#growUp!

Zaznacz stronę

Aż 73% polskich internautów kupuje online, nic więc dziwnego, że konkurencja stale rośnie – także w popularnych platformach marketplace. 

Chcesz, aby Twoje oferty przyciągały uwagę klientów? Tradycyjne formy promocji już nie wystarczą. Wyprzedź konkurencję dzięki skrojonym na miarę kampaniom w dedykowanych systemach reklamowych.

Wyprzedź konkurencję dzięki Allegro Ads

    Strona głównaOfertaAllegro Ads

    Allegro Ads

    Na co możesz liczyć?

    Dajemy Ci kompleksowe wsparcie w wyścigu o klienta na Allegro. Nasi specjaliści skonfigurują konto, wybiorą najlepsze słowa kluczowe i utworzą efektywną kampanię, którą zoptymalizują tak, by minimalizować koszty, a maksymalizować zyski. Jesteśmy w pełni przejrzyści – co miesiąc otrzymasz szczegółowy raport podsumowujący nasze działania.

    Allegro Ads to oferta zarówno dla aktywnych i doświadczonych sprzedawców chcących wzmocnić swoją pozycję, jak i dla tych, których przygoda z tym marketplace dopiero się zaczyna. 

    Dlaczego warto korzystać z Allegro Ads?

    Sprzedaż online stale rośnie, w 2020 roku obroty z tej formy handlu w Polsce sięgnęły 15 mld euro! Mimo to Twój e-sklep nie przynosi oczekiwanych zysków? Może zbyt mało klientów wie o jego istnieniu. Sama obecność w sieci nie wystarczy, a walka wyłącznie ceną już dawno przestała być skuteczna i atrakcyjna. 

    W ciągu jednego dnia na Allegro sprzedaje się około 1,2 mln produktów. Chcesz, żeby wśród nich znalazły się też Twoje? Skorzystaj z możliwości, jakie daje Allegro Ads.

    Obecnie Allegro to marka, którą kojarzą niemal wszyscy użytkownicy Internetu w Polsce. Szacunki wskazują, że należy do niej ponad 40% polskiego rynku e-commerce. 20 milionów użytkowników miesięcznie, 32 miliony transakcji, a do tego 164 miliony aktywnych ofert. Allegro to niekwestionowany lider polskiego rynku e-commerce i ważny gracz w skali europejskiej. Jest to więc doskonałe miejsce, które pozwoli rozwinąć e-biznes, nie tylko będący dopełnieniem zewnętrznego e-sklepu, ale i oparty wyłącznie na sprzedaży w tym marketplace. Jednak jak wyróżnić się spośród tak ogromnej konkurencji, by wejść na wyższy poziom sprzedaży i osiągać coraz większe zyski? 

    Rozwiązaniem są kampanie prowadzone w dedykowanej sprzedającym na platformie sieci reklamowej Allegro Ads. Dzięki nim możesz szybko i skutecznie zaistnieć na platformie i wypromować swoją ofertę tak, by dotrzeć do jak największego grona odbiorców i uzyskać jak najlepsze wyniki sprzedaży.

    Czym jest Allegro Ads? 

    To reklama pozwalająca pojawić się wybranym produktom na najbardziej widocznych miejscach listy, nawet jeśli aukcja nie wygenerowała jeszcze żadnej sprzedaży.

    Rodzaje reklam:

    • Oferty sponsorowane – umożliwiają zaprezentowanie Twojej oferty jako pierwszej w najpopularniejszych miejscach na Allegro
    • Reklama graficzna – sprawdzi się jako reklama marek, które chcą wpłynąć na zainteresowanie swoimi produktami i rozpoznawalność.
    • Sieć reklamowa Google Ads – pozwala dotrzeć do potencjalnych kupujących w wyszukiwarce Google
    • Sieć reklamowa Facebook Ads – remarketing na Facebooku dotrze do osób, które już widziały Twoją ofertę

    Zalety Allegro Ads:

    • płacisz za click – reklama rozliczana jest w modelu PPC (pay per click), czyli opłata jest pobierana dopiero, gdy ktoś kliknie w reklamę i przejdzie na stronę oferty,
    • wzrost sprzedaży – Twoje produkty znajdą się na najbardziej efektywnych sprzedażowo miejscach,
    • nowy produkt w zasięgu wzroku – już na starcie możemy wypozycjonować nowe oferty i pomóc im dotrzeć do kupujących,
    • maksymalne wykorzystanie sezonu – możemy zwiększyć widoczność ofert sezonowych dokładnie wtedy, gdy szukają ich kupujący i w szczycie sezonu być ponad konkurencją

     

    Firma WearCo sp. z o.o.współpracowała z firmą Sempai w zakresie audytu kampanii AdWords. Audyt został wykonany w maju 2015.

    Po przeprowadzeniu audytu zastanej kampanii AdWords, agencja zaproponowała oraz wprowadziła na koncie reklamowym, przy współpracy z naszym wewnętrznym działem SEM, koniecznie zmiany. Założenia dotyczące planowanych efektów, poczynione na etapie audytu oraz analizy kampanii, sprawdziły się w rzeczywistości. Dzięki zaproponowanym zmianom, firma WearCo zanotowała poprawę kluczowych wskaźników efektywności kampanii AdWords.

    Współpraca pomiędzy agencją a naszym wewnętrznym działem SEM przebiegała bardzo sprawnie. Oceniamy ją pozytywnie. Chwalimy sobie również kontakt z koordynatorem projektu ze strony Sempai. Wszystko to nam daje podstawy, aby polecić usługi firmy Sempai w zakresie kampanii reklamowych w wyszukiwarkach.

    Answear.com

    Zobacz jak to robimy

    Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

    W kolejnym analitycznym case study pod lupę wzięliśmy producenta armatury i ceramiki łazienkowej i kuchennej – Rea. Ta znana marka sprzedaje swoje produkty w kraju, ale podbija też rynki zagraniczne.

    Wdrożenie modułu rozszerzonego e-commerce, który pozwala na dokładną analizę zachowań zakupowych użytkowników na stronie, było więc tu idealnym posunięciem.

    Przedstawiamy, jak dzięki uporządkowaniu danych zbieranych przez Google Analytics mogliśmy dokładnie sprawdzić efektywność kampanii shoppingowych Google Ads, a co za tym idzie – przeskalować je tak, by były jak najbardziej skuteczne.

    Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads. Case study Zapato

    Co zrobić, by kampanie Google Ads były jeszcze bardziej skuteczne? Wykorzystać potencjał danych zbieranych przez Google Analytics!
    Tym razem przedstawiamy, jak dzięki poprawnie zaimplementowanym kodom śledzącym i wnikliwej analizie uzyskanych w ten sposób informacji udało nam się:
    – zwiększyć efektywność kampanii o 46%
    – zmniejszyć CPC o 28%
    – uzyskać dla naszego klienta przychody większe o 51%
    Zobacz, jak to zrobiliśmy!

    Jak dzięki Sempai Merchant 360 osiągnęliśmy ROAS 2600%? Case study Gorteks.pl

    Zapomnijcie o wymiarach 90 x 60 x 90!

    Poznajcie nowe najbardziej pożądane proporcje w branży bieliźniarskiej:
    +173% przychody
    +156%
    +170% koszty
    przy ROAS na poziomie 2600%!

    Jak je osiągnąć?
    My do osiągnięcia takich wyników dla sklepu internetowego gorteks.pl wykorzystaliśmy nasze innowacyjne narzędzie do zwiększania efektywności kampanii produktowych Google – Sempai Merchant 360!

    Od powstania sklepu internetowego do niekwestionowanego lidera branży dzięki Google Ads. Case study Orteo.pl

    Orteo to specjalistyczny sklep medyczny oferujący sprzęt rehabilitacyjny oraz ortopedyczny dla dorosłych i dzieci. Za pomocą kompleksowego marketingu w wyszukiwarkach już od 2⃣0⃣1⃣2⃣ roku budujemy markę Orteo w internecie.

    Na samym początku przychód w e-sklepie był na poziomie kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie. Obecnie, po 8⃣ latach naszej współpracy, tylko z kanału Google Ads wynosi on kilka milionów złotych miesięcznie!
    Co ważne, to właśnie reklamy płatne w wyszukiwarce stanowią dominujący kanał generowania sprzedaży w e-sklepie 👊

    Zobaczcie, jak wyglądała nasza droga do sukcesu na przestrzeni tych kilku lat!

    Zaufali nam