linkedin ads b2b

LinkedIn Ads B2B

LinkedIn to serwis spoÅ‚ecznoÅ›ciowy zrzeszajÄ…cy w Polsce ponad 4 mln użytkowników i liczba ta stale roÅ›nie. Jest to medium jeszcze niewyeksploatowane przez reklamodawców – dziÄ™ki czemu charakteryzuje siÄ™ mniejszym szumem reklamowym niż pozostaÅ‚e portale spoÅ‚ecznoÅ›ciowe. Kieruj reklamy LinkedIn do bardzo precyzyjnych grup docelowych, w tym – do szerokiego grona specjalistów.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertÄ™

LinkedIn Ads jest dla Ciebie jeśli:

  • Prowadzisz sklep internetowy i masz do zaoferowania coÅ› wiÄ™cej niż sprzedaż detalicznÄ… dla klientów indywidualnych,
  • Szukasz nowych partnerów biznesowych,
  • JesteÅ› wÅ‚aÅ›cicielem hurtowni/dystrybutorem i szukasz nowych odbiorców,
  • Åšwiadczysz usÅ‚ugi ciężkie do reklamowania w innych przestrzeniach reklamowych,
  • ChciaÅ‚byÅ› pozyskać nowe leady,
  • ChciaÅ‚byÅ› zintensyfikować dziaÅ‚ania reklamowe w nieprzesyconym reklamami medium,
  • Chcesz trafiać do precyzyjnie dobranej grupy odbiorców.

Cele kampanii reklamowych na LinkedIn

LinkedIn pomoże Ci zrealizować następujące cele Twojego e-biznesu, zaprojektowane w oparciu o lejek sprzedażowy:

Świadomość

  • Åšwiadomość marki

Zainteresowanie

  • Odwiedziny witryny
  • Interakcje
  • WyÅ›wietlenia wideo

Konwersje

  • Generowanie potencjalnych klientów
  • Konwersje witryny
  • Kandydaci na ofertÄ™ pracy

Chcę dostać wycenę

Reklama na LinkedIn – formaty

W serwisie LinkedIn masz do wyboru kilka typów formatów reklamowych, różniących się od siebie m.in. wyglądem, modelem rozliczeń czy też umiejscowieniem, a mianowicie:

Graficzne

  • Reklama z pojedynczym zdjÄ™ciem, która jest wyÅ›wietlana jako post sponsorowany.
  • Karuzela reklam graficznych, w której można wykorzystać od 2 do 10 obrazów w rotacji i również jest wyÅ›wietlana jako post w kanale informacji.
  • Reklama wideo, która jest wyÅ›wietlana w kanale informacji.

Tekstowe

  • Reklama tekstowa – wyÅ›wietlana w prawej kolumnie lub u góry strony.

Dynamiczne

  • Reklama dynamiczna jest tworzona na podstawie informacji profilowych. Spersonalizowane reklamy LinkedIn Ads wykorzystujÄ… wprowadzone na profilu dane, takie jak: zdjÄ™cie, stanowisko lub nazwa firmy. Formaty te mogÄ… posÅ‚użyć do:
    – pozyskania nowych obserwujących stronę na LinkedIn,
    – kierowania na zewnętrzny landing page – Reklama Spotlight,
    – wysyłania oferty pracy.

Kampania LinkedIn Ads – typy kierowania

LinkedIn oferuje bardzo precyzyjne metody kierowania reklam do użytkowników.
Z naszymi przekazami możemy maksymalnie dotrzeć do ponad 645 mln osób z 200 krajów świata i posługujących się w sumie 24 językami!

Jeżeli chodzi o unikalne możliwości targetowania reklam na LinkedIn, należą do nich m.in.:

  • Kierowanie po atrybutach odbiorców, takich jak:
    – Firma (branże, kontakty firmy, nazwy firm, obserwujących firmę, wielkość firmy),
    – Dane demograficzne,
    – Wykształcenie,
    – Doświadczenie zawodowe (sprawowane funkcje, lata doświadczenia, poziomy w hierarchii, rodzaj stanowiska, umiejętności),
    – Zainteresowania i osobowość.
  • Kierowanie do pasujÄ…cych grup odbiorców:
    – Odbiorcy witryny,
    – Przesłane listy – można przesłać np. adresy e-mail, nazwy lub strony www firm,
    – Dedykowane listy odbiorców.
  • Remarketing
    – Niezbędne do tego jest zaimplementowanie LinkedIn Insight Tag. Możliwość kierowania reklam do osób odwiedzających konkretną podstronę lub realizujących inny, śledzony przez reklamodawcę cel.

Baza
Wiedzy
Dlaczego warto zacząć reklamować się na TikTok’u

Dlaczego warto zacząć reklamować się na TikTok’u

TikTok jako platforma, która początkowo skupiała uwagę głównie młodych osób (przede wszystkim dzięki tworzonym przez nich treściom)  w podświadomości ...

Co to jest i na czym polega social media marketing? Sprawdź, co musisz o nim wiedzieć

Co to jest i na czym polega social media marketing? Sprawdź, co musisz o nim wiedzieć

Czy wiesz, że w styczniu 2024 roku w Polsce było już 27,9 milionów aktywnych użytkowników mediów społecznościowych? Jak wskazuje DataReportal, to 1,5%...

ostatni-webinar

Szukasz aktualnych case studies SEO i chcesz poznać tajniki sukcesu od ekspertów z różnych branż? Mamy coś dla Ciebie: SEO Casebook od Sempai, a w nim...
Case
Study

drogeria okladka
588% wzrostu sprzedaży w jeden miesiąc, czyli jak podbić branżę dzięki Allegro Ads!

Allegro Ads jest bez wątpienia cennym źródłem ruchu i przychodów, zarówno dla początkujących, jak i rozwiniętych reklamodawców. Ekosystem Al...


rea okladka
Let Us Perform!: Niedoceniane źródło ruchu w Polsce przyniosło kilkaset tysięcy PLN dodatkowych przychodów. Wyniki za pierwszy kwartał mówią same za siebie!

Co powiecie na to, że w pierwszym kwartale możecie mieć dodatkowe 350k przychodów przy efektywnoÅ›ci sprzedażowej analogicznej do innych dziaÅ‚aÅ...


okladka lisner
Let Us Perform!: SEO&Content, czyli wzrost ruchu dzięki odpowiedniej treści

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, czy działania contentowe mają sens? Albo posiadasz serwis contentowy i nie masz dobrych wyników? ...


okladka cs andzela
Sukces branży Fashion na TikToku, czyli jak skalując budżet, uzyskaliśmy ROAS 6 000%?

TikTok w ostatnich latach zyskał miliony zwolenników na całym świecie. Jest odpowiedzią na zachodzące zmiany w naszej codzienności. Dlaczego? W...


Okladka Crazy Needles
Migracja nie musi boleć, czyli jak skutecznie wypozycjonować kolczyki — SEO case study Crazy Needles

Aby osiągnąć sukces — nie zawsze trzeba dokonywać radykalnych i spektakularnych zmian. Podstawą sukcesu często jest systematyczne wdrażanie d...


belita okladka
Cztery lata udanej współpracy i nie mamy dość! Case study Google Ads dla sklepu Bellita

Stawiamy na długofalowe relacje - to nie są puste słowa. Dowodem na to niech będzie historia naszej kooperacji ze sklepem Bellita - ambitnym, spec...


okladka top wosk
Let Us Perform!: Od 0 do 6 000 ruchu organicznego w 10 miesiÄ™cy – jak z sukcesami robimy SEO dla Topwosk.pl

Posiadasz świeżo założony sklep internetowy, który nie generuje ruchu i zastanawiasz się czy SEO w Twoim przypadku ma sens? Oczywiście że tak!...


darmasklep okladka
Let Us Perform!: To nie żarty – 1 kwietnia rozpoczÄ™liÅ›my dziaÅ‚ania, a po 4 miesiÄ…cach Darmarsklep.pl zaliczyÅ‚ 2,5-krotny wzrost przychodów z Microsoft Ads!

Z Microsoft Advertising jako Channel Partner współpracujemy już kolejny rok i jesteśmy przekonani, że nasze partnerstwo to początek owocnej koop...