Chat with us, powered by LiveChat

#growUp!

Zaznacz stronę

Zamień ruch w Twoim serwisie na zamówienia!

W oparciu o dane, zbadamy ścieżki konwersji użytkowników Twojego serwisu i stworzymy plan działania, mający na celu zwiększenie współczynnika konwersji: sprzedaży lub poprawę któregokolwiek istotnego dla Ciebie parametru strony.

 

Optymalizacja konwersji

Strona głównaOfertaOptymalizacja konwersji

Optymalizacja konwersji on-site

Twój serwis internetowy jest potężnym narzędziem, który może albo znacznie wspomóc realizację Twoich celów biznesowych, albo stanowić barierę w rozwoju Twojej firmy.

Efektem większości działań reklamowych w sieci jest generowanie ruchu do serwisu. Jeżeli Twoja witryna nie jest intuicyjna, a nawigacja po niej sprawia użytkownikom trudność, to ich wizyty nie zakończą się pożądaną przez Ciebie akcją – czy to konwersją, czy też jakimkolwiek innym działaniem, takim jak wypełnienie formularza kontaktowego, przejście do odpowiedniego landing page’a lub pobranie istotnego dla Ciebie dokumentu. Czasem wystarczy wprowadzenie niewielkich zmian w witrynie, takich jak: poprawki w menu czy dodanie CTA w najsilniejszej części strony, aby internauta chętniej dokonał zakupu, wypełniał formularz kontaktowy czy zapisał się do newslettera.

Rozwiązanie szyte na Twoją miarę

Każda strona ma unikalne problemy i potrzebne są rozwiązania szyte na miarę. W oparciu o dane, zbadamy ścieżki konwersji użytkowników Twojego serwisu i stworzymy plan działania, mający na celu zwiększenie współczynnika konwersji – sprzedaży lub poprawę któregokolwiek istotnego dla Ciebie parametru strony, jak np. zmniejszenie współczynnika odrzuceń, wydłużenie sesji (w minutach lub ilości przeglądanych podczas jednej sesji podstron) czy zwiększenie średniej wartości zamówienia.

Optymalizacja konwersji składa się z następujących etapów:

  • Rozpoczynamy od zdefiniowania celów, które powinna spełniać Twoja witryna, opierając się na analizie serwisu i Twoich celach biznesowych,
  • analizujemy ruch w Twoim serwisie, aktywność użytkowników oraz sposób nawigowania po witrynie, dzięki którym określimy obszary, potrzebujące optymalizacji,
  • w oparciu o przeanalizowane dane tworzymy listę rozwiązań, mających na celu zwiększenie konwersji on-site oraz nadajemy im priorytety wg istotności.

Otrzymasz od nas dokument, w którym:

  • przejrzyście opiszemy, jakie zmiany powinieneś wprowadzić w serwisie i nadamy im priorytety, dzięki czemu będziesz mógł podzielić na etapy usprawnianie strony,
  • do raportu dołączymy heatmapy z Twojego serwisu, nagrania sesji użytkowników i wyniki przeprowadzonych wśród Twoich klientów ankiet i sporządzone przez nas robocze makiety stron, co ułatwi wprowadzanie zmian Twojemu zespołowi.

Działamy na danych!

Szczegółowo analizując użyteczność Twojego serwisu i przygotowując wytyczne do wdrożenia, korzystamy z następujących narzędzi:

Google Anaytics

Google Analytics jest potężnym narzędziem analitycznym, dzięki któremu możemy znaleźć mocne i słabe obszary wewnątrz serwisu. Z jego pomocą sprawdzamy m.in. które podstrony mają najwyższy wskaźnik odrzuceń, na których użytkownicy spędzają najwięcej czasu, a jakie cieszą się największym współczynnikiem konwersji. Dzięki Google Analytics dowiemy się także, jakie treści preferują Twoi użytkownicy i o które warto wzbogacić Twoją witrynę.

Hotjar

Dzięki temu narzędziu zdalnie prześledzimy zachowania użytkowników Twojego serwisu, nagramy ich sesje w Twoim serwisie łącznie z ruchami myszki i heatmapami stron. Dowiemy się, jak poruszają po witrynie, jakie zakładki otwierają, w co klikają i do jakiego momentu scrollują stronę. Hotjar umożliwia stworzenie heatmapy, które pokaże nam, jakie miejsca w serwisie skupiają największą uwagę użytkowników, w których następnie będzie warto umieścić najistotniejsze dla na informacje. Za jego pomocą przeprowadzimy również ankiety wśród użytkowników odwiedzających serwis.

Google Optimize

Zwiększenie użyteczności serwisu w dużej mierze polega na testowaniu paru wariantów. Za pomocą Google Optimize przetestujemy różne wersje zaproponowanych rozwiązań (układy, wygląd, zawartość), aby sprawdzić ich skuteczność w zakresie realizacji Twoich celów biznesowych bez konieczności angażowania w sam proces testowania programisty. Mniejsze zmiany takie jak zmiana CTA, baneru czy koloru buttonu odbędą się całkowicie bez jego pomocy, a co za tym idzie – dodatkowych kosztów na etapie testowania, który jest zazwyczaj najdroższą częścią wprowadzania poprawek na stronie.

Od aktywacji CSS przez Sempai w naszej kampanii produktowej CPC spadło o 19% . Postanowiliśmy przerzucić te oszczędności na dodatkowe kliknięcia, dzięki czemu sprzedaż z kampanii z miejsca wzrosła o ponad 30%.  Planujemy kontynuować naszą współpracę z Sempai, w tym sukcesywnie zwiększać budżety na kampanię produktową z wykorzystaniem Sempai Shop.

orteo
Jarek Rękas, Co-founder Orteo

Zobacz jak to robimy

Case study Trend-Home. Kampania eksportowa na rynek francuski

Prowadzisz sklep internetowy? Poszukujesz rozwiązań, które umożliwią Ci skalowanie biznesu? Postaw na eksport! Ekspansja zagraniczna równa się nieograniczonym możliwościom rozwoju każdego e-biznesu. A dzięki temu, że sprzedajesz za pośrednictwem internetu, ogranicza Ciebie jedynie… wyobraźnia 🙂

Zapoznaj się z case study eksportowym Trend-Home, w którym pokazujemy, jak w ciągu 12 miesięcy za pośrednictwem kampanii Google Ads:
– zwiększyliśmy sprzedaż na rynku francuskim o 1700%,
– osiągnęliśmy ROAS na poziomie 813%.

Z offline do online. Case study Triumfomania.pl

Tym razem piszemy o trendach SEO w branży bieliźnianej na przykładzie Triumfomania.pl, autoryzowanego przedstawiciela marki Triumph w Polsce.
Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno stacjonarnie, jak i w e-sklepie. W case study nie poruszamy jednak tematu spadku sprzedaży offline. Piszemy za to tym, jak kanał online przyczynia się do minimalizowania strat.
Z powodu braku możliwości zakupu bielizny w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii SEO sukcesywnie wzrasta!

Z offline do online. Case study DeeZee.pl

Jako kolejne na tapet bierzemy DeeZee.pl, które sprzedaje swoje produkty zarówno w galeriach handlowych, jak i w e-sklepie. W case study nie piszemy o spadkach sprzedaży offline – ale o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat. Z powodu braku możliwości zakupu butów w sklepach stacjonarnych – nawet te osoby, które wcześniej broniły się przed zakupami w internecie, zaczynają kupować w sieci.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 3 kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads sukcesywnie wzrasta!

Z offline do online. Case study At-outlet

At-outlet.pl to jeden z naszych Klientów z branży elektronicznej. W jego sklepie internetowym można nabyć używane, poleasingowe i powystawowe laptopy, smartfony, komputery i inny sprzęt IT.
At-outlet sprzedaje swoje produkty także w punktach stacjonarnych, ale nie chcemy pisać o spadkach przychodów z offline. Tylko o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat związanych z koronawirusem.
Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 2 wiodących kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO i Google Ads sukcesywnie wzrasta ⬆⬆⬆

Z offline do online. Case study Marko.pl

Tym razem piszemy o Marko.pl, które reprezentuje branżę dóbr luksusowych. Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno w swoich firmowych salonach, jak i przez stronę internetową.
W case study pokazujemy, że z powodu zamknięcia punktów stacjonarnych, więcej osób niż przed ogłoszeniem stanu epidemioloficznego w Polsce decyduje się na zakup biżuterii przez internet.
Tezę tę potwierdza stabilny wzrost efektywności kampanii Marko.pl w 3 wiodących kanałach generowania sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads.

Z offline do online. Case study Cocolita.pl

W cyklu “Z offline do online” pokazujemy, że chociaż pandemia negatywnie wpłynęła na wiele biznesów, to sytuacja w branży e-commerce jest stabilna.
Naszą aktywność zakupową niemal w całości przenosimy do online, co doskonale obrazują wyniki kampanii cocolita.pl.
Ich efektywność w 3 wiodących kanałach generowania sprzedaży:
✅ SEO
✅ Google Ads
✅ Facebook Ads
od ogłoszenia stanu epidemiologicznego w Polsce wzrosła ⬆

Case study SEO w branży konopnej: Wzrost użytkowników o ponad 180 000 i przychodów o 327% w 12 miesięcy

Dowiedz się, jak w ciągu zaledwie 12 miesięcy dzięki efektywnym działaniom SEO kilkukrotnie zwiększyliśmy przychody i ruch w serwisie z branży konopnej! W case study KonopnySklep.com.pl pokazujemy, jak przeprowadzić kompleksową kampanię SEO, obejmującą 3 obszary: analiza przedstartowa, optymalizacja on-site i link building.

2-krotny wzrost przychodów z reklam produktowych dzięki Sempai Merchant 360! Case study Orteo.pl

Właściciel Orteo.pl stale poszukuje dodatkowych źródeł ruchu, które pozwolą mu na skalowanie biznesu. Dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie w kampaniach produktowych naszego autorskiego rozwiązania – Sempai Merchant 360. W efekcie w ultra szybkim czasie podwoiliśmy przychody z PLA!

Jak pozyskać klienta w trudnej branży za pomocą Facebook Lead Ads? Case study Doradcy Energetyczni

Czy Facebook jest kanałem, dzięki któremu firmy reprezentujące trudne branże mogą pozyskiwać wartościowe kontakty? Jak najbardziej! W case study Doradcy Energetyczni pokazujemy, jak dzięki Facebook...

Sprawdź, jak dzięki Messenger botowi osiągnęliśmy ROAS 2455%!

Messenger bot - to już konieczny składnik efektywnej strategii obecności marki na Facebooku czy chwilowa fanaberia celebrytów i portali branżowych? Odpowiedź brzmi: zależy.Na pewno w przypadku...

Zaufali nam