Audyt SEO

Wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania to gwarancja stałego i stabilnego wzrostu ruchu na stronie. Ale tylko doświadczeni specjaliści wiedzą, jak pozyskać wartościowych, nieprzypadkowych użytkowników i uniknąć kar od Google. Powierz nam Audyt SEO – wykonujemy go od ponad 16 lat i w tym czasie mieliśmy okazję pracować z sukcesami nad setkami projektów.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę
  • lepsza pozycja strony www w wyszukiwarce internetowej,
  • zwiększenie ruchu organicznego na stronie www,
  • poprawa współczynnika konwersji,
  • ocena aktualnej pozycji oraz potencjału generowania ruchu dla słów kluczowych związanych z tematyką serwisu,
  • poprawa szybkości ładowania się strony,
  • lepsza nawigacja serwisu, lepsza struktura strony (bardziej przyjazna użytkownikowi),
  • „odporność” na zmiany algorytmów wyszukiwarek.

To najważniejsze korzyści, jakie daje audyt SEO – a dokładnie wdrożenie wytycznych optymalizacyjnych z raportu.

Audyt to podstawa działań związanych z marketingiem w wyszukiwarkach. Kompletna analiza sprawdzi się zarówno w przypadku już działających stron, jak i tych dopiero powstających. Wnioski przygotowane przez specjalistów pomogą Ci poprawić widoczność Twojej witryny w Google, a tym samym zwiększyć sprzedaż i rozwijać Twój biznes!

Profesjonalny audyt SEO możesz traktować również jako instrukcję z cennymi wskazówkami objaśniającymi, co poprawić, co wdrożyć, jakich fraz kluczowych używać i nad czym popracować, by zwiększyć widoczność swojej witryny w wyszukiwarce Google, co jest szczególnie pożądane w przypadku sklepów internetowych.

Co sprawdzamy w audycie SEO dla sklepów internetowych?

  • aktualną pozycję w Google,
  • strukturę nagłówków,
  • przekierowania,
  • budowę adresów URL,
  • słowa kluczowe.

Chcę dostać wycenę

Co zawiera audyt SEO?

Specjaliści SEO biorą pod uwagę następujące elementy, podane w przejrzystej i atrakcyjnej graficznie – oraz zrozumiałej – formie:

  • Aktualna pozycja witryny w wyszukiwarce Google
  • Title i meta description
  • Nagłówki H1, H2 oraz grafiki na stronie
  • Adresy URL, przekierowania, mobile oraz czas ładowania
  • Słowa kluczowe
  • Unikalność treści
  • Komunikacja z robotami Google

Kiedy przeprowadzić audyt SEO?

Kompleksowy audyt SEO jest fundamentem wszystkich działań związanych z marketingiem w wyszukiwarkach i tak naprawdę można przeprowadzić go w każdym momencie. Istnieje jednak kilka sytuacji, gdy wykonanie audytu SEO jest szczególnie wskazane:

  • zaraz po stworzeniu serwisu internetowego,
  • przed pozycjonowaniem serwisu,
  • kiedy widzisz duży spadek ruchu organicznego,
  • kiedy chcesz sprawdzić, czy Twoja strona www nadal spełnia standardy pod SEO.

Audyt SEO w Sempai – zdaj się na nasze wieloletnie doświadczenie

Wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania to gwarancja stałego i stabilnego wzrostu ruchu na stronie. Ale tylko doświadczeni specjaliści wiedzą, jak pozyskać wartościowych, nieprzypadkowych użytkowników i uniknąć kar od Google. Powierz nam audyt SEO sklepu internetowego, bloga, strony informacyjnej czy strony firmowej – wykonujemy takie analizy z powodzeniem od ponad 11 lat i w tym czasie mieliśmy okazję z pracować z sukcesami nad setkami projektów.

Nasi specjaliści dodatkowo określają wagę każdego problemu w skali od 1 do 3 i przypisują rozwiązanie go do odpowiedniego działu. Dzięki temu dowiesz się, czy kto powinien się tym zająć – czy specjaliści SEO, czy może dział programistów.

Audyty SEO to zadanie dla specjalistów SEO z dużym doświadczeniem. Zyskujesz pewność, że w Sempai zostanie przeprowadzony od A do Z, z uwzględnieniem indywidualnych aspektów strony internetowej.

    Najczęściej zadawane pytania

    Co to jest audyt SEO?

    Audyt SEO to obszerna analiza Twojej strony internetowej – bez względu na to, czy prowadzisz sklep internetowy z ubraniami, wyposażeniem wnętrz, częściami samochodowymi, czy oferujesz usługi szkoleniowe, remontowe, marketingowe, czy sprzedajesz wycieczki lub prowadzisz jeszcze inny biznes online.
    Celem takiego audytu strony jest sprawdzenie, w jakim stopniu jest ona dostosowana do wymogów wyszukiwarki Google. Pod uwagę są brane najróżniejsze czynniki, między innymi aktualna pozycja witryny w wyszukiwarce, poprawność meta tagów, opisów alternatywnych grafik, zachowanie hierarchii nagłówków, unikalność treści, a także prawidłowość adresów URL, przekierowań, czasu ładowania podstron oraz optymalizacja, linkowanie wewnętrzne i słowa kluczowe.
    W dokumencie, jaki otrzymasz od specjalisty SEO, zawarte będą cenne wskazówki objaśniające, które parametry są w porządku, w których trzeba coś zmienić, a które są do wdrożenia od podstaw. Gdy się do nich zastosujesz, zajmiesz wyższe pozycje w organicznych wyszukiwaniach Google, a co za tym idzie – wygenerujesz większy ruch i dotrzesz do potencjalnych klientów, co przełoży się na konwersje.

    A może darmowy audyt SEO online?

    Przeprowadzenie audytu SEO wymaga dużej wiedzy. Zabierając się za to, trzeba nie tylko wiedzieć, co wziąć pod uwagę i jak to sprawdzać, ale przede wszystkim jakie wnioski wyciągnąć. Nie sztuką jest samo zebranie danych, lecz ich zinterpretowanie – tak by poprawić widoczność strony w Google, co da możliwość wygenerowania większego ruchu i sprawienia, by wizyta użytkownika na stronie zakończyła się konwersją.
    W Internecie nie brakuje darmowych narzędzi, również tych oferujących bezpłatny audyt online. Są to jednak bardzo okrojone wersje, więc nie będziesz w stanie gruntownie zbadać całej swojej strony. Miej też świadomość, że nie zawsze sytuacja będzie klarowna, a każda branża ma inną specyfikę. Przykładowo może się okazać, że natrafisz na wiele komplikacji i mnóstwa niewiadomych.
    Darmowy audyt SEO może podpowiedzieć, w którym obszarze jest problem, ale już dokładnie go nie zidentyfikuje ani nie wskaże, jak go naprawić – a takie wskazówki zawsze otrzymasz od specjalisty przeprowadzającego audyt. Możesz natomiast skorzystać z bezpłatnego narzędzia, jeśli chcesz pobieżnie sprawdzić, czy Twoja strona nie zawiera błędów.

    Jakie są koszty wdrożenia zmian z audytu SEO?

    Specjalista SEO, który zajmuje się przeprowadzeniem audytu strony www, gruntownie sprawdzi jej widoczność w wyszukiwarce Google, poprawność znaczników meta title, meta description i opisów alternatywnych grafik, występowanie hierarchii nagłówków, optymalizację i słowa kluczowe, występowanie duplikacji treści, dostosowanie strony do urządzeń mobilnych, czas ładowania witryny wraz z identyfikacją czynników spowalniających, obecność mapy strony i pliku robots.txt oraz strukturę adresów URL.
    Wnioski mogą być różne. Z pewnością niektóre obszary Twojej strony internetowej są w porządku, inne zaś wymagają korekty, a jeszcze kolejne są do całkowitego wdrożenia od podstaw. To właśnie skala problemów wpływa na to, jakie koszty poniesiesz przy wdrażaniu zaleceń audytowych. Część z nich dasz radę poprawić niemal od ręki, pozostałe zaś wymagają zaangażowania na przykład działu IT.
    Nie da się jednoznacznie określić, ile pieniędzy na to wydasz, bo każdy biznes jest zupełnie inny. Pamiętaj jednak, że po wprowadzeniu tych rekomendacji osiągniesz wyższe pozycje w wyszukiwarce, a co za tym idzie – wygenerujesz większy ruch i podniesiesz współczynnik konwersji.

    Kogo potrzebuję do wdrożenia zmian z audytu SEO?

    Audyt SEO wymaga wiedzy specjalisty, który ma doświadczenie i potrafi umiejętnie korzystać z narzędzi analitycznych oraz wyciągać precyzyjne wnioski, uwzględniając specyfikę danej branży, a także potrzeby i cele klientów. Sam dokument nie rozwiąże jednak Twoich problemów, lecz wskaże konkretne obszary i opisze zalecenia, jakie należy wdrożyć, by podnieść pozycję strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania Google, zwiększając tym samym szanse na dotarcie do nowych klientów.
    Nigdy tak naprawdę nie wiadomo, jak dużo problemów odkryje tego typu analiza. Jeśli skala jest stosunkowo niewielka, z wdrożeniem zmian z audytu SEO poradzi sobie właściciel strony. Jeśli natomiast okaże się, że pracy jest więcej, obejmuje ona więcej aspektów, jest bardziej skomplikowana, wówczas będzie potrzebna pomoc programistów i działu IT. Co ważne, wprowadzenie niektórych zmian może również wchodzić w zakres pracy specjalisty lub agencji SEO, która przeprowadza audyt Twojej strony internetowej. W dokumencie otrzymasz rekomendacje, co ma się zająć danym obszarem.

Szybki kontakt






    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dobrego Pasterza 13/6, 31-416 Kraków, podanych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zgłoszenia.
    Zapoznałem/-am się z polityką prywatności. Wiem, że moja zgoda może być odwołana w każdym momencie poprzez wysłanie maila na adres: biuro@sempai.pl, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o.

    Baza
    Wiedzy
    Performance Max, czy alternatywy? Naucz się dobierać idealne kampanie reklamowe!

    Performance Max, czy alternatywy? Naucz się dobierać idealne kampanie reklamowe!

    Performance Max to stosunkowo nowy typ kampanii reklamowej, który w wakacje 2022 roku na dobre zastąpił dotychczasowe inteligentne kampanie produktowe...

    Wskaźnik jakości konta Google Ads  — Twój przyjaciel, czy wróg?

    Wskaźnik jakości konta Google Ads — Twój przyjaciel, czy wróg?

    Dosłownie w każdym przypadku w naszym życiu — jeżeli ocena czegokolwiek ma nieść pozytywną dla nas wartość — powinna być obiektywna. Musimy również do...

    ostatni-webinar

    Słyszałeś coś o rozporządzeniu RODO i Dyrektywie Omnibus, ale nie wiesz, co te regulacje oznaczają w praktyce i czy rzeczywiście dotyczą Twojego e-biz...
    Case
    Study
    case study eDomator
    Jak w krótkim czasie rozwinąć konto i wskoczyć na 1 miejsce w rankingu sprzedających w swojej najważniejszej kategorii? Case study Allegro Ads 

    Z firmą eDomator współpracujemy już prawie 5 lat. Rozpoczęliśmy nasze działania od efektywnościowych kampanii Google Ads i wraz z rozwojem skl...


    case study green bike 1
    Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

    Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


    furniture
    Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

    Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


    case study silla
    Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

    Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


    bulb
    Taki sam budżet – efekty 3x większe już w pierwszym miesiącu działań Allegro Ads. Case study

    Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...


    kitchen
    283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

    Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...


    christin hume Hcfwew744z4 unsplash 1 e1661775100550.png
    W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

    Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...


    case study winylownia
    Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

    Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...


    case study rmd bike
    RMD Bike & Sempai – wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu

    Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...


    case study prezent marzen
    Kompleksowa kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku dla Prezent Marzeń

    Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...


    case study rea
    Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

    Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems   Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...


    case study zapato
    Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads

    Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...