Analityka treści w kampaniach marketingowych

Pobierz naszą darmową publikację i poznaj praktyczne wskazówki dotyczące analityki treści. To łącznie 60 stron, czyli 5 rozdziałów eksperckich porad, raportów, teorii i analiz. Zapraszamy do lektury!

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

Jak sprawdzić, czy treści na Twojej stronie internetowej są skuteczne? Pobierz kompleksowy przewodnik!

Zapisz się na newsletter Sempai
i pobierz bezpłatnie e-booka Analityka treści w kampaniach marketingowych

<miejsce na e-mail>
Zapisuję się

Aż 5 rozdziałów po brzegi wypełnionych przydatnymi informacjami:

  1. Wypowiedzi ekspertów z branży i ich porady.
  2. Teoretycznie o content marketingu: cele, korzyści, statystyki.
  3. Analiza działań content marketingowych – Google Data Studio.
  4. Raporty dla serwisów treściowych z wykorzystaniem rozszerzonego modułu e-commerce.
  5. Google Analytics 4 w mierzeniu działań content marketingowych.

Poznaj funkcjonalności Google Data Studio i Google Analytics 4!

Praktyczne porady i szczegółowe omówienie funkcjonalności narzędzi:

  • Google Analytics – Universal Analytics
  • Google Analytics 4
  • Google Data Studio

Od teraz mierzenie efektywności prowadzonych działań contentowych stanie się znacznie prostsze i to niezależnie, czy prowadzisz blog umieszczony przy sklepie internetowym, własny serwis treściowy, czy też decydujesz się na publikacje zewnętrzne. Twoja analiza będzie niezwykle szczegółowa, a raporty czytelne i atrakcyjne wizualnie.

Sempai/Kohai – autorzy projektu

Sempai to czołowa agencja SEO / SEM w Polsce. Od ponad 13 lat pomagamy naszym Klientom osiągać jak najwyższe zyski ze sprzedaży online. Jako partner Google PREMIUM specjalizujemy się w marketingu konwersji sklepów internetowych.

Kohai Content to marka, która powstała w odpowiedzi na potrzeby klientów Sempai w zakresie działań kreatywnych. W ofercie agencji znajdują się działania contentowe, obsługa social media, influencer marketing oraz marketing wideo.

Partnerzy

Patroni medialni

 

Szybki kontakt






    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dobrego Pasterza 13/6, 31-416 Kraków, podanych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zgłoszenia.
    Zapoznałem/-am się z polityką prywatności. Wiem, że moja zgoda może być odwołana w każdym momencie poprzez wysłanie maila na adres: biuro@sempai.pl, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o.

    Baza
    Wiedzy
    RTM – czym jest Real Time Marketing

    RTM – czym jest Real Time Marketing?

    Dowiedz się – co to jest RTM (Real Time Marketing) i zapoznaj z przykładami tego rodzaju marketingu, które omawiamy w tym artykule! Kiedy powinieneś z...


    Google Analytics 4. Krok 4 (dodatek): Wymiary i dane niestandardowe w GA4

    Jeśli konfigurowałeś w GTM zbieranie zdarzeń niestandardowych, a w tych zdarzeniach “pozaszywałeś” przesyłanie do GA4 dodatkowych parametrów opisujący...


    Kończą się czasy contentowego bezkrólewia! Google dokładnie weryfikuje, czy teksty na stronach internetowych są przydatne, wartościowe i wyczerpujące ...
    Case
    Study
    Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

    Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


    Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

    Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


    Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

    Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


    Taki sam budżet – efekty 3x większe już w pierwszym miesiącu działań Allegro Ads. Case study

    Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...


    283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

    Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...


    W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

    Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...


    case study winylownia
    Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

    Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...


    RMD Bike & Sempai – wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu

    Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...


    Kompleksowa kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku dla Prezent Marzeń

    Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...


    Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

    Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems   Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...


    Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads

    Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...


    Jak wygrać wyścig o klienta? 5 praktyk i case study Messimo.pl

    Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...