#growUp!

Zaznacz stronę

Akademia Sempai

W ramach Akademii Sempai przeszkoliliśmy już kilkaset osób z marketingu w wyszukiwarkach. To nasz autorski projekt, za pomocą którego chcemy się z Wami dzielić praktyczną wiedzą dotyczącą SEO, kampanii AdWords i analityki webowej.

Organizujemy szkolenia otwarte i na zlecenia firm. Skorzystaj z wiedzy naszych specjalistów i zacznij generować jeszcze większe zyski za pomocą internetu!

    Strona głównaAkademia Sempai

    Najbliższe szkolenia:

    Szkolenie Universal Analytics

    (online)

    Szkolenie Google Analytics 4

    (online)

    Akademia Sempai

    Akademia Sempai to nasz autorski projekt, za pomocą którego chcemy się z Wami dzielić praktyczną wiedzą dotyczącą marketingu w internecie. Jest to cykl otwartych szkoleń, dedykowanych zarówno do osób “już ogarniających Internety”, jak i tych stawiających dopiero pierwsze kroki w e-marketingu. Skorzystaj z wiedzy naszych specjalistów i zacznij generować jeszcze większe zyski za pomocą internetu!

    Akademia Sempai skupia się na szerzeniu praktycznej wiedzy
    w dziedzinach

    Google Ads

    SEO

    Analityki webowej

    Dlaczego powinieneś wybrać akurat Akademię Sempai?

    • Nasi specjaliści posiadają ponad 15-letnie doświadczenie w performance marketingu
    • Stawiamy na praktykę, większość zajęć odbywa się w niewielkich grupach w formie warsztatów
    • Dzielimy się z Wami nie tylko wiedzą, ale także naszym unikatowym “know how”, które zawdzięczamy współpracy z ponad 500 klientami
    • Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od nas certyfikat, potwierdzający zdobyte umiejętności

    Do kogo kierujemy szkolenia w ramach Akademii Sempai?

    Specjalistów z działów marketingu i PR

    Przedsiębiorców e-commerce

    Właścicieli firm i portali internetowych

    Osób współpracujących z agencjami SEO/SEM

    Wszystkich zainteresowanych zgłębianiem tajników performance marketingu i analityki webowej

    Nasi trenerzy

    Joanna Horoszko

    Joanna Horoszko

    Digital Analyst

    Swoje pierwsze kroki w marketingu internetowym stawiała tworząc i optymalizując kampanie Google Ads. Może pochwalić się promowaniem prestiżowych targów Gulfood w Dubaju i dobrymi wynikami kampanii dla branży gamingowej (dla znanej wśród młodzieży gry) – kampania w Google, Bing i Yahoo, na 14 krajów, w pięciu językach, w tym arabskim.

    Wyszkoliła kilku adeptów do działu SEM. Od ponad roku skupia się głównie na analityce, gdyż jak uważa – dobrze wdrożona i rozumiana analityka jest kluczem do sukcesu wszystkich działań marketingowych przedsiębiorstwa. Na co dzień, prócz rozgryzania zagadek analitycznych, zajmuje się prowadzeniem szkoleń głównie z Google Analytics. Pokazuje, że analityka nie jest taka straszna jak się wydaje.  

    Certyfikaty

    Kwalifikacja Indywidualna Google Analytics i Google Analytics 4 Certification

    Google Ads w Sieci Reklamowej, Sieci Wyszukiwania i Kampanie Produktowe

    Adam Cieśla

    Adam Cieśla

    Head of SEM w Sempai

    W branży od 2006 roku. SEM Manager w Sempai. Organizuje pracę i rozwój zespołu obsługującego projekty dla kluczowych klientów. Prowadzi audyty, wdraża strategie, projektuje i optymalizuje kampanie w oparciu o analitykę webową. Ekspert marketingu efektywnościowego dla e-commerce. Trener Google Ads i Google Analytics.
    Sukcesy
    Nominacja w Google Premier Partner Awards 2016 w kategorii Shopping za kampanię realizowaną dla DrTusz.pl
    Finał w European Search Awards 2019 w kategorii Best PPC Management Software Suite za narzędzie Sempai Merchant 360
    Benedykt Protasiuk

    Benedykt Protasiuk

    Head of SEO Sempai

    Od 10 lat zawodowo zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych. Wcześniej tworzył i pozycjonował własne serwisy internetowe, monetyzując ruch przy pomocy programu Google AdSense. Obecnie Head of SEO w Sempai, gdzie dba o efektywność działań zespołu specjalistów pracujących dla ponad setki klientów.
    Sukcesy
    Ekomersy 2016 – I miejsce
    European Search Awards 2018 i 2019 – finał
    SEMKRK 2019 – innogy – 3 miejsce w kategorii Kampania SEO

    Zobacz jak to robimy

    Twoje kampanie nie będą dłużej jak nieoszlifowane diamenty. Case study Marko

    Twoje kampanie nie będą dłużej jak nieoszlifowane diamenty! Case study MarkoRozważasz współpracę? Zapytaj o ofertę! Wypełnij briefKim jesteśmy?Jesteśmy jedną z czołowych agencji...

    Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

    Naprawdę imponujące wyniki uzyskaliśmy dzięki połączeniu sił Facebook Ads, Google Ads oraz SEO. Dzięki skoordynowanym działaniom obniżyliśmy średni koszt zakupu o ok. 30%, zwiększyliśmy liczbę zakupów o 175% oraz podnieśliśmy wartość konwersji z kampanii o ponad 100%. Wszystko przy zachowaniu ROAS-u ponad 1400% w atrybucji 1-day click.

    Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

    Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim prowadzeniu kampanii TikTok Ads rozkręciliśmy profil z branży wnętrzarskiej.

    Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

    Ekspansja zagraniczna to niemal nieograniczone możliwości na rozwój większości e-biznesów! ?

    Aby odnieść sukces eksportowy, warto podejść do procesu kilkuetapowo.
    Dobre planowanie i analiza rynku do dopiero początek, ale tworzą solidny grunt pod dalsze działania.

    Przeczytaj, jak dzięki skutecznej konfiguracji i optymalizacji kampanii Google Ads w zaledwie 4 miesiące od startu uzyskaliśmy:
    ✅ zwiększenie przychodów przy utrzymaniu ROASu powyżej 500%
    ✅ trzykrotny wzrost dla rynku słowackiego
    ✅ dwukrotny wzrost dla rynku czeskiego
    A to wszystko dla naszego Klienta z branży armatury łazienkowej – Silla.pl
    Miłej lektury!

    Zaufali nam