audyt seo icon

Audyt SEO

Wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania to gwarancja stałego i stabilnego wzrostu ruchu na stronie. Ale tylko doświadczeni specjaliści wiedzą, jak pozyskać wartościowych, nieprzypadkowych użytkowników i uniknąć kar od Google. Powierz nam Audyt SEO – wykonujemy go od ponad 16 lat i w tym czasie mieliśmy okazję pracować z sukcesami nad optymalizacją setek projektów.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę
  • lepsza pozycja strony www w wyszukiwarce internetowej,
  • zwiększenie ruchu organicznego na stronie www,
  • poprawa współczynnika konwersji,
  • ocena aktualnej pozycji oraz potencjału generowania ruchu dla słów kluczowych związanych z tematyką serwisu,
  • poprawa szybkości ładowania się strony,
  • lepsza nawigacja serwisu, lepsza struktura strony (bardziej przyjazna użytkownikowi),
  • „odporność” na zmiany algorytmów wyszukiwarek.

To najważniejsze korzyści, jakie daje audyt SEO – a dokładnie wdrożenie wytycznych optymalizacyjnych z raportu, które poskutkują zwiększeniem widoczności strony.

Audyt to podstawa działań związanych z marketingiem w wyszukiwarkach. Kompletna analiza sprawdzi się zarówno w przypadku już działających stron, jak i tych dopiero powstających. Wnioski przygotowane przez specjalistów pomogą Ci w optymalizacji strony, aby poprawić widoczność Twojej witryny w Google, a tym samym zwiększyć sprzedaż i rozwijać Twój biznes!

audyt seo sklepu internetowego

Profesjonalny audyt SEO możesz traktować również jako instrukcję z cennymi wskazówkami objaśniającymi, co poprawić, co wdrożyć, jakich fraz kluczowych używać i nad czym popracować, by zwiększyć widoczność swojej strony w wyszukiwarce Google, co jest szczególnie pożądane w przypadku sklepów internetowych.

Co sprawdzamy w audycie SEO dla sklepów internetowych?

  • aktualną pozycję w Google,
  • strukturę nagłówków,
  • przekierowania,
  • budowę adresów URL,
  • słowa kluczowe.

Chcę dostać wycenę

Co zawiera audyt SEO?

Specjaliści SEO z naszej agencji w analizie strony biorą pod uwagę następujące elementy, podane w przejrzystej i atrakcyjnej graficznie – oraz zrozumiałej – formie:

  • Aktualna pozycja witryny w wyszukiwarce Google
  • Title i meta description
  • Nagłówki H1, H2 oraz grafiki na stronie
  • Adresy URL, przekierowania, mobile oraz czas ładowania
  • Słowa kluczowe
  • Unikalność treści
  • Komunikacja z robotami Google

Kiedy przeprowadzić audyt SEO strony?

Kompleksowy audyt SEO jest fundamentem wszystkich działań związanych z marketingiem w wyszukiwarkach i tak naprawdę można przeprowadzić go w każdym momencie. Istnieje jednak kilka sytuacji, gdy wykonanie audytu SEO jest szczególnie wskazane:

  • zaraz po stworzeniu serwisu internetowego,
  • przed pozycjonowaniem serwisu,
  • kiedy widzisz duży spadek ruchu organicznego,
  • kiedy chcesz sprawdzić, czy Twoja strona www nadal spełnia standardy pod SEO.

Audyt strony w Sempai – zdaj się na nasze wieloletnie doświadczenie

Wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania to gwarancja stałego i stabilnego wzrostu ruchu na stronie. Ale tylko doświadczeni specjaliści wiedzą, jak pozyskać wartościowych, nieprzypadkowych użytkowników i uniknąć kar od Google. Powierz nam audyt SEO sklepu internetowego, bloga, strony informacyjnej czy strony firmowej – wykonujemy takie analizy z powodzeniem od ponad 11 lat i w tym czasie mieliśmy okazję z pracować z sukcesami nad setkami projektów.

ukończony audyt strony internetowej

Nasi specjaliści dodatkowo określają wagę każdego problemu w skali od 1 do 3 i przypisują rozwiązanie go do odpowiedniego działu. Dzięki temu dowiesz się, czy kto powinien się tym zająć – czy specjaliści SEO, czy może dział programistów.

Audyty SEO to zadanie dla specjalistów SEO z dużym doświadczeniem. Zyskujesz pewność, że w Sempai zostanie przeprowadzony od A do Z, z uwzględnieniem indywidualnych aspektów strony internetowej.

Sprawdź również: Audyt treści

Baza Wiedzy
Agencji SEO
Media plan – co to takiego i jak go napisać?

Media plan – co to takiego i jak go napisać?

Co to jest media plan? Z czego się składa? W jaki sposób należy go przygotowywać i dlaczego jest tak istotny? Jakie korzyści zapewnia i jak oceniać re...

Modele atrybucji w GA4

Modele atrybucji w GA4

Wyjaśnienie pojęcia atrybucji Jednym z głównych powodów, dla których firmy inwestują w analitykę, jest chęć zrozumienia „ścieżki klienta” — czyli tego...

ostatni-webinar

Zanim 12 września warszawskie Kino Muranów wypełni się po brzegi e-commerce’ową wiedzą podczas InCommerce x Allegro, zapraszamy na webinar rozgrzewkow...
Case
Study

byhealth case study okladka
735% więcej kliknięć z organicznych wyników rok do roku – zobacz, jak robimy SEO dla drogerii internetowej

Klient - kim jest? Z drogerią ByHealth współpracujemy od 2021 roku, jednak w pewnym momencie sytuacja zaczęła wymagać kompletnej zmiany podejś...


okladka lisner
Let Us Perform!: SEO&Content, czyli wzrost ruchu dzięki odpowiedniej treści

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, czy działania contentowe mają sens? Albo posiadasz serwis contentowy i nie masz dobrych wyników? ...