Strona główna → Oferta → Wideo marketing dla e-commerce
Skuteczność reklamy zależy między innymi od odpowiednio dobranych środków do osiągnięcia konkretnego celu. Poznaj naszą ofertę i dowiedz się, w jaki sposób, na jakich platformach i przy pomocy jakich narzędzi wypromujemy Twoje produkty i usługi w ramach wideo marketingu.
ImiÄ™/Nazwisko
Adres e-mail
Numer telefonu
Strona www
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dobrego Pasterza 13/6, 31-416 Kraków, podanych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zgłoszenia.
Δ
Promowanie produktów i usług dedykujemy w szczególności sklepom internetowym w ramach skutecznego wspierania sprzedaży, usługodawcom w celu pozyskiwania leadów oraz promowania produktów/usług, a także firmom posiadającym punkty stacjonarne.
Dzięki temu zyskujesz:
YouTube (Google Ads, witryny partnerów):
Bumper Ads
🗸
In-stream
TrueView For Action
TrueView For Shopping
Facebook Ads (Facebook, Instagram, Messenger, Audience Network):
Facebook Watch
Feed
Stories
Marketplace
Chcę dostać wycenę Chcę zobaczyć inne pakiety
Słowniczek wideomarketingu
Bumper Ads – reklamy w przerywniku na Youtube – Jest to krótka forma przekazu, max. długość filmu to 6 sekund, dlatego idealnie sprawdza się na mobile. Charakteryzują je niskie koszty prowadzenia kampanii. Stanowią idealne uzupełnienie innych działań (mogą służyć do m.in. przypomnienia o trwającej kampanii).
In-stream – Jest to dłuższa forma przekazu. Płacisz jedynie wtedy, gdy widz obejrzy 30 sekund reklamy wideo lub wejdzie z nią w interakcję. Użytkownik ma możliwość pominięcia po 5 sekundach, za które nie zapłacisz.
TrueView For Action – Jest to najbardziej performance’owy typ kampanii na YouTube. Umożliwia dodanie formularza kontaktowego, posiada bardzo widoczne CTA, które przekierowuje na dowolny landing page.
TrueView For Shopping – Z jego pomocą możesz promować bestsellerowe produkty na YouTube. Umożliwia skrócenie ścieżki zakupowej do wybranych produktów – np. wideo z recenzją nowego roweru, przekierowanie do feedu. Jest to rzadko wykorzystywany format, co stanowi jego atut.
Facebook Watch – Jest to dedykowane miejsce na Facebooku (zarówno na desktop, jak i mobile), do którego trafiają wszystkie materiały wideo. Reklama wyświetla się pomiędzy filmami niepromowanymi.
Feed – Facebook, Instagram – Dzięki możliwości podpięcia do filmu linku oraz wybraniu odpowiedniego celu kampanii skutecznie zwiększysz z jej pomocą ruch na stronie. Filmy dopasowane pod ten cel mają zdecydowanie większy współczynnik klikalności (CTR) oraz charakteryzują się niższym CPC niż banery statyczne.
Stories – Facebook, Instagram, Messenger – Reklama wyświetla się w Stories na wszystkich trzech dostępnych platformach. Charakteryzuje ją potencjalnie największy zasięg i najniższy koszt dotarcia.
Marketplace – Stanowi idealne połączenie działań wizerunkowych z typowo sprzedażowymi. Do filmu dołączasz produkty z feedu produktowego w specjalnym formacie – kolekcja. Ten format dostępny jest tylko na urządzeniu mobilnym
Performance Max to stosunkowo nowy typ kampanii reklamowej, który w wakacje 2022 roku na dobre zastąpił dotychczasowe inteligentne kampanie produktowe...
Dosłownie w każdym przypadku w naszym życiu — jeżeli ocena czegokolwiek ma nieść pozytywną dla nas wartość — powinna być obiektywna. Musimy również do...
Z firmą eDomator współpracujemy już prawie 5 lat. Rozpoczęliśmy nasze działania od efektywnościowych kampanii Google Ads i wraz z rozwojem skl...
Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...
Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...
Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl &n...
Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...
Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...
Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...
Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...
Poznajcie historiÄ™ sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluowaÅ‚ z raczkujÄ…cego e-commerce’a do jednego z liderÃ...
Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...
Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...
Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...