#growUp!

Zaznacz stronę

Akademia Sempai

W ramach Akademii Sempai przeszkoliliśmy już kilkaset osób z marketingu w wyszukiwarkach. To nasz autorski projekt, za pomocą którego chcemy się z Wami dzielić praktyczną wiedzą dotyczącą SEO, kampanii AdWords i analityki webowej.

Organizujemy szkolenia otwarte i na zlecenia firm. Skorzystaj z wiedzy naszych specjalistów i zacznij generować jeszcze większe zyski za pomocą internetu!

    Strona głównaAkademia Sempai

    Najbliższe szkolenia:

    Szkolenie Universal Analytics

    Szkolenie Google Analytics 4

    Akademia Sempai

    Akademia Sempai to nasz autorski projekt, za pomocą którego chcemy się z Wami dzielić praktyczną wiedzą dotyczącą marketingu w internecie. Jest to cykl otwartych szkoleń, dedykowanych zarówno do osób “już ogarniających Internety”, jak i tych stawiających dopiero pierwsze kroki w e-marketingu. Skorzystaj z wiedzy naszych specjalistów i zacznij generować jeszcze większe zyski za pomocą internetu!

    Akademia Sempai skupia się na szerzeniu praktycznej wiedzy
    w dziedzinach

    Google Ads

    SEO

    Analityki webowej

    Dlaczego powinieneś wybrać akurat Akademię Sempai?

    • Nasi specjaliści posiadają ponad 15-letnie doświadczenie w performance marketingu
    • Stawiamy na praktykę, większość zajęć odbywa się w niewielkich grupach w formie warsztatów
    • Dzielimy się z Wami nie tylko wiedzą, ale także naszym unikatowym “know how”, które zawdzięczamy współpracy z ponad 500 klientami
    • Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od nas certyfikat, potwierdzający zdobyte umiejętności

    Do kogo kierujemy szkolenia w ramach Akademii Sempai?

    Specjalistów z działów marketingu i PR

    Przedsiębiorców e-commerce

    Właścicieli firm i portali internetowych

    Osób współpracujących z agencjami SEO/SEM

    Wszystkich zainteresowanych zgłębianiem tajników performance marketingu i analityki webowej

    Nasi trenerzy

    Joanna Horoszko

    Joanna Horoszko

    Digital Analyst

    Swoje pierwsze kroki w marketingu internetowym stawiała tworząc i optymalizując kampanie Google Ads. Może pochwalić się promowaniem prestiżowych targów Gulfood w Dubaju i dobrymi wynikami kampanii dla branży gamingowej (dla znanej wśród młodzieży gry) – kampania w Google, Bing i Yahoo, na 14 krajów, w pięciu językach, w tym arabskim.

    Wyszkoliła kilku adeptów do działu SEM. Od ponad roku skupia się głównie na analityce, gdyż jak uważa – dobrze wdrożona i rozumiana analityka jest kluczem do sukcesu wszystkich działań marketingowych przedsiębiorstwa. Na co dzień, prócz rozgryzania zagadek analitycznych, zajmuje się prowadzeniem szkoleń głównie z Google Analytics. Pokazuje, że analityka nie jest taka straszna jak się wydaje.  

    Certyfikaty
    Kwalifikacja Indywidualna Google Analytics

    Google Ads

    Adam Cieśla

    Adam Cieśla

    Head of SEM w Sempai

    W branży od 2006 roku. SEM Manager w Sempai. Organizuje pracę i rozwój zespołu obsługującego projekty dla kluczowych klientów. Prowadzi audyty, wdraża strategie, projektuje i optymalizuje kampanie w oparciu o analitykę webową. Ekspert marketingu efektywnościowego dla e-commerce. Trener Google Ads i Google Analytics.
    Sukcesy
    Nominacja w Google Premier Partner Awards 2016 w kategorii Shopping za kampanię realizowaną dla DrTusz.pl
    Finał w European Search Awards 2019 w kategorii Best PPC Management Software Suite za narzędzie Sempai Merchant 360
    Benedykt Protasiuk

    Benedykt Protasiuk

    Head of SEO Sempai

    Od 10 lat zawodowo zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych. Wcześniej tworzył i pozycjonował własne serwisy internetowe, monetyzując ruch przy pomocy programu Google AdSense. Obecnie Head of SEO w Sempai, gdzie dba o efektywność działań zespołu specjalistów pracujących dla ponad setki klientów.
    Sukcesy
    Ekomersy 2016 – I miejsce
    European Search Awards 2018 i 2019 – finał
    SEMKRK 2019 – innogy – 3 miejsce w kategorii Kampania SEO

    Zobacz jak to robimy

    Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

    Ekspansja zagraniczna to niemal nieograniczone możliwości na rozwój większości e-biznesów! ?

    Aby odnieść sukces eksportowy, warto podejść do procesu kilkuetapowo.
    Dobre planowanie i analiza rynku do dopiero początek, ale tworzą solidny grunt pod dalsze działania.

    Przeczytaj, jak dzięki skutecznej konfiguracji i optymalizacji kampanii Google Ads w zaledwie 4 miesiące od startu uzyskaliśmy:
    ✅ zwiększenie przychodów przy utrzymaniu ROASu powyżej 500%
    ✅ trzykrotny wzrost dla rynku słowackiego
    ✅ dwukrotny wzrost dla rynku czeskiego
    A to wszystko dla naszego Klienta z branży armatury łazienkowej – Silla.pl
    Miłej lektury!

    Taki sam budżet – efekty 3x większe już w pierwszym miesiącu działań Allegro Ads. Case study PPHU Eldor

    Niewielki budżet na Allegro Ads wcale nie musi być ograniczeniem! ?

    W poszukiwaniu sposobu na jak najefektywniejsze dysponowanie wydatkami pomogło nam kompleksowe podejście:
    ✅ audyt konta sprzedawcy
    ✅ przemyślana optymalizacja
    ✅ rozbudowa kampanii oparta na aktualnych danych

    To wszystko zaowocowało efektami, które znacznie przekroczyły oczekiwania klienta. I to już w pierwszym miesiącu współpracy! ?
    Przeczytaj case study naszych działań dla PPHU Eldor na Allegro i dowiedz się, jak to zrobiliśmy.

    Machine Learning & Human Intelligence = sukces mierzony w PLN! Case study tantis.pl

    W jaki sposób maksymalnie wykorzystać potencjał sprzedażowy drzemiący w kampaniach Google Ads?
    Odpowiedź brzmi:
    machine learning + human intelligence!

    W Case study Tantis.pl pokazujemy, jak dzięki połączeniu 3 elementow, czyli:
    ✅ opcji automatycznych Google Ads
    ✅ naszego autorskiego narzędzia do optymalizacji kampanii produktowych Google: Sempai Merchant 360
    ✅ umiejętności doświadczonego specjalisty PPC
    osiągnęliśmy 6-krotny wzrost przychodów rok do roku!

    Case study zajęło 1. miejsce w konkursie semKRK 2021 w kategorii Google Ads, a także otrzymało 4 nominacje w konkursie European Search Awards 2021.

    283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

    Czy kampanie inteligentne poradzą sobie w każdym przypadku? Zdarzają się sytuacje, kiedy niezastąpione pozostają działania doświadczonego specjalisty ?

    Tak było w przypadku kampanii Google Ads dla naszego Klienta, sklepu z meblami umeblowana.com. Konfigurując kampanie uwzględniliśmy specyfikę branży meblarskiej, w której poziomy lejka sprzedażowego często nie są wyraźnie zaznaczone.

    Zobacz jak dzięki kompleksowemu połączeniu kampanii PLA, search i GDN już w pierwszym miesiącu:
    ✅ uzyskaliśmy wzrost liczby kliknięć o 157%
    ✅ obniżyliśmy CPC o 45%
    ✅ przy koszcie większym o 42% wygenerowaliśmy 283% więcej transakcji i 132% więcej przychodów
    Sprawdź, jak to zrobiliśmy!

    Zaufali nam