Linkedin Ads b2b

Linkedin to serwis społecznościowy zrzeszający w Polsce ponad 4 mln użytkowników i liczba ta stale rośnie. Jest to medium jeszcze niewyeksploatowane przez reklamodawców - dzięki czemu charakteryzuje się mniejszym szumem reklamowym niż pozostałe portale społecznościowe. Kieruj reklamy do bardzo precyzyjnych grup docelowych, w tym - do szerokiego grona specjalistów.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertÄ™

LinkedIn Ads jest dla Ciebie jeśli:

  • Prowadzisz sklep internetowy i masz do zaoferowania coÅ› wiÄ™cej niż sprzedaż detalicznÄ… dla klientów indywidualnych,
  • Szukasz nowych partnerów biznesowych,
  • JesteÅ› wÅ‚aÅ›cicielem hurtowni/dystrybutorem i szukasz nowych odbiorców,
  • Åšwiadczysz usÅ‚ugi ciężkie do reklamowania w innych przestrzeniach reklamowych,
  • ChciaÅ‚byÅ› pozyskać nowe leady,
  • ChciaÅ‚byÅ› zintensyfikować dziaÅ‚ania reklamowe w nieprzesyconym reklamami medium,
  • Chcesz trafiać do precyzyjnie dobranej grupy odbiorców.

Cele kampanii reklamowych na Linkedin

Linkedin pomoże Ci zrealizować następujące cele Twojego e-biznesu, zaprojektowane w oparciu o lejek sprzedażowy:

Świadomość

  • Åšwiadomość marki

Zainteresowanie

  • Odwiedziny witryny
  • Interakcje
  • WyÅ›wietlenia wideo

Konwersje

  • Generowanie potencjalnych klientów
  • Konwersje witryny
  • Kandydaci na ofertÄ™ pracy

Chcę dostać wycenę

Formaty reklamowe na Linkedin

W serwisie Linkedin masz do wyboru kilka typów formatów reklamowych, różniących się od siebie m.in. wyglądem, modelem rozliczeń czy też umiejscowieniem, a mianowicie:

Graficzne

  • Reklama z pojedynczym zdjÄ™ciem, która jest wyÅ›wietlana jako post sponsorowany.
  • Karuzela reklam graficznych, w której można wykorzystać od 2 do 10 obrazów w rotacji i również jest wyÅ›wietlana jako post w kanale informacji.
  • Reklama wideo, która jest wyÅ›wietlana w kanale informacji.

Tekstowe

  • Reklama tekstowa – wyÅ›wietlana w prawej kolumnie lub u góry strony.

Dynamiczne

  • Reklama dynamiczna jest tworzona na podstawie informacji profilowych. Spersonalizowane reklamy wykorzystujÄ… wprowadzone na profilu dane, takie jak: zdjÄ™cie, stanowisko lub nazwa firmy. Formaty te mogÄ… posÅ‚użyć do:
    – pozyskania nowych obserwujÄ…cych stronÄ™ na LinkedIn,
    – kierowania na zewnÄ™trzny landing page – Reklama Spotlight,
    – wysyÅ‚ania oferty pracy.

Typy kierowania

Linkedin oferuje bardzo precyzyjne metody kierowania reklam do użytkowników.
Z naszymi przekazami możemy maksymalnie dotrzeć do ponad 645 mln osób z 200 krajów świata i posługujących się w sumie 24 językami!

Jeżeli chodzi o unikalne możliwości targetowania reklam, należą do nich m.in.:

  • Kierowanie po atrybutach odbiorców, takich jak:
    – Firma (branże, kontakty firmy, nazwy firm, obserwujÄ…cych firmÄ™, wielkość firmy),
    – Dane demograficzne,
    – WyksztaÅ‚cenie,
    – DoÅ›wiadczenie zawodowe (sprawowane funkcje, lata doÅ›wiadczenia, poziomy w hierarchii, rodzaj stanowiska, umiejÄ™tnoÅ›ci),
    – Zainteresowania i osobowość.
  • Kierowanie do pasujÄ…cych grup odbiorców:
    – Odbiorcy witryny,
    – PrzesÅ‚ane listy – można przesÅ‚ać np. adresy e-mail, nazwy lub strony www firm,
    – Dedykowane listy odbiorców.
  • Remarketing
    – NiezbÄ™dne do tego jest zaimplementowanie LinkedIn Insight Tag. Możliwość kierowania reklam do osób odwiedzajÄ…cych konkretnÄ… podstronÄ™ lub realizujÄ…cych inny, Å›ledzony przez reklamodawcÄ™ cel.

Szybki kontakt






    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dobrego Pasterza 13/6, 31-416 Kraków, podanych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zgłoszenia.
    Zapoznałem/-am się z polityką prywatności. Wiem, że moja zgoda może być odwołana w każdym momencie poprzez wysłanie maila na adres: biuro@sempai.pl, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o.

    Baza
    Wiedzy
    Performance Max, czy alternatywy? Naucz się dobierać idealne kampanie reklamowe!

    Performance Max, czy alternatywy? Naucz się dobierać idealne kampanie reklamowe!

    Performance Max to stosunkowo nowy typ kampanii reklamowej, który w wakacje 2022 roku na dobre zastąpił dotychczasowe inteligentne kampanie produktowe...

    Wskaźnik jakości konta Google Ads  — Twój przyjaciel, czy wróg?

    Wskaźnik jakości konta Google Ads — Twój przyjaciel, czy wróg?

    Dosłownie w każdym przypadku w naszym życiu — jeżeli ocena czegokolwiek ma nieść pozytywną dla nas wartość — powinna być obiektywna. Musimy również do...

    ostatni-webinar

    Słyszałeś coś o rozporządzeniu RODO i Dyrektywie Omnibus, ale nie wiesz, co te regulacje oznaczają w praktyce i czy rzeczywiście dotyczą Twojego e-biz...
    Case
    Study
    case study eDomator
    Jak w krótkim czasie rozwinąć konto i wskoczyć na 1 miejsce w rankingu sprzedających w swojej najważniejszej kategorii? Case study Allegro Ads 

    Z firmą eDomator współpracujemy już prawie 5 lat. Rozpoczęliśmy nasze działania od efektywnościowych kampanii Google Ads i wraz z rozwojem skl...


    case study green bike 1
    Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

    Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


    furniture
    Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

    Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


    case study silla
    Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

    Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


    bulb
    Taki sam budżet – efekty 3x wiÄ™ksze już w pierwszym miesiÄ…cu dziaÅ‚aÅ„ Allegro Ads. Case study

    Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...


    kitchen
    283% wiÄ™cej transakcji w miesiÄ…c – a to dopiero poczÄ…tek! Case study e-sklepu meblowego

    Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...


    christin hume Hcfwew744z4 unsplash 1 e1661775100550.png
    W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

    Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...


    case study winylownia
    Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

    Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...


    case study rmd bike
    RMD Bike & Sempai – wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu

    Poznajcie historiÄ™ sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluowaÅ‚ z raczkujÄ…cego e-commerce’a do jednego z liderÃ...


    case study prezent marzen
    Kompleksowa kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku dla Prezent Marzeń

    Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...


    case study rea
    Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

    Branża klienta: armatura Å‚azienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems   Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych dziaÅ‚aÅ„ rek...


    case study zapato
    Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads

    Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...