Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Optymalizacja konwersji

    Strona głównaOfertaOptymalizacja konwersji

    Optymalizacja konwersji CRO

    „Większość witryn internetowych nie ma problemu z pozyskaniem ruchu, ale prawie każda z przekuciem go w konwersję.”
    - Bryan Eisenberg

    W dobie rosnącej konkurencji pozyskanie ruchu do serwisu jest coraz droższe. Co jeśli mógłbyś zwiększyć sprzedaż w e-sklepie, nie inwestując więcej pieniędzy w generowanie wizyt? To możliwe! Z pomocą przychodzi Ci optymalizacja konwersji onsite, w ramach której Twój dotychczasowy ruch w serwisie przekujemy w więcej zamówień, sukcesywnie przy tym zwiększając ich wartość. To właśnie działania, mające na celu zwiększenie efektywności samego serwisu, wyróżniają liderów swoich branż.

    Dlaczego tak ważna jest optymalizacja konwersji? Wystarczy spojrzeć na kilka statystyk:

    1 sekunda opóźnienia w ładowaniu strony powoduje 7% spadek konwersji (Źródło: KISSmetrics)
    Wykorzystanie video na stronie potrafi zwiększyć współczynnik konwersji o 86% (Źródło: Eyeviewdigital)
    61% konsumentów czyta opinie przed dokonaniem zakupu (Źródło: Kyleads)
    Spersonalizowane CTA konwertują o 202% lepiej niż standardowe (Źródło: Hubspot)
    Zmniejszenie liczby pól formularzy na stronie z 11 do 4 może skutkować zwiększeniem liczby konwersji o 120% (Źródło: Unbounce)

    Optymalizacja konwersji – proponowane rozwiązania

    68% małych biznesów nie posiada spisanej strategii CRO (Źródło: CXL). Jeśli nie wiesz, dokąd zmierzasz, jak masz rozwijać swój biznes? Bez wyznaczonego kierunku zmian Twoje działania będą chaotyczne i ich ewaluacja oraz ocena będą niemożliwe.

    Jako Google Premier Partner specjalizujemy się w marketingu konwersji. W oparciu o naszą 14-letnią praktykę przygotowaliśmy rozwiązania, które przełożą się na wzrost współczynnika konwersji w Twoim serwisie:

    Dobre praktyki CROOptymalizacja konwersji dla e-commerceDedykowane wdrożenie CRO
    skrócenie czasu ładowania strony
    przegląd użyteczności elementów
    analiza ścieżek konwersji
    bezpieczeństwo i wygoda w witrynie
    zachęcanie użytkowników do powrotu
    badanie aktywności użytkowników (Hotjar)
    analiza stron wejścia / wyjścia
    analiza SWOT oferty
    cykl życia klienta, long-term value
    różne błędy i braki w witrynie
    szczegółowa analiza potrzeb (konsultacje)
    +dedykowane rozwiązania:
    analiza krytyczna
    formułowanie hipotez
    rekomendacje: narzędzia, moduły, nowinki
    weryfikacja rozwiązań, testy A/B
    inne
    WięcejWięcejWięcej