linkedin ads b2b

LinkedIn Ads B2B

LinkedIn to serwis spoÅ‚ecznoÅ›ciowy zrzeszajÄ…cy w Polsce ponad 4 mln użytkowników i liczba ta stale roÅ›nie. Jest to medium jeszcze niewyeksploatowane przez reklamodawców – dziÄ™ki czemu charakteryzuje siÄ™ mniejszym szumem reklamowym niż pozostaÅ‚e portale spoÅ‚ecznoÅ›ciowe. Kieruj reklamy LinkedIn do bardzo precyzyjnych grup docelowych, w tym – do szerokiego grona specjalistów.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertÄ™

LinkedIn Ads jest dla Ciebie jeśli:

  • Prowadzisz sklep internetowy i masz do zaoferowania coÅ› wiÄ™cej niż sprzedaż detalicznÄ… dla klientów indywidualnych,
  • Szukasz nowych partnerów biznesowych,
  • JesteÅ› wÅ‚aÅ›cicielem hurtowni/dystrybutorem i szukasz nowych odbiorców,
  • Åšwiadczysz usÅ‚ugi ciężkie do reklamowania w innych przestrzeniach reklamowych,
  • ChciaÅ‚byÅ› pozyskać nowe leady,
  • ChciaÅ‚byÅ› zintensyfikować dziaÅ‚ania reklamowe w nieprzesyconym reklamami medium,
  • Chcesz trafiać do precyzyjnie dobranej grupy odbiorców.

Cele kampanii reklamowych na LinkedIn

LinkedIn pomoże Ci zrealizować następujące cele Twojego e-biznesu, zaprojektowane w oparciu o lejek sprzedażowy:

Świadomość

  • Åšwiadomość marki

Zainteresowanie

  • Odwiedziny witryny
  • Interakcje
  • WyÅ›wietlenia wideo

Konwersje

  • Generowanie potencjalnych klientów
  • Konwersje witryny
  • Kandydaci na ofertÄ™ pracy

Chcę dostać wycenę

Reklama na LinkedIn – formaty

W serwisie LinkedIn masz do wyboru kilka typów formatów reklamowych, różniących się od siebie m.in. wyglądem, modelem rozliczeń czy też umiejscowieniem, a mianowicie:

Graficzne

  • Reklama z pojedynczym zdjÄ™ciem, która jest wyÅ›wietlana jako post sponsorowany.
  • Karuzela reklam graficznych, w której można wykorzystać od 2 do 10 obrazów w rotacji i również jest wyÅ›wietlana jako post w kanale informacji.
  • Reklama wideo, która jest wyÅ›wietlana w kanale informacji.

Tekstowe

  • Reklama tekstowa – wyÅ›wietlana w prawej kolumnie lub u góry strony.

Dynamiczne

  • Reklama dynamiczna jest tworzona na podstawie informacji profilowych. Spersonalizowane reklamy LinkedIn Ads wykorzystujÄ… wprowadzone na profilu dane, takie jak: zdjÄ™cie, stanowisko lub nazwa firmy. Formaty te mogÄ… posÅ‚użyć do:
    – pozyskania nowych obserwujących stronę na LinkedIn,
    – kierowania na zewnętrzny landing page – Reklama Spotlight,
    – wysyłania oferty pracy.

Kampania LinkedIn Ads – typy kierowania

LinkedIn oferuje bardzo precyzyjne metody kierowania reklam do użytkowników.
Z naszymi przekazami możemy maksymalnie dotrzeć do ponad 645 mln osób z 200 krajów świata i posługujących się w sumie 24 językami!

Jeżeli chodzi o unikalne możliwości targetowania reklam na LinkedIn, należą do nich m.in.:

  • Kierowanie po atrybutach odbiorców, takich jak:
    – Firma (branże, kontakty firmy, nazwy firm, obserwujących firmę, wielkość firmy),
    – Dane demograficzne,
    – Wykształcenie,
    – Doświadczenie zawodowe (sprawowane funkcje, lata doświadczenia, poziomy w hierarchii, rodzaj stanowiska, umiejętności),
    – Zainteresowania i osobowość.
  • Kierowanie do pasujÄ…cych grup odbiorców:
    – Odbiorcy witryny,
    – Przesłane listy – można przesłać np. adresy e-mail, nazwy lub strony www firm,
    – Dedykowane listy odbiorców.
  • Remarketing
    – Niezbędne do tego jest zaimplementowanie LinkedIn Insight Tag. Możliwość kierowania reklam do osób odwiedzających konkretną podstronę lub realizujących inny, śledzony przez reklamodawcę cel.

Baza
Wiedzy
Szczyt zakupowy w Q4. Porady i statystyki dla e-commerce

Szczyt zakupowy w Q4. Porady i statystyki dla e-commerce

Rozpoczynając 4. kwartał, zbliżamy się do najbardziej gorącego sprzedażowo okresu w roku. Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia oraz ...

InCommerce x Allegro 2024: kino, e-commerce i szczytny cel w sercu Warszawy

InCommerce x Allegro 2024: kino, e-commerce i szczytny cel w sercu Warszawy

12 września 2024 roku w kultowym Kinie Muranów w Warszawie odbyła się wyjątkowa konferencja InCommerce, organizowana przez agencję Sempai. Wydarzenie ...

ostatni-webinar

Zaspałeś na Q4? 😴 Nie martw się, mamy dla Ciebie rozwiązanie last minute! Gorący okres zakupowy zaczyna się już teraz: przed nami największe okazje ce...
Case
Study

erpix case study okladka2
Jak osiągnąć spektakularny sukces z kompleksowym podejściem w Allegro

Erpix, znany dystrybutor niemieckiej marki Karcher, specjalizuje się w dostarczaniu wysokiej jakości urządzeń czyszczących. Oferta obejmuje szero...


wubber case study okladka
Wiedza, humor i produkt, czyli Trzej Królowie TikTokowego Contentu, który rozwinie niejeden biznes! Case study marki Wuber

Wielu mogłoby się wydawać, że TikTok jest platformą, na której sprzedawać mogą nieliczni. Głównie marki z asortymentem skierowanym stricte d...


cocolita okladka
Sukces kampanii “Jak siÄ™ czujesz, tak siÄ™ malujesz” – Sempai & Cocolita

Kampania "Jak się czujesz, tak się malujesz", zrealizowana przez Sempai na zlecenie drogerii internetowej Cocolita, to doskonały przykład skuteczn...


kiddymoon case study okladka
Let Us Perform!: Zobacz jak w 6 miesięcy osiągnęliśmy o 895% więcej konwersji!

Odkryj sekrety udanej kampanii marketingowej dla klienta z branży zabawek. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się, jak Sempai pomaga osiągnąć ...


byhealth case study okladka
735% wiÄ™cej kliknięć z organicznych wyników rok do roku – zobacz, jak robimy SEO dla drogerii internetowej

Klient - kim jest? Z drogerią ByHealth współpracujemy od 2021 roku, jednak w pewnym momencie sytuacja zaczęła wymagać kompletnej zmiany podejś...


aquel case study okladka 1
Allegro Ads 4 Brands, czyli paliwo rakietowe Twojego biznesu B2B.  Case study Aquael

Aquael to firma znana miłośnikom akwarystyki nie tylko w Polsce - od 40 lat produkuje i sprzedaje akcesoria niezbędne do założenia oraz pielęgna...


drogeria okladka
588% wzrostu sprzedaży w jeden miesiąc, czyli jak podbić branżę dzięki Allegro Ads!

Allegro Ads jest bez wątpienia cennym źródłem ruchu i przychodów, zarówno dla początkujących, jak i rozwiniętych reklamodawców. Ekosystem Al...


rea okladka
Let Us Perform!: Niedoceniane źródło ruchu w Polsce przyniosło kilkaset tysięcy PLN dodatkowych przychodów. Wyniki za pierwszy kwartał mówią same za siebie!

Co powiecie na to, że w pierwszym kwartale możecie mieć dodatkowe 350k przychodów przy efektywnoÅ›ci sprzedażowej analogicznej do innych dziaÅ‚aÅ...