#growUp!

Zaznacz stronę

Case Study

Rozważasz współpracę? Zapytaj o ofertę!

Wypełnij brief

Strona głównaCase study

O czym chcesz przeczytać?

Zobacz, jak to robimy:

Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

Naprawdę imponujące wyniki uzyskaliśmy dzięki połączeniu sił Facebook Ads, Google Ads oraz SEO. Dzięki skoordynowanym działaniom obniżyliśmy średni koszt zakupu o ok. 30%, zwiększyliśmy liczbę zakupów o 175% oraz podnieśliśmy wartość konwersji z kampanii o ponad 100%. Wszystko przy zachowaniu ROAS-u ponad 1400% w atrybucji 1-day click.
Zobacz case study

Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

Ekspansja zagraniczna to niemal nieograniczone możliwości na rozwój większości e-biznesów! ? Aby odnieść sukces eksportowy, warto podejść do procesu kilkuetapowo. Dobre planowanie i analiza rynku do dopiero początek, ale tworzą solidny grunt pod dalsze działania. Przeczytaj, jak dzięki skutecznej konfiguracji i optymalizacji kampanii Google Ads w zaledwie 4 miesiące od startu uzyskaliśmy: ✅ zwiększenie przychodów przy utrzymaniu ROASu powyżej 500% ✅ trzykrotny wzrost dla rynku słowackiego ✅ dwukrotny wzrost dla rynku czeskiego A to wszystko dla naszego Klienta z branży armatury łazienkowej - Silla.pl Miłej lektury!
Zobacz case study

Taki sam budżet - efekty 3x większe już w pierwszym miesiącu działań Allegro Ads. Case study PPHU Eldor

Niewielki budżet na Allegro Ads wcale nie musi być ograniczeniem! ? W poszukiwaniu sposobu na jak najefektywniejsze dysponowanie wydatkami pomogło nam kompleksowe podejście: ✅ audyt konta sprzedawcy ✅ przemyślana optymalizacja ✅ rozbudowa kampanii oparta na aktualnych danych To wszystko zaowocowało efektami, które znacznie przekroczyły oczekiwania klienta. I to już w pierwszym miesiącu współpracy! ? Przeczytaj case study naszych działań dla PPHU Eldor na Allegro i dowiedz się, jak to zrobiliśmy.
Zobacz case study

Machine Learning & Human Intelligence = sukces mierzony w PLN! Case study tantis.pl

W jaki sposób maksymalnie wykorzystać potencjał sprzedażowy drzemiący w kampaniach Google Ads? Odpowiedź brzmi: machine learning + human intelligence! W Case study Tantis.pl pokazujemy, jak dzięki połączeniu 3 elementow, czyli: ✅ opcji automatycznych Google Ads ✅ naszego autorskiego narzędzia do optymalizacji kampanii produktowych Google: Sempai Merchant 360 ✅ umiejętności doświadczonego specjalisty PPC osiągnęliśmy 6-krotny wzrost przychodów rok do roku! Case study zajęło 1. miejsce w konkursie semKRK 2021 w kategorii Google Ads, a także otrzymało 4 nominacje w konkursie European Search Awards 2021.
Zobacz case study

283% więcej transakcji w miesiąc - a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

Czy kampanie inteligentne poradzą sobie w każdym przypadku? Zdarzają się sytuacje, kiedy niezastąpione pozostają działania doświadczonego specjalisty ? Tak było w przypadku kampanii Google Ads dla naszego Klienta, sklepu z meblami umeblowana.com. Konfigurując kampanie uwzględniliśmy specyfikę branży meblarskiej, w której poziomy lejka sprzedażowego często nie są wyraźnie zaznaczone. Zobacz jak dzięki kompleksowemu połączeniu kampanii PLA, search i GDN już w pierwszym miesiącu: ✅ uzyskaliśmy wzrost liczby kliknięć o 157% ✅ obniżyliśmy CPC o 45% ✅ przy koszcie większym o 42% wygenerowaliśmy 283% więcej transakcji i 132% więcej przychodów Sprawdź, jak to zrobiliśmy!
Zobacz case study

Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie ? Sprzedaż płyt winylowych ma swoją specyfikę - mało przewidywalna sezonowość, szybko wyprzedające się produkty i większość fraz kluczowych o niskiej liczbie wyszukań. Przed takimi wyzwaniami stanęliśmy nawiązując współpracę z naszym Klientem, sklepem z płytami winylowymi - winylownia.pl Zobacz, jak dzięki skutecznym działaniom SEO opartym na link buildingu: ✅ zwiększyliśmy ruch o 300% ✅ przychody sklepu z ruchu organicznego wzrosły o 180% Przeczytaj nasze case study i poznaj szczegóły :)
Zobacz case study

W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed takim również stanęliśmy, nawiązując współpracę z CarSmile.pl - pierwszym w Polsce wirtualnym salonem samochodowym, który pozwala na użytkowanie auta w ramach abonamentu długoterminowego. Zobacz, jak dzięki obranejj strategii, której głównymi założeniami były: ✅ segmentacja użytkowników ✅ budowa świadomości nowej usługi zwiększyliśmy liczbę leadów z Google Ads prawie dwukrotnie! Miłej lektury :)
Zobacz case study

    Najnowsze wpisy na blogu