optymalizacja konwersji ecommerce icon

Optymalizacja konwersji dla e-commerce

Czujesz, że potencjał Twojego sklepu internetowego jest większy, niż wskazują na to konwersje? Dzięki odpowiedniej optymalizacji jesteśmy w stanie go podnieść, znacząco zwiększając sprzedaż. Szczegółowo zbadamy Twoją ofertę, zachowanie użytkowników oraz witrynę internetową, korzystając z doświadczenia naszych specjalistów.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę
  • Chcesz szczegółowo zbadać zachowanie użytkowników w Twojej witrynie i wyciągnąć wnioski, zmierzające do poprawy wskaźników efektywnościowych serwisu?
  • Chcesz wiedzieć, od których stron użytkownicy rozpoczynają wizytę w witrynie oraz na których je kończą, celem diagnozy możliwości usprawnień?
  • Myślisz o kompleksowym przeanalizowaniu swojej oferty w poszukiwaniu zarówno jej mocnych, jak i słabych punktów na potrzeby ulepszeń?
  • Potrzebujesz analizy cyklu życia klientów oraz ich wartości w szerszej perspektywie? Zauważasz inne błędy i braki w witrynie (np. 404)?

Jeśli chociaż na jedno pytanie Twoja odpowiedź brzmi “tak”, to znak, że potrzebujesz wsparcia w zakresie optymalizacji konwersji.

Co odróżnia liderów e-commerce w swoich branżach od pozostałych firm? Doceniają wartość optymalizacji konwersji on-site. Wzrost wskaźnika konwersji o 1 lub 2% skutkuje podwojeniem sprzedaży, przy stosunkowo niskich kosztach, porównując z budżetami potrzebnymi na realizację innych działań marketingowych.

Optymalizacja konwersji dla e-commerce zawiera w sobie zarówno analizę empiryczną użyteczności serwisu, ścieżek zakupowych użytkowników, jak i bardziej zaawansowane badania UX, oparte o zewnętrzne narzędzia analityczne.

Pakiet Optymalizacja konwersji dla e-commerce:

Chcę zobaczyć inne pakiety

Skrócenie czasu ładowania strony

🗸

Przegląd użyteczności elementów

🗸

Analiza ścieżek konwersji

🗸

Bezpieczeństwo i wygoda w witrynie

🗸

Zachęcanie użytkowników do powrotu

🗸

Badanie aktywności użytkowników (Hotjar)

🗸

Analiza stron wejścia / wyjścia

🗸

Analiza SWOT oferty

🗸

Cykl życia klienta, long-term value

🗸

Różne błędy i braki w witrynie

🗸

Chcę dostać wycenę

Baza
Wiedzy
TikTok Ads – Dostępne formaty reklamowe

TikTok Ads – Dostępne formaty reklamowe

Niezależnie od tego, czy planujesz samodzielne prowadzenie kampanii TikTok Ads, czy wolisz skorzystać z pomocy agencji, warto znać podstawy, dzięki kt...

Marketing sieciowy – czym jest, na czym polega, jakie przynosi efekty?

Marketing sieciowy – czym jest, na czym polega, jakie przynosi efekty?

Czym jest tak zwany marketing sieciowy, nazywany również marketingiem wielopoziomowym (marketing MLM)? Czym się charakteryzuje? Jakie są jego efekty? ...

ostatni-webinar

Zgodnie z unijnym Aktem o rynkach cyfrowych, od 7 marca 2024 r. wszystkie witryny internetowe, które chcą korzystać z funkcji reklamowych Google, musz...
Case
Study

rea okladka
Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań reklamowych bez oparcia w wiarygodnych danych. Analizując ruch oraz zachowania użytkowni...