Strona główna → Case-study → Let Us Perform!: Niedoceniane źródło ruchu w Polsce przyniosło kilkaset tysięcy PLN dodatkowych przychodów. Wyniki za pierwszy kwartał mówią same za siebie! Let Us Perform!: Niedoceniane źródło ruchu w Polsce przyniosło kilkaset tysięcy PLN dodatkowych przychodów. Wyniki za pierwszy kwartał mówią same za siebie! Sempai 6 grudnia, 2023 Przeczytasz w ~ 5 min. Co powiecie na to, że w pierwszym kwartale możecie mieć dodatkowe 350k przychodów przy efektywności sprzedażowej analogicznej do innych działań PPC? To możliwe – wystarczy odrzucić utarte schematy i otworzyć się na Microsoft Ads. Nasi Klienci już wiedzą, że w Bing też można zebrać sporo bardzo cennych konwersji. Let Us Perform! to cykl krótkich case studies, w których przedstawiamy jak zestawiając kreatywność z 17 letnim doświadczeniem w digital marketingu pomagamy naszym Klientom rozwijać ich sprzedaż i zyski. Szukamy nieszablonowych rozwiązań, niewyeksploatowanych dotąd kanałów dotarcia do nowych użytkowników, wyznaczamy kierunki. Przeczytaj historię sukcesu i dowiedz się, jak pracujemy! Poznaj REA Marka REA jest obecna na polskim rynku już 30 lat. Oferowany przez nich asortyment to armatura oraz ceramika łazienkowa i kuchenna. REA stawia nie tylko na praktyczne rozwiązania, ale też takie, które zaspokoją zróżnicowane gusta estetyczne i wpisują się w najnowsze trendy wnętrzarskie. Cel Cele, jakie postawiliśmy sobie podejmując działania dla REA w systemie reklamowym Microsoft Advertising to: zwiększenie skali sprzedaży, szukanie nowych rozwiązań, dołożenie “wisienki na torcie”. O naszej współpracy Z REA współpracujemy już od 5 lat prowadząc kampanie Google Ads. Panujemy nad wielkimi budżetami reklamowymi i wieloma źródłami ruchu – nasz Klient obecny jest nie tylko w Polsce, ale i w kilkunastu innych krajach Europy! Mocno stymulujemy wejście na nowych rynkach, a na obecnych stale zwiększamy przychody klienta. REA jest marką bardzo ambitną – chce być rozpoznawalna w Europie, a oferowany asortyment powinien być zawsze “na topie”. Wiele lat współpracy, przepracowane wspólnie strategie działań, wzajemna nauka i zaangażowanie 8-osobowego zespołu specjalistów potwierdzają między innymi:: 1. miejsce w kategorii Best PPC Campaign w konkursie European Search Awards w 2023 roku 2. miejsce w kategorii E-commerce w konkursie semKRK 2023 W drodze do sukcesu międzynarodowego, nie zapominamy o rynku polskim. Tu także stale szukamy nowych rozwiązań i kanałów dotarcia do grupy docelowej. To dlatego w maju 2023 przyszedł czas na rozwinięcie struktury o Microsoft Ads. Choć wciąż nie brakuje opinii o tym, że wyszukiwarka Bing w Polsce nie jest atrakcyjnym miejscem dla reklamodawców ze względu na rzekomo bardzo mały zasięg kampanii i nieefektywne sprzedażowo działania, my udowodniliśmy, że tam także są klienci REA i nie ma ich wcale tak mało. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że wciąż wielu konsumentów chce fizycznie zobaczyć dany produkt, a wybierając kabinę prysznicową lub wannę chce ją po prostu dotknąć przed zakupem, ponieważ wiąże się to ze sporym wydatkiem. Z tego tytułu, niezbędne jest dobranie nieszablonowego zestawu kampanii i zwrócenie uwagi podczas analizy oraz optymalizacji kampanii na to, że ścieżka zakupowa znacznie się przez te zachowania wydłuża, a ostateczna decyzja zakupowa jest odkładana w czasie. Nie jest to najłatwiejszy asortyment do sprzedaży online. Poradziliśmy sobie z tymi przeciwnościami naprawdę świetnie! I mamy twarde dowody, które potwierdzają skuteczność działania naszych metod optymalizacyjnych i przyjętych strategii. Efekt Już po pierwszych kilku dniach kampanie wygenerowały wiele bardzo wartościowych konwersji co pozwoliło w szybkim tempie rozwinąć kampanie. Po pierwszym kwartale wykorzystywane budżety sięgały kilkunastu tysięcy PLN miesięcznie. Dzięki nim, co miesiąc z tego kanału nasz Klient uzyskiwał ponad 100 transakcji każdego miesiąca! Jak to robimy? Każdy specjalista PPC wie, że mocny brand potrafi zdecydowanie pomóc przy prowadzeniu działań w sieci. My jednak nie poszliśmy na łatwiznę i postawiliśmy m.in. na frazy związane z ogólnymi kategoriami i podkategoriami, takimi jak: kabiny prysznicowe, umywalki, baterie łazienkowe. Czerpaliśmy też z pełnego wachlarza możliwości, jakie oferuje Microsoft Advertising, a mianowicie: zastosowaliśmy nowe typy kampanii – np. Pmax (od niedawna dostępny również w MSA) skorzystaliśmy ze znanych i sprawdzonych w innych systemach ustawień i konfiguracji, np. remarketingu dynamicznego, reklam displayowych elastycznych, poprzez reklamy display’owe i search’owe dotarliśmy do osób znajdujących się na wszystkich etapach ścieżki zakupowej, postawiliśmy na mocniejszą ekspozycję na frazy generyczne, nie bazowaliśmy na manualnych strategiach ustalania stawek, lecz przeszliśmy do strategii, które zwiększają maksymalne prawdopodobieństwo konwersji. Wyrafinowane i eleganckie kreacje oraz kampanie prowadzone według najlepszych praktyk Sempai sprawiły, że uzyskaliśmy dla Klienta bardzo lukratywne efekty. Opinia specjalisty Myśląc o rozwoju biznesów naszych Klientów, musimy patrzeć zdecydowanie szerzej niż do tej pory. Dlatego postanowiliśmy skorzystać z nieszablonowych rozwiązań, w tym z metod dotarcia i typów kampanii, które dotychczas nie były brane pod uwagę. A to wszystko z uwagi na rosnącą konkurencję i kurczenie się dostępnych przestrzeni reklamowych. Microsoft Advertising to nadal bardzo niedoceniane źródło ruchu w Polsce i temat wciąż odsuwany “na później” przez przedsiębiorców. Uważam, że jest to bardzo duży błąd, ponieważ niejednokrotnie wzrosty YtY na poziomie 30% to cel nadrzędny wielu dużych e-commerce’ów. Biorąc pod uwagę, że MS Ads pomaga dostarczyć od 10 do 15 procent dodatkowego ruchu i transakcji, czyli dosłownie 1/3 lub nawet połowę wspomnianego celu, aż ciężko uwierzyć, że nie jest on pierwszym wyborem! Oczywiście wszystko zależy od tego, kto i w jaki sposób poprowadzi dany projekt, ale Microsoft Advertising bez wątpienia ma potencjał i wręcz czeka na wykorzystanie! Krzysztof Janosiewicz, Ads & Marketplace Team Manager Sempai Digital Marketing Agency Kategorie Allegro AdsAnalitykaFacebook AdsGoogle AdsMicrosoft AdvertisingSEOTikTok AdsWideo Marketing Podziel się Anuluj pisanie odpowiedziKomentarz * Nazwa * E-mail * Δ