#growUp!

Zaznacz stronę

Strona głównaCase study

Zobacz jak to robimy

Taki sam budżet – efekty 3x większe już w pierwszym miesiącu działań Allegro Ads. Case study PPHU Eldor

Niewielki budżet na Allegro Ads wcale nie musi być ograniczeniem! 💰

W poszukiwaniu sposobu na jak najefektywniejsze dysponowanie wydatkami pomogło nam kompleksowe podejście:
✅ audyt konta sprzedawcy
✅ przemyślana optymalizacja
✅ rozbudowa kampanii oparta na aktualnych danych

To wszystko zaowocowało efektami, które znacznie przekroczyły oczekiwania klienta. I to już w pierwszym miesiącu współpracy! 💪
Przeczytaj case study naszych działań dla PPHU Eldor na Allegro i dowiedz się, jak to zrobiliśmy.

Machine Learning & Human Intelligence = sukces mierzony w PLN! Case study tantis.pl

W jaki sposób maksymalnie wykorzystać potencjał sprzedażowy drzemiący w kampaniach Google Ads?
Odpowiedź brzmi:
machine learning + human intelligence!

W Case study Tantis.pl pokazujemy, jak dzięki połączeniu 3 elementow, czyli:
✅ opcji automatycznych Google Ads
✅ naszego autorskiego narzędzia do optymalizacji kampanii produktowych Google: Sempai Merchant 360
✅ umiejętności doświadczonego specjalisty PPC
osiągnęliśmy 6-krotny wzrost przychodów rok do roku!

Case study zajęło 1. miejsce w konkursie semKRK 2021 w kategorii Google Ads, a także otrzymało 4 nominacje w konkursie European Search Awards 2021.

283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

Czy kampanie inteligentne poradzą sobie w każdym przypadku? Zdarzają się sytuacje, kiedy niezastąpione pozostają działania doświadczonego specjalisty 👌

Tak było w przypadku kampanii Google Ads dla naszego Klienta, sklepu z meblami umeblowana.com. Konfigurując kampanie uwzględniliśmy specyfikę branży meblarskiej, w której poziomy lejka sprzedażowego często nie są wyraźnie zaznaczone.

Zobacz jak dzięki kompleksowemu połączeniu kampanii PLA, search i GDN już w pierwszym miesiącu:
✅ uzyskaliśmy wzrost liczby kliknięć o 157%
✅ obniżyliśmy CPC o 45%
✅ przy koszcie większym o 42% wygenerowaliśmy 283% więcej transakcji i 132% więcej przychodów
Sprawdź, jak to zrobiliśmy!

Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie 🎧

Sprzedaż płyt winylowych ma swoją specyfikę – mało przewidywalna sezonowość, szybko wyprzedające się produkty i większość fraz kluczowych o niskiej liczbie wyszukań. Przed takimi wyzwaniami stanęliśmy nawiązując współpracę z naszym Klientem, sklepem z płytami winylowymi – winylownia.pl

Zobacz, jak dzięki skutecznym działaniom SEO opartym na link buildingu:
✅ zwiększyliśmy ruch o 300%
✅ przychody sklepu z ruchu organicznego wzrosły o 180%

Przeczytaj nasze case study i poznaj szczegóły 🙂

W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera.

Przed takim również stanęliśmy, nawiązując współpracę z CarSmile.pl – pierwszym w Polsce wirtualnym salonem samochodowym, który pozwala na użytkowanie auta w ramach abonamentu długoterminowego.

Zobacz, jak dzięki obranejj strategii, której głównymi założeniami były:

✅ segmentacja użytkowników
✅ budowa świadomości nowej usługi

zwiększyliśmy liczbę leadów z Google Ads prawie dwukrotnie!

Miłej lektury 🙂

Wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu. Case study RMD Bike

Poznajcie historię sukcesu RMD Bike – sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z liderów branży rowerowej!

Od początku współpracy, dzięki kampaniom Google Ads zwiększyliśmy:
– przychody o 994%
– transakcje o 1453%

🤔 Jak TO wspólnie osiągnęliśmy?
Kluczem do sukcesu zarówno w przypadku tego, jak i innych projektów, jest wzajemne zrozumienie na linii Klient – Client Service oraz dwustronna komunikacja, dzięki której specjalista PPC dobrał najlepsze strategie rozwoju kampanii Google Ads.

Skuteczna kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku. Case study Prezentu Marzeń

Marzy Ci się kompleksowa kampania wideo marketingowa?
Sprawdź, jak zrobiliśmy ją dla naszego Klienta Prezent Marzeń! W najgorętszym okresie sprzedażowym w roku – tuż przed Gwiazdką – dotarliśmy do ponad 2 mln unikalnych użytkowników na YouTube i prawie 1,3 mln na Facebooku oraz uzyskaliśmy zaangażowanie na bardzo wysokim poziomie!

Pomogły nam w tym:
✅ przemyślana strategia,
✅ angażujący content,
✅ skuteczna optymalizaca kampanii wideo na YouTube i Facebook Ads

Przeczytaj nasze case study i poznaj szczegóły!

Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

W kolejnym analitycznym case study pod lupę wzięliśmy producenta armatury i ceramiki łazienkowej i kuchennej – Rea. Ta znana marka sprzedaje swoje produkty w kraju, ale podbija też rynki zagraniczne.

Wdrożenie modułu rozszerzonego e-commerce, który pozwala na dokładną analizę zachowań zakupowych użytkowników na stronie, było więc tu idealnym posunięciem.

Przedstawiamy, jak dzięki uporządkowaniu danych zbieranych przez Google Analytics mogliśmy dokładnie sprawdzić efektywność kampanii shoppingowych Google Ads, a co za tym idzie – przeskalować je tak, by były jak najbardziej skuteczne.