Sempai Merchant 360

Zaawansowanie kampanie PLA dla e-commerce Rozwiń swój biznes dzięki kompleksowemu narzędziu do optymalizacji kampanii sprzedażowych! Jest to połączenie machine learning i human intelligence, dzięki któremu zyskasz przewagę nad konkurencją w wyszukiwarce.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

Zaawansowanie kampanie produktowe dla e-commerce

Czy zastanawiałeś się, dlaczego niektóre sklepy internetowe w krótkim czasie stają się liderami e-handlu w swoich branżach…

zaś inne – mają trudności z przebiciem się na tle konkurencji?

Kluczem do sukcesu są dane – ich pozyskanie oraz skuteczne wykorzystanie w reklamie online, w tym w najskuteczniejszych dla e-commerce: kampaniach produktowych Google Ads!

Od ponad 16 lat pomagamy biznesom w zwiększaniu sprzedaży online. Wiemy, jak w oparciu o dane wygrać wyścig o klienta w wyszukiwarce. Dzięki temu stworzyliśmy technologię wspierającą skuteczność reklam produktowych – Sempai Merchant 360.

Sempai Merchant 360

To udoskonalany ekosystem dla reklam PLA w Google i na Facebooku, polegający na kompleksowej usłudze zapewniającej przewagę w kluczowych elementach kampanii. Jego głównymi zaletami są: automatyzacja i ułatwienie kontroli nad kampaniami opartymi na machine learning specjaliście.

statystyki
Nasze autorskie rozwiązanie składa się z 3 narzędzi, które razem znacznie zwiększają efektywność reklam produktowych:

Sempai Inventory Manager

Sempai Inventory Manager jest narzędziem służącym do optymalizacji feedu produktowego pod różne kanały sprzedażowe jak: Google Ads, Facebook Ads, Instagram, Bing, Ceneo i inne porównywarki cenowe.
Korzyści, jakie otrzymujesz dzięki wykorzystaniu Sempai Inventory Managera w kampaniach sprzedażowych:

  • Reklamujesz tylko to, co aktualnie znajduje się w e-sklepie
    Sempai Inventory Manager codziennie aktualizacje Twój feed produktowy, dzięki czemu informacje zawarte w Twoich reklamach są zawsze aktualne – uwzględniają nowe produkty, bieżące ceny i dostępność.
  • Dajesz użytkownikom dokładnie to, czego szukają
    Dzięki Sempai Inventory Manager możemy dowolnie modyfikować informacje o produktach zawarte w reklamach, sprawiając, że użytkownicy chętniej w nie klikają, a w efekcie – kupują więcej. SIM umożliwia dodawanie słów kluczowych do tytułów, zmianę opisów, usuwanie niedozwolonych tekstów itd
  • Promujesz to, co się sprzedaje
    Sempai Inventory Manager umożliwia pracę nad wyselekcjonowanymi produktami z Twojego e-sklepu. Pozwala to na obniżanie ekspozycji produktów, które sprzedają się słabiej, na rzecz bestsellerów, co przekłada się na niższe CPA i wzrost performance’u kampanii.

CSS Sempai Shop

Jest to serwis www, który grupuje oferty produktów od e-sprzedawców. Przy tym umożliwia wyświetlanie ich w postaci reklam produktowych w Google, tradycyjnie przekierowując kliknięcia wprost do karty produktu w danym sklepie internetowym.
Korzyści, które możemy Ci zagwarantować dzięki wykorzystaniu CSS Sempai Shop w PLA:

  • Stawki CPC niższe nawet o 20%!
    Opłaty za kliknięcie reklam “przez Sempai”, nie są obarczone żadną dodatkową marżą technologiczną, co ma to miejsce w przypadku innych CSS np. Google Shopping.
  • Zauważalny wzrost liczby wyświetleń i kliknięć!
    Dzieje się tak za sprawą lepszej ekspozycji reklam w boksach produktowych – przy tych samych, a nawet niższych deklarowanych stawkach CPC.

Sempai Merchant

Serce systemu Sempai Merchant 360 stanowi nasze autorskie narzędzie, służące do wsparcia automatyzacji w budowie, rozwoju oraz optymalizacji kampanii PLA.
Korzyści, które możemy Ci zagwarantować dzięki wykorzystaniu Sempai Merchant w PLA:

  • Kampania budowana jest automatycznie w oparciu o wybrane atrybuty produktów. Zaletą dla Ciebie jest przejrzystość struktury, dająca możliwości łatwej analizy szczegółów zarówno w Google Ads jak i Analytics.
  • System aktywnie sprawdza, wyłapuje i od razu informuje o błędach w feedzie produktowym. Dzięki temu Twoja kampania nawet na moment nie straci na efektywności.
  • Nasze narzędzie umożliwia prowadzenie i zaawansowaną optymalizację kampanii w oparciu o lejek sprzedażowy. Dotrzesz do tych klientów na których Ci zależy, na poszczególnych etapach ich decyzji zakupowych..

(Wkrótce) Sempai Search 360

Według badania Google, klienci, którzy widzą jednocześnie reklamy tekstowe produktów i reklamy produktowe (PLA), są o 90% 

www.wordstream.com

Dlatego wkrótce do naszego kompleksowego narzędzia podnoszącego efektywność kampanii produktowych Sempai Merchant 360 dołączy kolejny komponent – Sempai Search 360.

Jest to moduł, który na podstawie wyszukiwanych haseł w PLA tworzy automatyczne kampanie w sieci wyszukiwania. Dzięki temu docieramy do użytkownika z takim samym przekazem zarówno w PLA, jak i Search, co znacznie zwiększa CTR kampanii.

Liderzy swoich branż zaufali już Sempai Merchant 360:

Chcę dostać wycenę

Szybki kontakt






    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dobrego Pasterza 13/6, 31-416 Kraków, podanych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zgłoszenia.
    Zapoznałem/-am się z polityką prywatności. Wiem, że moja zgoda może być odwołana w każdym momencie poprzez wysłanie maila na adres: biuro@sempai.pl, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o.

    Baza
    Wiedzy
    RTM – czym jest Real Time Marketing

    RTM – czym jest Real Time Marketing?

    Dowiedz się – co to jest RTM (Real Time Marketing) i zapoznaj z przykładami tego rodzaju marketingu, które omawiamy w tym artykule! Kiedy powinieneś z...


    Google Analytics 4. Krok 4 (dodatek): Wymiary i dane niestandardowe w GA4

    Jeśli konfigurowałeś w GTM zbieranie zdarzeń niestandardowych, a w tych zdarzeniach “pozaszywałeś” przesyłanie do GA4 dodatkowych parametrów opisujący...


    Kończą się czasy contentowego bezkrólewia! Google dokładnie weryfikuje, czy teksty na stronach internetowych są przydatne, wartościowe i wyczerpujące ...
    Case
    Study
    Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

    Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


    Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

    Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


    Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

    Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


    Taki sam budżet – efekty 3x większe już w pierwszym miesiącu działań Allegro Ads. Case study

    Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...


    283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

    Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...


    W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

    Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...


    case study winylownia
    Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

    Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...


    RMD Bike & Sempai – wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu

    Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...


    Kompleksowa kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku dla Prezent Marzeń

    Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...


    Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

    Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems   Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...


    Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads

    Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...


    Jak wygrać wyścig o klienta? 5 praktyk i case study Messimo.pl

    Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...