Strona główna → Case-study → Let Us Perform!: Od 0 do 6 000 ruchu organicznego w 10 miesięcy – jak z sukcesami robimy SEO dla Topwosk.pl Let Us Perform!: Od 0 do 6 000 ruchu organicznego w 10 miesięcy – jak z sukcesami robimy SEO dla Topwosk.pl Sempai 17 października, 2023 Przeczytasz w ~ 5 min. Posiadasz świeżo założony sklep internetowy, który nie generuje ruchu i zastanawiasz się czy SEO w Twoim przypadku ma sens? Oczywiście że tak! Z tego założenia wyszliśmy nawiązując współpracę ze sklepem internetowym Topwosk.pl Let Us Perform! to cykl krótkich case studies, w których przedstawiamy jak zestawiając kreatywność z 17 letnim doświadczeniem w digital marketingu pomagamy naszym Klientom rozwijać ich sprzedaż i zyski. Szukamy nieszablonowych rozwiązań, niewyeksploatowanych dotąd kanałów dotarcia do nowych, wyznaczamy kierunki. Przeczytaj case study i dowiedz się, jak pracujemy! Efekty działań SEO po 10 miesiącach współpracy: O Topwosk.pl Topwosk to ambitny e-commerce, oferujący produkty do produkcji własnych świec, tj. wosk sojowy, barwniki do świec, knoty, olejki zapachowe itp. Klient zdecydowanie ma ambicje na rozwijanie sklepu i powiększanie asortymentu, aby stać się jednym z czołowych e-commerce z produktami do handmade. Początek współpracy Sklep topwosk.pl zgłosił się do nas w listopadzie 2022 roku, kiedy domena nie generowała ruchu organicznego: Dlatego za cel działań SEO postawiliśmy sobie zwiększenie udziału przychodów z ruchu organicznego za pomocą wzrostu pozycji i widoczności sklepu na słowa kluczowe związane z asortymentem sklepu, np.: wosk sojowy, olejki zapachowe do świec, knoty do świec, akcesoria do świec. Cel Cele, jaki postawiliśmy sobie na starcie działań SEO to: Jak to robimy? Nasze działania pozycjonujące rozpoczęliśmy w listopadzie 2022 roku. Głównym “problemem” był fakt, że domena topwosk.pl była jak czysta karta – zero ruchu, zero fraz. Dlatego ważna w tym przypadku była praca od podstaw i wkroczenie z contentem. Działania ONSITE, jakie prowadziliśmy na początku działań: optymalizacja meta title i description poprzedzone analizą fraz kluczowych utworzenie zoptymalizowanych opisów kategorii dodanie nawigacji okruszkowej rozbudowa drzewa kategorii założenie i prowadzenie bloga poprawki w technicznym seo (robots.txt, nofollow, noindex) W działaniach OFF-SITE, postawiliśmy nacisk na pozyskiwanie linków z domen z zróżnicowanych źródeł w celu dywersyfikacji profilu linków. Wykres przedstawia wzrost odsyłających domen do topwosk.pl: Dzięki bezproblemowej współpracy z klientem oraz regularnym powyższym implementacjom … …w przeciągu pięciu miesięcy prac efekty były następujące: Na koniec września 2023 parametry sklepu topwosk.pl według narzędzia Ahrefs prezetują się następująco: Przykładowe pozycje serwisu na podstawie narzędzia ASPS: Porównanie skuteczności wyszukiwania w GSC z listopada 2022 oraz września 2023: Założone cele zostały osiągnięte – ruch organiczny jak i wzrost sprzedaży znacząco wzrosły. Kategorie sklepu Topwosk znajdują się na wysokich pozycjach na ważne słowa kluczowe związane z asortymentem. Opinia Specjalisty Opinia Klienta Sempai Digital Marketing Agency Kategorie Allegro AdsAnalitykaFacebook AdsGoogle AdsMicrosoft AdvertisingSEOTikTok AdsWideo Marketing Podziel się Anuluj pisanie odpowiedziKomentarz * Nazwa * E-mail * Δ