Rozwijaj się, czerpiąc wiedzę od branżowych ekspertów. Skorzystaj z naszej bazy publikacji lub zapisz się na kurs i poszerz swoje kompetencje w zakresie digital marketingu.

Baza wiedzy

Baza wiedzy

Rozwijaj się, czerpiąc wiedzę od branżowych ekspertów. Skorzystaj z naszej bazy publikacji lub zapisz się na kurs i poszerz swoje kompetencje w zakresie digital marketingu.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertÄ™

Jakie materiały znajdziesz w naszej bazie wiedzy?

obszerną bibliotekę wpisów blogowych z różnorodnych dziedzin marketingu internetowego

tematyczne ebooki

dostęp do branżowych webinarów

możliwość zapisu na najbliższy kurs Akademii Sempai, prowadzony przez jednego z naszych ekspertów

Nasi partnerzy

css_google_partner_badges_premium
google-partner_premier-2022
allegro_ads_partner_plus-logo
mbp-badge-dark-backgrounds4x
partner-badges-2022-partner

Zainteresowały Cię nasze usługi?
Skontaktuj siÄ™ z nami


wubber case study okladka
Wiedza, humor i produkt, czyli Trzej Królowie TikTokowego Contentu, który rozwinie niejeden biznes! Case study marki Wuber

Wielu mogłoby się wydawać, że TikTok jest platformą, na której sprzedawać mogą nieliczni. Głównie marki z asortymentem skierowanym stricte d...


cocolita okladka
Sukces kampanii “Jak siÄ™ czujesz, tak siÄ™ malujesz” – Sempai & Cocolita

Kampania "Jak się czujesz, tak się malujesz", zrealizowana przez Sempai na zlecenie drogerii internetowej Cocolita, to doskonały przykład skuteczn...


kiddymoon case study okladka
Let Us Perform!: Zobacz jak w 6 miesięcy osiągnęliśmy o 895% więcej konwersji!

Odkryj sekrety udanej kampanii marketingowej dla klienta z branży zabawek. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się, jak Sempai pomaga osiągnąć ...


byhealth case study okladka
735% wiÄ™cej kliknięć z organicznych wyników rok do roku – zobacz, jak robimy SEO dla drogerii internetowej

Klient - kim jest? Z drogerią ByHealth współpracujemy od 2021 roku, jednak w pewnym momencie sytuacja zaczęła wymagać kompletnej zmiany podejś...


aquel case study okladka 1
Allegro Ads 4 Brands, czyli paliwo rakietowe Twojego biznesu B2B.  Case study Aquael

Aquael to firma znana miłośnikom akwarystyki nie tylko w Polsce - od 40 lat produkuje i sprzedaje akcesoria niezbędne do założenia oraz pielęgna...


drogeria okladka
588% wzrostu sprzedaży w jeden miesiąc, czyli jak podbić branżę dzięki Allegro Ads!

Allegro Ads jest bez wątpienia cennym źródłem ruchu i przychodów, zarówno dla początkujących, jak i rozwiniętych reklamodawców. Ekosystem Al...


rea okladka
Let Us Perform!: Niedoceniane źródło ruchu w Polsce przyniosło kilkaset tysięcy PLN dodatkowych przychodów. Wyniki za pierwszy kwartał mówią same za siebie!

Co powiecie na to, że w pierwszym kwartale możecie mieć dodatkowe 350k przychodów przy efektywnoÅ›ci sprzedażowej analogicznej do innych dziaÅ‚aÅ...


okladka lisner
Let Us Perform!: SEO&Content, czyli wzrost ruchu dzięki odpowiedniej treści

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, czy działania contentowe mają sens? Albo posiadasz serwis contentowy i nie masz dobrych wyników? ...


okladka cs andzela
Sukces branży Fashion na TikToku, czyli jak skalując budżet, uzyskaliśmy ROAS 6 000%?

TikTok w ostatnich latach zyskał miliony zwolenników na całym świecie. Jest odpowiedzią na zachodzące zmiany w naszej codzienności. Dlaczego? W...


Okladka Crazy Needles
Migracja nie musi boleć, czyli jak skutecznie wypozycjonować kolczyki — SEO case study Crazy Needles

Aby osiągnąć sukces — nie zawsze trzeba dokonywać radykalnych i spektakularnych zmian. Podstawą sukcesu często jest systematyczne wdrażanie d...


belita okladka
Cztery lata udanej współpracy i nie mamy dość! Case study Google Ads dla sklepu Bellita

Stawiamy na długofalowe relacje - to nie są puste słowa. Dowodem na to niech będzie historia naszej kooperacji ze sklepem Bellita - ambitnym, spec...


okladka top wosk
Let Us Perform!: Od 0 do 6 000 ruchu organicznego w 10 miesiÄ™cy – jak z sukcesami robimy SEO dla Topwosk.pl

Posiadasz świeżo założony sklep internetowy, który nie generuje ruchu i zastanawiasz się czy SEO w Twoim przypadku ma sens? Oczywiście że tak!...