Home → Oferta → TikTok Ads
Błyskawicznie rozwijająca się platforma, popularna szczególnie wśród młodszych pokoleń, ma ogromny potencjał marketingowy. Reklama na Tiktoku to nowość, która wciąż zyskuje na popularności. Już dziś – wyprzedź konkurencję i zadbaj o widoczność swojej marki wśród jej użytkowników.
Imię/Nazwisko
Adres e-mail
Numer telefonu
Strona www
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dobrego Pasterza 13/6, 31-416 Kraków, podanych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zgłoszenia.
Δ
to reklama w systemie TikTok Ads jest dla Ciebie!
To oznacza, że aby rozwijać swój biznes, wyróżnić się na tle konkurencji i dotrzeć do nowych, gotowych do zakupów w sieci osób — warto ten trend uwzględnić w strategii marketingowej firmy.
Poznaj bliżej TikTok Ads i przekonaj się, jak w Sempai pomożemy Ci zaistnieć w tym systemie reklamowym!
7,5 mln użytkowników w Polsce
60% to osoby w przedziale 18-34 lat
32% kupiło coś dzięki reklamie na TikToku (źródło: Badanie Open Mobi, 1.06.2021)
TikTok to bardzo świeża platforma, która nie ma jeszcze utartych schematów. Jest to przestrzeń eksperymentalna, ale z dużą bazą użytkowników i możliwości reklamowych, dlatego nie sposób powiedzieć na tym etapie czy TikTok dla jakiejś branży sprawdzi się sprzedażowo, czy może jest to medium jedynie zasięgowe.
TikTok Ads, podobnie jak Facebook Ads, oferuje wyświetlanie reklam w przestrzeni pomiędzy treściami organicznymi użytkowników. Reklamy są zatem dobrze wtopione w strukturę aplikacji i ich odbiór jest przez użytkowników dobrze postrzegany — aż 58% polskich użytkowników TikToka pozytywnie ocenia obecność reklam w tej aplikacji (źródło: Badanie Open Mobi, 1.06.2021).
Nie są to reklamy nachalne, łatwe do pominięcia, czy przerywające oglądanie treści, dlatego…
Niewątpliwą zaletą inwestycji w reklamy w systemie TikTok Ads jest niski koszt wyświetleń, który utrzymuje się na poziomie 2-3 zł za 1000 wyświetleń. Z każdym rokiem rozwoju tej aplikacji, koszt na pewno będzie rósł, dlatego warto zainwestować i zbudować swoją obecność na tej platformie kiedy jest to jeszcze relatywnie tanie.
TikTok w ramach działań reklamowych oferuje szereg opcji umożliwiających zaprojektowanie kampanii niemalże na każdym etapie lejka sprzedażowego. Do dyspozycji mamy trzy formaty zakupu reklamy oraz kilka “produktów” do wyboru:
Wybór formatu reklamowego (Reservation, Creative, Aucion)
Określenie celu kampanii
Skompletowanie materiałów (posty / zdjęcia / wideo)
Ustalenie budżetu
Przedstawienie estymacji wyników
Chcę dostać wycenę
Obowiązek zaimplementowania polityki prywatności (consent management platform – CMP) – jak wiadomo — dotyczy bezwzględnie wszystkich sklep...
Webinar “Google Analytics 4: Sprawdź czy Twoje narzędzie jest dobrze skonfigurowane” cieszył się sporą popularnością. Jesteśmy wdzięczni z...
Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...
Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...
Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl &n...
Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...
Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...
Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...
Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...
Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...
Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...
Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...
Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...
Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...