Z offline do online. Case study Cocolita.pl
W cyklu “Z offline do online” pokazujemy, że chociaż pandemia negatywnie wpłynęła na wiele biznesów, to sytuacja w branży e-commerce jest stabilna.
Naszą aktywność zakupową niemal w całości przenosimy do online, co doskonale obrazują wyniki kampanii cocolita.pl.
Ich efektywność w 3 wiodących kanałach generowania sprzedaży:
✅ SEO
✅ Google Ads
✅ Facebook Ads
od ogłoszenia stanu epidemiologicznego w Polsce wzrosła ⬆
Zobacz case study Case study SEO w branży konopnej: Wzrost użytkowników o ponad 180 000 i przychodów o 327% w 12 miesięcy
Dowiedz się, jak w ciągu zaledwie 12 miesięcy dzięki efektywnym działaniom SEO kilkukrotnie zwiększyliśmy przychody i ruch w serwisie z branży konopnej! W case study KonopnySklep.com.pl pokazujemy, jak przeprowadzić kompleksową kampanię SEO, obejmującą 3 obszary: analiza przedstartowa, optymalizacja on-site i link building.
Zobacz case study 2-krotny wzrost przychodów z reklam produktowych dzięki Sempai Merchant 360! Case study Orteo.pl
Właściciel Orteo.pl stale poszukuje dodatkowych źródeł ruchu, które pozwolą mu na skalowanie biznesu. Dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie w kampaniach produktowych naszego autorskiego rozwiązania - Sempai Merchant 360. W efekcie w ultra szybkim czasie podwoiliśmy przychody z PLA!
Zobacz case study Jak pozyskać klienta w trudnej branży za pomocą Facebook Lead Ads? Case study Doradcy Energetyczni
Czy Facebook jest kanałem, dzięki któremu firmy reprezentujące trudne branże mogą pozyskiwać wartościowe kontakty? Jak najbardziej! W case study Doradcy Energetyczni pokazujemy, jak dzięki Facebook Lead Ads wygenerowaliśmy 265 leadów w ciągu 3 miesięcy.
Zobacz case study Sprawdź, jak dzięki Messenger botowi osiągnęliśmy ROAS 2455%!
Messenger bot – to już konieczny składnik efektywnej strategii obecności marki na Facebooku czy chwilowa fanaberia celebrytów i portali branżowych? Odpowiedź brzmi: zależy.Na pewno w przypadku naszego klienta to rozwiązanie sprawdziło się idealnie, ponieważ dzięki niemu z każdej wydanej złotówki na kampanię z wykorzystaniem Messenger bota wygenerowaliśmy 24,5 zł przychodu, co daje nam ROAS na […]
Zobacz case study Mirat.eu: Jak wygenerować ROAS na poziomie 1400% w ciągu pierwszych 30 dni prowadzenia kampanii?
Mirat.eu prowadził wcześniej działania promocyjne na Facebooku w dosyć wąskim zakresie, obejmującym m.in. moderację strony firmowej oraz promowanie postów. Wynikało to z niewielkiego zaufania firmy co do skuteczności sprzedażowej tego kanału. I nie jest to wyjątkowy przypadek. Jak wynika z naszych obserwacji, wielu przedsiębiorców nie wierzy w sprzedażowy potencjał tej największej na świecie społecznościówki, uważając, […]
Zobacz case study Ulepszeń nie ma końca. Case study City Sport
Zobacz, jak dzięki wprowadzeniu innowacji w kampanii Shopping'owej zwiększyliśmy sprzedaż e-sklepu CitySport.com.pl o 270%!
Zobacz case study Pomyłki koryguj na bieżąco. Case study Hansloren
Dowiedz się, jak dzięki wprowadzeniu kilku praktycznych rozwiązań w kampanii AdWords e-sklepu hansloren.pl udało nam się osiągnąć ROAS na poziomie 2100%!
Zobacz case study Użyj sprytu zamiast pieniędzy. Case study Centerdi
Sprawdź, jak dzięki sprytnej optymalizacji kampanii AdWords udało nam się podwoić ROAS i 6-krotnie zmniejszyć CPC dla sklepu internetowego Centerdi.pl!
Zobacz case study