Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Skuteczne mierzenie danych w internecie!

Chcesz wiedzieć, dlaczego – pomimo dużych nakładów na marketing – osiągasz niezadowalającą sprzedaż? Dzięki analityce webowej dowiesz się, jakie działania marketingowe są dla Ciebie najbardziej opłacalne oraz co wymaga jeszcze optymalizacji. Skorzystaj z wiedzy naszych certyfikowanych specjalistów i skutecznie mierz dane w internecie!

Analityka internetowa

Strona głównaOfertaAnalityka internetowa

Skuteczne mierzenie danych w internecie!

Ułatwimy Ci zarządzanie danymi związanymi z Twoim serwisem i działaniami online, które prowadzisz. Dzięki naszej pomocy zaczniesz podejmować trafniejsze decyzje marketingowe!

Dlaczego powinieneś analizować ruch ilość i jakość ruchu w serwisie?

Dzięki temu dowiesz się m.in.:

  • kim są użytkownicy w Twoim serwisie
  • w jaki sposób użytkownicy poruszają się po Twojej stronie
  • jakie są newralgiczne miejsca Twojego serwisu
  • na jakim etapie użytkownicy rezygnują z zakupu
  • które działania marketingowe są najefektywniejsze, a które – nieskuteczne

Dlaczego powinieneś skorzystać z usługi analityka internetowa u nas?

  • Dobierzemy rozwiązanie skrojone do Twoich potrzeb – nie oferujemy standardowych pakietów! – poparte analizą Twoich celów biznesowych i ruchu na Twoim serwisie
  • Otrzymasz od nas kompleksowe wsparcie – nie tylko sam dokument z wytycznymi bez słowa komentarza. Możemy zorganizować szkolenie w Twojej firmie oraz wyjaśnić nasze wytyczne na wideokonferencji
  • Mamy 12-letnie doświadczenie w zakresie marketingu internetowego i analityki webowej, zaś nasi specjaliści posiadają indywidualne certyfikaty Google Analytics i Google Tag Manager
  • Przeszkoliliśmy już kilkaset osób z analityki internetowej w ramach projektu Akademia Sempai

Oferujemy następujące usługi w ramach analityki internetowej:

Od aktywacji CSS przez Sempai w naszej kampanii produktowej CPC spadło o 19% . Postanowiliśmy przerzucić te oszczędności na dodatkowe kliknięcia, dzięki czemu sprzedaż z kampanii z miejsca wzrosła o ponad 30%.  Planujemy kontynuować naszą współpracę z Sempai, w tym sukcesywnie zwiększać budżety na kampanię produktową z wykorzystaniem Sempai Shop.

orteo
Jarek Rękas, Co-founder Orteo

Zobacz jak to robimy

Case study Trend-Home. Kampania eksportowa na rynek francuski

Prowadzisz sklep internetowy? Poszukujesz rozwiązań, które umożliwią Ci skalowanie biznesu? Postaw na eksport! Ekspansja zagraniczna równa się nieograniczonym możliwościom rozwoju każdego e-biznesu. A dzięki temu, że sprzedajesz za pośrednictwem internetu, ogranicza Ciebie jedynie… wyobraźnia 🙂

Zapoznaj się z case study eksportowym Trend-Home, w którym pokazujemy, jak w ciągu 12 miesięcy za pośrednictwem kampanii Google Ads:
– zwiększyliśmy sprzedaż na rynku francuskim o 1700%,
– osiągnęliśmy ROAS na poziomie 813%.

Z offline do online. Case study Triumfomania.pl

Tym razem piszemy o trendach SEO w branży bieliźnianej na przykładzie Triumfomania.pl, autoryzowanego przedstawiciela marki Triumph w Polsce.
Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno stacjonarnie, jak i w e-sklepie. W case study nie poruszamy jednak tematu spadku sprzedaży offline. Piszemy za to tym, jak kanał online przyczynia się do minimalizowania strat.
Z powodu braku możliwości zakupu bielizny w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii SEO sukcesywnie wzrasta!

Z offline do online. Case study DeeZee.pl

Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, które sprzedaje swoje produkty zarówno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzedaży offline – ale o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat. Z powodu braku możliwości zakupu butów w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 3 kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!

Z offline do online. Case study At-outlet

At-outlet.pl to jeden z naszych Klientów z branży elektronicznej. W jego sklepie internetowym można nabyć używane, poleasingowe i powystawowe laptopy, smartfony, komputery i inny sprzęt IT.
At-outlet sprzedaje swoje produkty także w punktach stacjonarnych, ale nie chcemy pisać o spadkach przychodów z offline. Tylko o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat związanych z koronawirusem.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 2 wiodących kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO i Google Ads sukcesywnie wzrasta ⬆⬆⬆

Zaufali nam