optymalizacja konwersji ecommerce icon

Optymalizacja konwersji dla e-commerce

Czujesz, że potencjał Twojego sklepu internetowego jest większy, niż wskazują na to konwersje? Dzięki odpowiedniej optymalizacji jesteśmy w stanie go podnieść, znacząco zwiększając sprzedaż. Szczegółowo zbadamy Twoją ofertę, zachowanie użytkowników oraz witrynę internetową, korzystając z doświadczenia naszych specjalistów.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę
  • Chcesz szczegółowo zbadać zachowanie użytkowników w Twojej witrynie i wyciągnąć wnioski, zmierzające do poprawy wskaźników efektywnościowych serwisu?
  • Chcesz wiedzieć, od których stron użytkownicy rozpoczynają wizytę w witrynie oraz na których je kończą, celem diagnozy możliwości usprawnień?
  • Myślisz o kompleksowym przeanalizowaniu swojej oferty w poszukiwaniu zarówno jej mocnych, jak i słabych punktów na potrzeby ulepszeń?
  • Potrzebujesz analizy cyklu życia klientów oraz ich wartości w szerszej perspektywie? Zauważasz inne błędy i braki w witrynie (np. 404)?

Jeśli chociaż na jedno pytanie Twoja odpowiedź brzmi “tak”, to znak, że potrzebujesz wsparcia w zakresie optymalizacji konwersji.

Co odróżnia liderów e-commerce w swoich branżach od pozostałych firm? Doceniają wartość optymalizacji konwersji on-site. Wzrost wskaźnika konwersji o 1 lub 2% skutkuje podwojeniem sprzedaży, przy stosunkowo niskich kosztach, porównując z budżetami potrzebnymi na realizację innych działań marketingowych.

Optymalizacja konwersji dla e-commerce zawiera w sobie zarówno analizę empiryczną użyteczności serwisu, ścieżek zakupowych użytkowników, jak i bardziej zaawansowane badania UX, oparte o zewnętrzne narzędzia analityczne.

Pakiet Optymalizacja konwersji dla e-commerce:

Chcę zobaczyć inne pakiety

Skrócenie czasu ładowania strony

🗸

Przegląd użyteczności elementów

🗸

Analiza ścieżek konwersji

🗸

Bezpieczeństwo i wygoda w witrynie

🗸

Zachęcanie użytkowników do powrotu

🗸

Badanie aktywności użytkowników (Hotjar)

🗸

Analiza stron wejścia / wyjścia

🗸

Analiza SWOT oferty

🗸

Cykl życia klienta, long-term value

🗸

Różne błędy i braki w witrynie

🗸

Chcę dostać wycenę

Baza
Wiedzy
GA4 to wyzwanie dla marketerów prowadzących kampanie Google Ads

GA4 to wyzwanie dla marketerów prowadzących kampanie Google Ads

Google Analytics 4 to zupełnie nowe podejście do analityki i jednocześnie wyzwanie dla marketerów prowadzących kampanie Google Ads. Dlaczego? Oto kilk...

GA4: Nie ma nic bardziej użytecznego, niż raport uszyty na miarę

GA4: Nie ma nic bardziej użytecznego, niż raport uszyty na miarę

Nie da się ukryć faktu, że dostęp do niektórych danych w interfejsie Google Analytics 4 przez długi czas był trudniejszy, niż w przypadku wersji Unive...

ostatni-webinar

Nie satysfakcjonuje Cię aktualny ruch na swojej stronie? Obserwujesz zbyt wysoki współczynnik odrzuceń? Masz opisane kategorie, usługi, prowadzisz blo...
Case
Study

rea okladka
Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań reklamowych bez oparcia w wiarygodnych danych. Analizując ruch oraz zachowania użytkowni...