Artboard 39 copy 30

Consent management platform

Jako partnerzy certyfikowanych dostawców narzędzi – Cookiebot oraz Cookie Information, jesteśmy zawsze na bieżąco z polityką prywatności oraz najnowszymi trendami dotyczącymi bezpieczeństwa danych osobowych. Wdrażając Consent Management Platform na Twojej witrynie, zadbamy o to, aby funkcjonowała zawsze w zgodzie z RODO oraz innymi przepisami.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

W świetle walki o ochronę danych osobowych i prywatności powstało wiele przepisów, które te dobra mają chronić, a które w Internecie reguluje przede wszystkim ustawa RODO. Oczywiście, dotyczą one również branży marketingowej i e-biznesów.

Rozwiązaniem jest wdrożenie systemu zarządzania zgodami (Consent Management Platform), które chroni nas przed możliwą karą nałożoną przez UODO za zbieranie danych o użytkowniku bez jego zgody.

Po co Ci pliki cookie?


Pliki cookie są to specjalne pliki, które służą do przechowywania danych na temat użytkowników i ich zachowań w obrębie witryny.
Zawierają zazwyczaj:

01 podstawowe informacje
02 dlugosc ciasteczek
03 losowy numer
  • podstawowe informacje na temat odwiedzanej strony www,
  • „długość życia” ciasteczka,
  • losowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną.

To dzięki nim możemy segmentować użytkowników odwiedzających dany serwis
i targetować reklamy remarketingowe w oparciu o ich zainteresowania, zachowania, czy demografię. Jest to więc kluczowa funkcjonalność przy pracy marketerów i właścicieli sklepów, którzy pragną prowadzić działania zwiększające skuteczność działalności.

Jak wdrażamy CMP w Sempai?

Proces wdrożenia platformy Consent Management Platform odbywa się w kilku etapach:

  • Wywiad i audyt GTM
  • Warsztaty mapowania tagów, ich kategorii
  • Brief Klienta odnośnie typów, pochodzenia i pełnionych funkcji
  • Przeniesienie wszelkich możliwych tagów do kontenera Google Tag Manager
  • Instalacja wybranego narzędzia - do wyboru narzędzia z pakietu narzędzi partnerskich (lub opcjonalnie inne)
  • Konfiguracja narzędzia w panelu administracyjnym
  • Testy i ostateczna weryfikacja spójności z wytycznymi zasad Consent Management
  • Przygotowanie dokumentacji powdrożeniowej

Na Twoje życzenie możemy także zorganizować konsultację prawną, w ramach których prawnik wyjaśni wszystkie Twoje wątpliwości.

Consent Management Platform pozwala na:

04 zgodne z prawem
05 doskonalenie kampanii
06 lepsze analizowanie
  • zgodne z prawem zbieranie danych o użytkownikach odwiedzających Twoją witrynę
  • doskonalenie kampanii płatnych Google Ads dzięki danym o Twoich klientach
  • lepsze analizowanie prowadzonych przez Ciebie działań marketingowych - nie musisz podejmować decyzji w ciemno, masz dostęp do niezbędnych informacji

Co zyskujesz zlecając nam wdrożenie Consent Management Platform?

Jesteśmy partnerami głównych dostawcy narzędzi

Certyfikowane partnerstwo z dostawcami narzędzi to gwarancja najwyższej jakości wdrożenia. Wszelkie problemy techniczne lub wątpliwości rozwiązujemy poprzez bezpośredni kontakt z dostawcą narzędzia, zatem możemy reagować w czasie rzeczywistym.

partner coockie

Wybierzemy rozwiązania najlepsze dla Twojego biznesu

Wybierzemy odpowiednią platformę CMP zgodną z wymogami prawa, branżą i specyfiką działalności. Skonfigurujemy i zintegrujemy narzędzia z istniejącymi systemami, obejmującymi strony internetowe, aplikacje itp.

Wspieramy Cię kompleksowo

Opracujemy jasne komunikaty dla użytkowników Twojej witryny. Wyjaśnimy w nich cel zbierania danych i opcje zgody.

Nie zostawimy Cię po wdrożeniu

Przeprowadzimy edukację personelu dotyczącą korzystania z platformy CMP i przestrzegania zasad związanych z ochroną danych.

Chcę dostać wycenę

Szybki kontakt

Baza
Wiedzy
Czym jest Search Generative Experience (SGE)?

Czym jest Search Generative Experience (SGE)?

Search Generative Experience (SGE) to eksperymentalna funkcja wyszukiwarki Google, która wykorzystuje sztuczną inteligencję generatywną (generative AI...

Jakie są koszty SEO i co się na nie składa?

Jakie są koszty SEO i co się na nie składa?

Koszty pozycjonowania strony internetowej (SEO) są uzależnione od wielu czynników – co oznacza też, że możemy je elastycznie dostosowywać do naszych p...

ostatni-webinar

Chcesz zwiększyć sprzedaż, ale masz wrażenie, że Twoja strategia marketingowa jest chaotyczna i nieskuteczna? Jeśli tak, mamy coś dla Ciebie! Dołącz d...
Case
Study

rea okladka
Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań reklamowych bez oparcia w wiarygodnych danych. Analizując ruch oraz zachowania użytkowni...