Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stron臋

Akademia Sempai

W ramach Akademii Sempai przeszkolili艣my ju偶 kilkaset os贸b z marketingu w wyszukiwarkach. To nasz autorski projekt, za pomoc膮 kt贸rego chcemy si臋 z Wami dzieli膰 praktyczn膮 wiedz膮 dotycz膮c膮 SEO, kampanii AdWords i analityki webowej.

Organizujemy szkolenia otwarte i na zlecenia firm. Skorzystaj z wiedzy naszych specjalist贸w i zacznij generowa膰 jeszcze wi臋ksze zyski za pomoc膮 internetu!

Strona g艂贸wnaOfertaAkademia Sempai

Najbli偶sze szkolenia:

Szkolenie Google Analytics

Akademia Sempai

Akademia Sempai to nasz autorski projekt, za pomoc膮 kt贸rego chcemy si臋 z Wami dzieli膰 praktyczn膮 wiedz膮 dotycz膮c膮 marketingu w internecie. Jest to cykl otwartych szkole艅, dedykowanych zar贸wno do os贸b 鈥渏u偶 ogarniaj膮cych Internety鈥, jak i tych stawiaj膮cych dopiero pierwsze kroki w e-marketingu. Skorzystaj z wiedzy naszych specjalist贸w i zacznij generowa膰 jeszcze wi臋ksze zyski za pomoc膮 internetu!

Akademia Sempai skupia si臋 na szerzeniu praktycznej wiedzy
w dziedzinach

Google Ads

SEO

Analityki webowej

Dlaczego powiniene艣 wybra膰 akurat Akademi臋 Sempai?

  • Nasi specjali艣ci posiadaj膮 ponad 15-letnie do艣wiadczenie w performance marketingu
  • Stawiamy na praktyk臋, wi臋kszo艣膰 zaj臋膰 odbywa si臋 w niewielkich grupach w formie warsztat贸w
  • Dzielimy si臋 z Wami nie tylko wiedz膮, ale tak偶e naszym unikatowym 鈥渒now how鈥, kt贸re zawdzi臋czamy wsp贸艂pracy z ponad 500 klientami
  • Ka偶dy uczestnik szkolenia otrzymuje od nas certyfikat, potwierdzaj膮cy zdobyte umiej臋tno艣ci

Do kogo kierujemy szkolenia w ramach Akademii Sempai?

Specjalist贸w z dzia艂贸w marketingu i PR

Przedsi臋biorc贸w e-commerce

W艂a艣cicieli firm i portali internetowych

Os贸b wsp贸艂pracuj膮cych z agencjami SEO/SEM

Wszystkich zainteresowanych zg艂臋bianiem tajnik贸w performance marketingu i analityki webowej

Nasi trenerzy

Anna Moczulska

Anna Moczulska

Web analytics Specialist

Ania posiada do艣wiadczenie zar贸wno w zakresie obs艂ugi Klienta, jak i analityce internetowej. Szeregi Sempai zasili艂a ju偶 2 lata temu. Obecnie odpowiada za koordynowanie pracy i rozw贸j dzia艂u analitycznego, w tym zarz膮dza zespo艂em, przygotowuje oferty i wyceny, dobiera rozwi膮zania skrojone do potrzeb naszych klient贸w w oparciu o analizy on-site.

Ponadto Ania prowadzi szkolenia zewn臋trzne w siedzibach naszych klient贸w oraz otwarte, dla wszystkich zainteresowanych.

Certyfikaty
Kwalifikacja Indywidualna Google Analytics
Certyfikacja DIMAQ Professional z聽zakresu Digital Marketingu
Sukcesy
SEMKRK 2019 – innogy – 3 miejsce w聽kategorii Kampania SEO
Adam Cie艣la

Adam Cie艣la

Head of SEM w Sempai

W bran偶y od 2006 roku. SEM Manager w Sempai. Organizuje prac臋 i rozw贸j zespo艂u obs艂uguj膮cego projekty dla kluczowych klient贸w. Prowadzi audyty, wdra偶a strategie, projektuje i optymalizuje kampanie w oparciu o analityk臋 webow膮. Ekspert marketingu efektywno艣ciowego dla e-commerce. Trener Google Ads i Google Analytics.
Sukcesy
Nominacja w Google Premier Partner Awards 2016 w聽kategorii Shopping za kampani臋 realizowan膮 dla DrTusz.pl
Fina艂 w European Search Awards 2019 w聽kategorii Best PPC Management Software Suite za narz臋dzie Sempai Merchant 360
Benedykt Protasiuk

Benedykt Protasiuk

Head of SEO Sempai

Od 10 lat zawodowo zajmuje si臋 pozycjonowaniem stron internetowych. Wcze艣niej tworzy艂 i pozycjonowa艂 w艂asne serwisy internetowe, monetyzuj膮c ruch przy pomocy programu Google AdSense. Obecnie Head of SEO w Sempai, gdzie dba o efektywno艣膰 dzia艂a艅 zespo艂u specjalist贸w pracuj膮cych dla ponad setki klient贸w.
Sukcesy
Ekomersy 2016 – I miejsce
European Search Awards 2018 i 2019 – fina艂
SEMKRK 2019 – innogy – 3 miejsce w kategorii Kampania SEO

Polecamy agencj臋 SEMPAI bez cienia w膮tpliwo艣ci wszystkim naszym klientom. Wsp贸艂pracujemy ju偶 od wielu lat, a ka偶dy oddany pod opiek臋 agencji Sempai, zadowolony klient tylko potwierdza profesjonalizm i wysok膮 skuteczno艣膰 agencji. Przekonali艣my si臋, 偶e bez wzgl臋du na bud偶et ka偶dy nasz klient otrzymuje od Sempai us艂ugi premium, kt贸re przek艂adaj膮 si臋 na wyniki finansowe jego e-commerce鈥檜. Pr贸偶no szuka膰 firmy tak zaanga偶owanej i zorientowanej na potrzeby i oczekiwania klient贸w.

Marek Szekely
Marek Szekely doradztwo-ecommerce.pl

Zobacz jak to robimy

Case study Trend-Home. Kampania eksportowa na rynek francuski

Prowadzisz sklep internetowy? Poszukujesz rozwi膮za艅, kt贸re umo偶liwi膮 Ci skalowanie biznesu? Postaw na eksport! Ekspansja zagraniczna r贸wna si臋 nieograniczonym mo偶liwo艣ciom rozwoju ka偶dego e-biznesu. A dzi臋ki temu, 偶e sprzedajesz za po艣rednictwem internetu, ogranicza Ciebie jedynie鈥 wyobra藕nia 馃檪

Zapoznaj si臋 z case study eksportowym Trend-Home, w kt贸rym pokazujemy, jak w ci膮gu 12 miesi臋cy za po艣rednictwem kampanii Google Ads:
– zwi臋kszyli艣my sprzeda偶 na rynku francuskim o 1700%,
– osi膮gn臋li艣my ROAS na poziomie 813%.

Z offline do online. Case study Triumfomania.pl

Tym razem piszemy o trendach SEO w bran偶y bieli藕nianej na przyk艂adzie Triumfomania.pl, autoryzowanego przedstawiciela marki Triumph w Polsce.
Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zar贸wno stacjonarnie, jak i w e-sklepie. W case study nie poruszamy jednak tematu spadku sprzeda偶y offline. Piszemy za to tym, jak kana艂 online przyczynia si臋 do minimalizowania strat.
Z powodu braku mo偶liwo艣ci zakupu bielizny w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, kt贸re wcze艣niej broni艂y si臋 przed zakupami w internecie, zaczynaj膮 kupowa膰 w sieci.
Sk膮d ten wniosek? Efektywno艣膰 kampanii SEO sukcesywnie wzrasta!

Z offline do online. Case study DeeZee.pl

Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, kt贸re sprzedaje swoje produkty zar贸wno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzeda偶y offline – ale o tym, 偶e kana艂 online przyczynia si臋 do minimalizowania strat. Z powodu braku mo偶liwo艣ci zakupu but贸w w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, kt贸re wcze艣niej broni艂y si臋 przed zakupami w internecie, zaczynaj膮 kupowa膰 w sieci.
Sk膮d ten wniosek? Efektywno艣膰 kampanii w 3 kana艂ach generowania ruchu i sprzeda偶y: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!

Z offline do online. Case study At-outlet

At-outlet.pl to jeden z naszych Klient贸w z bran偶y elektronicznej. W jego sklepie internetowym mo偶na naby膰 u偶ywane, poleasingowe i powystawowe laptopy, smartfony, komputery i inny sprz臋t IT.
At-outlet sprzedaje swoje produkty tak偶e w punktach stacjonarnych, ale nie chcemy pisa膰 o spadkach przychod贸w z offline. Tylko o tym, 偶e kana艂 online przyczynia si臋 do minimalizowania strat zwi膮zanych z koronawirusem.
Sk膮d ten wniosek? Efektywno艣膰 kampanii w 2 wiod膮cych kana艂ach generowania ruchu i sprzeda偶y: SEO i Google Ads sukcesywnie wzrasta 猬嗏瑔猬

Zaufali nam