Dobre praktyki CRO

Jeżeli Twoja strona internetowa nie jest przyjazna użytkownikowi — opuści ją, kupując produkt u konkurencji. Korzystając z najlepszych praktyk CRO, podniesiemy Twoje wskaźniki konwersji, czyli znacznie więcej użytkowników wykona pożądane działanie tj. zakup czy wypełnienie formularza.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

Twój serwis internetowy jest potężnym narzędziem, który może albo znacznie wspomóc realizację Twoich celów biznesowych, albo stanowić barierę w rozwoju Twojej firmy. Gdy witryna nie jest intuicyjna, a nawigacja po niej sprawia użytkownikom trudność, to ich wizyty nie kończą się pożądaną przez Ciebie akcją – czyli zakupem.

Jeżeli zadajesz sobie chociaż jedno z następujących pytań:

  • Czy czas oczekiwania użytkownika na załadowanie się mojego serwisu jest optymalny, jak go skrócić, aby zwiększyć skuteczność strony?
  • Czy moja witryna jest zbudowana w sposób użyteczny dla odwiedzających i zgodnie z obowiązującymi trendami UX?
  • Czy prezentacja mojej oferty w serwisie jest dostosowana do potrzeb użytkownika i w sposób łatwy prowadzi go do zakupu?
  • Czy ułatwiam użytkownikowi znalezienie tego, czego szuka w mojej witrynie?
  • Czy zapewniam klientom komfort i bezpieczeństwo w trakcie zakupu?
  • Czy dbam o użytkowników, którzy opuścili witrynę, dokonując zakupu bądź nie?

Zgłoś się do nas!

Przeprowadzimy szczegółowe analizy empiryczne Twojego serwisu oraz akcji podejmowanych przez użytkowników w jego obszarze.

Pakiet Dobre praktyki CRO zawiera:

Skrócenie czasu ładowania strony

🗸

Przegląd użyteczności elementów

🗸

Analiza ścieżek konwersji

🗸

Bezpieczeństwo i wygoda w witrynie

🗸

Zachęcanie użytkowników do powrotu

🗸


Chcę dostać wycenę

Szybki kontakt






    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dobrego Pasterza 13/6, 31-416 Kraków, podanych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zgłoszenia.
    Zapoznałem/-am się z polityką prywatności. Wiem, że moja zgoda może być odwołana w każdym momencie poprzez wysłanie maila na adres: biuro@sempai.pl, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o.

    Baza
    Wiedzy
    RTM – czym jest Real Time Marketing

    RTM – czym jest Real Time Marketing?

    Dowiedz się – co to jest RTM (Real Time Marketing) i zapoznaj z przykładami tego rodzaju marketingu, które omawiamy w tym artykule! Kiedy powinieneś z...


    Google Analytics 4. Krok 4 (dodatek): Wymiary i dane niestandardowe w GA4

    Jeśli konfigurowałeś w GTM zbieranie zdarzeń niestandardowych, a w tych zdarzeniach “pozaszywałeś” przesyłanie do GA4 dodatkowych parametrów opisujący...


    Kończą się czasy contentowego bezkrólewia! Google dokładnie weryfikuje, czy teksty na stronach internetowych są przydatne, wartościowe i wyczerpujące ...
    Case
    Study
    Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

    Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


    Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

    Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


    Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

    Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


    Taki sam budżet – efekty 3x większe już w pierwszym miesiącu działań Allegro Ads. Case study

    Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...


    283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

    Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...


    W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

    Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...


    case study winylownia
    Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

    Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...


    RMD Bike & Sempai – wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu

    Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...


    Kompleksowa kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku dla Prezent Marzeń

    Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...


    Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

    Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems   Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...


    Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads

    Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...


    Jak wygrać wyścig o klienta? 5 praktyk i case study Messimo.pl

    Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...