Case study Facebook Ads

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę
Wybierz
Kategorie:
case study green bike 1 scaled
Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike
Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy b...
więcej
case study messimo
Jak wygrać wyścig o klienta? 5 praktyk i case study Messimo.pl
Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieńs...
więcej
lingerie
Z offline do online. Case study Triumfomania.pl
Niemal wszystkie branże w większym lub mniejszym stopniu odczuły negatywne skutki koronawirusa. Oczywiście, w najgorszej sytuacji są bi...
więcej
shoes
Z offline do online. Case study DeeZee.pl
Niemal wszystkie branże w większym lub mniejszym stopniu odczuły negatywne skutki koronawirusa. Oczywiście, w najgorszej sytuacji są bi...
więcej
jewelry
Z offline do online. Case study Marko.pl
Niemal wszystkie branże w większym lub mniejszym stopniu odczuły negatywne skutki koronawirusa. Oczywiście, w najgorszej sytuacji są bi...
więcej
beauty
Z offline do online. Case study Cocolita.pl
Niemal wszystkie branże w większym lub mniejszym stopniu odczuły negatywne skutki koronawirusa. Oczywiście, w najgorszej sytuacji są bi...
więcej
energetic
Jak pozyskać klienta w trudnej branży za pomocą Facebook Lead Ads? Case study Doradcy Energetyczni
O kliencie    Doradcy Energetyczni zajmują się kompleksową obsługą energetyczną firm i gospodarstw domowych oraz dopasowanie...
więcej
case study marko messenger bot
Sprawdź, jak dzięki Messenger botowi osiągnęliśmy ROAS 2455%!
Messenger bot - to już konieczny składnik strategii obecności marki na Facebooku czy chwilowa fanaberia celebrytów i portali branżowych...
więcej
css_google_partner_badges_premium
google-partner_premier-2022
allegro_ads_partner_plus-logo
mbp-badge-dark-backgrounds4x
partner-badges-2023_partner

Skontaktuj się z nami






    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dobrego Pasterza 13/6, 31-416 Kraków, podanych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zgłoszenia.
    Zapoznałem/-am się z polityką prywatności. Wiem, że moja zgoda może być odwołana w każdym momencie poprzez wysłanie maila na adres: biuro@sempai.pl, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o.

    Opinie
    Klientów

    Specjaliści z Sempai prowadzą nasze kampanie w środowisku Google Ads i Facebook Ads zgodnie z najlepszymi praktykami, osiągając ambitne poziomy zwrotu z inwestycji. Dlatego udzielamy referencji Sempai jako godnego polecenia profesjonalnego partnera, wyspecjalizowanego w kampaniach płatnych oraz implementującego najnowsze rozwiązania w tej dziedzinie.

    Paweł Grzebyk
    Wiceprezes Zarządu - DeeZee

    Głównym wyzwaniem, przed którym stanęła Agencja było zwiększenie ruchu na stronie oraz budowanie widoczności sklepu Deichmann.com w wyszukiwarce Google. Na naszym przykładzie widać, że Sempai zdecydowanie wie, jak wygrać walkę o widoczność w wyszukiwarce w jednej z najbardziej konkurencyjnych branż e-commerce. Dlatego z pełnym przekonaniem polecam Sempai sklepom nastawionym na wyniki.

    Ewa Stasieńko
    Manager ds. sklepu internetowego Deichmann

    Tak jak E.ON Polska napędza Warszawę dobrą energią, tak Agencja Sempai dba o wysoką widoczność naszej witryny w wynikach wyszukiwania Google. Od 2017 roku specjaliści Sempai znacząco poprawiają naszą pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania, zwiększają ruch i popularność witryny. Z pełnym przekonaniem rekomendujemy ich usługi.

    Dominik Marzec
    Digital Manager E.ON Polska

    Sempai jest dla nas bezapelacyjnym liderem w zakresie kompleksowego prowadzenia działań marketingowych w Internecie. Ich eksperci od 2015 roku wspierają nasz zespół w trzech kanałach marketingu w wyszukiwarkach, obejmujących: SEO, kampanie płatne PPC oraz content marketing.

    Hubert Górecki
    Prezes Zarządu Cocolita

    Od 2009 roku, kiedy to powierzyliśmy Sempai prowadzenie kampanii Google Ads oraz optymalizację naszej witryny pod wyszukiwarkę Google, nasz sklep systematycznie zwiększa przychody.

    Sempai to sprawna komunikacja, wsparcie na każdym etapie oraz klarowne zasady współpracy.

    Jarosław Rękas
    Co-founder Orteo.pl

    Podjęcie współpracy z Sempai było jedną z najlepszych decyzji, którą Carsmile podjął w 2019 roku. Działania agencji przyczyniły się do zmniejszenia zbyt wysokiego CPA oraz zwiększenia liczby leadów aż dwukrotnie! Jeśli szukasz profesjonalnego i wyspecjalizowanego partnera w digital marketingu, to nie mogłeś lepiej trafić.

    Grzegorz Wojciechowski
    Marketing Director w Carsmile

    Istotne dla naszych działań online jest wsparcie, jakie otrzymujemy od opiekuna. W kontakcie z Panem Adamem doceniamy otwartość i chęć praktycznego podzielenia się wiedzą, co zbliża nas do osiągnięcia wyznaczonych celów. W efekcie płatne kampanie reklamowe stanowią ważny element obecności marki Zepter w Internecie.

    Tijana Balaban
    Manager Marketing w Zepter International Poland

    By dodatkowo wzmocnić swoją pozycję na rynku, w sierpniu 2022 roku nawiązaliśmy współpracę z Agencją Sempai. Decyzja okazała się trafiona! Już od 1 miesiąca zanotowaliśmy znaczny wzrost skali przy zachowaniu zakładanej efektywności. Dotychczasową współpracę z Agencją Sempai oceniamy na 5+ i mamy nadzieję, że taka już pozostanie!

    Radosław Cetnarowicz
    Członek zarządu Gandalf Sp z o.o.

    Poznaj
    Naszych klientów

    ApartPL logo removebg preview
    logo Ispot
    logo Manta
    logo zepter
    logo PWN
    logo Morele
    logo deezee
    cocolita
    logo Deichmann
    logo Wojas