Wideo marketing dla e-commerce

Skuteczność reklamy zależy między innymi od odpowiednio dobranych środków do osiągnięcia konkretnego celu. Poznaj naszą ofertę i dowiedz się, w jaki sposób, na jakich platformach i przy pomocy jakich narzędzi wypromujemy Twoje produkty i usługi w ramach wideo marketingu.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

Promowanie produktów i usług

Jeżeli zależy Ci na:
  • wykreowaniu i zwiększeniu popytu na Twoje produkty lub usługi,
  • szybkim dotarciu do odpowiedniej grupy odbiorców,
  • wzmocnieniu działań sprzedażowych,
  • przebiciu się w konkurencyjnych lub niszowych branżach,
  • efektywnym poprowadzeniu akcji sezonowych,
  • promocji punktów stacjonarnych.

Zgłoś się do nas!

Promowanie produktów i usług dedykujemy w szczególności sklepom internetowym w ramach skutecznego wspierania sprzedaży, usługodawcom w celu pozyskiwania leadów oraz promowania produktów/usług, a także firmom posiadającym punkty stacjonarne.

Dzięki temu zyskujesz:

  • zwiększenie liczby konwersji i wolumenu sprzedaży,
  • precyzyjne dotarcie ze swoim przekazem do dużych grup docelowych,
  • niski koszt dotarcia do użytkowników,
  • więcej interakcji i odwiedzin w Twojej witrynie www lub na kanale YouTube,
  • atrakcyjne listy remarketingowe,
  • wyświetlenia Twoich filmów także na Instagramie, Messengerze i w Audience Network Facebooka.

Najczęściej wykorzystywane typy kampanii:

YouTube (Google Ads, witryny partnerów):

Bumper Ads

🗸

In-stream

🗸

TrueView For Action

🗸

TrueView For Shopping

🗸

Facebook Ads (Facebook, Instagram, Messenger, Audience Network):

Facebook Watch

🗸

Feed

🗸

Stories

🗸

Marketplace

🗸

Chcę dostać wycenę
Chcę zobaczyć inne pakiety

Słowniczek wideomarketingu

Bumper Ads – reklamy w przerywniku na Youtube – Jest to krótka forma przekazu, max. długość filmu to 6 sekund, dlatego idealnie sprawdza się na mobile. Charakteryzują je niskie koszty prowadzenia kampanii. Stanowią idealne uzupełnienie innych działań (mogą służyć do m.in. przypomnienia o trwającej kampanii).

In-stream – Jest to dłuższa forma przekazu. Płacisz jedynie wtedy, gdy widz obejrzy 30 sekund reklamy wideo lub wejdzie z nią w interakcję. Użytkownik ma możliwość pominięcia po 5 sekundach, za które nie zapłacisz.

TrueView For Action – Jest to najbardziej performance’owy typ kampanii na YouTube. Umożliwia dodanie formularza kontaktowego, posiada bardzo widoczne CTA, które przekierowuje na dowolny landing page.

TrueView For Shopping – Z jego pomocą możesz promować bestsellerowe produkty na YouTube. Umożliwia skrócenie ścieżki zakupowej do wybranych produktów – np. wideo z recenzją nowego roweru, przekierowanie do feedu. Jest to rzadko wykorzystywany format, co stanowi jego atut.

Facebook Watch – Jest to dedykowane miejsce na Facebooku (zarówno na desktop, jak i mobile), do którego trafiają wszystkie materiały wideo. Reklama wyświetla się pomiędzy filmami niepromowanymi.

Feed – Facebook, Instagram – Dzięki możliwości podpięcia do filmu linku oraz wybraniu odpowiedniego celu kampanii skutecznie zwiększysz z jej pomocą ruch na stronie. Filmy dopasowane pod ten cel mają zdecydowanie większy współczynnik klikalności (CTR) oraz charakteryzują się niższym CPC niż banery statyczne.

Stories – Facebook, Instagram, Messenger – Reklama wyświetla się w Stories na wszystkich trzech dostępnych platformach. Charakteryzuje ją potencjalnie największy zasięg i najniższy koszt dotarcia.

Marketplace – Stanowi idealne połączenie działań wizerunkowych z typowo sprzedażowymi. Do filmu dołączasz produkty z feedu produktowego w specjalnym formacie – kolekcja. Ten format dostępny jest tylko na urządzeniu mobilnym

Szybki kontakt






    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dobrego Pasterza 13/6, 31-416 Kraków, podanych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zgłoszenia.
    Zapoznałem/-am się z polityką prywatności. Wiem, że moja zgoda może być odwołana w każdym momencie poprzez wysłanie maila na adres: biuro@sempai.pl, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o.

    Baza
    Wiedzy
    RTM – czym jest Real Time Marketing

    RTM – czym jest Real Time Marketing?

    Dowiedz się – co to jest RTM (Real Time Marketing) i zapoznaj z przykładami tego rodzaju marketingu, które omawiamy w tym artykule! Kiedy powinieneś z...


    Google Analytics 4. Krok 4 (dodatek): Wymiary i dane niestandardowe w GA4

    Jeśli konfigurowałeś w GTM zbieranie zdarzeń niestandardowych, a w tych zdarzeniach “pozaszywałeś” przesyłanie do GA4 dodatkowych parametrów opisujący...


    Kończą się czasy contentowego bezkrólewia! Google dokładnie weryfikuje, czy teksty na stronach internetowych są przydatne, wartościowe i wyczerpujące ...
    Case
    Study
    Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

    Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


    Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

    Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


    Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

    Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


    Taki sam budżet – efekty 3x większe już w pierwszym miesiącu działań Allegro Ads. Case study

    Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...


    283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

    Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...


    W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

    Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...


    case study winylownia
    Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

    Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...


    RMD Bike & Sempai – wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu

    Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...


    Kompleksowa kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku dla Prezent Marzeń

    Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...


    Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

    Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems   Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...


    Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads

    Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...


    Jak wygrać wyścig o klienta? 5 praktyk i case study Messimo.pl

    Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...