Strona główna → Oferta → Pozycjonowanie marki
Skuteczne pozycjonowanie Twojej marki w sieci to również wysoka pozycja w świadomości użytkowników. Zadbaj o wzrost swojej popularności i wzbudzaj jak najlepsze skojarzenia wśród swoich Klientów.
Imię/Nazwisko
Adres e-mail
Numer telefonu
Strona www
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dobrego Pasterza 13/6, 31-416 Kraków, podanych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zgłoszenia.
Δ
Nie dajesz o sobie zapomnieć, pojawiasz się w kolejnych miejscach w internecie, w końcu zaczynasz budzić dane skojarzenia. Gratulujemy, Twoja marka znalazła się w świadomości użytkownika! To właśnie pozycjonowanie marki. Czytaj dalej i dowiedz się, jak skutecznie pozycjonować markę oraz dlaczego trzeba to połączyć z działaniami SEO.
Pozycjonując się, marka mości sobie wygodne miejsce… w umyśle odbiorcy. Użytkownik ma wrażenie, że widział już gdzieś nazwę firmy? Robi się mięciutko. Zaczyna mieć pozytywne, a do tego bardzo konkretne skojarzenia? Miejsce wypełnia się pluszem i poduszkami. Korzysta z usług, kupuje produkt, poleca markę dalej? W pokoju pojawia się wygodna kanapa i najnowsze PlayStation, dodatkowo jest piątek wieczór, więc jutro nie trzeba wstawać do szkoły! Twoja marka jest doskonale wypozycjonowana, wypracowała sobie przestrzeń w świadomości odbiorcy oraz podstawy trwałej relacji.
Kiedy warto zająć się urządzaniem wspomnianego pokoju, czyli pozycjonowaniem marki? Zawsze wtedy, gdy:
Słyszysz „Red Bull” i wiesz, że „doda Ci skrzydeł”. Widzisz logo Biedronki i liczysz na to, że nie wydasz dużo na zakupy – w końcu „codziennie niskie ceny”. Logo Volvo kojarzy Ci się z wysokimi standardami, szwedzką jakością i bezpieczeństwem. Te marki zostały wypozycjonowane na konkretne hasło oraz konkretne wartości.
Pamiętaj, że w zależności od tego, kim jest Twój odbiorca, opisany pokój może wyglądać inaczej. Czasami jest to salon gier, innym razem biblioteczka wypełniona książkami albo miejsce, w którym można bawić się z małymi kotkami. Dlatego potrzebujesz różnych strategii pozycjonowania marki – dopasowanych do użytkownika, potencjalnego klienta.
Istnieje jednak jedna uniwersalna strategia – taka, która sprawdza się niezależnie od grupy docelowej czy założonych celów. Co więcej, najlepiej realizować ją niezależnie od marketingowej strategii pozycjonowania marki. Chodzi o pozycjonowanie marki pod względem SEO, czyli polepszenie jej widoczności w wyszukiwarce.
Chcę dostać wycenę
Pozycjonowanie marki w kontekście SEO to wieloetapowy proces. O czym trzeba pamiętać?
W Sempai od kilkunastu lat zajmujemy się zwiększaniem widoczności marek w sieci wyszukiwania. Zaczynamy od dogłębnej analizy SEO oraz przygotowania szczegółowego raportu i planu działań. Jednym z kluczowych elementów strategii na pewno jest content marketing, który służy zarówno budowaniu świadomości marki czy pozycji eksperta, jak i zdobywaniu lepszych pozycji w Google. W Sempai realizujemy tzw. content efektywnościowy, czyli treści zorientowane na osiąganie konkretnych celów klienta. Są to zarówno treści on-site, typu opisy produktowe, kategorii czy artykuły blogowe, które ściągają ruch na Twoją witrynę, jak i off-site, przede wszystkim artykuły sponsorowane, dzięki którym zdobywasz cenne linki z tematycznych portali zewnętrznych.
Dopiero startujesz? Wypuszczasz na rynek nowy produkt albo usługę? Oferujesz, coś „czego jeszcze nie było”? Zanim zaczniesz promować swój pomysł, zainwestuj w pozycjonowanie marki. Pozycjonowanie marki w internecie to najlepszy sposób na poprawienie widoczności oraz budowanie zasięgu.
Performance Max to stosunkowo nowy typ kampanii reklamowej, który w wakacje 2022 roku na dobre zastąpił dotychczasowe inteligentne kampanie produktowe...
Dosłownie w każdym przypadku w naszym życiu — jeżeli ocena czegokolwiek ma nieść pozytywną dla nas wartość — powinna być obiektywna. Musimy również do...
Z firmą eDomator współpracujemy już prawie 5 lat. Rozpoczęliśmy nasze działania od efektywnościowych kampanii Google Ads i wraz z rozwojem skl...
Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...
Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...
Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl &n...
Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...
Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...
Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...
Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...
Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...
Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...
Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...
Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...