Strona główna → Oferta → Audyt SEO
Wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania to gwarancja stałego i stabilnego wzrostu ruchu na stronie. Ale tylko doświadczeni specjaliści wiedzą, jak pozyskać wartościowych, nieprzypadkowych użytkowników i uniknąć kar od Google. Powierz nam Audyt SEO – wykonujemy go od ponad 16 lat i w tym czasie mieliśmy okazję pracować z sukcesami nad setkami projektów.
Imię/Nazwisko
Adres e-mail
Numer telefonu
Strona www
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dobrego Pasterza 13/6, 31-416 Kraków, podanych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zgłoszenia.
Δ
To najważniejsze korzyści, jakie daje audyt SEO – a dokładnie wdrożenie wytycznych optymalizacyjnych z raportu.
Audyt to podstawa działań związanych z marketingiem w wyszukiwarkach. Kompletna analiza sprawdzi się zarówno w przypadku już działających stron, jak i tych dopiero powstających. Wnioski przygotowane przez specjalistów pomogą Ci poprawić widoczność Twojej witryny w Google, a tym samym zwiększyć sprzedaż i rozwijać Twój biznes!
Profesjonalny audyt SEO możesz traktować również jako instrukcję z cennymi wskazówkami objaśniającymi, co poprawić, co wdrożyć, jakich fraz kluczowych używać i nad czym popracować, by zwiększyć widoczność swojej witryny w wyszukiwarce Google, co jest szczególnie pożądane w przypadku sklepów internetowych.
Chcę dostać wycenę
Specjaliści SEO biorą pod uwagę następujące elementy, podane w przejrzystej i atrakcyjnej graficznie – oraz zrozumiałej – formie:
Kompleksowy audyt SEO jest fundamentem wszystkich działań związanych z marketingiem w wyszukiwarkach i tak naprawdę można przeprowadzić go w każdym momencie. Istnieje jednak kilka sytuacji, gdy wykonanie audytu SEO jest szczególnie wskazane:
Wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania to gwarancja stałego i stabilnego wzrostu ruchu na stronie. Ale tylko doświadczeni specjaliści wiedzą, jak pozyskać wartościowych, nieprzypadkowych użytkowników i uniknąć kar od Google. Powierz nam audyt SEO sklepu internetowego, bloga, strony informacyjnej czy strony firmowej – wykonujemy takie analizy z powodzeniem od ponad 11 lat i w tym czasie mieliśmy okazję z pracować z sukcesami nad setkami projektów.
Nasi specjaliści dodatkowo określają wagę każdego problemu w skali od 1 do 3 i przypisują rozwiązanie go do odpowiedniego działu. Dzięki temu dowiesz się, czy kto powinien się tym zająć – czy specjaliści SEO, czy może dział programistów.
Audyty SEO to zadanie dla specjalistów SEO z dużym doświadczeniem. Zyskujesz pewność, że w Sempai zostanie przeprowadzony od A do Z, z uwzględnieniem indywidualnych aspektów strony internetowej.
Audyt SEO to obszerna analiza Twojej strony internetowej – bez względu na to, czy prowadzisz sklep internetowy z ubraniami, wyposażeniem wnętrz, częściami samochodowymi, czy oferujesz usługi szkoleniowe, remontowe, marketingowe, czy sprzedajesz wycieczki lub prowadzisz jeszcze inny biznes online. Celem takiego audytu strony jest sprawdzenie, w jakim stopniu jest ona dostosowana do wymogów wyszukiwarki Google. Pod uwagę są brane najróżniejsze czynniki, między innymi aktualna pozycja witryny w wyszukiwarce, poprawność meta tagów, opisów alternatywnych grafik, zachowanie hierarchii nagłówków, unikalność treści, a także prawidłowość adresów URL, przekierowań, czasu ładowania podstron oraz optymalizacja, linkowanie wewnętrzne i słowa kluczowe. W dokumencie, jaki otrzymasz od specjalisty SEO, zawarte będą cenne wskazówki objaśniające, które parametry są w porządku, w których trzeba coś zmienić, a które są do wdrożenia od podstaw. Gdy się do nich zastosujesz, zajmiesz wyższe pozycje w organicznych wyszukiwaniach Google, a co za tym idzie – wygenerujesz większy ruch i dotrzesz do potencjalnych klientów, co przełoży się na konwersje.
Przeprowadzenie audytu SEO wymaga dużej wiedzy. Zabierając się za to, trzeba nie tylko wiedzieć, co wziąć pod uwagę i jak to sprawdzać, ale przede wszystkim jakie wnioski wyciągnąć. Nie sztuką jest samo zebranie danych, lecz ich zinterpretowanie – tak by poprawić widoczność strony w Google, co da możliwość wygenerowania większego ruchu i sprawienia, by wizyta użytkownika na stronie zakończyła się konwersją. W Internecie nie brakuje darmowych narzędzi, również tych oferujących bezpłatny audyt online. Są to jednak bardzo okrojone wersje, więc nie będziesz w stanie gruntownie zbadać całej swojej strony. Miej też świadomość, że nie zawsze sytuacja będzie klarowna, a każda branża ma inną specyfikę. Przykładowo może się okazać, że natrafisz na wiele komplikacji i mnóstwa niewiadomych. Darmowy audyt SEO może podpowiedzieć, w którym obszarze jest problem, ale już dokładnie go nie zidentyfikuje ani nie wskaże, jak go naprawić – a takie wskazówki zawsze otrzymasz od specjalisty przeprowadzającego audyt. Możesz natomiast skorzystać z bezpłatnego narzędzia, jeśli chcesz pobieżnie sprawdzić, czy Twoja strona nie zawiera błędów.
Specjalista SEO, który zajmuje się przeprowadzeniem audytu strony www, gruntownie sprawdzi jej widoczność w wyszukiwarce Google, poprawność znaczników meta title, meta description i opisów alternatywnych grafik, występowanie hierarchii nagłówków, optymalizację i słowa kluczowe, występowanie duplikacji treści, dostosowanie strony do urządzeń mobilnych, czas ładowania witryny wraz z identyfikacją czynników spowalniających, obecność mapy strony i pliku robots.txt oraz strukturę adresów URL. Wnioski mogą być różne. Z pewnością niektóre obszary Twojej strony internetowej są w porządku, inne zaś wymagają korekty, a jeszcze kolejne są do całkowitego wdrożenia od podstaw. To właśnie skala problemów wpływa na to, jakie koszty poniesiesz przy wdrażaniu zaleceń audytowych. Część z nich dasz radę poprawić niemal od ręki, pozostałe zaś wymagają zaangażowania na przykład działu IT. Nie da się jednoznacznie określić, ile pieniędzy na to wydasz, bo każdy biznes jest zupełnie inny. Pamiętaj jednak, że po wprowadzeniu tych rekomendacji osiągniesz wyższe pozycje w wyszukiwarce, a co za tym idzie – wygenerujesz większy ruch i podniesiesz współczynnik konwersji.
Audyt SEO wymaga wiedzy specjalisty, który ma doświadczenie i potrafi umiejętnie korzystać z narzędzi analitycznych oraz wyciągać precyzyjne wnioski, uwzględniając specyfikę danej branży, a także potrzeby i cele klientów. Sam dokument nie rozwiąże jednak Twoich problemów, lecz wskaże konkretne obszary i opisze zalecenia, jakie należy wdrożyć, by podnieść pozycję strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania Google, zwiększając tym samym szanse na dotarcie do nowych klientów. Nigdy tak naprawdę nie wiadomo, jak dużo problemów odkryje tego typu analiza. Jeśli skala jest stosunkowo niewielka, z wdrożeniem zmian z audytu SEO poradzi sobie właściciel strony. Jeśli natomiast okaże się, że pracy jest więcej, obejmuje ona więcej aspektów, jest bardziej skomplikowana, wówczas będzie potrzebna pomoc programistów i działu IT. Co ważne, wprowadzenie niektórych zmian może również wchodzić w zakres pracy specjalisty lub agencji SEO, która przeprowadza audyt Twojej strony internetowej. W dokumencie otrzymasz rekomendacje, co ma się zająć danym obszarem.
Performance Max to stosunkowo nowy typ kampanii reklamowej, który w wakacje 2022 roku na dobre zastąpił dotychczasowe inteligentne kampanie produktowe...
Dosłownie w każdym przypadku w naszym życiu — jeżeli ocena czegokolwiek ma nieść pozytywną dla nas wartość — powinna być obiektywna. Musimy również do...
Z firmą eDomator współpracujemy już prawie 5 lat. Rozpoczęliśmy nasze działania od efektywnościowych kampanii Google Ads i wraz z rozwojem skl...
Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...
Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...
Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl &n...
Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...
Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...
Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...
Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...
Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...
Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...
Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...
Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...