social ads icon 1

Paid Social

Media społecznościowe zmieniają się bardzo dynamicznie. Nasi specjaliści trzymają rękę na pulsie — to dlatego dzięki ich wsparciu możesz zwiększać sprzedaż, reklamując się tam, gdzie naprawdę są Twoi użytkownicy. W zależności od Twoich potrzeb i charakteru Twojego biznesu opracujemy strategię działań uwzględniającą te platformy społecznościowe, na których twoja reklama będzie najskuteczniejsza.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

facebook ads icon blue
Facebook Ads

Przyciągaj klientów, buduj świadomość marki i zwiększaj sprzedaż dzięki rozbudowanym możliwościom ekosystemu reklamowego Meta

Więcej

TikTok ads blue
TikTok Ads

TikTok rośnie w szybkim tempie, ale wciąż jest na nim miejsce na Twoje reklamy! Wykorzystaj okazję i docieraj do zaangażowanych i aktywnych odbiorców

Więcej

LinkedIn ads b2b blue
LinkedIn Ads

Idealne rozwiązanie dla biznesów opartych na modelu B2B. Docieraj do precyzyjnie wybranych grup i pozyskuj wartościowe leady

Więcej

Chcę dostać wycenę

Dlaczego warto nam zaufać?

  • Jesteśmy agencją partnerską Meta Business Partner – dzięki temu mamy stały kontakt z agencyjnym opiekunem, co pozwala nam szybko reagować na potencjalne problemy oraz testować nowości dostępne w wersji beta zanim zostaną udostępnione innym reklamodawcom.
  • Twoją kampanię poprowadzi certyfikowany specjalista Facebook Ads, który dopasuje strategię do projektów z Twojej branży. 
  • Posiadamy dedykowany dział analityczny, który pomoże wdrożyć niezbędne kody śledzące w wersji deweloperskiej, dzięki czemu kampanie z celem konwersji będą działały bardziej efektywnie.

Baza
Wiedzy
TikTok Ads – Dostępne formaty reklamowe

TikTok Ads – Dostępne formaty reklamowe

Niezależnie od tego, czy planujesz samodzielne prowadzenie kampanii TikTok Ads, czy wolisz skorzystać z pomocy agencji, warto znać podstawy, dzięki kt...

Marketing sieciowy – czym jest, na czym polega, jakie przynosi efekty?

Marketing sieciowy – czym jest, na czym polega, jakie przynosi efekty?

Czym jest tak zwany marketing sieciowy, nazywany również marketingiem wielopoziomowym (marketing MLM)? Czym się charakteryzuje? Jakie są jego efekty? ...

ostatni-webinar

Zgodnie z unijnym Aktem o rynkach cyfrowych, od 7 marca 2024 r. wszystkie witryny internetowe, które chcą korzystać z funkcji reklamowych Google, musz...
Case
Study

case study green bike 1
Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


case study messimo
Jak wygrać wyścig o klienta? 5 praktyk i case study Messimo.pl

Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...