Strona główna → Pozycjonowanie
Wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania to gwarancja stałego i stabilnego wzrostu ruchu na stronie. Ale tylko doświadczeni specjaliści wiedzą, jak pozyskać wartościowych, nieprzypadkowych użytkowników i uniknąć kar od Google. Powierz kampanię doświadczonej Agencji SEO – robimy to od ponad 11 lat i w tym czasie mieliśmy okazję z pracować z sukcesami nad setkami projektów.
Uwolnij pełen potencjał strony internetowej poprzez jej optymalizację oraz pozyskaj ruch i sprzedaż dzięki jej wypozycjonowaniu
Więcej
Uzyskaj rozpoznawalność poszerzając świadomość Twojej marki wśród klientów
Pojawiaj się w wynikach wyszukiwania klientom znajdującym się w danej lokalizacji lub szukającym usług w konkretnym miejscu
Dowiedz się jak dostosować swoją stronę internetową dzięki wnikliwej analizie przy pomocy zaawansowanych narzędzi
Przenieś swój sklep na inną domenę bez obaw o pojawienie się błędów oraz utratę pozycji w wyszukiwarce
Zadbaj o pozycję swojego sklepu poprzez działania SEO i zdobywaj konwersje dzięki funkcjonalnościom przyjaznym użytkownikowi
Szukasz czegoś w Google? Doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, że największym zainteresowaniem cieszą się pierwsze z sugerowanych wyników, jakie otrzymasz po wpisaniu w wyszukiwarkę konkretnej frazy. Trudno więc się dziwić, że każdy właściciel strony internetowej chciałby, aby to właśnie jego witryna wyświetlała się jak najwyżej w wyszukiwarce. Tym, czego potrzebujesz, jest profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych. Czym jest i jakie dokładnie efekty przynosi?
Wyszukiwarki internetowe, takie jak Google, są dziś podstawowym źródłem wiedzy dla niemal każdego użytkownika internetu. To w nich poszukujemy odpowiedzi na nurtujące nas pytania, ale także wykonawców różnorodnych usług. A nawet robimy w nich zakupy. Dzięki temu wyszukiwarki stały się dla przedsiębiorców kanałem skutecznej promocji. Aby jednak tak było, strony internetowe muszą znajdować się możliwie wysoko — mało który internauta przegląda więcej niż jedną, dwie strony uzyskanych wyników. I to właśnie tu bardzo ważną rolę odgrywa pozycjonowanie.
Pozycjonowanie stron to złożony, długotrwały proces, którego głównym celem jest zwiększenie widoczności strony internetowej w wyszukiwarce Google. Prowadzi on do zdobycia przez daną witrynę jak największego ruchu organicznego, wynikającego z wyszukiwania konkretnych słów kluczowych, na które jest zoptymalizowana. Możliwe jest to poprzez wprowadzenie wielu różnorodnych praktyk, w tym najważniejszej: optymalizacji SEO.
Search Engine Optimization (SEO), czyli optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych, to działania, które pozwalają na dostosowanie kodu źródłowego danego serwisu internetowego do ich wymogów. Optymalizacja SEO związana jest z pracą nad konkretną witryną m.in. optymalizacją meta tagów, poprawą linkowania wewnętrznego czy uzupełnieniem brakujących tekstów alternatywnych dla grafik. Przeprowadzane procesy prowadzą do eliminowania występujących na stronie www błędów technicznych, które utrudniają jej osiągnięcie wysokich pozycji w wyszukiwarce, m.in. powodując problemy z jej indeksacją czy duplikacją.
Skuteczne pozycjonowanie strony internetowej przynosi mnóstwo korzyści — szczególnie dla właścicieli sklepów internetowych, ale również usługodawców. Jesteś jednym z nich i zastanawiasz się, jakie dokładnie zalety niesie za sobą dobre pozycjonowanie sklepu i optymalizacja strony www?
Wprowadzając tego typu działania:
Sprzedajesz online swoje usługi bądź produkty? Pozycjonowanie SEO stron internetowych będzie nieodzowną pomocą, jeśli chcesz, aby Twoja firma zaistniała w sieci.
A nie lepiej inaczej – za pośrednictwem tradycyjnych mediów? Reklamując się w telewizji czy radiu, nie zawsze masz gwarancję, że dotrzesz do docelowych odbiorców, i że przyniesie Ci to jakikolwiek efekt oprócz rozpoznawalności. Zaś dobra agencja seo zadba, aby strona była właściwie zoptymalizowana, tak aby potencjalny klient po wpisaniu zapytania do wyszukiwarki sam do Ciebie trafił.
Pozycjonowanie stron www rozpoczyna się od dokładnej analizy danej witryny (audyt seo) pod kątem jej aktualnej widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania na tle konkurencji. Jest to konieczne – dzięki temu można wprowadzić odpowiednią strategię seo mającą na celu zwiększenie widoczności witryny. Bardzo ważne jest wybranie odpowiednich fraz (słów kluczowych), na jakie Twoja witryna ma się wyświetlać w wyszukiwarce Google. Następnym krokiem jest pozycjonowanie strony w Google za pomocą optymalizacji SEO.
Optymalizacja stron internetowych pod potrzeby wyszukiwarki i robotów Google odbywa się na dwóch poziomach: on-site (na stronie) oraz off-site (poza stroną). Pierwszy z nich, on-site, polega na optymalizacji publikowanych w witrynie wartościowych treści oraz samego zoptymalizowanego kodu strony, ale także wprowadzaniu działań nakierowanych na User Experience (UX), dzięki którym można stworzyć intuicyjną w obsłudze przez użytkownika witrynę. Drugie, off-site, to działania mające na celu pozyskanie wartościowych backlinków, które przekierowują do naszej witryny (backlinki z content marketingu, forów internetowych czy też z tematycznych zaplecz). Wszystkie te praktyki wpływają na pozycjonowanie stron w wynikach wyszukiwania Google, a połączone przynoszą świetne efekty.
Pozycjonowanie stron www to proces, który powinien być wykonywany systematycznie, aby przyniósł oczekiwane rezultaty. Jego długość zależna jest m.in. od trudności danej frazy oraz pozycjonującej się na nią konkurencji. Na czas osiągnięcia oczekiwanych efektów wpływa również aktualna kondycja strony, ilość oferowanych usług czy produktów, a także jakość pozyskiwanych backlinków.
Algorytmy Google wyszukiwania konkretnych fraz są płynne, dlatego też pozycjonowanie i optymalizacja muszą iść w parze nieprzerwanie. Tylko długofalowe działanie przyniesie poprawę pozycji konkretnej witryny w organicznych wynikach wyszukiwarek. Pamiętaj również o tym, że skuteczne pozycjonowanie to także analiza konkurencji — jeśli zatrzymasz działania, nastąpi stagnacja w widoczności Twojej strony internetowej w wyszukiwarce.
Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych może przynieść oczekiwane efekty bardzo szybko — o ile proces przeprowadzany będzie konsekwentnie i z według konkretnego planu. Nie sposób określić dokładnie, czy będzie to miesiąc, czy więcej. Wiele zależy od Twoich założonych celów oraz pozycjonowanej witryny. Nie ma w Internecie dwóch identycznych stron, jeśli chodzi o ich zawartość i content. Poszczególne strony są również na różnym poziomie widoczności, więc inne cele będzie miała nowo powstała strona, a zupełnie inne ta już dobrze rozpoznawalna, aspirująca do byciem liderem w branży.
Przeczytaj nasz najnowszy: Casebook SEO
Bardzo duże znaczenie ma m.in. skala trudności danego słowa kluczowego, na jakie chcesz zdobyć rozpoznawalność. Znacznie łatwiej i szybciej bowiem przeprowadzić owocne pozycjonowanie lokalne niż na terenie całego kraju (zobacz również czym jest pozycjonowanie w Google Maps). Jedno jest pewne: pierwsze efekty pozycjonowania stron będą widoczne już po wprowadzeniu podstawowych zmian optymalizacyjnych na docelowych podstronach w serwisie.
Pozycjonowanie stron www wymaga profesjonalnych narzędzi, które nie tylko pozwolą na wprowadzenie niezbędnych działań optymalizacyjnych na stronie, ale także pomogą w późniejszym sprawdzeniu ich skuteczności. Z czego skorzystać, aby zweryfikować oddziaływanie na wyszukiwarkę wprowadzonych zmian?
Przydatne Agencji SEO mogą okazać się takie narzędzia, jak:
Z ich pomocą możesz weryfikować efekty pozycjonowania w obrębie zmian konkretnych wskaźników, np. ruchu organicznego czy liczby słów kluczowych, na jakie dana strona wyświetla się w najpopularniejszych wynikach wyszukiwania. Jeśli więc zależy Ci na kontroli efektów optymalizacji witryny, sięgnij właśnie po nie, lub zleć działania Sempai, a otrzymasz przygotowane raporty SEO w uwzględnieniem w/w narzędzi.
Stawiamy na długotrwałe relacje i jak najlepsze wyniki prowadzonych działań. Konsekwentna optymalizacja stron internetowych, śledzenie postępów i dostosowywanie do nich kolejnych etapów działań sprawi, że szybko zauważysz pozytywne efekty, np. w postaci wzrostu ilości użytkowników, który przełoży się na konwersję na stronie, m.in. w postaci zapisu na newsletter czy dodaniu produktów do koszyka.
Pozycjonowanie strony internetowej jest niezwykle ważne, jeśli chcesz, aby Twój biznes zaistniał w sieci. W prosty sposób pozwoli Twoim potencjalnym klientom go odnaleźć w organicznych wynikach wyszukiwarki Google oraz po wejściu na stronę skorzystać z proponowanych usług bądź zakupić sprzedawane produkty. Zadbaj o wprowadzenie powyżej wspomnianych działań, a szybko przekonasz się, jak wiele pozytywów może przynieść skuteczne pozycjonowanie strone internetowej – za sprawą Agencji SEO.
Pozycjonowanie Kraków, Pozycjonowanie Częstochowa, Pozycjonowanie Białystok
Sprzedaż międzynarodowa za pośrednictwem Allegro Sprzedaż na rynkach zagranicznych za pośrednictwem Allegro przynosi wiele korzyści, które mogą znaczą...
Z pewnością słyszałeś o SEO, czyli optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych. Ale czy wiesz, że optymalizacja dotyczy nie tylko tekstu, lecz także ...
Klient - kim jest? Z drogerią ByHealth współpracujemy od 2021 roku, jednak w pewnym momencie sytuacja zaczęła wymagać kompletnej zmiany podejś...
Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, czy działania contentowe mają sens? Albo posiadasz serwis contentowy i nie masz dobrych wyników? ...