczy o najwyższej jakości naszych usług.
Kampanie Google ADS
Szybko, efektywnie i mierzalnie.
Na czym polega zarządzanie kampaniami Google ADS?
Google ADS działa w oparciu o model opłaty za kliknięcie PPC (an. Pay Per Click). Koszty pojedynczych kliknięć są bardzo zróżnicowane w zależności od m. in. konkurencyjności frazy oraz pozycji reklamy w sekcji i wahają się od kilku groszy do kilku złotych. Promocja w sieci reklamowej GDN funkcjonuje podobnie do reklamy Google ADS w płatnych wynikach wyszukiwania. Różnicą jest emisja przekazu nie na stronach wyszukiwarki Google, a w innych witrynach internetowych, o tematyce związanej z promowanymi hasłami (np. forach, blogach internetowych itd.), zgłoszonych przez właścicieli do Sieci Partnerskiej Google. Rozliczana jest analogicznie, przy czym koszty pojedynczych kliknięć są zwykle niższe.
Zalety kampanii / reklamy Google ADS:
- Krótki czas oczekiwania na efekty
- Pełna kontrola nad przebiegiem i kosztami kampanii
- Gwarancja emisji reklamy (o ile jest zgodna z regulaminem Google)
- Możliwość różnicowania przekazu ze względu na profil
- Nie wymaga ingerencji w strukturę witryny
Co nas wyróżnia?
Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Google ADS. Certyfikat gwarantuje znajomość aktualnych możliwości systemu Google ADS oraz specyfiki i trendów skutecznego prowadzenia i optymalizacji kampanii. Dzięki certyfikacji, firmom które nie korzystały dotąd z programu Google ADS, możemy zaoferować na start darmowy kupon na reklamę w Google o wartości 600 zł, który poszerzy budżet reklamowy na kliknięcia.
Dlaczego mam płacić za zarządzanie kampanią?
System Google ADS pozwala na samodzielne stworzenie i zarządzanie kampanią Google ADS. Zastanawiasz się dlaczego nam płacić za prowadzenie kampanii? Dzięki dużemu doświadczeniu, znajomości narzędzi takich jak: Edytor Google ADS, narzędzie propozycji słów kluczowych, rozmieszczania reklam czy narzędzie diagnostyki reklam – jesteśmy w stanie zarządzać kampanią Google ADS szybciej i efektywniej niż niedoświadczeni użytkownicy programu.
Argumenty na poparcie naszych kompetencji:
- znamy i rozumiemy mechanizm ustalania wyniku jakości (ang. quality score), który pozwala uzyskiwać wyższe pozycje i płacić za kliknięcia mniej niż konkurencja, dzięki optymalizacji reklam i słów kluczowych
- nie obca jest nam specyfika rozpoczęcia kampanii, która w warunkach silnej konkurencji w sektorze, wymaga takiego doboru słów oraz manewrowania oferowanymi stawkami za kliknięcia, aby nie przepłacając, nie pozwolić konkurentom zepchnąć nas na margines
- jesteśmy świadomi roli historii konta w wyliczaniu wyniku jakości, dlatego nie pozwolimy sobie na nieprzemyślane próby i działania, które potrafią skutecznie „zepsuć” konto i obniżyć szansę przyszłego skutecznego konkurowania z innymi reklamodawcami
- optymalizujemy kampanię konsekwentnie pod kątem obranej strategii, stale analizując i uwzględniając wskaźniki ze statystyk Google Analytics. Na bieżąco eliminujemy najsłabsze reklamy i frazy, przesuwając środki na te, które niosą najbardziej wartościowy ruch
Decyzja o zmianie agencji na SEMPAI nastąpiła w styczniu 2013 roku. Już po roku kampania AdWords, przejęta od innej agencji, została przeskalowana 4-5 krotnie od stanu zastanego. Wymodelowanie tygodniowego trendu przełożyło się na znaczące wyostrzenie wskaźnika konwersji. W naszej współpracy bardzo szybko wykorzystywane są wszelkie nowinki już na etapie beta-testów, co Google przekłada na korzyści dla mojego sklepu. SEMPAI oferuje ponadto dobre wsparcie w działaniach wykraczających poza kampanie AdWords. Audyt przeprowadzony ostatnio przez konkurencyjną agencję, nie wykazał istotnych możliwości poprawy działań. To tylko umocniło naszą partnerską relację, która trwa do dnia dzisiejszego.