#growUp!

Zaznacz stronę

Reklama w systemie TikTok Ads

Rozważasz współpracę? Zapytaj o ofertę!

Zapytaj o ofertę

Strona głównaTikTok Ads

Reklamuj się na szybko rozwijającej się platformie, korzystając z TikTok Ads. 1,5 miliarda aktywnych użytkowników miesięcznie oraz szerokie możliwości reklamowe to potencjał, który warto wykorzystać.

Reklama w systemie TikTok Ads

Jeśli zależy Ci na:

  • wykreowaniu i zwiększeniu popytu na Twoje produkty lub usługi,
  • szybkim dotarciu do odpowiedniej grupy odbiorców,
  • wzmocnieniu działań sprzedażowych,
  • przebiciu się w konkurencyjnych lub niszowych branżach,
  • efektywnym poprowadzeniu akcji sezonowych,
  • promocji punktów stacjonarnych.

Szacuje się, że w 2022 roku TikTok przekroczy globalnie 1,5 miliarda aktywnych użytkowników miesięcznie!

To oznacza, że aby rozwijać swój biznes, wyróżnić się na tle konkurencji i dotrzeć do nowych, gotowych do zakupów w sieci osób — warto ten trend uwzględnić w strategii marketingowej firmy.

Poznaj bliżej TikTok Ads i przekonaj się, jak w Sempai pomożemy Ci zaistnieć w tym systemie reklamowym!

TikTok to platforma społecznościowa rozwijająca się w zawrotnym tempie!

7,5 mln użytkowników w Polsce

60% to osoby w przedziale 18-34 lat

32% kupiło coś dzięki reklamie na TikToku (źródło: Badanie Open Mobi, 1.06.2021)

Czym jest TikTok Ads?

TikTok to bardzo świeża platforma, która nie ma jeszcze utartych schematów. Jest to przestrzeń eksperymentalna, ale z dużą bazą użytkowników i możliwości reklamowych, dlatego nie sposób powiedzieć na tym etapie czy TikTok dla jakiejś branży sprawdzi się sprzedażowo, czy może jest to medium jedynie zasięgowe.

Gdzie pojawiają się reklamy?

TikTok Ads, podobnie jak Facebook Ads, oferuje wyświetlanie reklam w przestrzeni pomiędzy treściami organicznymi użytkowników. Reklamy są zatem dobrze wtopione w strukturę aplikacji i ich odbiór jest przez użytkowników dobrze postrzegany — aż 58% polskich użytkowników TikToka pozytywnie ocenia obecność reklam w tej aplikacji (źródło: Badanie Open Mobi, 1.06.2021).

Nie są to reklamy nachalne, łatwe do pominięcia, czy przerywające oglądanie treści, dlatego…

Wykorzystaj okazję!

Niewątpliwą zaletą inwestycji w reklamy w systemie TikTok Ads jest niski koszt wyświetleń, który utrzymuje się na poziomie 2-3 zł za 1000 wyświetleń. Z każdym rokiem rozwoju tej aplikacji, koszt na pewno będzie rósł, dlatego warto zainwestować i zbudować swoją obecność na tej platformie kiedy jest to jeszcze relatywnie tanie.

Możliwości reklamowe

TikTok w ramach działań reklamowych oferuje szereg opcji umożliwiających zaprojektowanie kampanii niemalże na każdym etapie lejka sprzedażowego. Do dyspozycji mamy trzy formaty zakupu reklamy oraz kilka “produktów” do wyboru:

W ramach wszystkich formatów i produktów możemy realizować działania z następujących zakresów:

  • Zwiększenie świadomości o marce (Brand Awareness)
  • Interakcje z marką (Engagement)
  • Wyświetlenie filmu (Video Views)
  • Generowanie ruchu w witrynie lub aplikacji mobilnej (Traffic)
  • Konwersje (Conversion)

Rozkład produktów w ramach realizacji celów – dobierzemy najlepsze dla Ciebie:

Wybór formatu reklamowego (Reservation, Creative, Aucion)

Określenie celu kampanii

Skompletowanie materiałów (posty / zdjęcia / wideo)

Ustalenie budżetu

Przedstawienie estymacji wyników

Co zyskujesz wybierając Sempai?

W ramach wszystkich formatów i produktów możemy realizować działania z następujących zakresów:

  • Otrzymasz opiekę dedykowanego Account Managera z doświadczeniem ogólnomarketingowym, który zadba o sprawną komunikację na linii Ty i specjalista.
  • Nad Twoim projektem będzie czuwał też agencyjny opiekun pracujący na co dzień w TikToku, co pozwoli nam na szybkie rozwiązanie niektórych potencjalnych problemów lub pozwoli odblokować testowanie funkcjonalności, które znajdują się w beta testach.
  • Posiadamy dedykowany dział analityczny, który pomoże wdrożyć Pixel TikToka w wersji deweloperskiej, dzięki czemu kampania z celem konwersji będzie działała bardziej efektywnie.
  • Otrzymasz dostęp do:

– szkoleń dla klientów naszej agencji, które prowadzą eksperci pracujący w Facebooku,

– naszych wewnętrznych webinariów np. skuteczne strategie eksportowe, możliwości reklamowe na Facebooku itp.