Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stron─Ö

Akademia Sempai

W ramach Akademii Sempai przeszkolili┼Ťmy ju┼╝ kilkaset os├│b z marketingu w wyszukiwarkach. To nasz autorski projekt, za pomoc─ů kt├│rego chcemy si─Ö z Wami dzieli─ç praktyczn─ů wiedz─ů dotycz─ůc─ů SEO, kampanii AdWords i analityki webowej.

Organizujemy szkolenia otwarte i na zlecenia firm. Skorzystaj z wiedzy naszych specjalist├│w i zacznij generowa─ç jeszcze wi─Öksze zyski za pomoc─ů internetu!

Strona g┼é├│wna ÔÇö Oferta ÔÇö Akademia Sempai

Najbli┼╝sze szkolenia:

Szkolenie Google Analytics

Akademia Sempai

Akademia Sempai to nasz autorski projekt, za pomoc─ů kt├│rego chcemy si─Ö z Wami dzieli─ç praktyczn─ů wiedz─ů dotycz─ůc─ů marketingu w internecie. Jest to cykl otwartych szkole┼ä, dedykowanych zar├│wno do os├│b ÔÇťju┼╝ ogarniaj─ůcych InternetyÔÇŁ, jak i tych stawiaj─ůcych dopiero pierwsze kroki w e-marketingu. Skorzystaj z wiedzy naszych specjalist├│w i zacznij generowa─ç jeszcze wi─Öksze zyski za pomoc─ů internetu!

Akademia Sempai skupia si─Ö na szerzeniu praktycznej wiedzy
w dziedzinach

Google Ads

SEO

Analityki webowej

Dlaczego powiniene┼Ť wybra─ç akurat Akademi─Ö Sempai?

  • Nasi specjali┼Ťci posiadaj─ů ponad 15-letnie do┼Ťwiadczenie w performance marketingu
  • Stawiamy na praktyk─Ö, wi─Ökszo┼Ť─ç zaj─Ö─ç odbywa si─Ö w niewielkich grupach w formie warsztat├│w
  • Dzielimy si─Ö z Wami nie tylko wiedz─ů, ale tak┼╝e naszym unikatowym ÔÇťknow howÔÇŁ, kt├│re zawdzi─Öczamy wsp├│┼épracy z ponad 500 klientami
  • Ka┼╝dy uczestnik szkolenia otrzymuje od nas certyfikat, potwierdzaj─ůcy zdobyte umiej─Ötno┼Ťci

Do kogo kierujemy szkolenia w ramach Akademii Sempai?

Specjalistów z działów marketingu i PR

Przedsi─Öbiorc├│w e-commerce

W┼éa┼Ťcicieli firm i portali internetowych

Os├│b wsp├│┼épracuj─ůcych z agencjami SEO/SEM

Wszystkich zainteresowanych zgłębianiem tajników performance marketingu i analityki webowej

Nasi trenerzy

Anna Moczulska

Anna Moczulska

Web analytics Specialist

Ania posiada do┼Ťwiadczenie zar├│wno w zakresie obs┼éugi Klienta, jak i analityce internetowej. Szeregi Sempai zasili┼éa ju┼╝ 2 lata temu. Obecnie odpowiada za koordynowanie pracy i rozw├│j dzia┼éu analitycznego, w tym zarz─ůdza zespo┼éem, przygotowuje oferty i wyceny, dobiera rozwi─ůzania skrojone do potrzeb naszych klient├│w w oparciu o analizy on-site.

Ponadto Ania prowadzi szkolenia zewn─Ötrzne w siedzibach naszych klient├│w oraz otwarte, dla wszystkich zainteresowanych.

Certyfikaty
Kwalifikacja Indywidualna Google Analytics
Certyfikacja DIMAQ Professional z zakresu Digital Marketingu
Sukcesy
SEMKRK 2019 – innogy – 3 miejsce w┬ákategorii Kampania SEO
Adam Cie┼Ťla

Adam Cie┼Ťla

Head of SEM w Sempai

W bran┼╝y od 2006 roku. SEM Manager w Sempai. Organizuje prac─Ö i rozw├│j zespo┼éu obs┼éuguj─ůcego projekty dla kluczowych klient├│w. Prowadzi audyty, wdra┼╝a strategie, projektuje i optymalizuje kampanie w oparciu o analityk─Ö webow─ů. Ekspert marketingu efektywno┼Ťciowego dla e-commerce. Trener Google Ads i Google Analytics.
Sukcesy
Nominacja w Google Premier Partner Awards 2016 w┬ákategorii Shopping za kampani─Ö realizowan─ů dla DrTusz.pl
Finał w European Search Awards 2019 w kategorii Best PPC Management Software Suite za narzędzie Sempai Merchant 360
Benedykt Protasiuk

Benedykt Protasiuk

Head of SEO Sempai

Od 10 lat zawodowo zajmuje si─Ö pozycjonowaniem stron internetowych. Wcze┼Ťniej tworzy┼é i pozycjonowa┼é w┼éasne serwisy internetowe, monetyzuj─ůc ruch przy pomocy programu Google AdSense. Obecnie Head of SEO w Sempai, gdzie dba o efektywno┼Ť─ç dzia┼éa┼ä zespo┼éu specjalist├│w pracuj─ůcych dla ponad setki klient├│w.
Sukcesy
Ekomersy 2016 – I miejsce
European Search Awards 2018 i 2019 – fina┼é
SEMKRK 2019 – innogy – 3 miejsce w kategorii Kampania SEO

Polecamy agencj─Ö SEMPAI bez cienia w─ůtpliwo┼Ťci wszystkim naszym klientom. Wsp├│┼épracujemy ju┼╝ od wielu lat, a ka┼╝dy oddany pod opiek─Ö agencji Sempai, zadowolony klient tylko potwierdza profesjonalizm i wysok─ů skuteczno┼Ť─ç agencji. Przekonali┼Ťmy si─Ö, ┼╝e bez wzgl─Ödu na bud┼╝et ka┼╝dy nasz klient otrzymuje od Sempai us┼éugi premium, kt├│re przek┼éadaj─ů si─Ö na wyniki finansowe jego e-commerceÔÇÖu. Pr├│┼╝no szuka─ç firmy tak zaanga┼╝owanej i zorientowanej na potrzeby i oczekiwania klient├│w.

Marek Szekely
Marek Szekely doradztwo-ecommerce.pl

Zobacz jak to robimy

Z offline do online. Case study Triumfomania.pl

Tym razem piszemy o trendach SEO w branży bieliźnianej na przykładzie Triumfomania.pl, autoryzowanego przedstawiciela marki Triumph w Polsce.
Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno stacjonarnie, jak i w e-sklepie. W case study nie poruszamy jednak tematu spadku sprzedaży offline. Piszemy za to tym, jak kanał online przyczynia się do minimalizowania strat.
Z powodu braku mo┼╝liwo┼Ťci zakupu bielizny w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, kt├│re wcze┼Ťniej broni┼éy si─Ö przed zakupami w internecie, zaczynaj─ů kupowa─ç w sieci.
Sk─ůd ten wniosek? Efektywno┼Ť─ç kampanii SEO sukcesywnie wzrasta!

Z offline do online. Case study DeeZee.pl

Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, kt├│re sprzedaje swoje produkty zar├│wno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzeda┼╝y offline – ale o tym, ┼╝e kana┼é online przyczynia si─Ö do minimalizowania strat. Z powodu braku mo┼╝liwo┼Ťci zakupu but├│w w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, kt├│re wcze┼Ťniej broni┼éy si─Ö przed zakupami w internecie, zaczynaj─ů kupowa─ç w sieci.
Sk─ůd ten wniosek? Efektywno┼Ť─ç kampanii w 3 kana┼éach generowania ruchu i sprzeda┼╝y: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!

Z offline do online. Case study At-outlet

At-outlet.pl to jeden z naszych Klient├│w z bran┼╝y elektronicznej. W jego sklepie internetowym mo┼╝na naby─ç u┼╝ywane, poleasingowe i powystawowe laptopy, smartfony, komputery i inny sprz─Öt IT.
At-outlet sprzedaje swoje produkty tak┼╝e w punktach stacjonarnych, ale nie chcemy pisa─ç o spadkach przychod├│w z offline. Tylko o tym, ┼╝e kana┼é online przyczynia si─Ö do minimalizowania strat zwi─ůzanych z koronawirusem.
Sk─ůd ten wniosek? Efektywno┼Ť─ç kampanii w 2 wiod─ůcych kana┼éach generowania ruchu i sprzeda┼╝y: SEO i Google Ads sukcesywnie wzrasta ÔČćÔČćÔČć

Z offline do online. Case study Marko.pl

Tym razem piszemy o Marko.pl, kt├│re reprezentuje bran┼╝─Ö d├│br luksusowych. Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zar├│wno w swoich firmowych salonach, jak i przez stron─Ö internetow─ů.
W case study pokazujemy, że z powodu zamknięcia punktów stacjonarnych, więcej osób niż przed ogłoszeniem stanu epidemioloficznego w Polsce decyduje się na zakup biżuterii przez internet.
Tez─Ö t─Ö potwierdza stabilny wzrost efektywno┼Ťci kampanii Marko.pl w 3 wiod─ůcych kana┼éach generowania sprzeda┼╝y: SEO, Google Ads i Facebook Ads.

Zaufali nam