TikTok Ads

Błyskawicznie rozwijająca się platforma, popularna szczególnie wśród młodszych pokoleń, ma ogromny potencjał marketingowy. Reklama na Tiktoku to nowość, która wciąż zyskuje na popularności. Już dziś – wyprzedź konkurencję i zadbaj o widoczność swojej marki wśród jej użytkowników.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

Jeżeli zależy Ci na:

  • wykreowaniu i zwiększeniu popytu na Twoje produkty lub usługi,
  • szybkim dotarciu do odpowiedniej grupy odbiorców,
  • wzmocnieniu działań sprzedażowych,
  • przebiciu się w konkurencyjnych lub niszowych branżach,
  • efektywnym poprowadzeniu akcji sezonowych,
  • promocji punktów stacjonarnych

to reklama w systemie TikTok Ads jest dla Ciebie!

TikTok to platforma społecznościowa rozwijająca się w zawrotnym tempie! 1,5 miliarda aktywnych użytkowników miesięcznie oraz szerokie możliwości reklamowe to potencjał, który warto wykorzystać.

 

To oznacza, że aby rozwijać swój biznes, wyróżnić się na tle konkurencji i dotrzeć do nowych, gotowych do zakupów w sieci osób — warto ten trend uwzględnić w strategii marketingowej firmy.

Poznaj bliżej TikTok Ads i przekonaj się, jak w Sempai pomożemy Ci zaistnieć w tym systemie reklamowym!

7,5 mln użytkowników w Polsce

60% to osoby w przedziale 18-34 lat

32% kupiło coś dzięki reklamie na TikToku (źródło: Badanie Open Mobi, 1.06.2021)

Czym jest TikTok Ads?

TikTok to bardzo świeża platforma, która nie ma jeszcze utartych schematów. Jest to przestrzeń eksperymentalna, ale z dużą bazą użytkowników i możliwości reklamowych, dlatego nie sposób powiedzieć na tym etapie czy TikTok dla jakiejś branży sprawdzi się sprzedażowo, czy może jest to medium jedynie zasięgowe.

Gdzie pojawiają się reklamy?

TikTok Ads, podobnie jak Facebook Ads, oferuje wyświetlanie reklam w przestrzeni pomiędzy treściami organicznymi użytkowników. Reklamy są zatem dobrze wtopione w strukturę aplikacji i ich odbiór jest przez użytkowników dobrze postrzegany — aż 58% polskich użytkowników TikToka pozytywnie ocenia obecność reklam w tej aplikacji (źródło: Badanie Open Mobi, 1.06.2021).

Nie są to reklamy nachalne, łatwe do pominięcia, czy przerywające oglądanie treści, dlatego…

Wykorzystaj okazję!

Niewątpliwą zaletą inwestycji w reklamy w systemie TikTok Ads jest niski koszt wyświetleń, który utrzymuje się na poziomie 2-3 zł za 1000 wyświetleń. Z każdym rokiem rozwoju tej aplikacji, koszt na pewno będzie rósł, dlatego warto zainwestować i zbudować swoją obecność na tej platformie kiedy jest to jeszcze relatywnie tanie.

Możliwości reklamowe

TikTok w ramach działań reklamowych oferuje szereg opcji umożliwiających zaprojektowanie kampanii niemalże na każdym etapie lejka sprzedażowego. Do dyspozycji mamy trzy formaty zakupu reklamy oraz kilka “produktów” do wyboru:

W ramach wszystkich formatów i produktów możemy realizować działania z następujących zakresów:

  • Zwiększenie świadomości o marce (Brand Awareness)
  • Interakcje z marką (Engagement)
  • Wyświetlenie filmu (Video Views)
  • Generowanie ruchu w witrynie lub aplikacji mobilnej (Traffic)
  • Konwersje (Conversion)
  • Rozkład produktów w ramach realizacji celów – dobierzemy najlepsze dla Ciebie:

Wybór formatu reklamowego (Reservation, Creative, Aucion)

Określenie celu kampanii

Skompletowanie materiałów (posty / zdjęcia / wideo)

Ustalenie budżetu

Przedstawienie estymacji wyników

Chcę dostać wycenę

Co zyskujesz wybierając Sempai?

W ramach wszystkich formatów i produktów możemy realizować działania z następujących zakresów:

  • Otrzymasz opiekę dedykowanego Account Managera z doświadczeniem ogólnomarketingowym, który zadba o sprawną komunikację na linii Ty i specjalista.
  • Nad Twoim projektem będzie czuwał też agencyjny opiekun pracujący na co dzień w TikToku, co pozwoli nam na szybkie rozwiązanie niektórych potencjalnych problemów lub pozwoli odblokować testowanie funkcjonalności, które znajdują się w beta testach.
  • Posiadamy dedykowany dział analityczny, który pomoże wdrożyć Pixel TikToka w wersji deweloperskiej, dzięki czemu kampania z celem konwersji będzie działała bardziej efektywnie.
  • Otrzymasz dostęp do:
    • szkoleń dla klientów naszej agencji, które prowadzą eksperci pracujący w Facebooku,
    • naszych wewnętrznych webinariów np. skuteczne strategie eksportowe, możliwości reklamowe na Facebooku itp.

Szybki kontakt






    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dobrego Pasterza 13/6, 31-416 Kraków, podanych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zgłoszenia.
    Zapoznałem/-am się z polityką prywatności. Wiem, że moja zgoda może być odwołana w każdym momencie poprzez wysłanie maila na adres: biuro@sempai.pl, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o.

    Baza
    Wiedzy
    Blog_niewidzialne-konwersje_blur

    Niewidzialne konwersje po wdrożeniu Consent Management Platform? Sprawdź, co możesz z tym zrobić!

    Obowiązek zaimplementowania polityki prywatności (consent management platform – CMP) – jak wiadomo — dotyczy bezwzględnie wszystkich sklep...


    Google Analytics 4: Sprawdź czy Twoje narzędzie jest dobrze skonfigurowane. Q&A po webinarze

    Webinar “Google Analytics 4: Sprawdź czy Twoje narzędzie jest dobrze skonfigurowane” cieszył się sporą popularnością. Jesteśmy wdzięczni z...


    Za niewiele ponad 100 dni Google Analytics 4 stanie się jedynym narzędziem od Google, które służy do analityki internetowej. Chcesz mieć pewność, że T...
    Case
    Study
    Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

    Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


    Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

    Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


    Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

    Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


    Taki sam budżet – efekty 3x większe już w pierwszym miesiącu działań Allegro Ads. Case study

    Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...


    283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

    Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...


    W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

    Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...


    case study winylownia
    Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

    Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...


    RMD Bike & Sempai – wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu

    Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...


    Kompleksowa kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku dla Prezent Marzeń

    Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...


    Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

    Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems   Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...


    Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads

    Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...


    Jak wygrać wyścig o klienta? 5 praktyk i case study Messimo.pl

    Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...