dedykowane wdrozenie cro icon

Dedykowane wdrożenie CRO

To najbardziej kompleksowe rozwiązanie dotyczące poprawy konwersji na Twojej stronie. Postaw na kompleksowość, dzięki szczegółowej analizie oraz weryfikacji pomysłów przy pomocy testów. Dołącz do grona liderów rynku korzystających z indywidualnie dopracowanych strategii CRO.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę
  • Mediana współczynnika konwersji (CR) dla większości stron internetowych wynosi ok. 2,3%.
  • Te, które znajdują się powyżej mediany, osiągają CR nawet do 5 razy większe (Źródło: Wordstream).

Co jest kluczem ich sukcesu? Wdrażanie kompleksowej strategiI optymalizacji konwersji.

Dedykowane wdrożenie CRO to najbardziej kompleksowe rozwiązanie w ramach optymalizacji konwersji onsite. Zawiera w sobie nie tylko rekomendacje zmian w obszarze Twojego serwisu www, których wprowadzenie wpłynie na zwiększenie współczynnika konwersji onsite, ale także m.in. testy A/B, mające na celu weryfikację proponowanych rozwiązań. Firmy, które sukcesywnie zwiększają współczynnik konwersji na stronie, przeprowadzają średnio o 50% więcej testów niż pozostałe. (Źródło: econsultancy)

Jeżeli:

  • chciałbyś sprawdzać, testować i wdrażać różne funkcjonalności w poszukiwaniu optymalnych rozwiązań,
  • oczekujesz rekomendacji zmian optymalizacyjnych onsite wraz z ich weryfikacją w postaci testów A/B.

Zgłoś się do nas!

CHcę dostać ofertę

Pakiet Dedykowane wdrożenie CRO zawiera:

Skrócenie czasu ładowania strony

🗸

Przegląd użyteczności elementów

🗸

Analiza ścieżek konwersji

🗸

Bezpieczeństwo i wygoda w witrynie

🗸

Zachęcanie użytkowników do powrotu

🗸

Badanie aktywności użytkowników (Hotjar)

🗸

Analiza stron wejścia / wyjścia

🗸

Analiza SWOT oferty

🗸

Cykl życia klienta, long-term value

🗸

Różne błędy i braki w witrynie

🗸

Szczegółowa analiza potrzeb (konsultacje)

🗸

+Dedykowane rozwiązania:

🗸

Analiza krytyczna

🗸

Formułowanie hipotez

🗸

Rekomendacje: narzędzia, moduły, nowinki

🗸

Weryfikacja rozwiązań, testy A/B

🗸

Inne

🗸

CHcę dostać ofertę

Baza
Wiedzy
GA4 to wyzwanie dla marketerów prowadzących kampanie Google Ads

GA4 to wyzwanie dla marketerów prowadzących kampanie Google Ads

Google Analytics 4 to zupełnie nowe podejście do analityki i jednocześnie wyzwanie dla marketerów prowadzących kampanie Google Ads. Dlaczego? Oto kilk...

GA4: Nie ma nic bardziej użytecznego, niż raport uszyty na miarę

GA4: Nie ma nic bardziej użytecznego, niż raport uszyty na miarę

Nie da się ukryć faktu, że dostęp do niektórych danych w interfejsie Google Analytics 4 przez długi czas był trudniejszy, niż w przypadku wersji Unive...

ostatni-webinar

Nie satysfakcjonuje Cię aktualny ruch na swojej stronie? Obserwujesz zbyt wysoki współczynnik odrzuceń? Masz opisane kategorie, usługi, prowadzisz blo...
Case
Study

rea okladka
Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań reklamowych bez oparcia w wiarygodnych danych. Analizując ruch oraz zachowania użytkowni...