Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Akademia Sempai

W ramach Akademii Sempai przeszkoliliśmy już kilkaset osób z marketingu w wyszukiwarkach. To nasz autorski projekt, za pomocą którego chcemy się z Wami dzielić praktyczną wiedzą dotyczącą SEO, kampanii AdWords i analityki webowej.

Organizujemy szkolenia otwarte i na zlecenia firm. Skorzystaj z wiedzy naszych specjalistów i zacznij generować jeszcze większe zyski za pomocą internetu!

    Strona głównaOfertaAkademia Sempai

    Najbliższe szkolenia:

    Szkolenie Google Analytics

    Akademia Sempai

    Akademia Sempai to nasz autorski projekt, za pomocą którego chcemy się z Wami dzielić praktyczną wiedzą dotyczącą marketingu w internecie. Jest to cykl otwartych szkoleń, dedykowanych zarówno do osób “już ogarniających Internety”, jak i tych stawiających dopiero pierwsze kroki w e-marketingu. Skorzystaj z wiedzy naszych specjalistów i zacznij generować jeszcze większe zyski za pomocą internetu!

    Akademia Sempai skupia się na szerzeniu praktycznej wiedzy
    w dziedzinach

    Google Ads

    SEO

    Analityki webowej

    Dlaczego powinieneś wybrać akurat Akademię Sempai?

    • Nasi specjaliści posiadają ponad 15-letnie doświadczenie w performance marketingu
    • Stawiamy na praktykę, większość zajęć odbywa się w niewielkich grupach w formie warsztatów
    • Dzielimy się z Wami nie tylko wiedzą, ale także naszym unikatowym “know how”, które zawdzięczamy współpracy z ponad 500 klientami
    • Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od nas certyfikat, potwierdzający zdobyte umiejętności

    Do kogo kierujemy szkolenia w ramach Akademii Sempai?

    Specjalistów z działów marketingu i PR

    Przedsiębiorców e-commerce

    Właścicieli firm i portali internetowych

    Osób współpracujących z agencjami SEO/SEM

    Wszystkich zainteresowanych zgłębianiem tajników performance marketingu i analityki webowej

    Nasi trenerzy

    Anna Moczulska

    Anna Moczulska

    Web analytics Specialist

    Ania posiada doświadczenie zarówno w zakresie obsługi Klienta, jak i analityce internetowej. Szeregi Sempai zasiliła już 2 lata temu. Obecnie odpowiada za koordynowanie pracy i rozwój działu analitycznego, w tym zarządza zespołem, przygotowuje oferty i wyceny, dobiera rozwiązania skrojone do potrzeb naszych klientów w oparciu o analizy on-site.

    Ponadto Ania prowadzi szkolenia zewnętrzne w siedzibach naszych klientów oraz otwarte, dla wszystkich zainteresowanych.

    Certyfikaty
    Kwalifikacja Indywidualna Google Analytics
    Certyfikacja DIMAQ Professional z zakresu Digital Marketingu
    Sukcesy
    SEMKRK 2019 – innogy – 3 miejsce w kategorii Kampania SEO
    Adam Cieśla

    Adam Cieśla

    Head of SEM w Sempai

    W branży od 2006 roku. SEM Manager w Sempai. Organizuje pracę i rozwój zespołu obsługującego projekty dla kluczowych klientów. Prowadzi audyty, wdraża strategie, projektuje i optymalizuje kampanie w oparciu o analitykę webową. Ekspert marketingu efektywnościowego dla e-commerce. Trener Google Ads i Google Analytics.
    Sukcesy
    Nominacja w Google Premier Partner Awards 2016 w kategorii Shopping za kampanię realizowaną dla DrTusz.pl
    Finał w European Search Awards 2019 w kategorii Best PPC Management Software Suite za narzędzie Sempai Merchant 360
    Benedykt Protasiuk

    Benedykt Protasiuk

    Head of SEO Sempai

    Od 10 lat zawodowo zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych. Wcześniej tworzył i pozycjonował własne serwisy internetowe, monetyzując ruch przy pomocy programu Google AdSense. Obecnie Head of SEO w Sempai, gdzie dba o efektywność działań zespołu specjalistów pracujących dla ponad setki klientów.
    Sukcesy
    Ekomersy 2016 – I miejsce
    European Search Awards 2018 i 2019 – finał
    SEMKRK 2019 – innogy – 3 miejsce w kategorii Kampania SEO

    Polecamy agencję SEMPAI bez cienia wątpliwości wszystkim naszym klientom. Współpracujemy już od wielu lat, a każdy oddany pod opiekę agencji Sempai, zadowolony klient tylko potwierdza profesjonalizm i wysoką skuteczność agencji. Przekonaliśmy się, że bez względu na budżet każdy nasz klient otrzymuje od Sempai usługi premium, które przekładają się na wyniki finansowe jego e-commerce’u. Próżno szukać firmy tak zaangażowanej i zorientowanej na potrzeby i oczekiwania klientów.

    Marek Szekely
    Marek Szekely doradztwo-ecommerce.pl

    Zobacz jak to robimy

    Case study Trend-Home. Kampania eksportowa na rynek francuski

    Prowadzisz sklep internetowy? Poszukujesz rozwiązań, które umożliwią Ci skalowanie biznesu? Postaw na eksport! Ekspansja zagraniczna równa się nieograniczonym możliwościom rozwoju każdego e-biznesu. A dzięki temu, że sprzedajesz za pośrednictwem internetu, ogranicza Ciebie jedynie… wyobraźnia 🙂

    Zapoznaj się z case study eksportowym Trend-Home, w którym pokazujemy, jak w ciągu 12 miesięcy za pośrednictwem kampanii Google Ads:
    – zwiększyliśmy sprzedaż na rynku francuskim o 1700%,
    – osiągnęliśmy ROAS na poziomie 813%.

    Z offline do online. Case study Triumfomania.pl

    Tym razem piszemy o trendach SEO w branży bieliźnianej na przykładzie Triumfomania.pl, autoryzowanego przedstawiciela marki Triumph w Polsce.
    Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno stacjonarnie, jak i w e-sklepie. W case study nie poruszamy jednak tematu spadku sprzedaży offline. Piszemy za to tym, jak kanał online przyczynia się do minimalizowania strat.
    Z powodu braku możliwości zakupu bielizny w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii SEO sukcesywnie wzrasta!

    Z offline do online. Case study DeeZee.pl

    Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, które sprzedaje swoje produkty zarówno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzedaży offline – ale o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat. Z powodu braku możliwości zakupu butów w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 3 kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!

    Z offline do online. Case study At-outlet

    At-outlet.pl to jeden z naszych Klientów z branży elektronicznej. W jego sklepie internetowym można nabyć używane, poleasingowe i powystawowe laptopy, smartfony, komputery i inny sprzęt IT.
    At-outlet sprzedaje swoje produkty także w punktach stacjonarnych, ale nie chcemy pisać o spadkach przychodów z offline. Tylko o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat związanych z koronawirusem.
    Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 2 wiodących kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO i Google Ads sukcesywnie wzrasta ⬆⬆⬆

    Zaufali nam