linkedin ads b2b

LinkedIn Ads B2B

LinkedIn to serwis spoÅ‚ecznoÅ›ciowy zrzeszajÄ…cy w Polsce ponad 4 mln użytkowników i liczba ta stale roÅ›nie. Jest to medium jeszcze niewyeksploatowane przez reklamodawców – dziÄ™ki czemu charakteryzuje siÄ™ mniejszym szumem reklamowym niż pozostaÅ‚e portale spoÅ‚ecznoÅ›ciowe. Kieruj reklamy LinkedIn do bardzo precyzyjnych grup docelowych, w tym – do szerokiego grona specjalistów.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertÄ™

LinkedIn Ads jest dla Ciebie jeśli:

  • Prowadzisz sklep internetowy i masz do zaoferowania coÅ› wiÄ™cej niż sprzedaż detalicznÄ… dla klientów indywidualnych,
  • Szukasz nowych partnerów biznesowych,
  • JesteÅ› wÅ‚aÅ›cicielem hurtowni/dystrybutorem i szukasz nowych odbiorców,
  • Åšwiadczysz usÅ‚ugi ciężkie do reklamowania w innych przestrzeniach reklamowych,
  • ChciaÅ‚byÅ› pozyskać nowe leady,
  • ChciaÅ‚byÅ› zintensyfikować dziaÅ‚ania reklamowe w nieprzesyconym reklamami medium,
  • Chcesz trafiać do precyzyjnie dobranej grupy odbiorców.

Cele kampanii reklamowych na LinkedIn

LinkedIn pomoże Ci zrealizować następujące cele Twojego e-biznesu, zaprojektowane w oparciu o lejek sprzedażowy:

Świadomość

  • Åšwiadomość marki

Zainteresowanie

  • Odwiedziny witryny
  • Interakcje
  • WyÅ›wietlenia wideo

Konwersje

  • Generowanie potencjalnych klientów
  • Konwersje witryny
  • Kandydaci na ofertÄ™ pracy

Chcę dostać wycenę

Reklama na LinkedIn – formaty

W serwisie LinkedIn masz do wyboru kilka typów formatów reklamowych, różniących się od siebie m.in. wyglądem, modelem rozliczeń czy też umiejscowieniem, a mianowicie:

Graficzne

  • Reklama z pojedynczym zdjÄ™ciem, która jest wyÅ›wietlana jako post sponsorowany.
  • Karuzela reklam graficznych, w której można wykorzystać od 2 do 10 obrazów w rotacji i również jest wyÅ›wietlana jako post w kanale informacji.
  • Reklama wideo, która jest wyÅ›wietlana w kanale informacji.

Tekstowe

  • Reklama tekstowa – wyÅ›wietlana w prawej kolumnie lub u góry strony.

Dynamiczne

  • Reklama dynamiczna jest tworzona na podstawie informacji profilowych. Spersonalizowane reklamy LinkedIn Ads wykorzystujÄ… wprowadzone na profilu dane, takie jak: zdjÄ™cie, stanowisko lub nazwa firmy. Formaty te mogÄ… posÅ‚użyć do:
    – pozyskania nowych obserwujących stronę na LinkedIn,
    – kierowania na zewnętrzny landing page – Reklama Spotlight,
    – wysyłania oferty pracy.

Kampania LinkedIn Ads – typy kierowania

LinkedIn oferuje bardzo precyzyjne metody kierowania reklam do użytkowników.
Z naszymi przekazami możemy maksymalnie dotrzeć do ponad 645 mln osób z 200 krajów świata i posługujących się w sumie 24 językami!

Jeżeli chodzi o unikalne możliwości targetowania reklam na LinkedIn, należą do nich m.in.:

  • Kierowanie po atrybutach odbiorców, takich jak:
    – Firma (branże, kontakty firmy, nazwy firm, obserwujących firmę, wielkość firmy),
    – Dane demograficzne,
    – Wykształcenie,
    – Doświadczenie zawodowe (sprawowane funkcje, lata doświadczenia, poziomy w hierarchii, rodzaj stanowiska, umiejętności),
    – Zainteresowania i osobowość.
  • Kierowanie do pasujÄ…cych grup odbiorców:
    – Odbiorcy witryny,
    – Przesłane listy – można przesłać np. adresy e-mail, nazwy lub strony www firm,
    – Dedykowane listy odbiorców.
  • Remarketing
    – Niezbędne do tego jest zaimplementowanie LinkedIn Insight Tag. Możliwość kierowania reklam do osób odwiedzających konkretną podstronę lub realizujących inny, śledzony przez reklamodawcę cel.

Baza
Wiedzy
TikTok Ads – DostÄ™pne formaty reklamowe

TikTok Ads – DostÄ™pne formaty reklamowe

Niezależnie od tego, czy planujesz samodzielne prowadzenie kampanii TikTok Ads, czy wolisz skorzystać z pomocy agencji, warto znać podstawy, dzięki kt...

Marketing sieciowy – czym jest, na czym polega, jakie przynosi efekty?

Marketing sieciowy – czym jest, na czym polega, jakie przynosi efekty?

Czym jest tak zwany marketing sieciowy, nazywany również marketingiem wielopoziomowym (marketing MLM)? Czym się charakteryzuje? Jakie są jego efekty? ...

ostatni-webinar

Zgodnie z unijnym Aktem o rynkach cyfrowych, od 7 marca 2024 r. wszystkie witryny internetowe, które chcą korzystać z funkcji reklamowych Google, musz...
Case
Study

drogeria okladka
588% wzrostu sprzedaży w jeden miesiąc, czyli jak podbić branżę dzięki Allegro Ads!

Allegro Ads jest bez wątpienia cennym źródłem ruchu i przychodów, zarówno dla początkujących, jak i rozwiniętych reklamodawców. Ekosystem Al...


rea okladka
Let Us Perform!: Niedoceniane źródło ruchu w Polsce przyniosło kilkaset tysięcy PLN dodatkowych przychodów. Wyniki za pierwszy kwartał mówią same za siebie!

Co powiecie na to, że w pierwszym kwartale możecie mieć dodatkowe 350k przychodów przy efektywnoÅ›ci sprzedażowej analogicznej do innych dziaÅ‚aÅ...


okladka lisner
Let Us Perform!: SEO&Content, czyli wzrost ruchu dzięki odpowiedniej treści

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, czy działania contentowe mają sens? Albo posiadasz serwis contentowy i nie masz dobrych wyników? ...


okladka cs andzela
Sukces branży Fashion na TikToku, czyli jak skalując budżet, uzyskaliśmy ROAS 6 000%?

TikTok w ostatnich latach zyskał miliony zwolenników na całym świecie. Jest odpowiedzią na zachodzące zmiany w naszej codzienności. Dlaczego? W...


Okladka Crazy Needles
Migracja nie musi boleć, czyli jak skutecznie wypozycjonować kolczyki — SEO case study Crazy Needles

Aby osiągnąć sukces — nie zawsze trzeba dokonywać radykalnych i spektakularnych zmian. Podstawą sukcesu często jest systematyczne wdrażanie d...


belita okladka
Cztery lata udanej współpracy i nie mamy dość! Case study Google Ads dla sklepu Bellita

Stawiamy na długofalowe relacje - to nie są puste słowa. Dowodem na to niech będzie historia naszej kooperacji ze sklepem Bellita - ambitnym, spec...


okladka top wosk
Let Us Perform!: Od 0 do 6 000 ruchu organicznego w 10 miesiÄ™cy – jak z sukcesami robimy SEO dla Topwosk.pl

Posiadasz świeżo założony sklep internetowy, który nie generuje ruchu i zastanawiasz się czy SEO w Twoim przypadku ma sens? Oczywiście że tak!...


darmasklep okladka
Let Us Perform!: To nie żarty – 1 kwietnia rozpoczÄ™liÅ›my dziaÅ‚ania, a po 4 miesiÄ…cach Darmarsklep.pl zaliczyÅ‚ 2,5-krotny wzrost przychodów z Microsoft Ads!

Z Microsoft Advertising jako Channel Partner współpracujemy już kolejny rok i jesteśmy przekonani, że nasze partnerstwo to początek owocnej koop...