Pozycjonowanie

Wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania to gwarancja stałego i stabilnego wzrostu ruchu na stronie. Ale tylko doświadczeni specjaliści wiedzą, jak pozyskać wartościowych, nieprzypadkowych użytkowników i uniknąć kar od Google. Powierz kampanię doświadczonej Agencji SEO – robimy to od ponad 11 lat i w tym czasie mieliśmy okazję z pracować z sukcesami nad setkami projektów.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

Pozycjonowanie sklepu

Uwolnij pełen potencjał strony internetowej poprzez jej optymalizację oraz pozyskaj ruch i sprzedaż dzięki jej wypozycjonowaniu

Więcej

Pozycjonowanie marki

Uzyskaj rozpoznawalność poszerzając świadomość Twojej marki wśród klientów

Więcej

Pozycjonowanie lokalne

Pojawiaj się w wynikach wyszukiwania klientom znajdującym się w danej lokalizacji lub szukającym usług w konkretnym miejscu

Więcej

Audyt SEO

Dowiedz się jak dostosować swoją stronę internetową dzięki wnikliwej analizie przy pomocy zaawansowanych narzędzi

Więcej

Migracja sklepu

Przenieś swój sklep na inną domenę bez obaw o pojawienie się błędów oraz utratę pozycji w wyszukiwarce

Więcej

SXO

Zadbaj o pozycję swojego sklepu poprzez działania SEO i zdobywaj konwersje dzięki funkcjonalnościom przyjaznym użytkownikowi

Więcej

Pozycjonowanie stron internetowych — wybierz dobrą Agencję SEO

Szukasz czegoś w Google? Doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, że największym zainteresowaniem cieszą się pierwsze z sugerowanych wyników, jakie otrzymasz po wpisaniu w wyszukiwarkę konkretnej frazy. Trudno więc się dziwić, że każdy właściciel strony internetowej chciałby, aby to właśnie jego witryna wyświetlała się jak najwyżej w wyszukiwarce. Tym, czego potrzebujesz, jest profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych. Czym jest i jakie dokładnie efekty przynosi?

Co to jest pozycjonowanie strony internetowej?

Wyszukiwarki internetowe, takie jak Google, są dziś podstawowym źródłem wiedzy dla niemal każdego użytkownika internetu. To w nich poszukujemy odpowiedzi na nurtujące nas pytania, ale także wykonawców różnorodnych usług. A nawet robimy w nich zakupy. Dzięki temu wyszukiwarki stały się dla przedsiębiorców kanałem skutecznej promocji. Aby jednak tak było, strony internetowe muszą znajdować się możliwie wysoko — mało który internauta przegląda więcej niż jedną, dwie strony uzyskanych wyników. I to właśnie tu bardzo ważną rolę odgrywa pozycjonowanie.

Pozycjonowanie stron internetowych to złożony, długotrwały proces, którego głównym celem jest zwiększenie widoczności strony w wyszukiwarce Google. Prowadzi on do zdobycia przez daną witrynę jak największego ruchu organicznego, wynikającego z wyszukiwania konkretnych słów kluczowych, na które jest zoptymalizowana. Możliwe jest to poprzez wprowadzenie wielu różnorodnych praktyk, w tym najważniejszej: optymalizacji SEO.

Optymalizacja SEO — sposób na widoczną i przyjazną dla wyszukiwarek witrynę

Search Engine Optimization (SEO), czyli optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych, to działania, które pozwalają na dostosowanie kodu źródłowego danego serwisu internetowego do ich wymogów. Optymalizacja SEO związana jest z pracą nad konkretną witryną m.in. optymalizacją meta tagów, poprawą linkowania wewnętrznego czy uzupełnieniem brakujących tekstów alternatywnych dla grafik. Przeprowadzane procesy prowadzą do eliminowana występujących na stronie www błędów technicznych, które utrudniają jej osiągnięcie wysokich pozycji w wyszukiwarce, m.in. powodując problemy z jej indeksacją czy duplikacją.

Jakie są zalety pozycjonowania stron internetowych?

Pozycjonowanie stron przynosi mnóstwo korzyści — szczególnie dla właścicieli sklepów internetowych, ale również usługodawców. Jesteś jednym z nich i zastanawiasz się, jakie dokładnie zalety niesie za sobą pozycjonowanie i optymalizacja strony www?

Wprowadzając tego typu działania:

  • zwiększysz widoczność strony wartościowy ruch;
  • pozyskasz nowych użytkowników e­-sklepu i klientów;
  • zwiększysz sprzedaż internetową, a tym samym osiągane zyski;
  • zyskasz lepszą rozpoznawalność swojej marki.

Dla kogo jest pozycjonowanie?

Sprzedajesz online swoje usługi bądź produkty? Pozycjonowanie SEO stron internetowych będzie nieodzowną pomocą, jeśli chcesz, aby Twoja firma zaistniała w sieci.

A nie lepiej inaczej – za pośrednictwem tradycyjnych mediów? Reklamując się w telewizji czy radiu, nie zawsze masz gwarancję, że dotrzesz do docelowych odbiorców, i że przyniesie Ci to jakikolwiek efekt oprócz rozpoznawalności. Zaś dobra agencja seo zadba aby strona była właściwie zoptymalizowana, tak aby potencjalny klient po wpisaniu zapytania do wyszukwiarki sam do Ciebie trafił.

Jak wygląda proces pozycjonowania strony w wyszukiwarce Google?

Pozycjonowanie stron www rozpoczyna się od dokładnej analizy danej witryny (audyt seo) pod kątem jej aktualnej widoczności w wynikach wyszukiwania na tle konkurencji. Jest to konieczne – dzięki temu można wprowadzić odpowiednią strategię seo mającą na celu zwiększenie widoczności witryny. Bardzo ważne jest wybranie odpowiednich fraz (słów kluczowych), na jakie Twoja witryna ma się wyświetlać w wyszukiwarce Google. Następnym krokiem jest pozycjonowanie strony w Google za pomocą optymalizacji SEO.

Optymalizacja stron internetowych pod potrzeby wyszukiwarki Google odbywa się na dwóch poziomach: on-site (na stronie) oraz off-site (poza stroną). Pierwszy z nich, on-site, polega na optymalizacji publikowanych w witrynie wartościowych treści oraz samego zoptymalizowanego kodu strony, ale także wprowadzaniu działań nakierowanych na User Experience (UX), dzięki którym można stworzyć intuicyjną w obsłudze przez użytkownika witrynę. Drugie, off-site, to działania mające na celu pozyskanie wartościowych backlinków, które przekierowują do naszej witryny (backlinki z content marketingu, forów internetowych czy też z tematycznych zaplecz). Wszystkie te praktyki wpływają na pozycjonowanie stron w Google, a połączone przynoszą świetne efekty.

Ile trwa pozycjonowanie strony internetowej?

Pozycjonowanie stron www to proces, który powinien być wykonywany systematycznie, aby przyniósł oczekiwane rezultaty. Jego długość zależna jest m.in. od trudności danej frazy oraz pozycjonującej się na nią konkurencji. Na czas osiągnięcia oczekiwanych efektów wpływa również aktualna kondycja strony, ilość oferowanych usług czy produktów, a także jakość pozyskiwanych backlinków.

Algorytmy Google wyszukiwania konkretnych fraz są płynne, dlatego też pozycjonowanie i optymalizacja muszą iść w parze nieprzerwanie. Tylko długofalowe działanie przyniesie poprawę pozycji konkretnej witryny w organicznych wynikach wyszukiwarek. Pamiętaj również o tym, że skuteczne pozycjonowanie to także analiza konkurencji — jeśli zatrzymasz działania, nastąpi stagnacja w widoczności Twojej strony internetowej w wyszukiwarce.

Po jakim czasie można spodziewać się efektów?

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych może przynieść oczekiwane efekty bardzo szybko — o ile proces przeprowadzany będzie konsekwentnie i z według konkretnego planu. Nie sposób określić dokładnie, czy będzie to miesiąc, czy więcej. Wiele zależy od Twoich założonych celów oraz pozycjonowanej witryny. Nie ma w Internecie dwóch identycznych stron, jeśli chodzi o ich zawartość i content. Poszczególne strony są również na różnym poziomie widoczności, więc inne cele będzie miała nowo powstała strona, a zupełnie inne ta już dobrze rozpoznawalna, aspirująca do byciem liderem w branży.

Bardzo duże znaczenie ma m.in. skala trudności danego słowa kluczowego, na jakie chcesz zdobyć rozpoznawalność. Znacznie łatwiej i szybciej bowiem przeprowadzić owocne pozycjonowanie lokalne niż na terenie całego kraju. Jedno jest pewne: pierwsze efekty pozycjonowania stron będą widoczne już po wprowadzeniu podstawowych zmian optymalizacyjnych na docelowych podstronach w serwisie.

Jak zweryfikować skuteczność pozycjonowania?

Pozycjonowanie stron www wymaga profesjonalnych narzędzi, które nie tylko pozwolą na wprowadzenie niezbędnych działań optymalizacyjnych na stronie, ale także pomogą w późniejszym sprawdzeniu ich skuteczności. Z czego skorzystać, aby zweryfikować oddziaływanie na wyszukiwarkę wprowadzonych zmian?

Przydatne Agencji SEO mogą okazać się takie narzędzia, jak:

  • Google Analytics;
  • Google Search Console;
  • SemStorm;
  • Ahrefs;
  • Senuto.

Z ich pomocą możesz weryfikować efekty pozycjonowania w obrębie zmian konkretnych wskaźników, np. ruchu organicznego czy liczby słów kluczowych, na jakie dana witryna wyświetla się w najpopularniejszych wynikach wyszukiwania. Jeśli więc zależy Ci na kontroli efektów optymalizacji witryny, sięgnij właśnie po nie, lub zleć działania Sempai, a otrzymasz przygotowane raporty SEO w uwzględnieniem w/w narzędzi.

Stabilny i bezpieczny wzrost pozycji — skorzystaj z naszej Agencji SEO

Wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania to gwarancja stałego i stabilnego wzrostu ruchu na stronie. Ale tylko doświadczeni specjaliści wiedzą, jak pozyskać wartościowych, nieprzypadkowych użytkowników. Działania SEO na własną rękę bez odpowiedniej wiedzy, narzędzi oraz danych nie przyniosą efektów, na które mógłbyś liczyć korzystając z agencji seo. Zaś pomoc profesjonalisty to pewność, że pozycjonowanie wykonywane jest na podstawie właściwie dobranych słów kluczowych pod konkretne landingi, z ich odpowiednią optymalizacją i pozyskiwaniem wartościowych backlinków do strony.

Dlatego też powierz swoją kampanię naszej Agencji SEO – robimy to od kilkunastu lat i w tym czasie mieliśmy okazję z pracować z sukcesami nad setkami projektów. Oferujemy profesjonalnie wykonane usługi związane z pozycjonowaniem i optymalizacją Twojej strony internetowej. Jest to m.in.:

Stawiamy na długotrwałe relacje i jak najlepsze wyniki prowadzonych działań. Konsekwentna optymalizacja stron internetowych, śledzenie postępów i dostosowywanie do nich kolejnych etapów działań sprawi, że szybko zauważysz pozytywne efekty, np. w postaci wzrostu ilości użytkowników, który przełoży się na konwersję na stronie, m.in. w postaci zapisu na newsletter czy dodaniu produktów do koszyka.

Pozycjonowanie strony internetowej jest niezwykle ważne, jeśli chcesz, aby Twój biznes zaistniał w sieci. W prosty sposób pozwoli Twoim potencjalnym klientom go odnaleźć w organicznych wynikach wyszukiwarki Google oraz po wejściu na stronę skorzystać z proponowanych usług bądź zakupić sprzedawane produkty. Zadbaj o wprowadzenie powyżej wspomnianych działań, a szybko przekonasz się, jak wiele pozytywów może przynieść skuteczne pozycjonowanie – za sprawą Agencji SEO.

Szybki kontakt






    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dobrego Pasterza 13/6, 31-416 Kraków, podanych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zgłoszenia.
    Zapoznałem/-am się z polityką prywatności. Wiem, że moja zgoda może być odwołana w każdym momencie poprzez wysłanie maila na adres: biuro@sempai.pl, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o.

    Baza Wiedzy
    Agencji SEO
    Performance Max, czy alternatywy? Naucz się dobierać idealne kampanie reklamowe!

    Performance Max, czy alternatywy? Naucz się dobierać idealne kampanie reklamowe!

    Performance Max to stosunkowo nowy typ kampanii reklamowej, który w wakacje 2022 roku na dobre zastąpił dotychczasowe inteligentne kampanie produktowe...

    Wskaźnik jakości konta Google Ads  — Twój przyjaciel, czy wróg?

    Wskaźnik jakości konta Google Ads — Twój przyjaciel, czy wróg?

    Dosłownie w każdym przypadku w naszym życiu — jeżeli ocena czegokolwiek ma nieść pozytywną dla nas wartość — powinna być obiektywna. Musimy również do...

    ostatni-webinar

    Słyszałeś coś o rozporządzeniu RODO i Dyrektywie Omnibus, ale nie wiesz, co te regulacje oznaczają w praktyce i czy rzeczywiście dotyczą Twojego e-biz...
    Case
    Study SEO
    case study eDomator
    Jak w krótkim czasie rozwinąć konto i wskoczyć na 1 miejsce w rankingu sprzedających w swojej najważniejszej kategorii? Case study Allegro Ads 

    Z firmą eDomator współpracujemy już prawie 5 lat. Rozpoczęliśmy nasze działania od efektywnościowych kampanii Google Ads i wraz z rozwojem skl...


    case study green bike 1
    Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

    Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


    furniture
    Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

    Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


    case study silla
    Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

    Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


    bulb
    Taki sam budżet – efekty 3x większe już w pierwszym miesiącu działań Allegro Ads. Case study

    Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...


    kitchen
    283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

    Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...


    christin hume Hcfwew744z4 unsplash 1 e1661775100550.png
    W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

    Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...


    case study winylownia
    Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

    Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...


    case study rmd bike
    RMD Bike & Sempai – wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu

    Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...


    case study prezent marzen
    Kompleksowa kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku dla Prezent Marzeń

    Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...


    case study rea
    Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

    Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems   Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...


    case study zapato
    Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads

    Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...