#growUp!

Zaznacz stronę

Case Study

Rozważasz współpracę? Zapytaj o ofertę!

Wypełnij brief

Strona głównaCase studyStrona 3

O czym chcesz przeczytać?

Zobacz, jak to robimy:

Z offline do online. Case study Cocolita.pl

W cyklu “Z offline do online” pokazujemy, że chociaż pandemia negatywnie wpłynęła na wiele biznesów, to sytuacja w branży e-commerce jest stabilna. Naszą aktywność zakupową niemal w całości przenosimy do online, co doskonale obrazują wyniki kampanii cocolita.pl. Ich efektywność w 3 wiodących kanałach generowania sprzedaży: ✅ SEO ✅ Google Ads ✅ Facebook Ads od ogłoszenia stanu epidemiologicznego w Polsce wzrosła ⬆
Zobacz case study

Sprawdź, jak dzięki Messenger botowi osiągnęliśmy ROAS 2455%!

Messenger bot – to już konieczny składnik efektywnej strategii obecności marki na Facebooku czy chwilowa fanaberia celebrytów i portali branżowych? Odpowiedź brzmi: zależy.Na pewno w przypadku naszego klienta to rozwiązanie sprawdziło się idealnie, ponieważ dzięki niemu z każdej wydanej złotówki na kampanię z wykorzystaniem Messenger bota wygenerowaliśmy 24,5 zł przychodu, co daje nam ROAS na […]
Zobacz case study

Mirat.eu: Jak wygenerować ROAS na poziomie 1400% w ciągu pierwszych 30 dni prowadzenia kampanii?

Mirat.eu prowadził wcześniej działania promocyjne na Facebooku w dosyć wąskim zakresie, obejmującym m.in. moderację strony firmowej oraz promowanie postów. Wynikało to z niewielkiego zaufania firmy co do skuteczności sprzedażowej tego kanału. I nie jest to wyjątkowy przypadek. Jak wynika z naszych obserwacji, wielu przedsiębiorców nie wierzy w sprzedażowy potencjał tej największej na świecie społecznościówki, uważając, […]
Zobacz case study

Najnowsze wpisy na blogu