#growUp!

Zaznacz stronę

Case Study

Rozważasz współpracę? Zapytaj o ofertę!

Wypełnij brief

Strona głównaCase studyStrona 3

O czym chcesz przeczytać?

Zobacz, jak to robimy:

Z offline do online. Case study At-outlet

At-outlet.pl to jeden z naszych Klientów z branży elektronicznej. W jego sklepie internetowym można nabyć używane, poleasingowe i powystawowe laptopy, smartfony, komputery i inny sprzęt IT. At-outlet sprzedaje swoje produkty także w punktach stacjonarnych, ale nie chcemy pisać o spadkach przychodów z offline. Tylko o tym, że kanał online przyczynia się do minimalizowania strat związanych z koronawirusem. Skąd ten wniosek? Efektywność kampanii w 2 wiodących kanałach generowania ruchu i sprzedaży: SEO i Google Ads sukcesywnie wzrasta ⬆⬆⬆
Zobacz case study

Z offline do online. Case study Marko.pl

Tym razem piszemy o Marko.pl, które reprezentuje branżę dóbr luksusowych. Nasz Klient sprzedaje swoje produkty zarówno w swoich firmowych salonach, jak i przez stronę internetową. W case study pokazujemy, że z powodu zamknięcia punktów stacjonarnych, więcej osób niż przed ogłoszeniem stanu epidemioloficznego w Polsce decyduje się na zakup biżuterii przez internet. Tezę tę potwierdza stabilny wzrost efektywności kampanii Marko.pl w 3 wiodących kanałach generowania sprzedaży: SEO, Google Ads i Facebook Ads.
Zobacz case study

Z offline do online. Case study Cocolita.pl

W cyklu “Z offline do online” pokazujemy, że chociaż pandemia negatywnie wpłynęła na wiele biznesów, to sytuacja w branży e-commerce jest stabilna. Naszą aktywność zakupową niemal w całości przenosimy do online, co doskonale obrazują wyniki kampanii cocolita.pl. Ich efektywność w 3 wiodących kanałach generowania sprzedaży: ✅ SEO ✅ Google Ads ✅ Facebook Ads od ogłoszenia stanu epidemiologicznego w Polsce wzrosła ⬆
Zobacz case study

Sprawdź, jak dzięki Messenger botowi osiągnęliśmy ROAS 2455%!

Messenger bot – to już konieczny składnik efektywnej strategii obecności marki na Facebooku czy chwilowa fanaberia celebrytów i portali branżowych? Odpowiedź brzmi: zależy.Na pewno w przypadku naszego klienta to rozwiązanie sprawdziło się idealnie, ponieważ dzięki niemu z każdej wydanej złotówki na kampanię z wykorzystaniem Messenger bota wygenerowaliśmy 24,5 zł przychodu, co daje nam ROAS na […]
Zobacz case study

Mirat.eu: Jak wygenerować ROAS na poziomie 1400% w ciągu pierwszych 30 dni prowadzenia kampanii?

Mirat.eu prowadził wcześniej działania promocyjne na Facebooku w dosyć wąskim zakresie, obejmującym m.in. moderację strony firmowej oraz promowanie postów. Wynikało to z niewielkiego zaufania firmy co do skuteczności sprzedażowej tego kanału. I nie jest to wyjątkowy przypadek. Jak wynika z naszych obserwacji, wielu przedsiębiorców nie wierzy w sprzedażowy potencjał tej największej na świecie społecznościówki, uważając, […]
Zobacz case study

    Najnowsze wpisy na blogu