Szkolenie Google Ads

online
23 marca 2023

CENA NETTO

950 zł netto

Zapisz się

Filip Biszczak

Filip Biszczak

Certyfikowany przez agencję

Sempai

Czego

Dowiesz się na szkoleniu ?

  1. 1 Dowiesz się, jak skonfigurować narzędzie i jak sposób posługiwać się jego interfacem
  2. 2 Nauczysz się dobierać rodzaj kampanii do odpowiedniego celu
  3. 3 Zrozumiesz, jak odpowiednio dobierać stawki kampanii
  4. 4 Poznasz jak skutecznie analizować i optymalizować kampanie
  5. 5 Pod okiem trenera stworzysz struktury słów kluczowych i przekazy reklamowe.

Szkolenie Google Ads

online
23 marca 2023
8:45

Rejestracja, powitanie, zapoznanie

9:00

I Blok

  • Podstawowe informacje o Google Ads
  • Rodzaje reklam Google Ads
  • Funkcjonalność poszczególnych rodzajów reklam
  • Jak założyć i skonfigurować konto reklamowe Google Ads
  • Jak podłączyć konto Google Ads do konta Google Analytics
  • Jak przyznać odpowiedni poziom dostępu do konta Google Ads dla współpracowników
  • Jak zaimportować cele reklamowe (konwersje) z usługi Analytics na konto Google Ads
  • Jak nadać odpowiednie ustawienia dla zaimportowanych celów (cel główny czy dodatkowy, wartość, współczynnik powtórzeń, okno konwersji, atrybucję)
  • 11:00

    Przerwa kawowa

    11:15

    Blok II

  • Różnica między zliczaniem konwersji przez UA i AW
  • Który rodzaj kampanii wybrać do celu, jaki chcemy osiągnąć?
  • Omówienie strategii optymalizacji stawek
  • 12:30

    Przerwa lunchowa

    13:30

    III Blok - część praktyczna

  • Skąd wziąć dane i do kogo mamy kierować reklamę, jeśli robimy ją pierwszy raz?
  • Czym są grupy odbiorców i jak je budować?
  • Część praktyczna: tworzenie struktury kampanii
  • Część praktyczna: tworzenie struktury grup kampanii
  • Czym jest keyord planner i jak się nim posługiwać?
  • Alternatywa dla KW plannera?
  • Część praktyczna: tworzenie struktury słów kluczowych i przekazów reklamowych
  • 15:15

    Przerwa kawowa

    15:30

    IV Blok

  • Jak optymalizować kampanie, co brać do analiz? Raporty zaangażowania, stron docelowych, analiza aukcji itp. Jak prawidłowo interpretować dane?
  • Najczęstsze błędy w prowadzeniu działań Google Ads
  • Audyt Twojego sklepu internetowego
  • Skąd czerpać wiedzę o Google Ads po szkoleniu?
  • Sesja pytań od uczestników
  • 17:00

    Zakończenie

    Zapisy zakończone!

    Zapisz się

    nasi

    Trenerzy

    Joanna Horoszko

    Digital analyst

    Swoje pierwsze kroki w marketingu internetowym stawiała tworząc i optymalizując kampanie Google Ads. Może pochwalić się promowaniem prestiżowych targów Gulfood w Dubaju i dobrymi wynikami kampanii dla branży gamingowej (dla znanej wśród młodzieży gry) – kampania w Google, Bing i Yahoo, na 14 krajów, w pięciu językach, w tym arabskim. Wyszkoliła kilku adeptów do działu SEM. Od ponad roku skupia się głównie na analityce, gdyż jak uważa – dobrze wdrożona i rozumiana analityka jest kluczem do sukcesu wszystkich działań marketingowych przedsiębiorstwa. Na co dzień, prócz rozgryzania zagadek analitycznych, zajmuje się prowadzeniem szkoleń głównie z Google Analytics. Pokazuje, że analityka nie jest taka straszna jak się wydaje.

    Certyfikaty

    Kwalifikacja Indywidualna Google Analytics

    Google Ads w Sieci Reklamowej, Sieci Wyszukiwania i Kampanie Produktowe

    Filip Biszczak

    Google Ads Team Manager

    Google Ads Team Manager, w Sempai od 2015 roku. Odpowiada za planowanie strategii i obsługę kampanii Google Ads dla kluczowych klientów agencji. W swoim portfolio ma takie brandy jak: Showroom, DeeZee.pl, TXM, Prezent marzeń, Wojas. Ma na swoim koncie także wystąpienia na branżowych konferencjach i targach.

    Sukcesy

    Finalista Google Premier Partner Awards 2017 | 2019

    European Search Awards - wielokrotne nominacje

    Wielokrotne nagrody semKRK 2020 | 2021 | 2022

    Krzysztof Janosiewicz

    Paid Ads Growth Manager

    Krzysztof w Sempai zarządza i koordynuje pracę działów Google Ads i Marketplace. Odpowiada również za planowanie, wdrażanie i optymalizację kampanii Google Ads dla kluczowych klientów agencji, a także za rozwój nowych usług związanych z kampaniami płatnymi. Wykładowca na studiach podyplomowych Politechniki Białostockiej na kierunkach Menadżer Ecommerce i Marketing Internetowy.

    Sukcesy

    finalista Google Premier Partner Awards 2018 i 2019

    European Search Awards 2022 – nominacje

    Laureat nagrody semKRK 2018 | 2022

    Adam Cieśla

    COO Sempai

    W branży od 2006 roku. SEM Manager w Sempai. Organizuje pracę i rozwój zespołu obsługującego projekty dla kluczowych klientów. Prowadzi audyty, wdraża strategie, projektuje i optymalizuje kampanie w oparciu o analitykę webową. Ekspert marketingu efektywnościowego dla e-commerce. Trener Google Ads i Google Analytics.

    Sukcesy

    Nominacja w Google Premier Partner Awards 2016 w kategorii Shopping za kampanię realizowaną dla DrTusz.pl

    Finał w European Search Awards 2019 w kategorii Best PPC Management Software Suite za narzędzie Sempai Merchant 360

    Benedykt Protasiuk

    Head of SEO

    Od 10 lat zawodowo zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych. Wcześniej tworzył i pozycjonował własne serwisy internetowe, monetyzując ruch przy pomocy programu Google AdSense. Obecnie Head of SEO w Sempai, gdzie dba o efektywność działań zespołu specjalistów pracujących dla ponad setki klientów.

    Sukcesy

    European Search Awards 2022 – nominacje

    semKRK 2022 - 3 miejsce