dobre praktyki cro icon

Dobre praktyki CRO

Jeżeli Twoja strona internetowa nie jest przyjazna użytkownikowi — opuści ją, kupując produkt u konkurencji. Korzystając z najlepszych praktyk CRO, podniesiemy Twoje wskaźniki konwersji, czyli znacznie więcej użytkowników wykona pożądane działanie tj. zakup czy wypełnienie formularza.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

Twój serwis internetowy jest potężnym narzędziem, który może albo znacznie wspomóc realizację Twoich celów biznesowych, albo stanowić barierę w rozwoju Twojej firmy. Gdy witryna nie jest intuicyjna, a nawigacja po niej sprawia użytkownikom trudność, to ich wizyty nie kończą się pożądaną przez Ciebie akcją – czyli zakupem.

Jeżeli zadajesz sobie chociaż jedno z następujących pytań:

  • Czy czas oczekiwania użytkownika na załadowanie się mojego serwisu jest optymalny, jak go skrócić, aby zwiększyć skuteczność strony?
  • Czy moja witryna jest zbudowana w sposób użyteczny dla odwiedzających i zgodnie z obowiązującymi trendami UX?
  • Czy prezentacja mojej oferty w serwisie jest dostosowana do potrzeb użytkownika i w sposób łatwy prowadzi go do zakupu?
  • Czy ułatwiam użytkownikowi znalezienie tego, czego szuka w mojej witrynie?
  • Czy zapewniam klientom komfort i bezpieczeństwo w trakcie zakupu?
  • Czy dbam o użytkowników, którzy opuścili witrynę, dokonując zakupu bądź nie?

Zgłoś się do nas!

Przeprowadzimy szczegółowe analizy empiryczne Twojego serwisu oraz akcji podejmowanych przez użytkowników w jego obszarze.

Pakiet Dobre praktyki CRO zawiera:

Skrócenie czasu ładowania strony

🗸

Przegląd użyteczności elementów

🗸

Analiza ścieżek konwersji

🗸

Bezpieczeństwo i wygoda w witrynie

🗸

Zachęcanie użytkowników do powrotu

🗸

Chcę dostać wycenę

Baza
Wiedzy
GA4 to wyzwanie dla marketerów prowadzących kampanie Google Ads

GA4 to wyzwanie dla marketerów prowadzących kampanie Google Ads

Google Analytics 4 to zupełnie nowe podejście do analityki i jednocześnie wyzwanie dla marketerów prowadzących kampanie Google Ads. Dlaczego? Oto kilk...

GA4: Nie ma nic bardziej użytecznego, niż raport uszyty na miarę

GA4: Nie ma nic bardziej użytecznego, niż raport uszyty na miarę

Nie da się ukryć faktu, że dostęp do niektórych danych w interfejsie Google Analytics 4 przez długi czas był trudniejszy, niż w przypadku wersji Unive...

ostatni-webinar

Nie satysfakcjonuje Cię aktualny ruch na swojej stronie? Obserwujesz zbyt wysoki współczynnik odrzuceń? Masz opisane kategorie, usługi, prowadzisz blo...
Case
Study CRO

rea okladka
Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań reklamowych bez oparcia w wiarygodnych danych. Analizując ruch oraz zachowania użytkowni...