wideo marketing ecommerce

Wideo marketing dla e-commerce

Skuteczność reklamy zależy między innymi od odpowiednio dobranych środków do osiągnięcia konkretnego celu. Poznaj naszą ofertę i dowiedz się, w jaki sposób, na jakich platformach i przy pomocy jakich narzędzi wypromujemy Twoje produkty i usługi w ramach wideo marketingu.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

Promowanie produktów i usług

Jeżeli zależy Ci na:

  • wykreowaniu i zwiększeniu popytu na Twoje produkty lub usługi,
  • szybkim dotarciu do odpowiedniej grupy odbiorców,
  • wzmocnieniu działań sprzedażowych,
  • przebiciu się w konkurencyjnych lub niszowych branżach,
  • efektywnym poprowadzeniu akcji sezonowych,
  • promocji punktów stacjonarnych.

Zgłoś się do nas!

Promowanie produktów i usług dedykujemy w szczególności sklepom internetowym w ramach skutecznego wspierania sprzedaży, usługodawcom w celu pozyskiwania leadów oraz promowania produktów/usług, a także firmom posiadającym punkty stacjonarne.

Dzięki temu zyskujesz:

  • zwiększenie liczby konwersji i wolumenu sprzedaży,
  • precyzyjne dotarcie ze swoim przekazem do dużych grup docelowych,
  • niski koszt dotarcia do użytkowników,
  • więcej interakcji i odwiedzin w Twojej witrynie www lub na kanale YouTube,
  • atrakcyjne listy remarketingowe,
  • wyświetlenia Twoich filmów także na Instagramie, Messengerze i w Audience Network Facebooka.

Najczęściej wykorzystywane typy kampanii:

Słowniczek wideomarketingu

Facebook Ads (Facebook, Instagram, Messenger, Audience Network):

Facebook Watch

🗸

Feed

🗸

Stories

🗸

Marketplace

🗸

Chcę dostać wycenę

Chcę zobaczyć inne pakiety

Słowniczek wideomarketingu

Bumper Ads – reklamy w przerywniku na Youtube – Jest to krótka forma przekazu, max. długość filmu to 6 sekund, dlatego idealnie sprawdza się na mobile. Charakteryzują je niskie koszty prowadzenia kampanii. Stanowią idealne uzupełnienie innych działań (mogą służyć do m.in. przypomnienia o trwającej kampanii).

In-stream – Jest to dłuższa forma przekazu. Płacisz jedynie wtedy, gdy widz obejrzy 30 sekund reklamy wideo lub wejdzie z nią w interakcję. Użytkownik ma możliwość pominięcia po 5 sekundach, za które nie zapłacisz.

TrueView For Action – Jest to najbardziej performance’owy typ kampanii na YouTube. Umożliwia dodanie formularza kontaktowego, posiada bardzo widoczne CTA, które przekierowuje na dowolny landing page.

TrueView For Shopping – Z jego pomocą możesz promować bestsellerowe produkty na YouTube. Umożliwia skrócenie ścieżki zakupowej do wybranych produktów – np. wideo z recenzją nowego roweru, przekierowanie do feedu. Jest to rzadko wykorzystywany format, co stanowi jego atut.

Facebook Watch – Jest to dedykowane miejsce na Facebooku (zarówno na desktop, jak i mobile), do którego trafiają wszystkie materiały wideo. Reklama wyświetla się pomiędzy filmami niepromowanymi.

Feed – Facebook, Instagram – Dzięki możliwości podpięcia do filmu linku oraz wybraniu odpowiedniego celu kampanii skutecznie zwiększysz z jej pomocą ruch na stronie. Filmy dopasowane pod ten cel mają zdecydowanie większy współczynnik klikalności (CTR) oraz charakteryzują się niższym CPC niż banery statyczne.

Stories – Facebook, Instagram, Messenger – Reklama wyświetla się w Stories na wszystkich trzech dostępnych platformach. Charakteryzuje ją potencjalnie największy zasięg i najniższy koszt dotarcia.

Marketplace – Stanowi idealne połączenie działań wizerunkowych z typowo sprzedażowymi. Do filmu dołączasz produkty z feedu produktowego w specjalnym formacie – kolekcja. Ten format dostępny jest tylko na urządzeniu mobilnym

Szybki kontakt

Baza
Wiedzy
SEO Poland On Tour by Linkhouse – Białystok 15.09.2023

SEO Poland On Tour by Linkhouse – Białystok 15.09.2023

Dnia 15.09.2023 w Villa Tradycja w Białymstoku odbył się kolejny Barcamp SEO organizowany przez Linkhouse. SEO Poland On Tour jest to cykl 16 barcampó...

Archetypy marki – definicja i znaczenie w brandingu

Archetypy marki – definicja i znaczenie w brandingu

Czym są tak zwane archetypy marki? W jaki sposób wpływają na skuteczność danego przedsiębiorstwa czy firmy? Jak je definiować i kategoryzować? W tym a...

ostatni-webinar

It blows our minds! Tak dynamiczny rozwój AI to rewolucja na miarę wynalezienia żarówki albo stworzenia World Wide Web. Początkowo (nie bez powodu!) z...
Case
Study

case study nettrading okladka
Blog firmowy + optymalizacja zakładek produktowych = szybkie wzrosty w SEO! Case study sklepu Nettrading.

O Kliencie   Nettrading to firma, która prowadzi sprzedaż produktów związanych z wyposażeniem domu i ogrodu. W ich asortymencie znajdzie...


Okladka-gandalf
Let Us Perform!: To nie magia! Czyli jak księgarnia Gandalf.com.pl odkryła moc Microsoft Advertising dzięki Sempai

Czy warto szukać nowych kanałów reklamy w internecie? Zawsze! Z tego założenia wyszliśmy nawiązując współpracę partnerską z Microsoft Adve...


najlepsza kampania google ads
Sempai & Carsmile – wspólna droga do sukcesu w czasach kryzysu

O współpracy Sempai i Carsmile Współpracujemy w zakresie Google Ads od 2019 roku. Carsmile jest częścią grupy OLX i oferuje auta w trzech wari...


case study eDomator
Jak w krótkim czasie rozwinąć konto i wskoczyć na 1 miejsce w rankingu sprzedających w swojej najważniejszej kategorii? Case study Allegro Ads 

Z firmą eDomator współpracujemy już prawie 5 lat. Rozpoczęliśmy nasze działania od efektywnościowych kampanii Google Ads i wraz z rozwojem skl...


case study green bike 1
Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


furniture
Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


case study silla
Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


bulb
Taki sam budżet – efekty 3x większe już w pierwszym miesiącu działań Allegro Ads. Case study

Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...