Strona główna → Oferta → TikTok Ads
Błyskawicznie rozwijająca się platforma, popularna szczególnie wśród młodszych pokoleń, ma ogromny potencjał marketingowy. Reklama na Tiktoku to nowość, która wciąż zyskuje na popularności. Już dziś – wyprzedź konkurencję i zadbaj o widoczność swojej marki wśród jej użytkowników.
to reklama w systemie TikTok Ads jest dla Ciebie!
To oznacza, że aby rozwijać swój biznes, wyróżnić się na tle konkurencji i dotrzeć do nowych, gotowych do zakupów w sieci osób — warto ten trend uwzględnić w strategii marketingowej firmy.
Poznaj bliżej TikTok Ads i przekonaj się, jak w Sempai pomożemy Ci zaistnieć w tym systemie reklamowym!
7,5 mln użytkowników w Polsce
60% to osoby w przedziale 18-34 lat
32% kupiło coś dzięki reklamie na TikToku (źródło: Badanie Open Mobi, 1.06.2021)
TikTok to bardzo świeża platforma, która nie ma jeszcze utartych schematów. Jest to przestrzeń eksperymentalna, ale z dużą bazą użytkowników i możliwości reklamowych, dlatego nie sposób powiedzieć na tym etapie czy TikTok dla jakiejś branży sprawdzi się sprzedażowo, czy może jest to medium jedynie zasięgowe.
TikTok Ads, podobnie jak Facebook Ads, oferuje wyświetlanie reklam w przestrzeni pomiędzy treściami organicznymi użytkowników. Reklamy są zatem dobrze wtopione w strukturę aplikacji i ich odbiór jest przez użytkowników dobrze postrzegany — aż 58% polskich użytkowników TikToka pozytywnie ocenia obecność reklam w tej aplikacji (źródło: Badanie Open Mobi, 1.06.2021).
Nie są to reklamy nachalne, łatwe do pominięcia, czy przerywające oglądanie treści, dlatego…
Niewątpliwą zaletą inwestycji w reklamy w systemie TikTok Ads jest niski koszt wyświetleń, który utrzymuje się na poziomie 2-3 zł za 1000 wyświetleń. Z każdym rokiem rozwoju tej aplikacji, koszt na pewno będzie rósł, dlatego warto zainwestować i zbudować swoją obecność na tej platformie kiedy jest to jeszcze relatywnie tanie.
TikTok w ramach działań reklamowych oferuje szereg opcji umożliwiających zaprojektowanie kampanii niemalże na każdym etapie lejka sprzedażowego. Do dyspozycji mamy trzy formaty zakupu reklamy oraz kilka “produktów” do wyboru:
Wybór formatu reklamowego (Reservation, Creative, Aucion)
Określenie celu kampanii
Skompletowanie materiałów (posty / zdjęcia / wideo)
Ustalenie budżetu
Przedstawienie estymacji wyników
Chcę dostać wycenę
Dnia 15.09.2023 w Villa Tradycja w Białymstoku odbył się kolejny Barcamp SEO organizowany przez Linkhouse. SEO Poland On Tour jest to cykl 16 barcampó...
Czym są tak zwane archetypy marki? W jaki sposób wpływają na skuteczność danego przedsiębiorstwa czy firmy? Jak je definiować i kategoryzować? W tym a...
Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...