Strona główna → Oferta → Audyt SEO
Wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania to gwarancja stałego i stabilnego wzrostu ruchu na stronie. Ale tylko doświadczeni specjaliści wiedzą, jak pozyskać wartościowych, nieprzypadkowych użytkowników i uniknąć kar od Google. Powierz nam Audyt SEO – wykonujemy go od ponad 16 lat i w tym czasie mieliśmy okazję pracować z sukcesami nad optymalizacją setek projektów.
To najważniejsze korzyści, jakie daje audyt SEO – a dokładnie wdrożenie wytycznych optymalizacyjnych z raportu, które poskutkują zwiększeniem widoczności strony.
Audyt to podstawa działań związanych z marketingiem w wyszukiwarkach. Kompletna analiza sprawdzi się zarówno w przypadku już działających stron, jak i tych dopiero powstających. Wnioski przygotowane przez specjalistów pomogą Ci w optymalizacji strony, aby poprawić widoczność Twojej witryny w Google, a tym samym zwiększyć sprzedaż i rozwijać Twój biznes!
Profesjonalny audyt SEO możesz traktować również jako instrukcję z cennymi wskazówkami objaśniającymi, co poprawić, co wdrożyć, jakich fraz kluczowych używać i nad czym popracować, by zwiększyć widoczność swojej strony w wyszukiwarce Google, co jest szczególnie pożądane w przypadku sklepów internetowych.
Chcę dostać wycenę
Co zawiera audyt SEO?
Specjaliści SEO z naszej agencji w analizie strony biorą pod uwagę następujące elementy, podane w przejrzystej i atrakcyjnej graficznie – oraz zrozumiałej – formie:
Kompleksowy audyt SEO jest fundamentem wszystkich działań związanych z marketingiem w wyszukiwarkach i tak naprawdę można przeprowadzić go w każdym momencie. Istnieje jednak kilka sytuacji, gdy wykonanie audytu SEO jest szczególnie wskazane:
Wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania to gwarancja stałego i stabilnego wzrostu ruchu na stronie. Ale tylko doświadczeni specjaliści wiedzą, jak pozyskać wartościowych, nieprzypadkowych użytkowników i uniknąć kar od Google. Powierz nam audyt SEO sklepu internetowego, bloga, strony informacyjnej czy strony firmowej – wykonujemy takie analizy z powodzeniem od ponad 11 lat i w tym czasie mieliśmy okazję z pracować z sukcesami nad setkami projektów.
Nasi specjaliści dodatkowo określają wagę każdego problemu w skali od 1 do 3 i przypisują rozwiązanie go do odpowiedniego działu. Dzięki temu dowiesz się, czy kto powinien się tym zająć – czy specjaliści SEO, czy może dział programistów.
Audyty SEO to zadanie dla specjalistów SEO z dużym doświadczeniem. Zyskujesz pewność, że w Sempai zostanie przeprowadzony od A do Z, z uwzględnieniem indywidualnych aspektów strony internetowej.
Sprawdź również: Audyt treści
Audyt SEO to obszerna analiza Twojej strony internetowej – bez względu na to, czy prowadzisz sklep internetowy z ubraniami, wyposażeniem wnętrz, częściami samochodowymi, czy oferujesz usługi szkoleniowe, remontowe, marketingowe, czy sprzedajesz wycieczki lub prowadzisz jeszcze inny biznes online. Celem takiego audytu strony jest sprawdzenie, w jakim stopniu jest ona dostosowana do wymogów wyszukiwarki Google. Pod uwagę są brane najróżniejsze czynniki, między innymi aktualna pozycja witryny w wyszukiwarce, poprawność meta tagów, opisów alternatywnych grafik, zachowanie hierarchii nagłówków, unikalność treści, a także prawidłowość adresów URL, przekierowań, czasu ładowania podstron oraz optymalizacja, linkowanie wewnętrzne i słowa kluczowe. W dokumencie, jaki otrzymasz od specjalisty SEO, zawarte będą cenne wskazówki objaśniające, które parametry są w porządku, w których trzeba coś zmienić, a które są do wdrożenia od podstaw. Gdy się do nich zastosujesz, zajmiesz wyższe pozycje w organicznych wyszukiwaniach Google, a co za tym idzie – wygenerujesz większy ruch i dotrzesz do potencjalnych klientów, co przełoży się na konwersje.
Przeprowadzenie audytu SEO wymaga dużej wiedzy. Zabierając się za to, trzeba nie tylko wiedzieć, co wziąć pod uwagę i jak to sprawdzać, ale przede wszystkim jakie wnioski wyciągnąć. Nie sztuką jest samo zebranie danych, lecz ich zinterpretowanie – tak by poprawić widoczność strony w Google, co da możliwość wygenerowania większego ruchu i sprawienia, by wizyta użytkownika na stronie zakończyła się konwersją. W Internecie nie brakuje darmowych narzędzi, również tych oferujących bezpłatny audyt online. Są to jednak bardzo okrojone wersje, więc nie będziesz w stanie gruntownie zbadać całej swojej strony. Miej też świadomość, że nie zawsze sytuacja będzie klarowna, a każda branża ma inną specyfikę. Przykładowo może się okazać, że natrafisz na wiele komplikacji i mnóstwa niewiadomych. Darmowy audyt SEO może podpowiedzieć, w którym obszarze jest problem, ale już dokładnie go nie zidentyfikuje ani nie wskaże, jak go naprawić – a takie wskazówki zawsze otrzymasz od specjalisty przeprowadzającego audyt. Możesz natomiast skorzystać z bezpłatnego narzędzia, jeśli chcesz pobieżnie sprawdzić, czy Twoja strona nie zawiera błędów.
Specjalista SEO, który zajmuje się przeprowadzeniem audytu strony www, gruntownie sprawdzi jej widoczność w wyszukiwarce Google, poprawność znaczników meta title, meta description i opisów alternatywnych grafik, występowanie hierarchii nagłówków, optymalizację i słowa kluczowe, występowanie duplikacji treści, dostosowanie strony do urządzeń mobilnych, czas ładowania witryny wraz z identyfikacją czynników spowalniających, obecność mapy strony i pliku robots.txt oraz strukturę adresów URL. Wnioski mogą być różne. Z pewnością niektóre obszary Twojej strony internetowej są w porządku, inne zaś wymagają korekty, a jeszcze kolejne są do całkowitego wdrożenia od podstaw. To właśnie skala problemów wpływa na to, jakie koszty poniesiesz przy wdrażaniu zaleceń audytowych. Część z nich dasz radę poprawić niemal od ręki, pozostałe zaś wymagają zaangażowania na przykład działu IT. Nie da się jednoznacznie określić, ile pieniędzy na to wydasz, bo każdy biznes jest zupełnie inny. Pamiętaj jednak, że po wprowadzeniu tych rekomendacji osiągniesz wyższe pozycje w wyszukiwarce, a co za tym idzie – wygenerujesz większy ruch i podniesiesz współczynnik konwersji.
Audyt SEO wymaga wiedzy specjalisty, który ma doświadczenie i potrafi umiejętnie korzystać z narzędzi analitycznych oraz wyciągać precyzyjne wnioski, uwzględniając specyfikę danej branży, a także potrzeby i cele klientów. Sam dokument nie rozwiąże jednak Twoich problemów, lecz wskaże konkretne obszary i opisze zalecenia, jakie należy wdrożyć, by podnieść pozycję strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania Google, zwiększając tym samym szanse na dotarcie do nowych klientów. Nigdy tak naprawdę nie wiadomo, jak dużo problemów odkryje tego typu analiza. Jeśli skala jest stosunkowo niewielka, z wdrożeniem zmian z audytu SEO poradzi sobie właściciel strony. Jeśli natomiast okaże się, że pracy jest więcej, obejmuje ona więcej aspektów, jest bardziej skomplikowana, wówczas będzie potrzebna pomoc programistów i działu IT. Co ważne, wprowadzenie niektórych zmian może również wchodzić w zakres pracy specjalisty lub agencji SEO, która przeprowadza audyt Twojej strony internetowej. W dokumencie otrzymasz rekomendacje, co ma się zająć danym obszarem.
Co to jest media plan? Z czego się składa? W jaki sposób należy go przygotowywać i dlaczego jest tak istotny? Jakie korzyści zapewnia i jak oceniać re...
Wyjaśnienie pojęcia atrybucji Jednym z głównych powodów, dla których firmy inwestują w analitykę, jest chęć zrozumienia „ścieżki klienta” — czyli tego...
Klient - kim jest? Z drogerią ByHealth współpracujemy od 2021 roku, jednak w pewnym momencie sytuacja zaczęła wymagać kompletnej zmiany podejś...
Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, czy działania contentowe mają sens? Albo posiadasz serwis contentowy i nie masz dobrych wyników? ...