Wideo marketing marki

Dotrzyj do potencjalnych odbiorców i zwiększ rozpoznawalność swojej marki za pomocą wideo marketingu. Dopracowana strategia, profesjonalne materiały oraz obecność na najpopularniejszych portalach streamingowych to tylko część naszej oferty. Sprawdź, co możemy Ci zaproponować.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

Budowanie i obecność marki

Jeśli zależy Ci na:

  • budowaniu świadomości i rozpoznawalności marki,
  • tanim dotarciu do szerokiego grona odbiorców,
  • kreowaniu i zwiększaniu popytu na produkty i usługi,
  • stałym napływie nowych użytkowników,
  • mierzalności oglądalności i interakcji z reklamami,
  • bieżącej kontroli nad budżetem i realizacją wskaźników celu

Zgłoś się do nas!

Budowanie i obecność marki jest właśnie dla Ciebie.

Poprowadzimy wideo marketing dla Twojej firmy od A do Z. Przeprowadzimy kampanie w najpopularniejszych kanałach do udostępniania i streamingu filmów wideo, takich jak: Youtube czy Facebooku, ale także w innych – według potrzeb.

W ramach usługi budowania i obecności marki przygotujemy dla Ciebie:

  • strategię dopasowaną do branży, którą reprezentujesz,
  • projekty, które skonfrontujemy z Twoimi potrzebami i celami,
  • materiały, które będą dopasowane do działań reklamowych na YouTube i Facebooku,
  • odpowiednie typy kampanii w obu kanałach,
  • skonfigurowane i na bieżąco optymalizowane kampanie,
  • analizy danych w kontekście realizacji zakładanych celów i wskaźników,
  • regularne raporty z przeprowadzanych działań.

Co zyskasz dzięki kampaniom wideo na YouTube i Facebooku? Całą masę możliwości, a przede wszystkim:

  • ogromny zasięg (26 mln urządzeń w Polsce korzysta z YouTube) przy kontroli częstotliwości emisji reklamy,
  • wzrost liczby zapytań brandowych/produktowych dotyczących Twojego biznesu i odwiedzin w Twojej witrynie,
  • możliwość zmierzenie świadomości marki dzięki dużym zasięgom,
  • atrakcyjne listy remarketingowe,
  • skonfigurowane i na bieżąco optymalizowane kampanie,
  • więcej polubień i obserwujących,
  • ekspercki wizerunek marki i społeczny dowód słuszności w postaci komentarzy zaangażowanych użytkowników.

Najczęściej wykorzystywane typy kampanii:

YouTube (Google Ads, witryny partnerów):

Bumper Ads (6s)

🗸

In-Stream niepomijalny (15s)

🗸

In-stream

🗸

TrueView For Action

🗸

TrueView Discovery

🗸

Outstream

🗸

Facebook Ads (Facebook, Instagram, Messenger, Audience Network):

In-stream

🗸

Feed

🗸

Stories

🗸

Rewarded Video

🗸

Chcę dostać wycenę
Chcę zobaczyć inne pakiety

Słowniczek wideomarketingu

In-stream niepomijalny – reklamy poniżej 15 sekund na Youtube – Są rekomendowane w przypadku filmów reklamowych, w których warto, aby użytkownik zapoznał się z całym przekazem. Jest to idealna forma do rozwinięcia dłuższej historii.

TrueView Discovery – Promocja kanału YouTube – Pozyskanie zaangażowania, takiego jak: polubienia, subskrypcje, komentarze, udostępnienia filmów, dodanie do playlisty. Wyświetlanie: kontekstowe w wyszukiwarce YouTube; w sekcji proponowane, czyli w najczęściej klikanej sekcji na platformie YouTube; na głównej strone YouTube na mobile.

Outstream – Wyjście dodatkowo poza YouTube, ale wciąż w obszarze systemu Google Ads. Idealny do budowania świadomości marki i zwiększania zasięgu. Wideo, które nawet bez dźwięku przykuje uwagę oglądającego – powiązanie

Rewarded Video – Audience Network – Reklama wyświetla się w grach bądź aplikacjach mobilnych należących do sieci partnerskiej Facebooka. Ten typ reklamy znacznie poszerza potencjalny zasięg. Możesz wykluczyć aplikacje, w których nie chcesz się wyświetlać.

Szybki kontakt






    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dobrego Pasterza 13/6, 31-416 Kraków, podanych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zgłoszenia.
    Zapoznałem/-am się z polityką prywatności. Wiem, że moja zgoda może być odwołana w każdym momencie poprzez wysłanie maila na adres: biuro@sempai.pl, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o.

    Baza
    Wiedzy
    RTM – czym jest Real Time Marketing

    RTM – czym jest Real Time Marketing?

    Dowiedz się – co to jest RTM (Real Time Marketing) i zapoznaj z przykładami tego rodzaju marketingu, które omawiamy w tym artykule! Kiedy powinieneś z...


    Google Analytics 4. Krok 4 (dodatek): Wymiary i dane niestandardowe w GA4

    Jeśli konfigurowałeś w GTM zbieranie zdarzeń niestandardowych, a w tych zdarzeniach “pozaszywałeś” przesyłanie do GA4 dodatkowych parametrów opisujący...


    Kończą się czasy contentowego bezkrólewia! Google dokładnie weryfikuje, czy teksty na stronach internetowych są przydatne, wartościowe i wyczerpujące ...
    Case
    Study
    Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

    Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


    Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

    Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


    Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

    Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


    Taki sam budżet – efekty 3x większe już w pierwszym miesiącu działań Allegro Ads. Case study

    Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...


    283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

    Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...


    W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

    Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...


    case study winylownia
    Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

    Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...


    RMD Bike & Sempai – wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu

    Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...


    Kompleksowa kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku dla Prezent Marzeń

    Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...


    Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

    Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems   Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...


    Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads

    Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...


    Jak wygrać wyścig o klienta? 5 praktyk i case study Messimo.pl

    Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...