optymalizacja konwersji ecommerce icon

Optymalizacja konwersji dla e-commerce

Czujesz, że potencjał Twojego sklepu internetowego jest większy, niż wskazują na to konwersje? Dzięki odpowiedniej optymalizacji jesteśmy w stanie go podnieść, znacząco zwiększając sprzedaż. Szczegółowo zbadamy Twoją ofertę, zachowanie użytkowników oraz witrynę internetową, korzystając z doświadczenia naszych specjalistów.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę
  • Chcesz szczegółowo zbadać zachowanie użytkowników w Twojej witrynie i wyciągnąć wnioski, zmierzające do poprawy wskaźników efektywnościowych serwisu?
  • Chcesz wiedzieć, od których stron użytkownicy rozpoczynają wizytę w witrynie oraz na których je kończą, celem diagnozy możliwości usprawnień?
  • Myślisz o kompleksowym przeanalizowaniu swojej oferty w poszukiwaniu zarówno jej mocnych, jak i słabych punktów na potrzeby ulepszeń?
  • Potrzebujesz analizy cyklu życia klientów oraz ich wartości w szerszej perspektywie? Zauważasz inne błędy i braki w witrynie (np. 404)?

Jeśli chociaż na jedno pytanie Twoja odpowiedź brzmi “tak”, to znak, że potrzebujesz wsparcia w zakresie optymalizacji konwersji.

Co odróżnia liderów e-commerce w swoich branżach od pozostałych firm? Doceniają wartość optymalizacji konwersji on-site. Wzrost wskaźnika konwersji o 1 lub 2% skutkuje podwojeniem sprzedaży, przy stosunkowo niskich kosztach, porównując z budżetami potrzebnymi na realizację innych działań marketingowych.

Optymalizacja konwersji dla e-commerce zawiera w sobie zarówno analizę empiryczną użyteczności serwisu, ścieżek zakupowych użytkowników, jak i bardziej zaawansowane badania UX, oparte o zewnętrzne narzędzia analityczne.

Pakiet Optymalizacja konwersji dla e-commerce:

Chcę zobaczyć inne pakiety

Skrócenie czasu ładowania strony

🗸

Przegląd użyteczności elementów

🗸

Analiza ścieżek konwersji

🗸

Bezpieczeństwo i wygoda w witrynie

🗸

Zachęcanie użytkowników do powrotu

🗸

Badanie aktywności użytkowników (Hotjar)

🗸

Analiza stron wejścia / wyjścia

🗸

Analiza SWOT oferty

🗸

Cykl życia klienta, long-term value

🗸

Różne błędy i braki w witrynie

🗸

Chcę dostać wycenę

Baza
Wiedzy
Czym jest Search Generative Experience (SGE)?

Czym jest Search Generative Experience (SGE)?

Search Generative Experience (SGE) to eksperymentalna funkcja wyszukiwarki Google, która wykorzystuje sztuczną inteligencję generatywną (generative AI...

Jakie są koszty SEO i co się na nie składa?

Jakie są koszty SEO i co się na nie składa?

Koszty pozycjonowania strony internetowej (SEO) są uzależnione od wielu czynników – co oznacza też, że możemy je elastycznie dostosowywać do naszych p...

ostatni-webinar

Chcesz zwiększyć sprzedaż, ale masz wrażenie, że Twoja strategia marketingowa jest chaotyczna i nieskuteczna? Jeśli tak, mamy coś dla Ciebie! Dołącz d...
Case
Study

rea okladka
Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań reklamowych bez oparcia w wiarygodnych danych. Analizując ruch oraz zachowania użytkowni...