analityka tresci icon

Analityka treści w kampaniach marketingowych

Pobierz naszą darmową publikację i poznaj praktyczne wskazówki dotyczące analityki treści. To łącznie 60 stron, czyli 5 rozdziałów eksperckich porad, raportów, teorii i analiz. Zapraszamy do lektury!

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertÄ™

Jak sprawdzić, czy treści na Twojej stronie internetowej są skuteczne? Pobierz kompleksowy przewodnik!

Zapisz siÄ™ na newsletter Sempai
i pobierz bezpłatnie e-booka Analityka treści w kampaniach marketingowych

    Zgadzam siÄ™ na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch

    e book analityka tresci w kampaniach marketingowych

    Ten e-book to ogromna dawka wiedzy, dzięki której ulepszysz swój serwis!

    Znajdziesz tu ponad 60 stron praktycznych wskazówek z zakresu analityki w marketingu treści:

    • Wypowiedzi ekspertów z branży.
    • Gotowe rozwiÄ…zania do wprowadzenia.
    • Opis wdrożenia zaawansowanych rozwiÄ…zaÅ„.
    • Bonus: Google Analytics 4 w mierzeniu dziaÅ‚aÅ„ content marketingowych!

    E-book Analityka treści w kampaniach marketingowych to kompleksowy przewodnik, który nauczy Cię, jak mierzyć efektywność kampanii contentowych. Po zapoznaniu się z nim będziesz mógł poddawać prowadzone działania zaawansowanej analizie i ulepszać swoje kampanie contentowe.

    Aż 5 rozdziałów po brzegi wypełnionych przydatnymi informacjami:

    1. Wypowiedzi ekspertów z branży i ich porady.
    2. Teoretycznie o content marketingu: cele, korzyści, statystyki.
    3. Analiza działań content marketingowych – Google Data Studio.
    4. Raporty dla serwisów treściowych z wykorzystaniem rozszerzonego modułu e-commerce.
    5. Google Analytics 4 w mierzeniu działań content marketingowych.

    Poznaj funkcjonalności Google Data Studio i Google Analytics 4!

    Praktyczne porady i szczegółowe omówienie funkcjonalności narzędzi:

    • Google Analytics – Universal Analytics
    • Google Analytics 4
    • Google Data Studio

    Od teraz mierzenie efektywności prowadzonych działań contentowych stanie się znacznie prostsze i to niezależnie, czy prowadzisz blog umieszczony przy sklepie internetowym, własny serwis treściowy, czy też decydujesz się na publikacje zewnętrzne. Twoja analiza będzie niezwykle szczegółowa, a raporty czytelne i atrakcyjne wizualnie.

    Sempai/Kohai – autorzy projektu

    Sempai to czołowa agencja SEO / SEM w Polsce. Od ponad 13 lat pomagamy naszym Klientom osiągać jak najwyższe zyski ze sprzedaży online. Jako partner Google PREMIUM specjalizujemy się w marketingu konwersji sklepów internetowych.

    Kohai Content to marka, która powstała w odpowiedzi na potrzeby klientów Sempai w zakresie działań kreatywnych. W ofercie agencji znajdują się działania contentowe, obsługa social media, influencer marketing oraz marketing wideo.

    Partnerzy

    Patroni medialni

    Baza
    Wiedzy
    Szczyt zakupowy w Q4. Porady i statystyki dla e-commerce

    Szczyt zakupowy w Q4. Porady i statystyki dla e-commerce

    Rozpoczynając 4. kwartał, zbliżamy się do najbardziej gorącego sprzedażowo okresu w roku. Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia oraz ...

    InCommerce x Allegro 2024: kino, e-commerce i szczytny cel w sercu Warszawy

    InCommerce x Allegro 2024: kino, e-commerce i szczytny cel w sercu Warszawy

    12 września 2024 roku w kultowym Kinie Muranów w Warszawie odbyła się wyjątkowa konferencja InCommerce, organizowana przez agencję Sempai. Wydarzenie ...

    ostatni-webinar

    Zaspałeś na Q4? 😴 Nie martw się, mamy dla Ciebie rozwiązanie last minute! Gorący okres zakupowy zaczyna się już teraz: przed nami największe okazje ce...
    Case
    Study

    erpix case study okladka2
    Jak osiągnąć spektakularny sukces z kompleksowym podejściem w Allegro

    Erpix, znany dystrybutor niemieckiej marki Karcher, specjalizuje się w dostarczaniu wysokiej jakości urządzeń czyszczących. Oferta obejmuje szero...


    wubber case study okladka
    Wiedza, humor i produkt, czyli Trzej Królowie TikTokowego Contentu, który rozwinie niejeden biznes! Case study marki Wuber

    Wielu mogłoby się wydawać, że TikTok jest platformą, na której sprzedawać mogą nieliczni. Głównie marki z asortymentem skierowanym stricte d...


    cocolita okladka
    Sukces kampanii “Jak siÄ™ czujesz, tak siÄ™ malujesz” – Sempai & Cocolita

    Kampania "Jak się czujesz, tak się malujesz", zrealizowana przez Sempai na zlecenie drogerii internetowej Cocolita, to doskonały przykład skuteczn...


    kiddymoon case study okladka
    Let Us Perform!: Zobacz jak w 6 miesięcy osiągnęliśmy o 895% więcej konwersji!

    Odkryj sekrety udanej kampanii marketingowej dla klienta z branży zabawek. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się, jak Sempai pomaga osiągnąć ...


    byhealth case study okladka
    735% wiÄ™cej kliknięć z organicznych wyników rok do roku – zobacz, jak robimy SEO dla drogerii internetowej

    Klient - kim jest? Z drogerią ByHealth współpracujemy od 2021 roku, jednak w pewnym momencie sytuacja zaczęła wymagać kompletnej zmiany podejś...


    aquel case study okladka 1
    Allegro Ads 4 Brands, czyli paliwo rakietowe Twojego biznesu B2B.  Case study Aquael

    Aquael to firma znana miłośnikom akwarystyki nie tylko w Polsce - od 40 lat produkuje i sprzedaje akcesoria niezbędne do założenia oraz pielęgna...


    drogeria okladka
    588% wzrostu sprzedaży w jeden miesiąc, czyli jak podbić branżę dzięki Allegro Ads!

    Allegro Ads jest bez wątpienia cennym źródłem ruchu i przychodów, zarówno dla początkujących, jak i rozwiniętych reklamodawców. Ekosystem Al...


    rea okladka
    Let Us Perform!: Niedoceniane źródło ruchu w Polsce przyniosło kilkaset tysięcy PLN dodatkowych przychodów. Wyniki za pierwszy kwartał mówią same za siebie!

    Co powiecie na to, że w pierwszym kwartale możecie mieć dodatkowe 350k przychodów przy efektywnoÅ›ci sprzedażowej analogicznej do innych dziaÅ‚aÅ...