Home → Oferta → SXO
Dzięki SXO sprowadzimy do Twojego serwisu ruch wysokiej jakości, który bezpośrednio przełoży się na znaczny wzrost liczby transakcji i wielkość sprzedaży!
Imię/Nazwisko
Adres e-mail
Numer telefonu
Strona www
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dobrego Pasterza 13/6, 31-416 Kraków, podanych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zgłoszenia.
Δ
SXO to połączenie dwóch obszarów działań marketingowych: SEO (Search Engine Optimization) oraz UX (User Experience). Tradycyjne SEO skupia się na optymalizacji witryny pod algorytmy popularnych wyszukiwarek. Jednak w SXO to „X” jest najistotniejsze! W centrum tej innowacyjnej usługi stoi nie robot Google, ale użytkownik – jego intencja zakupowa, odczucie wynikające z obcowania z Twoją stroną internetową. Naszym zadaniem jest zapewnienie mu jak najlepszych doświadczeń na drodze do finalizacji transakcji.
Dzięki temu pozyskujemy ruch organiczny z wyszukiwarki Google do Twojego serwisu, ale dbamy też, aby wizyty użytkowników z wielkim prawdopodobieństwem kończyły się decyzją dokonania zakupu.
Celem tradycyjnego SEO jest pozyskanie jak największego wolumenu ruchu do serwisu internetowego z organicznych wyników wyszukiwania za pomocą różnych technik optymalizacji strony oraz linkbuildingu.
SXO idzie o krok dalej – w ramach tej usługi nie tylko budujemy widoczność Twojej witryny w Google, ale także z zastosowaniem najlepszych praktyk UX i CRO (Conversion Rate Optimization) pracujemy nad jej współczynnikiem konwersji.
Celem SXO jest zachęcenie użytkownika do wizyty serwisie oraz doprowadzenie go do zrealizowania pożądanych czynności, takich jak: dokonanie transakcji, wypełnienie formularza kontaktowego czy przejście na inną podstronę.
Aby to mogło nastąpić, koniecznie jest zwiększenie czasu przebywania użytkownika na stronie oraz sprawienie, aby było to doświadczenie jak najprzyjemniejsze dla odbiorcy. SXO to skoordynowanie działań SEO i zasad UX, które ma na celu pozyskanie konwertującego ruchu i przemienienie go w zadowolonych klientów.
W przypadku SEO wyodrębnić możemy dwa główne obszary działań – on-site (wewnątrz witryny) oraz off-site (za pomocą innych serwisów internetowych).
W ramach optymalizacji strony on-site możemy dostosować Twoją stronę do wymagań wyszukiwarki poprzez:
Jeśli chodzi o wdrażanie dobrego SEO poza Twoim serwisem, mówimy o:
W zakresie modułu Skutecznych taktyk SEO przeanalizujemy Twój serwis pod kątem czynników, które wpływają na jej ranking w wyszukiwarce internetowej. Po dokonanej analizie otrzymasz od nas zbiór informacji o mocnych i słabych stronach serwisu oraz wytyczne niezbędne do optymalizacji.
Dzięki ich wdrożeniu:
UX (ang. User experience) to projektowanie serwisów www bądź aplikacji w sposób funkcjonalny, skoncentrowany na wygodzie użytkownika, dzięki czemu realizowanie celów w obrębie serwisu jest intuicyjne, przewidywalne, sprawia przyjemność i satysfakcję z użytkowania.
W ramach modułu Istotne elementy UX otrzymasz od nas szereg wytycznych, dzięki którym dowiesz się m.in.:
Konwersją nazywamy konkretne, pożądane przez nas działania użytkowników w obrębie witryny www. Optymalizacją konwersji (ang. Convertion Rate Optimisation – CRO) z kolei operacje, których celem jest polepszenie skuteczności strony.
W ramach modułu Dobre praktyki CRO otrzymasz od nas szereg wytycznych, dzięki którym dowiesz się m.in.:
Skuteczne taktyki SEO
Istotne elementy UX
Dobre praktyki CRO
Przegląd generalny SEO (overview)
🗸
Widoczność witryny w wyszukiwarce Google (Serp Experience)
Poprawność i efektywność kodu strony (Page Performance)
Budowa i struktura witryny (Site Structure)
Ładowanie strony (Loading Experience)
Użyteczność strony (Page Experience)
Analiza contentu (Content Experience)
Układ treści (Layout Usability)
Analiza ścieżek konwersji
Bezpieczeństwo i wygoda w witrynie
Zachęcanie użytkowników do powrotu
Wyciąganie wniosków z audytu SXO i wdrażanie sugerowanych w nim udoskonaleń to nie tylko poprawa pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Zrozumienie doświadczeń użytkowników, optymalizacja ścieżki konwersji i opracowanej przyjaznej mapy serwisu to korzyści dla obu stron. Celem SXO jest sprawienie, aby Twoja witryna była funkcjonalna i wartościowa dla użytkownika, ale i pomocna w rozwoju Twojego biznesu.
Ty zyskujesz:
Twój klient może liczyć na:
Jako agencja SXO z ponad piętnastoletnią praktyką oferujemy rozwiązania, które realnie przekładają się na wzrost ruchu i współczynnika konwersji w Twoim serwisie, a co za tym idzie – sprzedaży. Jako Google Premier Partner specjalizujemy się w marketingu konwersji.
Wdrożymy dla Ciebie działania SXO, zadbamy o pozycjonowanie strony na odpowiednie frazy i zaproponujemy układ treści dopasowany do zachowań użytkowników. Pokażemy Ci, jak wesprzeć potencjalnego klienta na wszystkich etapach decyzji zakupowej. Skontaktuj się z nami i przekonaj się, że SXO to przyszłość web developmentu.
Chcę dostać wycenę
SXO powstało z połączenia SEO i UX, dając Search Experience Optimization. A kryją się pod tym działania uznawane ja jedne z najbardziej efektywnych w marketingu internetowym. SXO nie skupia się wyłącznie na poprawie widoczności witryny w wynikach wyszukiwania, ale dużą uwagę przykłada do optymalizacji doświadczenia użytkownika na stronie. W centrum SXO nie stoją roboty Google, lecz użytkownik. Zadaniem specjalistów jest więc zapewnienie mu najlepszych doświadczeń na drodze do finalizacji transakcji – jeśli użytkownik będzie się dobrze czuł na Twojej stronie, rośnie prawdopodobieństwo zakończenia się takiej wizyty konwersją. SXO stosuje nie tylko różne techniki optymalizacji i linkbuildingu, działań on-site i off-site, ale również praktyki UX i CRO (Conversion Rate Optimization). Wszystko po to, by pozyskać konwertujący ruch i przemienić go w zadowolonych klientów. Co z tego, że użytkownik szukający roweru miejskiego trafi do Twojego sklepu z wyszukiwarki, jeśli jego oczom ukaże się nieprzejrzysty interfejs, nieczytelny tekst i ogólny chaos, w którym trudno znaleźć idealny model roweru. Wprowadzenie zmian po audycie SXO zapobiega takim niespodziankom.
SXO obejmuje praktyki związane z: optymalizacją witryny pod kątem wyszukiwarek internetowych, doświadczeniem użytkownika oraz optymalizacją współczynnika konwersji. Wdrożenie SXO jest zaś poprzedzone szczegółowym audytem. W jego ramach dowiesz się między innymi czy Twoja strona ma odpowiednią strukturę, dobrane i wykorzystane frazy kluczowe na danych podstronach, intuicyjną i wygodną nawigację, krótki czas ładowania podstron, czy drzewo kategorii i cała architektura strony jest logiczna, czy treści są unikalne i atrakcyjne dla użytkownika oraz czy klika on w podane linki. Następnie otrzymasz od specjalisty dokument ze wszystkimi wnioskami – co jest w porządku na Twojej stronie, co musisz poprawić, a co wdrożyć od zera. Z drobnymi zmianami zapewne poradzisz sobie samodzielnie, do innych zaś potrzebna będzie pomoc działu IT, a jeszcze kolejnymi zajmie się specjalista od SXO. Jeśli chcesz, możesz także umówić się z nim na konsultację. Efektem wdrożenia strategii SXO jest poprawienie widoczności w wyszukiwarce, a gdy już użytkownik trafi do Twojego sklepu, to wszystko ma go zachęcić do wykonania konwersji.
Przeprowadzenie audytu SXO Search Experience Optimization wymaga sporej wiedzy obejmującej zagadnienia trzech dziedzin: SEO, UX i CRO. Nie sztuka zebrać same dane, lecz poprawne je zinterpretować. Niezwykle ważne jest tutaj umiejętnie wyciąganie wniosków. Do tego też dochodzą różnego typu narzędzia analityczne. Specjalista od SXO wie, jak najlepiej wykorzystaj ich potencjał. Nie bez znaczenia jest ponadto fakt, że każda branża jest inna, tak samo jak inny jest każdy biznes. Specjalista bierze to pod uwagę i nie tylko identyfikuje dane problemy, ale też wskazuje sposoby ich naprawienia. A nigdy nie wiadomo, ile napotka komplikacji czy niewiadomych. SXO to głęboka analiza, której nie da się ani przeprowadzić samodzielnie, ani wygenerować za pomocą darmowego narzędzia audytowego. Po kompletnym audycie SXO otrzymujesz jasne wskazówki, co jest trafne, a co musisz poprawić, by użytkownik miał możliwie najłatwiejszą drogę do finalizacji transakcji. Będziesz też wiedział, co możesz wdrożyć samodzielnie, czym zajmie się specjalista od SXO, a co trzeba przekazać do działu IT.
Celem strategii SXO jest nie tylko zoptymalizowanie witryny i przyciągnięcie jak największej liczby potencjalnych klientów z poziomu wyszukiwarki, ale przede wszystkim sprawienie, by chcieli dokonać konwersji, by wszystkie elementy strony ich do tego zachęcały. O tym, co jest do poprawy lub do wprowadzenia, dowiesz się z audytu SXO. Wyzwaniem, jakie może przed Tobą stanąć, jest to, w jaki sposób połączyć technologię i doświadczenie użytkownika. Może się okazać, że nie będziesz w stanie dodać pewnej funkcjonalności, bo oprogramowanie sklepu na to nie pozwala (na przykład jest przestarzałe). Z drugiej zaś strony pamiętaj, że rekomendacje specjalisty po przeprowadzeniu audytu SXO są po to, by pomóc Ci rozwinąć bazę klientów i zwiększyć przychody firmy. Czasami jednak ich wprowadzenie może wiązać się z poniesieniem znacznych kosztów. Wiele zależy od budżetu, jakim dysponujesz. Możesz też iść na kompromis, decydując się na funkcjonalności o najwyższym priorytecie, by następnie monitorować ich efekty i zdecydować o terminie wprowadzania kolejnych.
Specjalista, który zajmuje się przeprowadzeniem audytu SXO strony www, gruntownie sprawdzi jej widoczność w wyszukiwarce Google, czas sesji użytkownika, czas ładowania się podstron i atrakcyjność na każdym urządzeniu, intuicyjność i łatwość nawigacji pomiędzy zakładkami, a także to czy proces konwersji jest bezproblemowy, czy użytkownik ma świadomość, na jakim etapie ścieżki konwersji się znajduje i co go czeka w następnych krokach oraz czy chętnie klika w linki znajdujące się w tekstach. Wnioski po audycie SXO mogą być różne. Zapewne część obszarów nie wymaga poprawy, inne lekkiego doszlifowania, a jeszcze kolejne wdrożenia od podstaw. Skala problemów i liczba rekomendowanych zmian wpływa na to, jakie poniesiesz koszty. Musisz też mieć świadomość, że nie da się jednoznacznie określić, jak wysoka będzie ta kwota, bo też każda branża jest inna, każda firma jest inna. Jednak wprowadzenie tego wszystkiego przełoży się na większy ruch, a to z kolei na podniesienie współczynnika konwersji.
Obowiązek zaimplementowania polityki prywatności (consent management platform – CMP) – jak wiadomo — dotyczy bezwzględnie wszystkich sklep...
Webinar “Google Analytics 4: Sprawdź czy Twoje narzędzie jest dobrze skonfigurowane” cieszył się sporą popularnością. Jesteśmy wdzięczni z...
Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...
Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...
Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl &n...
Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...
Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...
Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...
Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...
Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...
Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...
Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...
Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...
Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...