Strona główna → Oferta → Wideo marketing dla e-commerce
Skuteczność reklamy zależy między innymi od odpowiednio dobranych środków do osiągnięcia konkretnego celu. Poznaj naszą ofertę i dowiedz się, w jaki sposób, na jakich platformach i przy pomocy jakich narzędzi wypromujemy Twoje produkty i usługi w ramach wideo marketingu.
Jeżeli zależy Ci na:
Promowanie produktów i usług dedykujemy w szczególności sklepom internetowym w ramach skutecznego wspierania sprzedaży, usługodawcom w celu pozyskiwania leadów oraz promowania produktów/usług, a także firmom posiadającym punkty stacjonarne.
Dzięki temu zyskujesz:
Słowniczek wideomarketingu
Facebook Ads (Facebook, Instagram, Messenger, Audience Network):
Facebook Watch
🗸
Feed
Stories
Marketplace
Chcę dostać wycenę
Chcę zobaczyć inne pakiety
Bumper Ads – reklamy w przerywniku na Youtube – Jest to krótka forma przekazu, max. długość filmu to 6 sekund, dlatego idealnie sprawdza się na mobile. Charakteryzują je niskie koszty prowadzenia kampanii. Stanowią idealne uzupełnienie innych działań (mogą służyć do m.in. przypomnienia o trwającej kampanii).
In-stream – Jest to dłuższa forma przekazu. Płacisz jedynie wtedy, gdy widz obejrzy 30 sekund reklamy wideo lub wejdzie z nią w interakcję. Użytkownik ma możliwość pominięcia po 5 sekundach, za które nie zapłacisz.
TrueView For Action – Jest to najbardziej performance’owy typ kampanii na YouTube. Umożliwia dodanie formularza kontaktowego, posiada bardzo widoczne CTA, które przekierowuje na dowolny landing page.
TrueView For Shopping – Z jego pomocą możesz promować bestsellerowe produkty na YouTube. Umożliwia skrócenie ścieżki zakupowej do wybranych produktów – np. wideo z recenzją nowego roweru, przekierowanie do feedu. Jest to rzadko wykorzystywany format, co stanowi jego atut.
Facebook Watch – Jest to dedykowane miejsce na Facebooku (zarówno na desktop, jak i mobile), do którego trafiają wszystkie materiały wideo. Reklama wyświetla się pomiędzy filmami niepromowanymi.
Feed – Facebook, Instagram – Dzięki możliwości podpięcia do filmu linku oraz wybraniu odpowiedniego celu kampanii skutecznie zwiększysz z jej pomocą ruch na stronie. Filmy dopasowane pod ten cel mają zdecydowanie większy współczynnik klikalności (CTR) oraz charakteryzują się niższym CPC niż banery statyczne.
Stories – Facebook, Instagram, Messenger – Reklama wyświetla się w Stories na wszystkich trzech dostępnych platformach. Charakteryzuje ją potencjalnie największy zasięg i najniższy koszt dotarcia.
Marketplace – Stanowi idealne połączenie działań wizerunkowych z typowo sprzedażowymi. Do filmu dołączasz produkty z feedu produktowego w specjalnym formacie – kolekcja. Ten format dostępny jest tylko na urządzeniu mobilnym
Sprzedaż międzynarodowa za pośrednictwem Allegro Sprzedaż na rynkach zagranicznych za pośrednictwem Allegro przynosi wiele korzyści, które mogą znaczą...
Z pewnością słyszałeś o SEO, czyli optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych. Ale czy wiesz, że optymalizacja dotyczy nie tylko tekstu, lecz także ...
Erpix, znany dystrybutor niemieckiej marki Karcher, specjalizuje się w dostarczaniu wysokiej jakości urządzeń czyszczących. Oferta obejmuje szero...
Wielu mogłoby się wydawać, że TikTok jest platformą, na której sprzedawać mogą nieliczni. Głównie marki z asortymentem skierowanym stricte d...
Kampania "Jak się czujesz, tak się malujesz", zrealizowana przez Sempai na zlecenie drogerii internetowej Cocolita, to doskonały przykład skuteczn...
Odkryj sekrety udanej kampanii marketingowej dla klienta z branży zabawek. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się, jak Sempai pomaga osiągnąć ...
Klient - kim jest? Z drogerią ByHealth współpracujemy od 2021 roku, jednak w pewnym momencie sytuacja zaczęła wymagać kompletnej zmiany podejś...
Aquael to firma znana miłośnikom akwarystyki nie tylko w Polsce - od 40 lat produkuje i sprzedaje akcesoria niezbędne do założenia oraz pielęgna...
Allegro Ads jest bez wątpienia cennym źródłem ruchu i przychodów, zarówno dla początkujących, jak i rozwiniętych reklamodawców. Ekosystem Al...
Co powiecie na to, że w pierwszym kwartale możecie mieć dodatkowe 350k przychodów przy efektywnoÅ›ci sprzedażowej analogicznej do innych dziaÅ‚aÅ...