#growUp!

Zaznacz stronę

Strona głównaCase study

Zobacz jak to robimy

283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

Czy kampanie inteligentne poradzą sobie w każdym przypadku? Zdarzają się sytuacje, kiedy niezastąpione pozostają działania doświadczonego specjalisty 👌

Tak było w przypadku kampanii Google Ads dla naszego Klienta, sklepu z meblami umeblowana.com. Konfigurując kampanie uwzględniliśmy specyfikę branży meblarskiej, w której poziomy lejka sprzedażowego często nie są wyraźnie zaznaczone.

Zobacz jak dzięki kompleksowemu połączeniu kampanii PLA, search i GDN już w pierwszym miesiącu:
✅ uzyskaliśmy wzrost liczby kliknięć o 157%
✅ obniżyliśmy CPC o 45%
✅ przy koszcie większym o 42% wygenerowaliśmy 283% więcej transakcji i 132% więcej przychodów
Sprawdź, jak to zrobiliśmy!

Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie 🎧

Sprzedaż płyt winylowych ma swoją specyfikę – mało przewidywalna sezonowość, szybko wyprzedające się produkty i większość fraz kluczowych o niskiej liczbie wyszukań. Przed takimi wyzwaniami stanęliśmy nawiązując współpracę z naszym Klientem, sklepem z płytami winylowymi – winylownia.pl

Zobacz, jak dzięki skutecznym działaniom SEO opartym na link buildingu:
✅ zwiększyliśmy ruch o 300%
✅ przychody sklepu z ruchu organicznego wzrosły o 180%

Przeczytaj nasze case study i poznaj szczegóły 🙂

W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera.

Przed takim również stanęliśmy, nawiązując współpracę z CarSmile.pl – pierwszym w Polsce wirtualnym salonem samochodowym, który pozwala na użytkowanie auta w ramach abonamentu długoterminowego.

Zobacz, jak dzięki obranejj strategii, której głównymi założeniami były:

✅ segmentacja użytkowników
✅ budowa świadomości nowej usługi

zwiększyliśmy liczbę leadów z Google Ads prawie dwukrotnie!

Miłej lektury 🙂

Wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu. Case study RMD Bike

Poznajcie historię sukcesu RMD Bike – sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z liderów branży rowerowej!

Od początku współpracy, dzięki kampaniom Google Ads zwiększyliśmy:
– przychody o 994%
– transakcje o 1453%

🤔 Jak TO wspólnie osiągnęliśmy?
Kluczem do sukcesu zarówno w przypadku tego, jak i innych projektów, jest wzajemne zrozumienie na linii Klient – Client Service oraz dwustronna komunikacja, dzięki której specjalista PPC dobrał najlepsze strategie rozwoju kampanii Google Ads.

Skuteczna kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku. Case study Prezentu Marzeń

Marzy Ci się kompleksowa kampania wideo marketingowa?
Sprawdź, jak zrobiliśmy ją dla naszego Klienta Prezent Marzeń! W najgorętszym okresie sprzedażowym w roku – tuż przed Gwiazdką – dotarliśmy do ponad 2 mln unikalnych użytkowników na YouTube i prawie 1,3 mln na Facebooku oraz uzyskaliśmy zaangażowanie na bardzo wysokim poziomie!

Pomogły nam w tym:
✅ przemyślana strategia,
✅ angażujący content,
✅ skuteczna optymalizaca kampanii wideo na YouTube i Facebook Ads

Przeczytaj nasze case study i poznaj szczegóły!

Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

W kolejnym analitycznym case study pod lupę wzięliśmy producenta armatury i ceramiki łazienkowej i kuchennej – Rea. Ta znana marka sprzedaje swoje produkty w kraju, ale podbija też rynki zagraniczne.

Wdrożenie modułu rozszerzonego e-commerce, który pozwala na dokładną analizę zachowań zakupowych użytkowników na stronie, było więc tu idealnym posunięciem.

Przedstawiamy, jak dzięki uporządkowaniu danych zbieranych przez Google Analytics mogliśmy dokładnie sprawdzić efektywność kampanii shoppingowych Google Ads, a co za tym idzie – przeskalować je tak, by były jak najbardziej skuteczne.

Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads. Case study Zapato

Co zrobić, by kampanie Google Ads były jeszcze bardziej skuteczne? Wykorzystać potencjał danych zbieranych przez Google Analytics!
Tym razem przedstawiamy, jak dzięki poprawnie zaimplementowanym kodom śledzącym i wnikliwej analizie uzyskanych w ten sposób informacji udało nam się:
– zwiększyć efektywność kampanii o 46%
– zmniejszyć CPC o 28%
– uzyskać dla naszego klienta przychody większe o 51%
Zobacz, jak to zrobiliśmy!

Jak wygrać wyścig o klienta? 5 praktyk i case study Messimo.pl

Czy działania reklamowe na Facebooku mogą mieć coś wspólnego z Formułą 1?
Okazuje się, że jak najbardziej! Bo w wyścigu o klienta liczy się odpowiednia strategia i przemyślane podejście, które w przypadku Messimo.pl – sklepu online z markową odzieżą – pozwoliły na uzyskanie doskonałych wyników.

Tym razem dzielimy się kilkoma sprawdzonymi praktykami, dzięki którym osiągnęliśmy dla naszego klienta ponad 2000 zakupów w atrybucji 1-day click w niecałe 3 miesiące.