#growUp!

Zaznacz stronę

Analityka internetowa

    Strona głównaOfertaAnalityka internetowa

    Analityka internetowa

    Jeżeli czegoś nie możesz zmierzyć, to nie możesz też tego poprawić.
    ~Peter Drucker

    Jak pokazuje nasza ponad 14-letnia praktyka w obszarze analityki webowej, ok. 7 na 10 naszych Klientów w momencie rozpoczęcia współpracy nie wykorzystuje w pełni potencjału Google Analytics. Wielu e-commerce bądź marketing managerów, z którymi bezpośrednio się kontaktujemy, deklaruje, że nie wie:

    jakie dane powinni zbierać i czy robią to poprawnie

    na jakich metrykach skoncentrować swoją uwagę, a które mogą pominąć

    czy wyciąga poprawne wnioski, analizując pozyskane dane

    Analityka internetowa – proponowane rozwiązania

    Ułatwimy Ci zarządzanie danymi związanymi z Twoim serwisem i działaniami online, które prowadzisz. Dzięki naszej pomocy zaczniesz podejmować trafniejsze decyzje marketingowe!

    Wgląd w ponad 1000 kont pozwolił nam na trafną diagnozę powtarzających się błędów i braków. Przekuliśmy je w konkretne rozwiązania w postaci 3 pakietów:

    • Konfiguracja Google Analytics – zawierający w sobie konfigurację zarówno najważniejszych funkcji narzędzia, jak i kluczowe dostosowania indywidualne,
    • Rozbudowana analityka dla e-commerce – pozwalający na analizę zachowań zakupowych użytkowników,
    • Dedykowane wdrożenie analityczne – zawierający m.in. elementy związane z UX i optymalizacją konwersji w serwisie.
     Konfiguracja
    Google Analytics
    Rozbudowana
    analityka dla
    e-commerce
    Dedykowane
    wdrożenie
    analityczne
    poprawność danych
    informacje o użytkownikach
    szczegóły źródeł ruchu
    dostosowane raporty
    śledzenie zdarzeń, celów, alerty
    spójność narzędzi i kodów (GTM) 
    analiza ładowania stron 
    zachowania zakupowe użytkowników 
    kompletny dedykowany raport (GDS) 
    współdziałanie źródeł ruchu (atrybucja) 
    szczegółowa analiza potrzeb (konsultacje)  
    +dedykowane wdrożenia:  
    aktywności użytkowników (Hotjar)  
    badanie stron wejścia/wyjścia  
    skrócenie czasu ładowania  
    profile klientów (persony)  
    raporty w wielu przekrojach  
    inne  
     WięcejWięcejWięcej