Home → Oferta → SXO
Dzięki SXO sprowadzimy do Twojego serwisu ruch wysokiej jakości, który bezpośrednio przełoży się na znaczny wzrost liczby transakcji i wielkość sprzedaży!
Imię/Nazwisko
Adres e-mail
Numer telefonu
Strona www
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dobrego Pasterza 13/6, 31-416 Kraków, podanych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zgłoszenia.
Δ
SXO to połączenie dwóch obszarów działań marketingowych: SEO (Search Engine Optimization) oraz UX (User Experience). Tradycyjne SEO skupia się na optymalizacji witryny pod algorytmy popularnych wyszukiwarek. Jednak w SXO to „X” jest najistotniejsze! W centrum tej innowacyjnej usługi stoi nie robot Google, ale użytkownik – jego intencja zakupowa, odczucie wynikające z obcowania z Twoją stroną internetową. Naszym zadaniem jest zapewnienie mu jak najlepszych doświadczeń na drodze do finalizacji transakcji.
Dzięki temu pozyskujemy ruch organiczny z wyszukiwarki Google do Twojego serwisu, ale dbamy też, aby wizyty użytkowników z wielkim prawdopodobieństwem kończyły się decyzją dokonania zakupu.
Celem tradycyjnego SEO jest pozyskanie jak największego wolumenu ruchu do serwisu internetowego z organicznych wyników wyszukiwania za pomocą różnych technik optymalizacji strony oraz linkbuildingu.
SXO idzie o krok dalej – w ramach tej usługi nie tylko budujemy widoczność Twojej witryny w Google, ale także z zastosowaniem najlepszych praktyk UX i CRO (Conversion Rate Optimization) pracujemy nad jej współczynnikiem konwersji.
Celem SXO jest zachęcenie użytkownika do wizyty serwisie oraz doprowadzenie go do zrealizowania pożądanych czynności, takich jak: dokonanie transakcji, wypełnienie formularza kontaktowego czy przejście na inną podstronę.
Aby to mogło nastąpić, koniecznie jest zwiększenie czasu przebywania użytkownika na stronie oraz sprawienie, aby było to doświadczenie jak najprzyjemniejsze dla odbiorcy. SXO to skoordynowanie działań SEO i zasad UX, które ma na celu pozyskanie konwertującego ruchu i przemienienie go w zadowolonych klientów.
W przypadku SEO wyodrębnić możemy dwa główne obszary działań – on-site (wewnątrz witryny) oraz off-site (za pomocą innych serwisów internetowych).
W ramach optymalizacji strony on-site możemy dostosować Twoją stronę do wymagań wyszukiwarki poprzez:
Jeśli chodzi o wdrażanie dobrego SEO poza Twoim serwisem, mówimy o:
W zakresie modułu Skutecznych taktyk SEO przeanalizujemy Twój serwis pod kątem czynników, które wpływają na jej ranking w wyszukiwarce internetowej. Po dokonanej analizie otrzymasz od nas zbiór informacji o mocnych i słabych stronach serwisu oraz wytyczne niezbędne do optymalizacji.
Dzięki ich wdrożeniu:
UX (ang. User experience) to projektowanie serwisów www bądź aplikacji w sposób funkcjonalny, skoncentrowany na wygodzie użytkownika, dzięki czemu realizowanie celów w obrębie serwisu jest intuicyjne, przewidywalne, sprawia przyjemność i satysfakcję z użytkowania.
W ramach modułu Istotne elementy UX otrzymasz od nas szereg wytycznych, dzięki którym dowiesz się m.in.:
Konwersją nazywamy konkretne, pożądane przez nas działania użytkowników w obrębie witryny www. Optymalizacją konwersji (ang. Convertion Rate Optimisation – CRO) z kolei operacje, których celem jest polepszenie skuteczności strony.
W ramach modułu Dobre praktyki CRO otrzymasz od nas szereg wytycznych, dzięki którym dowiesz się m.in.:
Skuteczne taktyki SEO
Istotne elementy UX
Dobre praktyki CRO
Przegląd generalny SEO (overview)
🗸
Widoczność witryny w wyszukiwarce Google (Serp Experience)
Poprawność i efektywność kodu strony (Page Performance)
Budowa i struktura witryny (Site Structure)
Ładowanie strony (Loading Experience)
Użyteczność strony (Page Experience)
Analiza contentu (Content Experience)
Układ treści (Layout Usability)
Analiza ścieżek konwersji
Bezpieczeństwo i wygoda w witrynie
Zachęcanie użytkowników do powrotu
Wyciąganie wniosków z audytu SXO i wdrażanie sugerowanych w nim udoskonaleń to nie tylko poprawa pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Zrozumienie doświadczeń użytkowników, optymalizacja ścieżki konwersji i opracowanej przyjaznej mapy serwisu to korzyści dla obu stron. Celem SXO jest sprawienie, aby Twoja witryna była funkcjonalna i wartościowa dla użytkownika, ale i pomocna w rozwoju Twojego biznesu.
Ty zyskujesz:
Twój klient może liczyć na:
Jako agencja SXO z ponad piętnastoletnią praktyką oferujemy rozwiązania, które realnie przekładają się na wzrost ruchu i współczynnika konwersji w Twoim serwisie, a co za tym idzie – sprzedaży. Jako Google Premier Partner specjalizujemy się w marketingu konwersji.
Wdrożymy dla Ciebie działania SXO, zadbamy o pozycjonowanie strony na odpowiednie frazy i zaproponujemy układ treści dopasowany do zachowań użytkowników. Pokażemy Ci, jak wesprzeć potencjalnego klienta na wszystkich etapach decyzji zakupowej. Skontaktuj się z nami i przekonaj się, że SXO to przyszłość web developmentu.
Chcę dostać wycenę
Dowiedz się – co to jest RTM (Real Time Marketing) i zapoznaj z przykładami tego rodzaju marketingu, które omawiamy w tym artykule! Kiedy powinieneś z...
Jeśli konfigurowałeś w GTM zbieranie zdarzeń niestandardowych, a w tych zdarzeniach “pozaszywałeś” przesyłanie do GA4 dodatkowych parametrów opisujący...
Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...
Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...
Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl &n...
Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...
Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...
Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...
Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...
Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...
Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...
Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...
Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...
Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...