Strona główna → Oferta → Optymalizacja konwersji dla e-commerce
Czujesz, że potencjał Twojego sklepu internetowego jest większy, niż wskazują na to konwersje? Dzięki odpowiedniej optymalizacji jesteśmy w stanie go podnieść, znacząco zwiększając sprzedaż. Szczegółowo zbadamy Twoją ofertę, zachowanie użytkowników oraz witrynę internetową, korzystając z doświadczenia naszych specjalistów.
Jeśli chociaż na jedno pytanie Twoja odpowiedź brzmi “tak”, to znak, że potrzebujesz wsparcia w zakresie optymalizacji konwersji.
Co odróżnia liderów e-commerce w swoich branżach od pozostałych firm? Doceniają wartość optymalizacji konwersji on-site. Wzrost wskaźnika konwersji o 1 lub 2% skutkuje podwojeniem sprzedaży, przy stosunkowo niskich kosztach, porównując z budżetami potrzebnymi na realizację innych działań marketingowych.
Optymalizacja konwersji dla e-commerce zawiera w sobie zarówno analizę empiryczną użyteczności serwisu, ścieżek zakupowych użytkowników, jak i bardziej zaawansowane badania UX, oparte o zewnętrzne narzędzia analityczne.
Chcę zobaczyć inne pakiety
Skrócenie czasu ładowania strony
🗸
Przegląd użyteczności elementów
Analiza ścieżek konwersji
Bezpieczeństwo i wygoda w witrynie
Zachęcanie użytkowników do powrotu
Badanie aktywności użytkowników (Hotjar)
Analiza stron wejścia / wyjścia
Analiza SWOT oferty
Cykl życia klienta, long-term value
Różne błędy i braki w witrynie
Chcę dostać wycenę
Niezależnie od tego, czy planujesz samodzielne prowadzenie kampanii TikTok Ads, czy wolisz skorzystać z pomocy agencji, warto znać podstawy, dzięki kt...
Czym jest tak zwany marketing sieciowy, nazywany również marketingiem wielopoziomowym (marketing MLM)? Czym się charakteryzuje? Jakie są jego efekty? ...
Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań reklamowych bez oparcia w wiarygodnych danych. Analizując ruch oraz zachowania użytkowni...