tik tok ads

TikTok Ads

Błyskawicznie rozwijająca się platforma, popularna szczególnie wśród młodszych pokoleń, ma ogromny potencjał marketingowy. Reklama na Tiktoku to nowość, która wciąż zyskuje na popularności. Już dziś – wyprzedź konkurencję i zadbaj o widoczność swojej marki wśród jej użytkowników.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

Jeżeli zależy Ci na:

  • wykreowaniu i zwiększeniu popytu na Twoje produkty lub usługi,
  • szybkim dotarciu do odpowiedniej grupy odbiorców,
  • wzmocnieniu działań sprzedażowych,
  • przebiciu się w konkurencyjnych lub niszowych branżach,
  • efektywnym poprowadzeniu akcji sezonowych,
  • promocji punktów stacjonarnych

to reklama w systemie TikTok Ads jest dla Ciebie!

TikTok to platforma społecznościowa rozwijająca się w zawrotnym tempie! 1,5 miliarda aktywnych użytkowników miesięcznie oraz szerokie możliwości reklamowe to potencjał, który warto wykorzystać.

To oznacza, że aby rozwijać swój biznes, wyróżnić się na tle konkurencji i dotrzeć do nowych, gotowych do zakupów w sieci osób — warto ten trend uwzględnić w strategii marketingowej firmy.

Poznaj bliżej TikTok Ads i przekonaj się, jak w Sempai pomożemy Ci zaistnieć w tym systemie reklamowym!

7,5 mln użytkowników w Polsce

60% to osoby w przedziale 18-34 lat

32% kupiło coś dzięki reklamie na TikToku (źródło: Badanie Open Mobi, 1.06.2021)

Czym jest TikTok Ads?

TikTok to bardzo świeża platforma w social mediach, która nie ma jeszcze utartych schematów. Jest to przestrzeń eksperymentalna, ale z dużą bazą użytkowników i możliwości reklamowych, dlatego nie sposób powiedzieć na tym etapie czy TikTok dla jakiejś branży sprawdzi się sprzedażowo, czy może jest to medium jedynie zasięgowe.

Gdzie się pojawia reklama na TikTok?

TikTok Ads, podobnie jak Facebook Ads, oferuje wyświetlanie reklam w przestrzeni pomiędzy treściami organicznymi użytkowników. Kampanie reklamowe są zatem dobrze wtopione w strukturę aplikacji i ich odbiór jest przez użytkowników dobrze postrzegany — aż 58% polskich użytkowników TikToka pozytywnie ocenia obecność reklam w tej aplikacji (źródło: Badanie Open Mobi, 1.06.2021).

Nie są to reklamy nachalne, łatwe do pominięcia, czy przerywające oglądanie treści, dlatego…

Reklama na Tiktoku – wykorzystaj okazję!

Niewątpliwą zaletą inwestycji w reklamy w systemie TikTok Ads jest niski koszt wyświetleń, który utrzymuje się na poziomie 2-3 zł za 1000 wyświetleń. Z każdym rokiem rozwoju tej aplikacji, koszt na pewno będzie rósł, dlatego warto zainwestować w ten rodzaj marketingu i zbudować swoją obecność na tej platformie, kiedy jest to jeszcze relatywnie tanie.

Kampania na TikToku – możliwości reklamowe

TikTok w ramach działań reklamowych oferuje szereg opcji umożliwiających zaprojektowanie kampanii niemalże na każdym etapie lejka sprzedażowego. Do dyspozycji mamy trzy formaty zakupu reklamy oraz kilka “produktów” do wyboru:

Projekt bez tytulu 2022 10 24T095131.251

W ramach wszystkich formatów i produktów możemy realizować działania z następujących zakresów:

  • Zwiększenie świadomości o marce (Brand Awareness)
  • Interakcje z marką (Engagement)
  • Wyświetlenie filmu (Video Views)
  • Generowanie ruchu w witrynie lub aplikacji mobilnej (Traffic)
  • Konwersje (Conversion)
  • Rozkład produktów w ramach realizacji celów – dobierzemy najlepsze dla Ciebie:
schemattiktok

Wybór formatu reklamowego (Reservation, Creative, Aucion)

Określenie celu kampanii

Skompletowanie materiałów (posty / zdjęcia / wideo)

Ustalenie budżetu

Przedstawienie estymacji wyników

Chcę dostać wycenę

Co zyskujesz wybierając Sempai?

W ramach wszystkich formatów i produktów możemy realizować działania z następujących zakresów:

  • Otrzymasz opiekę dedykowanego Account Managera z doświadczeniem ogólnomarketingowym, który zadba o sprawną komunikację na linii Ty i specjalista.
  • Nad Twoim projektem będzie czuwał też agencyjny opiekun pracujący na co dzień w TikToku, co pozwoli nam na szybkie rozwiązanie niektórych potencjalnych problemów lub pozwoli odblokować testowanie funkcjonalności, które znajdują się w beta testach.
  • Posiadamy dedykowany dział analityczny, który pomoże wdrożyć Pixel TikToka w wersji deweloperskiej, dzięki czemu kampania z celem konwersji będzie działała bardziej efektywnie.
  • Otrzymasz dostęp do:
    • szkoleń dla klientów naszej agencji, które prowadzą eksperci pracujący w Facebooku,
    • naszych wewnętrznych webinariów np. skuteczne strategie eksportowe, możliwości reklamowe na Facebooku itp.

Przeczytaj także:

Baza Wiedzy
Agencji Facebook Ads
Szczyt zakupowy w Q4. Porady i statystyki dla e-commerce

Szczyt zakupowy w Q4. Porady i statystyki dla e-commerce

Rozpoczynając 4. kwartał, zbliżamy się do najbardziej gorącego sprzedażowo okresu w roku. Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia oraz ...

InCommerce x Allegro 2024: kino, e-commerce i szczytny cel w sercu Warszawy

InCommerce x Allegro 2024: kino, e-commerce i szczytny cel w sercu Warszawy

12 września 2024 roku w kultowym Kinie Muranów w Warszawie odbyła się wyjątkowa konferencja InCommerce, organizowana przez agencję Sempai. Wydarzenie ...

ostatni-webinar

Zaspałeś na Q4? 😴 Nie martw się, mamy dla Ciebie rozwiązanie last minute! Gorący okres zakupowy zaczyna się już teraz: przed nami największe okazje ce...
Case
Study

wubber case study okladka
Wiedza, humor i produkt, czyli Trzej Królowie TikTokowego Contentu, który rozwinie niejeden biznes! Case study marki Wuber

Wielu mogłoby się wydawać, że TikTok jest platformą, na której sprzedawać mogą nieliczni. Głównie marki z asortymentem skierowanym stricte d...


cocolita okladka
Sukces kampanii “Jak się czujesz, tak się malujesz” – Sempai & Cocolita

Kampania "Jak się czujesz, tak się malujesz", zrealizowana przez Sempai na zlecenie drogerii internetowej Cocolita, to doskonały przykład skuteczn...