dobre praktyki cro icon

Dobre praktyki CRO

Jeżeli Twoja strona internetowa nie jest przyjazna użytkownikowi — opuści ją, kupując produkt u konkurencji. Korzystając z najlepszych praktyk CRO, podniesiemy Twoje wskaźniki konwersji, czyli znacznie więcej użytkowników wykona pożądane działanie tj. zakup czy wypełnienie formularza.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

Twój serwis internetowy jest potężnym narzędziem, który może albo znacznie wspomóc realizację Twoich celów biznesowych, albo stanowić barierę w rozwoju Twojej firmy. Gdy witryna nie jest intuicyjna, a nawigacja po niej sprawia użytkownikom trudność, to ich wizyty nie kończą się pożądaną przez Ciebie akcją – czyli zakupem.

Jeżeli zadajesz sobie chociaż jedno z następujących pytań:

  • Czy czas oczekiwania użytkownika na załadowanie się mojego serwisu jest optymalny, jak go skrócić, aby zwiększyć skuteczność strony?
  • Czy moja witryna jest zbudowana w sposób użyteczny dla odwiedzających i zgodnie z obowiązującymi trendami UX?
  • Czy prezentacja mojej oferty w serwisie jest dostosowana do potrzeb użytkownika i w sposób łatwy prowadzi go do zakupu?
  • Czy ułatwiam użytkownikowi znalezienie tego, czego szuka w mojej witrynie?
  • Czy zapewniam klientom komfort i bezpieczeństwo w trakcie zakupu?
  • Czy dbam o użytkowników, którzy opuścili witrynę, dokonując zakupu bądź nie?

Zgłoś się do nas!

Przeprowadzimy szczegółowe analizy empiryczne Twojego serwisu oraz akcji podejmowanych przez użytkowników w jego obszarze.

Pakiet Dobre praktyki CRO zawiera:

Skrócenie czasu ładowania strony

🗸

Przegląd użyteczności elementów

🗸

Analiza ścieżek konwersji

🗸

Bezpieczeństwo i wygoda w witrynie

🗸

Zachęcanie użytkowników do powrotu

🗸

Chcę dostać wycenę

Baza
Wiedzy
Darmowe grafiki – czy to się opłaca? Skąd brać darmowe zdjęcia na stronę?

Darmowe grafiki – czy to się opłaca? Skąd brać darmowe zdjęcia na stronę?

Dzisiejszy internet jest zalany przeróżnymi zdjęciami, grafikami czy narzędziami do tworzenia wizualnych treści. Współczesny konsument wciąż kupuje oc...

Co to jest branding? Co możesz zyskać dzięki silnej marce i jak zaplanować budowanie marki firmy?

Co to jest branding? Co możesz zyskać dzięki silnej marce i jak zaplanować budowanie marki firmy?

Branding to nie tylko logo czy nazwa firmy, a znacznie głębsza strategia identyfikacji marki. Jego głównym celem jest stworzenie wyrazistego i spójneg...

ostatni-webinar

Chcesz zwiększyć sprzedaż, ale masz wrażenie, że Twoja strategia marketingowa jest chaotyczna i nieskuteczna? Jeśli tak, mamy coś dla Ciebie! Dołącz d...
Case
Study CRO

rea okladka
Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań reklamowych bez oparcia w wiarygodnych danych. Analizując ruch oraz zachowania użytkowni...