#growUp!

Zaznacz stronę

Aż 73% polskich internautów kupuje online, nic więc dziwnego, że konkurencja stale rośnie – także w popularnych platformach marketplace. 

Chcesz, aby Twoje oferty przyciągały uwagę klientów? Tradycyjne formy promocji już nie wystarczą. Wyprzedź konkurencję dzięki skrojonym na miarę kampaniom w dedykowanych systemach reklamowych.

Wyprzedź konkurencję dzięki Allegro Ads

    Strona głównaOfertaAllegro Ads

    Allegro Ads

    Na co możesz liczyć?

    Dajemy Ci kompleksowe wsparcie w wyścigu o klienta na Allegro. Nasi specjaliści skonfigurują konto, wybiorą najlepsze słowa kluczowe i utworzą efektywną kampanię, którą zoptymalizują tak, by minimalizować koszty, a maksymalizować zyski. Jesteśmy w pełni przejrzyści – co miesiąc otrzymasz szczegółowy raport podsumowujący nasze działania.

    Allegro Ads to oferta zarówno dla aktywnych i doświadczonych sprzedawców chcących wzmocnić swoją pozycję, jak i dla tych, których przygoda z tym marketplace dopiero się zaczyna. 

    Dlaczego warto korzystać z Allegro Ads?

    Sprzedaż online stale rośnie, w 2020 roku obroty z tej formy handlu w Polsce sięgnęły 15 mld euro! Mimo to Twój e-sklep nie przynosi oczekiwanych zysków? Może zbyt mało klientów wie o jego istnieniu. Sama obecność w sieci nie wystarczy, a walka wyłącznie ceną już dawno przestała być skuteczna i atrakcyjna. 

    W ciągu jednego dnia na Allegro sprzedaje się około 1,2 mln produktów. Chcesz, żeby wśród nich znalazły się też Twoje? Skorzystaj z możliwości, jakie daje Allegro Ads.

    Obecnie Allegro to marka, którą kojarzą niemal wszyscy użytkownicy Internetu w Polsce. Szacunki wskazują, że należy do niej ponad 40% polskiego rynku e-commerce. 20 milionów użytkowników miesięcznie, 32 miliony transakcji, a do tego 164 miliony aktywnych ofert. Allegro to niekwestionowany lider polskiego rynku e-commerce i ważny gracz w skali europejskiej. Jest to więc doskonałe miejsce, które pozwoli rozwinąć e-biznes, nie tylko będący dopełnieniem zewnętrznego e-sklepu, ale i oparty wyłącznie na sprzedaży w tym marketplace. Jednak jak wyróżnić się spośród tak ogromnej konkurencji, by wejść na wyższy poziom sprzedaży i osiągać coraz większe zyski? 

    Rozwiązaniem są kampanie prowadzone w dedykowanej sprzedającym na platformie sieci reklamowej Allegro Ads. Dzięki nim możesz szybko i skutecznie zaistnieć na platformie i wypromować swoją ofertę tak, by dotrzeć do jak największego grona odbiorców i uzyskać jak najlepsze wyniki sprzedaży.

    Czym jest Allegro Ads? 

    To reklama pozwalająca pojawić się wybranym produktom na najbardziej widocznych miejscach listy, nawet jeśli aukcja nie wygenerowała jeszcze żadnej sprzedaży.

    Rodzaje reklam:

    • Oferty sponsorowane – umożliwiają zaprezentowanie Twojej oferty jako pierwszej w najpopularniejszych miejscach na Allegro
    • Reklama graficzna – sprawdzi się jako reklama marek, które chcą wpłynąć na zainteresowanie swoimi produktami i rozpoznawalność.
    • Sieć reklamowa Google Ads – pozwala dotrzeć do potencjalnych kupujących w wyszukiwarce Google
    • Sieć reklamowa Facebook Ads – remarketing na Facebooku dotrze do osób, które już widziały Twoją ofertę

    Zalety Allegro Ads:

    • płacisz za click – reklama rozliczana jest w modelu PPC (pay per click), czyli opłata jest pobierana dopiero, gdy ktoś kliknie w reklamę i przejdzie na stronę oferty,
    • wzrost sprzedaży – Twoje produkty znajdą się na najbardziej efektywnych sprzedażowo miejscach,
    • nowy produkt w zasięgu wzroku – już na starcie możemy wypozycjonować nowe oferty i pomóc im dotrzeć do kupujących,
    • maksymalne wykorzystanie sezonu – możemy zwiększyć widoczność ofert sezonowych dokładnie wtedy, gdy szukają ich kupujący i w szczycie sezonu być ponad konkurencją

     

    Od aktywacji CSS przez Sempai w naszej kampanii produktowej CPC spadło o 19% . Postanowiliśmy przerzucić te oszczędności na dodatkowe kliknięcia, dzięki czemu sprzedaż z kampanii z miejsca wzrosła o ponad 30%.  Planujemy kontynuować naszą współpracę z Sempai, w tym sukcesywnie zwiększać budżety na kampanię produktową z wykorzystaniem Sempai Shop.

    orteo
    Jarek Rękas, Co-founder Orteo

    Zobacz jak to robimy

    Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

    Ekspansja zagraniczna to niemal nieograniczone możliwości na rozwój większości e-biznesów! 💪

    Aby odnieść sukces eksportowy, warto podejść do procesu kilkuetapowo.
    Dobre planowanie i analiza rynku do dopiero początek, ale tworzą solidny grunt pod dalsze działania.

    Przeczytaj, jak dzięki skutecznej konfiguracji i optymalizacji kampanii Google Ads w zaledwie 4 miesiące od startu uzyskaliśmy:
    ✅ zwiększenie przychodów przy utrzymaniu ROASu powyżej 500%
    ✅ trzykrotny wzrost dla rynku słowackiego
    ✅ dwukrotny wzrost dla rynku czeskiego
    A to wszystko dla naszego Klienta z branży armatury łazienkowej – Silla.pl
    Miłej lektury!

    Machine Learning & Human Intelligence = sukces mierzony w PLN! Case study tantis.pl

    W jaki sposób maksymalnie wykorzystać potencjał sprzedażowy drzemiący w kampaniach Google Ads?
    Odpowiedź brzmi:
    machine learning + human intelligence!

    W Case study Tantis.pl pokazujemy, jak dzięki połączeniu 3 elementow, czyli:
    ✅ opcji automatycznych Google Ads
    ✅ naszego autorskiego narzędzia do optymalizacji kampanii produktowych Google: Sempai Merchant 360
    ✅ umiejętności doświadczonego specjalisty PPC
    osiągnęliśmy 6-krotny wzrost przychodów rok do roku!

    Case study zajęło 1. miejsce w konkursie semKRK 2021 w kategorii Google Ads, a także otrzymało 4 nominacje w konkursie European Search Awards 2021.

    283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

    Czy kampanie inteligentne poradzą sobie w każdym przypadku? Zdarzają się sytuacje, kiedy niezastąpione pozostają działania doświadczonego specjalisty 👌

    Tak było w przypadku kampanii Google Ads dla naszego Klienta, sklepu z meblami umeblowana.com. Konfigurując kampanie uwzględniliśmy specyfikę branży meblarskiej, w której poziomy lejka sprzedażowego często nie są wyraźnie zaznaczone.

    Zobacz jak dzięki kompleksowemu połączeniu kampanii PLA, search i GDN już w pierwszym miesiącu:
    ✅ uzyskaliśmy wzrost liczby kliknięć o 157%
    ✅ obniżyliśmy CPC o 45%
    ✅ przy koszcie większym o 42% wygenerowaliśmy 283% więcej transakcji i 132% więcej przychodów
    Sprawdź, jak to zrobiliśmy!

    W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

    Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera.

    Przed takim również stanęliśmy, nawiązując współpracę z CarSmile.pl – pierwszym w Polsce wirtualnym salonem samochodowym, który pozwala na użytkowanie auta w ramach abonamentu długoterminowego.

    Zobacz, jak dzięki obranejj strategii, której głównymi założeniami były:

    ✅ segmentacja użytkowników
    ✅ budowa świadomości nowej usługi

    zwiększyliśmy liczbę leadów z Google Ads prawie dwukrotnie!

    Miłej lektury 🙂

    Zaufali nam