Szkolenie Google Ads

online
18 lipca 2023

CENA NETTO

950 z艂 netto

Zapisz si臋

Filip Biszczak

Filip Biszczak

Certyfikowany przez agencj臋

Sempai

Czego

Dowiesz si臋 na szkoleniu ?

  1. 1 Dowiesz si臋, jak skonfigurowa膰 narz臋dzie i jak spos贸b pos艂ugiwa膰 si臋 jego interfacem
  2. 2 Nauczysz si臋 dobiera膰 rodzaj kampanii do odpowiedniego celu
  3. 3 Zrozumiesz, jak odpowiednio dobiera膰 stawki kampanii
  4. 4 Poznasz jak skutecznie analizowa膰 i optymalizowa膰 kampanie
  5. 5 Pod okiem trenera stworzysz struktury s艂贸w kluczowych i przekazy reklamowe.

Szkolenie Google Ads

online
18 lipca 2023
8:45

Rejestracja, powitanie, zapoznanie

9:00

I Blok

  • Podstawowe informacje o Google Ads
  • Rodzaje reklam Google Ads
  • Funkcjonalno艣膰 poszczeg贸lnych rodzaj贸w reklam
  • Jak za艂o偶y膰 i skonfigurowa膰 konto reklamowe Google Ads
  • Jak pod艂膮czy膰 konto Google Ads do konta Google Analytics
  • Jak przyzna膰 odpowiedni poziom dost臋pu do konta Google Ads dla wsp贸艂pracownik贸w
  • Jak zaimportowa膰 cele reklamowe (konwersje) z us艂ugi Analytics na konto Google Ads
  • Jak nada膰 odpowiednie ustawienia dla zaimportowanych cel贸w (cel g艂贸wny czy dodatkowy, warto艣膰, wsp贸艂czynnik powt贸rze艅, okno konwersji, atrybucj臋)
  • 11:00

    Przerwa kawowa

    11:15

    Blok II

  • R贸偶nica mi臋dzy zliczaniem konwersji przez UA i AW
  • Kt贸ry rodzaj kampanii wybra膰 do celu, jaki chcemy osi膮gn膮膰?
  • Om贸wienie strategii optymalizacji stawek
  • 12:30

    Przerwa lunchowa

    13:30

    III Blok - cz臋艣膰 praktyczna

  • Sk膮d wzi膮膰 dane i do kogo mamy kierowa膰 reklam臋, je艣li robimy j膮 pierwszy raz?
  • Czym s膮 grupy odbiorc贸w i jak je budowa膰?
  • Cz臋艣膰 praktyczna: tworzenie struktury kampanii
  • Cz臋艣膰 praktyczna: tworzenie struktury grup kampanii
  • Czym jest keyord planner i jak si臋 nim pos艂ugiwa膰?
  • Alternatywa dla KW plannera?
  • Cz臋艣膰 praktyczna: tworzenie struktury s艂贸w kluczowych i przekaz贸w reklamowych
  • 15:15

    Przerwa kawowa

    15:30

    IV Blok

  • Jak optymalizowa膰 kampanie, co bra膰 do analiz? Raporty zaanga偶owania, stron docelowych, analiza aukcji itp. Jak prawid艂owo interpretowa膰 dane?
  • Najcz臋stsze b艂臋dy w prowadzeniu dzia艂a艅 Google Ads
  • Audyt Twojego sklepu internetowego
  • Sk膮d czerpa膰 wiedz臋 o Google Ads po szkoleniu?
  • Sesja pyta艅 od uczestnik贸w
  • 17:00

    Zako艅czenie

    Zapraszamy na szkolenie!

    Zapisz si臋

    nasi

    Trenerzy

    Joanna Horoszko

    Digital analyst

    Swoje pierwsze kroki w marketingu internetowym stawia艂a tworz膮c i optymalizuj膮c kampanie Google Ads. Mo偶e pochwali膰 si臋 promowaniem presti偶owych targ贸w Gulfood w Dubaju i dobrymi wynikami kampanii dla bran偶y gamingowej (dla znanej w艣r贸d m艂odzie偶y gry) 鈥 kampania w Google, Bing i Yahoo, na 14 kraj贸w, w pi臋ciu j臋zykach, w tym arabskim. Wyszkoli艂a kilku adept贸w do dzia艂u SEM. Od ponad roku skupia si臋 g艂贸wnie na analityce, gdy偶 jak uwa偶a 鈥 dobrze wdro偶ona i rozumiana analityka jest kluczem do sukcesu wszystkich dzia艂a艅 marketingowych przedsi臋biorstwa. Na co dzie艅, pr贸cz rozgryzania zagadek analitycznych, zajmuje si臋 prowadzeniem szkole艅 g艂贸wnie z Google Analytics. Pokazuje, 偶e analityka nie jest taka straszna jak si臋 wydaje.

    Certyfikaty

    Kwalifikacja Indywidualna Google Analytics

    Google Ads w Sieci Reklamowej, Sieci Wyszukiwania i Kampanie Produktowe

    Filip Biszczak

    Google Ads Team Manager

    Google Ads Team Manager, w Sempai od 2015 roku. Odpowiada za planowanie strategii i obs艂ug臋 kampanii Google Ads dla kluczowych klient贸w agencji. W swoim portfolio ma takie brandy jak: Showroom, DeeZee.pl, TXM, Prezent marze艅, Wojas. Ma na swoim koncie tak偶e wyst膮pienia na bran偶owych konferencjach i targach.

    Sukcesy

    Finalista Google Premier Partner Awards 2017 | 2019

    European Search Awards - wielokrotne nominacje

    Wielokrotne nagrody semKRK 2020 | 2021 | 2022

    Krzysztof Janosiewicz

    Paid Ads Growth Manager

    Krzysztof w Sempai zarz膮dza i koordynuje prac臋 dzia艂贸w Google Ads i Marketplace. Odpowiada r贸wnie偶 za planowanie, wdra偶anie i optymalizacj臋 kampanii Google Ads dla kluczowych klient贸w agencji, a tak偶e za rozw贸j nowych us艂ug zwi膮zanych z kampaniami p艂atnymi. Wyk艂adowca na studiach podyplomowych Politechniki Bia艂ostockiej na kierunkach Menad偶er Ecommerce i Marketing Internetowy.

    Sukcesy

    finalista Google Premier Partner Awards 2018 i 2019

    European Search Awards 2022 鈥 nominacje

    Laureat nagrody semKRK 2018 | 2022

    Adam Cie艣la

    COO Sempai

    W bran偶y od 2006 roku. SEM Manager w Sempai. Organizuje prac臋 i rozw贸j zespo艂u obs艂uguj膮cego projekty dla kluczowych klient贸w. Prowadzi audyty, wdra偶a strategie, projektuje i optymalizuje kampanie w oparciu o analityk臋 webow膮. Ekspert marketingu efektywno艣ciowego dla e-commerce. Trener Google Ads i Google Analytics.

    Sukcesy

    Nominacja w Google Premier Partner Awards 2016 w kategorii Shopping za kampani臋 realizowan膮 dla DrTusz.pl

    Fina艂 w European Search Awards 2019 w kategorii Best PPC Management Software Suite za narz臋dzie Sempai Merchant 360

    Benedykt Protasiuk

    Head of SEO

    Od 10 lat zawodowo zajmuje si臋 pozycjonowaniem stron internetowych. Wcze艣niej tworzy艂 i pozycjonowa艂 w艂asne serwisy internetowe, monetyzuj膮c ruch przy pomocy programu Google AdSense. Obecnie Head of SEO w Sempai, gdzie dba o efektywno艣膰 dzia艂a艅 zespo艂u specjalist贸w pracuj膮cych dla ponad setki klient贸w.

    Sukcesy

    European Search Awards 2022 鈥 nominacje

    semKRK 2022 - 3 miejsce