google lead ads icon

Google Lead Ads

Postaw na efektywne pozyskiwanie leadów za pomocą reklam Google. Powierz Google Lead ADS specjalistom Sempai, którzy od lat prowadzą kampanie najwyższej jakości. Jako agencja zostaliśmy odznaczeni certyfikatem Google Premier Partner, będącym świadectwem wysokiego poziomu naszych usług.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

Mix sprawdzonych praktyk dla pozyskiwania leadów

Badania wykazują, że outsourcing działań lead generation przynosi o 43% lepsze wyniki niż pozyskiwanie leadów we własnym zakresie.

W świetle tych liczb najkorzystniej jest powierzyć generowanie leadów doświadczonej w tym zakresie agencji i pozwolić własnemu zespołowi skupić się na innych, ważnych zadaniach marketingowych.

Aby zrealizować cele naszych klientów, wykorzystujemy spektrum możliwości, które w tym zakresie oferuje Google.

Kampanie w sieci wyszukiwania

Search

Reklamy tekstowe w wyszukiwarce są jednym z najpopularniejszych i najefektywniejszych działań marketingowych. Dzięki temu, że wyświetlimy je w odpowiedzi na zapytania użytkowników, masz pewność, że trafiasz do osób realnie zainteresowanych Twoją ofertą.

W przypadku pozyskiwania leadów/kontaktów — proponujemy działania odbiegające od tych standardowych, czyli w pierwszej kolejności kładziemy nacisk na segmenty o największym potencjale konwersji. Analizujemy performance poszczególnych stron docelowych w Google Analytics i bazujemy na słowach long-tailowych wychodząc wyżej na poziomie lejka sprzedażowego ku frazom generycznym.

Budując strukturę, opieramy się na całym spektrum usług/oferty klienta i wypełnionym przez niego briefie.
W zależności od tego jak skomplikowana jest persona, do której docieramy, szukamy balansu między frazami generycznymi a szczegółowym long-tailem.

Stworzoną bazę słów kluczowych (idącą często w setki i tysiące) grupujemy w taki sposób, żeby jak najefektywniej wykorzystać zalety kampanii tekstowych.

W zależności od typu słów kluczowych i ich położenia na lejku sprzedażowym dobieramy oczekiwania co do zachowania naszego potencjalnego klienta (klikalność reklam “CTR”, współczynnik konwersji “CR”) w danej kampanii oraz konkretny, mierzalny cel (wypełnienie formularza na stronie, zapisanie się do newslettera, zostawienie danych, przejście na zakładkę kontakt itp.).

Jako celu konwersji i optymalizacji używamy również rozszerzenia formularza kontaktowego – w zależności od tego, jak ciężko pozyskać lead w danej branży i jak bardzo szczegółowych danych kontaktowych oczekuje klient.

Dzięki tego typu strukturze jesteśmy w stanie analizować kampanie o różnych celach przy pomocy dodatkowych wskaźników (konwersje wspomagane, czas do konwersji, mikrokonwersje itp.) i ocenić ich realny wpływ na inne kampanie oraz źródła ruchu, co rzutuje na rozwój konta i biznesu.

Budując kampanie w sieci wyszukiwania, trzeba również zadbać o dopasowanie treści reklam i stron docelowych do słów kluczowych. Wpływa to na wygodę użytkownika oraz algorytmy Google (“Wynik Jakości”). W tym celu używamy struktury SKAG (single keyword ad group), co dodatkowo usprawnia analizę, raportowanie i optymalizację elementów kampanii. Zależnie od celu i poziomu danej kampanii na lejku, dobieramy także typ dopasowania słów kluczowych.

DSA (dynamiczne reklamy w wyszukiwarce)

Dzięki dynamicznym reklamom w wyszukiwarce zyskamy dodatkowe zasięgi dla Twoich kampanii, wyświetlając się na niewykorzystane dotąd słowa kluczowe. Rozwiązanie idealnie się sprawdza w branżach, gdzie ciężko precyzyjnie zdefiniować słowa kluczowe.

Traktujemy tę kampanię jako dodatek i tzw. “koparkę” nowych/nieuwzględnionych w strukturze słów kluczowych. Taka kampania sama dobiera SK w oparciu o treści zaindeksowanych podstron witryny. Wyświetla nagłówek dynamicznie, a jego treść to zawsze <meta title> strony docelowej, która również jest dobierana dynamicznie przez Google.

Chcę dostać wycenę

Kampanie w sieci reklamowej

Remarketing

Klienci są o 70% bardziej skłonni do zostawienia swoich danych/wypełnienia formularza na stronie, która wykorzystuje w swoich działaniach remarketing.

Dlatego zadbamy o podtrzymanie kontaktu z Twoim potencjalnym klientem tak, aby skorzystał właśnie z Twoich usług.

W remarketingu budujemy zaawansowane listy remarketingowe oparte o dane zbierane przez Google ADS i Google Analytics. Dzięki temu docieramy ze spersonalizowanym przekazem do specyficznych grup użytkowników, wyodrębnionych ze względu na:

  • czas ostatniej wizyty
  • kategorię przeglądanych treści
  • poziom zaangażowania w witrynie, np. porzucenie formularza na którymś z kroków itp.
  • źródło ruchu, np. kampanie Google ADS w sieci wyszukiwania, reklamowej lub wideo

Remarketing Dynamiczny*

W swoich działaniach wykorzystujemy remarketing dynamiczny, który opiera się na feedzie produktowym. Dzięki niemu wyświetlimy użytkownikom dokładnie te produkty, które wcześniej oglądali w Twoim serwisie.

*Jeżeli posiadasz ofertę unikalnych produktów/usług możesz przygotować niestandardowy plik danych reklam dynamicznych i dzięki niemu zwiększyć efektywność CR swoich reklam.

Kampanie świadomościowe

Przygotowując strategię działań “brandingowych” w sieci reklamowej GDN, analizujemy dokładnie grupę odbiorców, budując personę w oparciu o już wygenerowany ruch na stronie (np. przy pomocy narzędzia Google Analytics), brief oraz analizę oferty.
Kierując reklamy do zdefiniowanych grup odbiorców bazujemy na tych predefiniowanych przez Google:

  • zainteresowania (fan książek, gamer, miłośnik nowinek technologicznych)
  • intencja zakupowa (odzież damska, elektronika)
  • wydarzenia z życia (ślub, zmiana pracy, przeprowadzka)
  • demografia/geografia
  • inne

Uzupełniamy je o grupy tworzone w oparciu o słowa kluczowe – tzw. Custom Intent lub Custom Affinity.

Cele działań świadomościowych dobieramy w oparciu o brief oraz konsultacje z klientem (wyświetlenia, dotarcie do UU, mikrokonwersje itp.)

Kampanie Discovery

Idealnym uzupełnieniem zarówno działań nastawionych na performance, jak i świadomościowych są kampanie typu “discovery”. Jest to kampania z reklamami graficznymi docierająca do użytkownika w trzech produktach Google: YouTube, Gmail oraz Discover. Bardzo dobrze sprawdza się ona w generowaniu konwersji – dzięki dostępnej strategii tCPA. W połączeniu z ogromnym zasięgiem jest ona ciekawym kanałem kreującym potrzeby i świadomość produktu/usług.

Wideo marketing na Youtube: promowanie produktów i usług

84% użytkowników twierdzi, że do zakupu produktu lub usługi przekonało ich obejrzenie filmu marki. Dlatego często do strategii Google Ads 360 włączamy również działania wideo marketingowe na YouTube.

Korzyści, jakie osiągniesz dzięki kampanii wideo na YouTube

  • Precyzyjnie dotrzesz ze swoim przekazem do grupy docelowej, również do list odbiorców z Google Ads,
  • Zwiększysz oglądalność filmów z Twojego kanału YouTube,
  • Pozyskasz interakcje i odwiedziny w Twojej witrynie www,
  • Zwiększysz liczbę konwersji i wolumen sprzedaży Twoich produktów i usług,
  • Zbudujesz atrakcyjne listy remarketingowe na potrzeby Google Ads.

Youtube oferuje wiele typów kampanii reklamowych, dlatego – w zależności od Twoich potrzeb i zasobów – dobieramy te najodpowiedniejsze dla Twojego biznesu.

Baza
Wiedzy
Na czym polega pozycjonowanie międzynarodowe? Dlaczego warto sięgnąć po pozycjonowanie zagraniczne stron?

Na czym polega pozycjonowanie międzynarodowe? Dlaczego warto sięgnąć po pozycjonowanie zagraniczne stron?

Czym jest pozycjonowanie poza granicami kraju? Jak się odbywa i jakimi strategiami operuje, by zapewniać wymierne, wyraźne efekty? W tym artykule opow...

Na czym polega pozycjonowanie bloga?

Na czym polega pozycjonowanie bloga?

Wielu przedsiębiorców prowadzących swoje strony i sklepy internetowe, chce dzielić się wiedzą, budować markę i przyciągać klientów. Jednak samo tworze...

ostatni-webinar

Chcesz wiedzieć, jak efektywnie mierzyć sukces Twoich kampanii Allegro Ads?  Ten webinar zapewni Ci kompleksowe spojrzenie na narzędzia i strategie ni...
Case
Study

kiddymoon case study okladka
Let Us Perform!: Zobacz jak w 6 miesięcy osiągnęliśmy o 895% więcej konwersji!

Odkryj sekrety udanej kampanii marketingowej dla klienta z branży zabawek. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się, jak Sempai pomaga osiągnąć ...


belita okladka
Cztery lata udanej współpracy i nie mamy dość! Case study Google Ads dla sklepu Bellita

Stawiamy na długofalowe relacje - to nie są puste słowa. Dowodem na to niech będzie historia naszej kooperacji ze sklepem Bellita - ambitnym, spec...