linkedin ads b2b

Linkedin Ads B2B

Linkedin to serwis społecznościowy zrzeszający w Polsce ponad 4 mln użytkowników i liczba ta stale rośnie. Jest to medium jeszcze niewyeksploatowane przez reklamodawców – dzięki czemu charakteryzuje się mniejszym szumem reklamowym niż pozostałe portale społecznościowe. Kieruj reklamy do bardzo precyzyjnych grup docelowych, w tym – do szerokiego grona specjalistów.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

LinkedIn Ads jest dla Ciebie jeśli:

  • Prowadzisz sklep internetowy i masz do zaoferowania coś więcej niż sprzedaż detaliczną dla klientów indywidualnych,
  • Szukasz nowych partnerów biznesowych,
  • Jesteś właścicielem hurtowni/dystrybutorem i szukasz nowych odbiorców,
  • Świadczysz usługi ciężkie do reklamowania w innych przestrzeniach reklamowych,
  • Chciałbyś pozyskać nowe leady,
  • Chciałbyś zintensyfikować działania reklamowe w nieprzesyconym reklamami medium,
  • Chcesz trafiać do precyzyjnie dobranej grupy odbiorców.

Cele kampanii reklamowych na Linkedin

Linkedin pomoże Ci zrealizować następujące cele Twojego e-biznesu, zaprojektowane w oparciu o lejek sprzedażowy:

Świadomość

  • Świadomość marki

Zainteresowanie

  • Odwiedziny witryny
  • Interakcje
  • Wyświetlenia wideo

Konwersje

  • Generowanie potencjalnych klientów
  • Konwersje witryny
  • Kandydaci na ofertę pracy

Chcę dostać wycenę

Formaty reklamowe na Linkedin

W serwisie Linkedin masz do wyboru kilka typów formatów reklamowych, różniących się od siebie m.in. wyglądem, modelem rozliczeń czy też umiejscowieniem, a mianowicie:

Graficzne

  • Reklama z pojedynczym zdjęciem, która jest wyświetlana jako post sponsorowany.
  • Karuzela reklam graficznych, w której można wykorzystać od 2 do 10 obrazów w rotacji i również jest wyświetlana jako post w kanale informacji.
  • Reklama wideo, która jest wyświetlana w kanale informacji.

Tekstowe

  • Reklama tekstowa – wyświetlana w prawej kolumnie lub u góry strony.

Dynamiczne

  • Reklama dynamiczna jest tworzona na podstawie informacji profilowych. Spersonalizowane reklamy wykorzystują wprowadzone na profilu dane, takie jak: zdjęcie, stanowisko lub nazwa firmy. Formaty te mogą posłużyć do:
    – pozyskania nowych obserwujących stronę na LinkedIn,
    – kierowania na zewnętrzny landing page – Reklama Spotlight,
    – wysyłania oferty pracy.

Typy kierowania

Linkedin oferuje bardzo precyzyjne metody kierowania reklam do użytkowników.
Z naszymi przekazami możemy maksymalnie dotrzeć do ponad 645 mln osób z 200 krajów świata i posługujących się w sumie 24 językami!

Jeżeli chodzi o unikalne możliwości targetowania reklam, należą do nich m.in.:

  • Kierowanie po atrybutach odbiorców, takich jak:
    – Firma (branże, kontakty firmy, nazwy firm, obserwujących firmę, wielkość firmy),
    – Dane demograficzne,
    – Wykształcenie,
    – Doświadczenie zawodowe (sprawowane funkcje, lata doświadczenia, poziomy w hierarchii, rodzaj stanowiska, umiejętności),
    – Zainteresowania i osobowość.
  • Kierowanie do pasujących grup odbiorców:
    – Odbiorcy witryny,
    – Przesłane listy – można przesłać np. adresy e-mail, nazwy lub strony www firm,
    – Dedykowane listy odbiorców.
  • Remarketing
    – Niezbędne do tego jest zaimplementowanie LinkedIn Insight Tag. Możliwość kierowania reklam do osób odwiedzających konkretną podstronę lub realizujących inny, śledzony przez reklamodawcę cel.

Szybki kontakt

Baza
Wiedzy
SEO Poland On Tour by Linkhouse – Białystok 15.09.2023

SEO Poland On Tour by Linkhouse – Białystok 15.09.2023

Dnia 15.09.2023 w Villa Tradycja w Białymstoku odbył się kolejny Barcamp SEO organizowany przez Linkhouse. SEO Poland On Tour jest to cykl 16 barcampó...

Archetypy marki – definicja i znaczenie w brandingu

Archetypy marki – definicja i znaczenie w brandingu

Czym są tak zwane archetypy marki? W jaki sposób wpływają na skuteczność danego przedsiębiorstwa czy firmy? Jak je definiować i kategoryzować? W tym a...

ostatni-webinar

It blows our minds! Tak dynamiczny rozwój AI to rewolucja na miarę wynalezienia żarówki albo stworzenia World Wide Web. Początkowo (nie bez powodu!) z...
Case
Study

case study nettrading okladka
Blog firmowy + optymalizacja zakładek produktowych = szybkie wzrosty w SEO! Case study sklepu Nettrading.

O Kliencie   Nettrading to firma, która prowadzi sprzedaż produktów związanych z wyposażeniem domu i ogrodu. W ich asortymencie znajdzie...


Okladka-gandalf
Let Us Perform!: To nie magia! Czyli jak księgarnia Gandalf.com.pl odkryła moc Microsoft Advertising dzięki Sempai

Czy warto szukać nowych kanałów reklamy w internecie? Zawsze! Z tego założenia wyszliśmy nawiązując współpracę partnerską z Microsoft Adve...


najlepsza kampania google ads
Sempai & Carsmile – wspólna droga do sukcesu w czasach kryzysu

O współpracy Sempai i Carsmile Współpracujemy w zakresie Google Ads od 2019 roku. Carsmile jest częścią grupy OLX i oferuje auta w trzech wari...


case study eDomator
Jak w krótkim czasie rozwinąć konto i wskoczyć na 1 miejsce w rankingu sprzedających w swojej najważniejszej kategorii? Case study Allegro Ads 

Z firmą eDomator współpracujemy już prawie 5 lat. Rozpoczęliśmy nasze działania od efektywnościowych kampanii Google Ads i wraz z rozwojem skl...


case study green bike 1
Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


furniture
Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


case study silla
Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


bulb
Taki sam budżet – efekty 3x większe już w pierwszym miesiącu działań Allegro Ads. Case study

Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...