pozycjonowanie ikona

Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)

Wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania to gwarancja stałego i stabilnego wzrostu ruchu na stronie. Ale tylko doświadczeni specjaliści wiedzą, jak pozyskać wartościowych, nieprzypadkowych użytkowników i uniknąć kar od Google. Powierz kampanię doświadczonej Agencji SEO – robimy to od ponad 11 lat i w tym czasie mieliśmy okazję z pracować z sukcesami nad setkami projektów.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

Pozycjonowanie sklepu icon blue
Pozycjonowanie sklepu

Uwolnij pełen potencjał strony internetowej poprzez jej optymalizację oraz pozyskaj ruch i sprzedaż dzięki jej wypozycjonowaniu

Więcej

pozycjonowanie marki blue
Pozycjonowanie marki

Uzyskaj rozpoznawalność poszerzając świadomość Twojej marki wśród klientów

Więcej

pozycjonowanie lokalne blue
Pozycjonowanie lokalne

Pojawiaj się w wynikach wyszukiwania klientom znajdującym się w danej lokalizacji lub szukającym usług w konkretnym miejscu

Więcej

pozycjonowanie ikona blue
Audyt SEO

Dowiedz się jak dostosować swoją stronę internetową dzięki wnikliwej analizie przy pomocy zaawansowanych narzędzi

Więcej

Migracja sklepu icon blue
Migracja sklepu

Przenieś swój sklep na inną domenę bez obaw o pojawienie się błędów oraz utratę pozycji w wyszukiwarce

Więcej

SXO icon blue
SXO

Zadbaj o pozycję swojego sklepu poprzez działania SEO i zdobywaj konwersje dzięki funkcjonalnościom przyjaznym użytkownikowi

Więcej

Pozycjonowanie stron internetowych — wybierz dobrą Agencję SEO

Szukasz czegoś w Google? Doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, że największym zainteresowaniem cieszą się pierwsze z sugerowanych wyników, jakie otrzymasz po wpisaniu w wyszukiwarkę konkretnej frazy. Trudno więc się dziwić, że każdy właściciel strony internetowej chciałby, aby to właśnie jego witryna wyświetlała się jak najwyżej w wyszukiwarce. Tym, czego potrzebujesz, jest profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych. Czym jest i jakie dokładnie efekty przynosi?

indywidualna strategia pozycjonowania stron

Co to jest pozycjonowanie strony internetowej?

Wyszukiwarki internetowe, takie jak Google, są dziś podstawowym źródłem wiedzy dla niemal każdego użytkownika internetu. To w nich poszukujemy odpowiedzi na nurtujące nas pytania, ale także wykonawców różnorodnych usług. A nawet robimy w nich zakupy. Dzięki temu wyszukiwarki stały się dla przedsiębiorców kanałem skutecznej promocji. Aby jednak tak było, strony internetowe muszą znajdować się możliwie wysoko — mało który internauta przegląda więcej niż jedną, dwie strony uzyskanych wyników. I to właśnie tu bardzo ważną rolę odgrywa pozycjonowanie.

Pozycjonowanie stron internetowych to złożony, długotrwały proces, którego głównym celem jest zwiększenie widoczności strony w wyszukiwarce Google. Prowadzi on do zdobycia przez daną witrynę jak największego ruchu organicznego, wynikającego z wyszukiwania konkretnych słów kluczowych, na które jest zoptymalizowana. Możliwe jest to poprzez wprowadzenie wielu różnorodnych praktyk, w tym najważniejszej: optymalizacji SEO.

Optymalizacja SEO — sposób na widoczną i przyjazną dla wyszukiwarek witrynę

Search Engine Optimization (SEO), czyli optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych, to działania, które pozwalają na dostosowanie kodu źródłowego danego serwisu internetowego do ich wymogów. Optymalizacja SEO związana jest z pracą nad konkretną witryną m.in. optymalizacją meta tagów, poprawą linkowania wewnętrznego czy uzupełnieniem brakujących tekstów alternatywnych dla grafik. Przeprowadzane procesy prowadzą do eliminowania występujących na stronie www błędów technicznych, które utrudniają jej osiągnięcie wysokich pozycji w wyszukiwarce, m.in. powodując problemy z jej indeksacją czy duplikacją.

profesjonalne pozycjonowanie stron

Jakie są zalety pozycjonowania stron internetowych?

Pozycjonowanie stron przynosi mnóstwo korzyści — szczególnie dla właścicieli sklepów internetowych, ale również usługodawców. Jesteś jednym z nich i zastanawiasz się, jakie dokładnie zalety niesie za sobą pozycjonowanie sklepu i optymalizacja strony www?

Wprowadzając tego typu działania:

  • zwiększysz widoczność strony wartościowy ruch;
  • pozyskasz nowych użytkowników e­-sklepu i klientów;
  • zwiększysz sprzedaż internetową, a tym samym osiągane zyski;
  • zyskasz lepszą rozpoznawalność swojej marki.

Dla kogo jest pozycjonowanie?

Sprzedajesz online swoje usługi bądź produkty? Pozycjonowanie SEO stron internetowych będzie nieodzowną pomocą, jeśli chcesz, aby Twoja firma zaistniała w sieci.

A nie lepiej inaczej – za pośrednictwem tradycyjnych mediów? Reklamując się w telewizji czy radiu, nie zawsze masz gwarancję, że dotrzesz do docelowych odbiorców, i że przyniesie Ci to jakikolwiek efekt oprócz rozpoznawalności. Zaś dobra agencja seo zadba, aby strona była właściwie zoptymalizowana, tak aby potencjalny klient po wpisaniu zapytania do wyszukiwarki sam do Ciebie trafił.

Jak wygląda proces pozycjonowania strony w wyszukiwarce Google?

Pozycjonowanie stron www rozpoczyna się od dokładnej analizy danej witryny (audyt seo) pod kątem jej aktualnej widoczności w wynikach wyszukiwania na tle konkurencji. Jest to konieczne – dzięki temu można wprowadzić odpowiednią strategię seo mającą na celu zwiększenie widoczności witryny. Bardzo ważne jest wybranie odpowiednich fraz (słów kluczowych), na jakie Twoja witryna ma się wyświetlać w wyszukiwarce Google. Następnym krokiem jest pozycjonowanie strony w Google za pomocą optymalizacji SEO.

Optymalizacja stron internetowych pod potrzeby wyszukiwarki i robotów Google odbywa się na dwóch poziomach: on-site (na stronie) oraz off-site (poza stroną). Pierwszy z nich, on-site, polega na optymalizacji publikowanych w witrynie wartościowych treści oraz samego zoptymalizowanego kodu strony, ale także wprowadzaniu działań nakierowanych na User Experience (UX), dzięki którym można stworzyć intuicyjną w obsłudze przez użytkownika witrynę. Drugie, off-site, to działania mające na celu pozyskanie wartościowych backlinków, które przekierowują do naszej witryny (backlinki z content marketingu, forów internetowych czy też z tematycznych zaplecz). Wszystkie te praktyki wpływają na pozycjonowanie stron w wynikach wyszukiwania Google, a połączone przynoszą świetne efekty.

Ile trwa pozycjonowanie strony internetowej?

Pozycjonowanie stron www to proces, który powinien być wykonywany systematycznie, aby przyniósł oczekiwane rezultaty. Jego długość zależna jest m.in. od trudności danej frazy oraz pozycjonującej się na nią konkurencji. Na czas osiągnięcia oczekiwanych efektów wpływa również aktualna kondycja strony, ilość oferowanych usług czy produktów, a także jakość pozyskiwanych backlinków.

Algorytmy Google wyszukiwania konkretnych fraz są płynne, dlatego też pozycjonowanie i optymalizacja muszą iść w parze nieprzerwanie. Tylko długofalowe działanie przyniesie poprawę pozycji konkretnej witryny w organicznych wynikach wyszukiwarek. Pamiętaj również o tym, że skuteczne pozycjonowanie to także analiza konkurencji — jeśli zatrzymasz działania, nastąpi stagnacja w widoczności Twojej strony internetowej w wyszukiwarce.

Po jakim czasie można spodziewać się efektów?

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych może przynieść oczekiwane efekty bardzo szybko — o ile proces przeprowadzany będzie konsekwentnie i z według konkretnego planu. Nie sposób określić dokładnie, czy będzie to miesiąc, czy więcej. Wiele zależy od Twoich założonych celów oraz pozycjonowanej witryny. Nie ma w Internecie dwóch identycznych stron, jeśli chodzi o ich zawartość i content. Poszczególne strony są również na różnym poziomie widoczności, więc inne cele będzie miała nowo powstała strona, a zupełnie inne ta już dobrze rozpoznawalna, aspirująca do byciem liderem w branży.

Bardzo duże znaczenie ma m.in. skala trudności danego słowa kluczowego, na jakie chcesz zdobyć rozpoznawalność. Znacznie łatwiej i szybciej bowiem przeprowadzić owocne pozycjonowanie lokalne niż na terenie całego kraju (zobacz również czym jest pozycjonowanie w Google Maps). Jedno jest pewne: pierwsze efekty pozycjonowania stron będą widoczne już po wprowadzeniu podstawowych zmian optymalizacyjnych na docelowych podstronach w serwisie.

na skuteczność pozycjonowania składa się wiele czynników

Jak zweryfikować skuteczność pozycjonowania?

Pozycjonowanie stron www wymaga profesjonalnych narzędzi, które nie tylko pozwolą na wprowadzenie niezbędnych działań optymalizacyjnych na stronie, ale także pomogą w późniejszym sprawdzeniu ich skuteczności. Z czego skorzystać, aby zweryfikować oddziaływanie na wyszukiwarkę wprowadzonych zmian?

Przydatne Agencji SEO mogą okazać się takie narzędzia, jak:

  • Google Analytics;
  • Google Search Console;
  • SemStorm;
  • Ahrefs;
  • Senuto.

Z ich pomocą możesz weryfikować efekty pozycjonowania w obrębie zmian konkretnych wskaźników, np. ruchu organicznego czy liczby słów kluczowych, na jakie dana strona wyświetla się w najpopularniejszych wynikach wyszukiwania. Jeśli więc zależy Ci na kontroli efektów optymalizacji witryny, sięgnij właśnie po nie, lub zleć działania Sempai, a otrzymasz przygotowane raporty SEO w uwzględnieniem w/w narzędzi.

Stabilny i bezpieczny wzrost pozycji — skorzystaj z naszej Agencji SEO

skuteczna agencja seo w polsce
Wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania to gwarancja stałego i stabilnego wzrostu ruchu na stronie. Ale tylko doświadczeni specjaliści wiedzą, jak pozyskać wartościowych, nieprzypadkowych użytkowników. Działania SEO na własną rękę bez odpowiedniej wiedzy, narzędzi oraz danych nie przyniosą efektów, na które mógłbyś liczyć korzystając z agencji seo. Zaś pomoc profesjonalisty to pewność, że pozycjonowanie wykonywane jest na podstawie właściwie dobranych słów kluczowych pod konkretne landingi, z ich odpowiednią optymalizacją i pozyskiwaniem wartościowych backlinków do strony.Dlatego też powierz swoją kampanię naszej Agencji SEO – robimy to od kilkunastu lat i w tym czasie mieliśmy okazję z pracować z sukcesami nad setkami projektów. Oferujemy profesjonalnie wykonane usługi związane z pozycjonowaniem sklepu internetowego i jego optymalizacją. Jest to m.in.:

Stawiamy na długotrwałe relacje i jak najlepsze wyniki prowadzonych działań. Konsekwentna optymalizacja stron internetowych, śledzenie postępów i dostosowywanie do nich kolejnych etapów działań sprawi, że szybko zauważysz pozytywne efekty, np. w postaci wzrostu ilości użytkowników, który przełoży się na konwersję na stronie, m.in. w postaci zapisu na newsletter czy dodaniu produktów do koszyka.

Pozycjonowanie strony internetowej jest niezwykle ważne, jeśli chcesz, aby Twój biznes zaistniał w sieci. W prosty sposób pozwoli Twoim potencjalnym klientom go odnaleźć w organicznych wynikach wyszukiwarki Google oraz po wejściu na stronę skorzystać z proponowanych usług bądź zakupić sprzedawane produkty. Zadbaj o wprowadzenie powyżej wspomnianych działań, a szybko przekonasz się, jak wiele pozytywów może przynieść skuteczne pozycjonowanie – za sprawą Agencji SEO.

Zobacz więcej:

Pozycjonowanie KrakówPozycjonowanie CzęstochowaPozycjonowanie Białystok

Do poczytania

  1. Jak samodzielnie pozycjonować stronę?
  2. Czynniki rankingowe w wyszukiwarce Google.
  3. Ile kosztuje pozycjonowanie stron?
  4. Co to jest pozycjonowanie long tail?
  5. Na czym polega audyt SEO sklepu internetowego?
  6. JavaScript w SEO - na co zwrócić uwagę?
  7. Google nie wyszukuje Twojej strony? Sprawdź najczęstsze problemy!

Relacje SEO:

  1. Kreatywność w SEO – jak wyjść poza schematy?
  2. SEO Poland On Tour

Zainteresowany pozycjonowaniem strony?
Skontaktuj się z Agencją SEO!

Baza Wiedzy
Agencji SEO
TikTok Ads – Dostępne formaty reklamowe

TikTok Ads – Dostępne formaty reklamowe

Niezależnie od tego, czy planujesz samodzielne prowadzenie kampanii TikTok Ads, czy wolisz skorzystać z pomocy agencji, warto znać podstawy, dzięki kt...

Marketing sieciowy – czym jest, na czym polega, jakie przynosi efekty?

Marketing sieciowy – czym jest, na czym polega, jakie przynosi efekty?

Czym jest tak zwany marketing sieciowy, nazywany również marketingiem wielopoziomowym (marketing MLM)? Czym się charakteryzuje? Jakie są jego efekty? ...

ostatni-webinar

Zgodnie z unijnym Aktem o rynkach cyfrowych, od 7 marca 2024 r. wszystkie witryny internetowe, które chcą korzystać z funkcji reklamowych Google, musz...
Case
Study SEO

okladka lisner
Let Us Perform!: SEO&Content, czyli wzrost ruchu dzięki odpowiedniej treści

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, czy działania contentowe mają sens? Albo posiadasz serwis contentowy i nie masz dobrych wyników? ...


Okladka Crazy Needles
Migracja nie musi boleć, czyli jak skutecznie wypozycjonować kolczyki — SEO case study Crazy Needles

Aby osiągnąć sukces — nie zawsze trzeba dokonywać radykalnych i spektakularnych zmian. Podstawą sukcesu często jest systematyczne wdrażanie d...


okladka top wosk
Let Us Perform!: Od 0 do 6 000 ruchu organicznego w 10 miesięcy – jak z sukcesami robimy SEO dla Topwosk.pl

Posiadasz świeżo założony sklep internetowy, który nie generuje ruchu i zastanawiasz się czy SEO w Twoim przypadku ma sens? Oczywiście że tak!...