Strona główna → Technologie → Sempai Merchant 360
Zaawansowanie kampanie PLA dla e-commerce Rozwiń swój biznes dzięki kompleksowemu narzędziu do optymalizacji kampanii sprzedażowych! Jest to połączenie machine learning i human intelligence, dzięki któremu zyskasz przewagę nad konkurencją w wyszukiwarce.
Czy zastanawiałeś się, dlaczego niektóre sklepy internetowe w krótkim czasie stają się liderami e-handlu w swoich branżach…
zaś inne – mają trudności z przebiciem się na tle konkurencji?
Kluczem do sukcesu są dane – ich pozyskanie oraz skuteczne wykorzystanie w reklamie online, w tym w najskuteczniejszych dla e-commerce: kampaniach produktowych Google Ads!
Od ponad 16 lat pomagamy biznesom w zwiększaniu sprzedaży online. Wiemy, jak w oparciu o dane wygrać wyścig o klienta w wyszukiwarce. Dzięki temu stworzyliśmy technologię wspierającą skuteczność reklam produktowych – Sempai Merchant 360.
To udoskonalany ekosystem dla reklam PLA w Google i na Facebooku, polegający na kompleksowej usłudze zapewniającej przewagę w kluczowych elementach kampanii. Jego głównymi zaletami są: automatyzacja i ułatwienie kontroli nad kampaniami opartymi na machine learning specjaliście.
Sempai Inventory Manager jest narzędziem służącym do optymalizacji feedu produktowego pod różne kanały sprzedażowe jak: Google Ads, Facebook Ads, Instagram, Bing, Ceneo i inne porównywarki cenowe.Korzyści, jakie otrzymujesz dzięki wykorzystaniu Sempai Inventory Managera w kampaniach sprzedażowych:
Jest to serwis www, który grupuje oferty produktów od e-sprzedawców. Przy tym umożliwia wyświetlanie ich w postaci reklam produktowych w Google, tradycyjnie przekierowując kliknięcia wprost do karty produktu w danym sklepie internetowym.Korzyści, które możemy Ci zagwarantować dzięki wykorzystaniu CSS Sempai Shop w PLA:
Serce systemu Sempai Merchant 360 stanowi nasze autorskie narzędzie, służące do wsparcia automatyzacji w budowie, rozwoju oraz optymalizacji kampanii PLA.Korzyści, które możemy Ci zagwarantować dzięki wykorzystaniu Sempai Merchant w PLA:
Według badania Google, klienci, którzy widzą jednocześnie reklamy tekstowe produktów i reklamy produktowe (PLA), są o 90% bardziej skłonni dokonać zakupu.
www.wordstream.com
Dlatego wkrótce do naszego kompleksowego narzędzia podnoszącego efektywność kampanii produktowych Sempai Merchant 360 dołączy kolejny komponent – Sempai Search 360.
Jest to moduł, który na podstawie wyszukiwanych haseł w PLA tworzy automatyczne kampanie w sieci wyszukiwania. Dzięki temu docieramy do użytkownika z takim samym przekazem zarówno w PLA, jak i Search, co znacznie zwiększa CTR kampanii.
Chcę dostać wycenę
Dnia 15.09.2023 w Villa Tradycja w Białymstoku odbył się kolejny Barcamp SEO organizowany przez Linkhouse. SEO Poland On Tour jest to cykl 16 barcampó...
Czym są tak zwane archetypy marki? W jaki sposób wpływają na skuteczność danego przedsiębiorstwa czy firmy? Jak je definiować i kategoryzować? W tym a...
O Kliencie Nettrading to firma, która prowadzi sprzedaż produktów związanych z wyposażeniem domu i ogrodu. W ich asortymencie znajdzie...
Czy warto szukać nowych kanałów reklamy w internecie? Zawsze! Z tego założenia wyszliśmy nawiązując współpracę partnerską z Microsoft Adve...
O współpracy Sempai i Carsmile Współpracujemy w zakresie Google Ads od 2019 roku. Carsmile jest częścią grupy OLX i oferuje auta w trzech wari...
Z firmą eDomator współpracujemy już prawie 5 lat. Rozpoczęliśmy nasze działania od efektywnościowych kampanii Google Ads i wraz z rozwojem skl...
Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...
Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...
Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl &n...
Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...