Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Akademia Sempai

W ramach Akademii Sempai przeszkoliliśmy już kilkaset osób z marketingu w wyszukiwarkach. To nasz autorski projekt, za pomocą którego chcemy się z Wami dzielić praktyczną wiedzą dotyczącą SEO, kampanii AdWords i analityki webowej.

Organizujemy szkolenia otwarte i na zlecenia firm. Skorzystaj z wiedzy naszych specjalistów i zacznij generować jeszcze większe zyski za pomocą internetu!

    Strona głównaOfertaAkademia Sempai

    Najbliższe szkolenia:

    Szkolenie Google Analytics

    Akademia Sempai

    Akademia Sempai to nasz autorski projekt, za pomocą którego chcemy się z Wami dzielić praktyczną wiedzą dotyczącą marketingu w internecie. Jest to cykl otwartych szkoleń, dedykowanych zarówno do osób “już ogarniających Internety”, jak i tych stawiających dopiero pierwsze kroki w e-marketingu. Skorzystaj z wiedzy naszych specjalistów i zacznij generować jeszcze większe zyski za pomocą internetu!

    Akademia Sempai skupia się na szerzeniu praktycznej wiedzy
    w dziedzinach

    Google Ads

    SEO

    Analityki webowej

    Dlaczego powinieneś wybrać akurat Akademię Sempai?

    • Nasi specjaliści posiadają ponad 15-letnie doświadczenie w performance marketingu
    • Stawiamy na praktykę, większość zajęć odbywa się w niewielkich grupach w formie warsztatów
    • Dzielimy się z Wami nie tylko wiedzą, ale także naszym unikatowym “know how”, które zawdzięczamy współpracy z ponad 500 klientami
    • Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od nas certyfikat, potwierdzający zdobyte umiejętności

    Do kogo kierujemy szkolenia w ramach Akademii Sempai?

    Specjalistów z działów marketingu i PR

    Przedsiębiorców e-commerce

    Właścicieli firm i portali internetowych

    Osób współpracujących z agencjami SEO/SEM

    Wszystkich zainteresowanych zgłębianiem tajników performance marketingu i analityki webowej

    Nasi trenerzy

    Anna Moczulska

    Anna Moczulska

    Web analytics Specialist

    Ania posiada doświadczenie zarówno w zakresie obsługi Klienta, jak i analityce internetowej. Szeregi Sempai zasiliła już 2 lata temu. Obecnie odpowiada za koordynowanie pracy i rozwój działu analitycznego, w tym zarządza zespołem, przygotowuje oferty i wyceny, dobiera rozwiązania skrojone do potrzeb naszych klientów w oparciu o analizy on-site.

    Ponadto Ania prowadzi szkolenia zewnętrzne w siedzibach naszych klientów oraz otwarte, dla wszystkich zainteresowanych.

    Certyfikaty
    Kwalifikacja Indywidualna Google Analytics
    Certyfikacja DIMAQ Professional z zakresu Digital Marketingu
    Sukcesy
    SEMKRK 2019 – innogy – 3 miejsce w kategorii Kampania SEO
    Adam Cieśla

    Adam Cieśla

    Head of SEM w Sempai

    W branży od 2006 roku. SEM Manager w Sempai. Organizuje pracę i rozwój zespołu obsługującego projekty dla kluczowych klientów. Prowadzi audyty, wdraża strategie, projektuje i optymalizuje kampanie w oparciu o analitykę webową. Ekspert marketingu efektywnościowego dla e-commerce. Trener Google Ads i Google Analytics.
    Sukcesy
    Nominacja w Google Premier Partner Awards 2016 w kategorii Shopping za kampanię realizowaną dla DrTusz.pl
    Finał w European Search Awards 2019 w kategorii Best PPC Management Software Suite za narzędzie Sempai Merchant 360
    Benedykt Protasiuk

    Benedykt Protasiuk

    Head of SEO Sempai

    Od 10 lat zawodowo zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych. Wcześniej tworzył i pozycjonował własne serwisy internetowe, monetyzując ruch przy pomocy programu Google AdSense. Obecnie Head of SEO w Sempai, gdzie dba o efektywność działań zespołu specjalistów pracujących dla ponad setki klientów.
    Sukcesy
    Ekomersy 2016 – I miejsce
    European Search Awards 2018 i 2019 – finał
    SEMKRK 2019 – innogy – 3 miejsce w kategorii Kampania SEO

    Polecamy agencję SEMPAI bez cienia wątpliwości wszystkim naszym klientom. Współpracujemy już od wielu lat, a każdy oddany pod opiekę agencji Sempai, zadowolony klient tylko potwierdza profesjonalizm i wysoką skuteczność agencji. Przekonaliśmy się, że bez względu na budżet każdy nasz klient otrzymuje od Sempai usługi premium, które przekładają się na wyniki finansowe jego e-commerce’u. Próżno szukać firmy tak zaangażowanej i zorientowanej na potrzeby i oczekiwania klientów.

    Marek Szekely
    Marek Szekely doradztwo-ecommerce.pl

    Zobacz jak to robimy

    Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

    W kolejnym analitycznym case study pod lupę wzięliśmy producenta armatury i ceramiki łazienkowej i kuchennej – Rea. Ta znana marka sprzedaje swoje produkty w kraju, ale podbija też rynki zagraniczne.

    Wdrożenie modułu rozszerzonego e-commerce, który pozwala na dokładną analizę zachowań zakupowych użytkowników na stronie, było więc tu idealnym posunięciem.

    Przedstawiamy, jak dzięki uporządkowaniu danych zbieranych przez Google Analytics mogliśmy dokładnie sprawdzić efektywność kampanii shoppingowych Google Ads, a co za tym idzie – przeskalować je tak, by były jak najbardziej skuteczne.

    Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads. Case study Zapato

    Co zrobić, by kampanie Google Ads były jeszcze bardziej skuteczne? Wykorzystać potencjał danych zbieranych przez Google Analytics!
    Tym razem przedstawiamy, jak dzięki poprawnie zaimplementowanym kodom śledzącym i wnikliwej analizie uzyskanych w ten sposób informacji udało nam się:
    – zwiększyć efektywność kampanii o 46%
    – zmniejszyć CPC o 28%
    – uzyskać dla naszego klienta przychody większe o 51%
    Zobacz, jak to zrobiliśmy!

    Jak wygrać wyścig o klienta? 5 praktyk i case study Messimo.pl

    Czy działania reklamowe na Facebooku mogą mieć coś wspólnego z Formułą 1?
    Okazuje się, że jak najbardziej! Bo w wyścigu o klienta liczy się odpowiednia strategia i przemyślane podejście, które w przypadku Messimo.pl – sklepu online z markową odzieżą – pozwoliły na uzyskanie doskonałych wyników.

    Tym razem dzielimy się kilkoma sprawdzonymi praktykami, dzięki którym osiągnęliśmy dla naszego klienta ponad 2000 zakupów w atrybucji 1-day click w niecałe 3 miesiące.

    Jak dzięki Sempai Merchant 360 osiągnęliśmy ROAS 2600%? Case study Gorteks.pl

    Zapomnijcie o wymiarach 90 x 60 x 90!

    Poznajcie nowe najbardziej pożądane proporcje w branży bieliźniarskiej:
    +173% przychody
    +156%
    +170% koszty
    przy ROAS na poziomie 2600%!

    Jak je osiągnąć?
    My do osiągnięcia takich wyników dla sklepu internetowego gorteks.pl wykorzystaliśmy nasze innowacyjne narzędzie do zwiększania efektywności kampanii produktowych Google – Sempai Merchant 360!

    Zaufali nam