Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Zamień ruch w Twoim serwisie na zamówienia!

W oparciu o dane, zbadamy ścieżki konwersji użytkowników Twojego serwisu i stworzymy plan działania, mający na celu zwiększenie współczynnika konwersji: sprzedaży lub poprawę któregokolwiek istotnego dla Ciebie parametru strony.

 

Optymalizacja konwersji

Strona głównaOfertaOptymalizacja konwersji

Optymalizacja konwersji on-site

Twój serwis internetowy jest potężnym narzędziem, który może albo znacznie wspomóc realizację Twoich celów biznesowych, albo stanowić barierę w rozwoju Twojej firmy.

Efektem większości działań reklamowych w sieci jest generowanie ruchu do serwisu. Jeżeli Twoja witryna nie jest intuicyjna, a nawigacja po niej sprawia użytkownikom trudność, to ich wizyty nie zakończą się pożądaną przez Ciebie akcją – czy to konwersją, czy też jakimkolwiek innym działaniem, takim jak wypełnienie formularza kontaktowego, przejście do odpowiedniego landing page’a lub pobranie istotnego dla Ciebie dokumentu. Czasem wystarczy wprowadzenie niewielkich zmian w witrynie, takich jak: poprawki w menu czy dodanie CTA w najsilniejszej części strony, aby internauta chętniej dokonał zakupu, wypełniał formularz kontaktowy czy zapisał się do newslettera.

Rozwiązanie szyte na Twoją miarę

Każda strona ma unikalne problemy i potrzebne są rozwiązania szyte na miarę. W oparciu o dane, zbadamy ścieżki konwersji użytkowników Twojego serwisu i stworzymy plan działania, mający na celu zwiększenie współczynnika konwersji – sprzedaży lub poprawę któregokolwiek istotnego dla Ciebie parametru strony, jak np. zmniejszenie współczynnika odrzuceń, wydłużenie sesji (w minutach lub ilości przeglądanych podczas jednej sesji podstron) czy zwiększenie średniej wartości zamówienia.

Optymalizacja konwersji składa się z następujących etapów:

  • Rozpoczynamy od zdefiniowania celów, które powinna spełniać Twoja witryna, opierając się na analizie serwisu i Twoich celach biznesowych,
  • analizujemy ruch w Twoim serwisie, aktywność użytkowników oraz sposób nawigowania po witrynie, dzięki którym określimy obszary, potrzebujące optymalizacji,
  • w oparciu o przeanalizowane dane tworzymy listę rozwiązań, mających na celu zwiększenie konwersji on-site oraz nadajemy im priorytety wg istotności.

Otrzymasz od nas dokument, w którym:

  • przejrzyście opiszemy, jakie zmiany powinieneś wprowadzić w serwisie i nadamy im priorytety, dzięki czemu będziesz mógł podzielić na etapy usprawnianie strony,
  • do raportu dołączymy heatmapy z Twojego serwisu, nagrania sesji użytkowników i wyniki przeprowadzonych wśród Twoich klientów ankiet i sporządzone przez nas robocze makiety stron, co ułatwi wprowadzanie zmian Twojemu zespołowi.

Działamy na danych!

Szczegółowo analizując użyteczność Twojego serwisu i przygotowując wytyczne do wdrożenia, korzystamy z następujących narzędzi:

Google Anaytics

Google Analytics jest potężnym narzędziem analitycznym, dzięki któremu możemy znaleźć mocne i słabe obszary wewnątrz serwisu. Z jego pomocą sprawdzamy m.in. które podstrony mają najwyższy wskaźnik odrzuceń, na których użytkownicy spędzają najwięcej czasu, a jakie cieszą się największym współczynnikiem konwersji. Dzięki Google Analytics dowiemy się także, jakie treści preferują Twoi użytkownicy i o które warto wzbogacić Twoją witrynę.

Hotjar

Dzięki temu narzędziu zdalnie prześledzimy zachowania użytkowników Twojego serwisu, nagramy ich sesje w Twoim serwisie łącznie z ruchami myszki i heatmapami stron. Dowiemy się, jak poruszają po witrynie, jakie zakładki otwierają, w co klikają i do jakiego momentu scrollują stronę. Hotjar umożliwia stworzenie heatmapy, które pokaże nam, jakie miejsca w serwisie skupiają największą uwagę użytkowników, w których następnie będzie warto umieścić najistotniejsze dla na informacje. Za jego pomocą przeprowadzimy również ankiety wśród użytkowników odwiedzających serwis.

Google Optimize

Zwiększenie użyteczności serwisu w dużej mierze polega na testowaniu paru wariantów. Za pomocą Google Optimize przetestujemy różne wersje zaproponowanych rozwiązań (układy, wygląd, zawartość), aby sprawdzić ich skuteczność w zakresie realizacji Twoich celów biznesowych bez konieczności angażowania w sam proces testowania programisty. Mniejsze zmiany takie jak zmiana CTA, baneru czy koloru buttonu odbędą się całkowicie bez jego pomocy, a co za tym idzie – dodatkowych kosztów na etapie testowania, który jest zazwyczaj najdroższą częścią wprowadzania poprawek na stronie.

Od aktywacji CSS przez Sempai w naszej kampanii produktowej CPC spadło o 19% . Postanowiliśmy przerzucić te oszczędności na dodatkowe kliknięcia, dzięki czemu sprzedaż z kampanii z miejsca wzrosła o ponad 30%.  Planujemy kontynuować naszą współpracę z Sempai, w tym sukcesywnie zwiększać budżety na kampanię produktową z wykorzystaniem Sempai Shop.

orteo
Jarek Rękas, Co-founder Orteo

Zobacz jak to robimy

Jak pozyskać klienta w trudnej branży za pomocą Facebook Lead Ads? Case study Doradcy Energetyczni

Czy Facebook jest kanałem, dzięki któremu firmy reprezentujące trudne branże mogą pozyskiwać wartościowe kontakty? Jak najbardziej! W case study Doradcy Energetyczni pokazujemy, jak dzięki Facebook...

Sprawdź, jak dzięki Messenger botowi osiągnęliśmy ROAS 2455%!

Messenger bot - to już konieczny składnik efektywnej strategii obecności marki na Facebooku czy chwilowa fanaberia celebrytów i portali branżowych? Odpowiedź brzmi: zależy.Na pewno w przypadku...

Mirat.eu: Jak wygenerować ROAS na poziomie 1400% w ciągu pierwszych 30 dni prowadzenia kampanii?

Mirat.eu prowadził wcześniej działania promocyjne na Facebooku w dosyć wąskim zakresie, obejmującym m.in. moderację strony firmowej oraz promowanie postów. Wynikało to z niewielkiego zaufania firmy...

Ulepszeń nie ma końca. Case study City Sport

Zobacz, jak dzięki wprowadzeniu innowacji w kampanii Shopping’owej zwiększyliśmy sprzedaż e-sklepu CitySport.com.pl o 270%!

Pomyłki koryguj na bieżąco. Case study Hansloren

Dowiedz się, jak dzięki wprowadzeniu kilku praktycznych rozwiązań w kampanii AdWords e-sklepu hansloren.pl udało nam się osiągnąć ROAS na poziomie 2100%!

Użyj sprytu zamiast pieniędzy. Case study Centerdi

Sprawdź, jak dzięki sprytnej optymalizacji kampanii AdWords udało nam się podwoić ROAS i 6-krotnie zmniejszyć CPC dla sklepu internetowego Centerdi.pl!

Wybieraj proste rozwiązania. Case study Z-milosci.pl

Zobacz, jak dzięki sezonowej przebudowie kampanii w sieci wyszukiwania zwiększyliśmy sprzedaż z-milosci.pl o 3159%! Case nominowany w Google Premier Partner Awards 2017.

Wymówki, że czegoś się nie da zrobić, są zbędne. Case study SeeKrakow

Sprawdź, jak zwiększyliśmy liczbę konwersji mobilnych o 1266% dla SeeKrakow dzięki wykorzystaniu Google Tag Managera!

Odrzucaj ustalony stan rzeczy. Case study At-outlet

Masz dość rosnących kosztów bez osiągania wyższego przychodu? Sprawdź, jak przeniesienie biznesu z Allegro do Adwords pozwoliło rozwinąć firmę i zarobić o wiele więcej naszemu Klientowi – firmie At-outlet!

Myśl nad rozwiązaniami możliwymi do wdrożenia. Case study

Wzrosty ruchu o 430% i sprzedaży o 130% – to efekty naszych działań SEO prowadzonych dla popularnej apteki internetowej. Sprawdź, jak osiągnąć tak spektakularne wyniki w bardzo trudnej branży!

Zaufali nam