1 stycznia 2024 roku min臋艂o sze艣膰 miesi臋cy od momentu, gdy standardowe us艂ugi w Universal Analytics przesta艂y przetwarza膰 dane. To wa偶na zmiana, szczeg贸lnie w bran偶y e-commerce.
Na te pytania odpowiada przygotowany przez nas Raport o stanie wdro偶enia Google Analytics 4 przez polskie e-commerce鈥檡!
Przez ostatnie p贸艂 roku zbierali艣my informacje, analizowali艣my dane i weryfikowali艣my fakty na temat wdro偶enia Google Analytics 4 przez polskie e-sklepy.
Na pr贸bie 1265 e-commerce’贸w przeprowadzili艣my badania ex-ante i ex-post, kt贸rych wyniki zawarli艣my w poni偶szym dokumencie. Ponadto zapytali艣my ekspert贸w, dostawc贸w silnik贸w e-commerce, a tak偶e same sklepy internetowe, co s膮dz膮 o zmianie narz臋dzia do analityki.
Wierzymy, 偶e efekt naszej wsp贸lnej pracy b臋dzie cenn膮 dawk膮 wiedzy dla polskiej bran偶y e-commerce, a szczeg贸lnie dla firm stoj膮cych przed konieczno艣ci膮 podj臋cia decyzji o wdro偶eniu GA4 oraz przygotowuj膮cych si臋 do tego procesu.
1265
polskich e-sklep贸w obj臋tych badaniem
5
komentarzy ekspert贸w
perspektyw dostawc贸w silnik贸w e-commerce
89
stron praktycznej wiedzy
Digital Analytics Expert w Sempai
Dzi臋kujemy!
Wys艂ali艣my Ci w艂a艣nie potwierdzenie zapisu. Kliknij, a w kolejnej wiadomo艣ci otrzymasz dost臋p do e-booka.
Δ