sempai merchant 360 icon

Sempai merchant 360

Zaawansowanie kampanie PLA dla e-commerce Rozwiń swój biznes dzięki kompleksowemu narzędziu do optymalizacji kampanii sprzedażowych! Jest to połączenie machine learning i human intelligence, dzięki któremu zyskasz przewagę nad konkurencją w wyszukiwarce.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

Zaawansowanie kampanie produktowe dla e-commerce

Czy zastanawiałeś się, dlaczego niektóre sklepy internetowe w krótkim czasie stają się liderami e-handlu w swoich branżach…

zaś inne – mają trudności z przebiciem się na tle konkurencji?

Kluczem do sukcesu są dane – ich pozyskanie oraz skuteczne wykorzystanie w reklamie online, w tym w najskuteczniejszych dla e-commerce: kampaniach produktowych Google Ads!

Od ponad 16 lat pomagamy biznesom w zwiększaniu sprzedaży online. Wiemy, jak w oparciu o dane wygrać wyścig o klienta w wyszukiwarce. Dzięki temu stworzyliśmy technologię wspierającą skuteczność reklam produktowych – Sempai Merchant 360.

Sempai Merchant 360

To udoskonalany ekosystem dla reklam PLA w Google i na Facebooku, polegający na kompleksowej usłudze zapewniającej przewagę w kluczowych elementach kampanii. Jego głównymi zaletami są: automatyzacja i ułatwienie kontroli nad kampaniami opartymi na machine learning specjaliście.

statystyki
Nasze autorskie rozwiązanie składa się z 3 narzędzi, które razem znacznie zwiększają efektywność reklam produktowych:

Sempai Inventory Manager

Sempai Inventory Manager jest narzędziem służącym do optymalizacji feedu produktowego pod różne kanały sprzedażowe jak: Google Ads, Facebook Ads, Instagram, Bing, Ceneo i inne porównywarki cenowe.
Korzyści, jakie otrzymujesz dzięki wykorzystaniu Sempai Inventory Managera w kampaniach sprzedażowych:

  • Reklamujesz tylko to, co aktualnie znajduje się w e-sklepie
    Sempai Inventory Manager codziennie aktualizacje Twój feed produktowy, dzięki czemu informacje zawarte w Twoich reklamach są zawsze aktualne – uwzględniają nowe produkty, bieżące ceny i dostępność.
  • Dajesz użytkownikom dokładnie to, czego szukają
    Dzięki Sempai Inventory Manager możemy dowolnie modyfikować informacje o produktach zawarte w reklamach, sprawiając, że użytkownicy chętniej w nie klikają, a w efekcie – kupują więcej. SIM umożliwia dodawanie słów kluczowych do tytułów, zmianę opisów, usuwanie niedozwolonych tekstów itd
  • Promujesz to, co się sprzedaje
    Sempai Inventory Manager umożliwia pracę nad wyselekcjonowanymi produktami z Twojego e-sklepu. Pozwala to na obniżanie ekspozycji produktów, które sprzedają się słabiej, na rzecz bestsellerów, co przekłada się na niższe CPA i wzrost performance’u kampanii.

CSS Sempai Shop

Jest to serwis www, który grupuje oferty produktów od e-sprzedawców. Przy tym umożliwia wyświetlanie ich w postaci reklam produktowych w Google, tradycyjnie przekierowując kliknięcia wprost do karty produktu w danym sklepie internetowym.
Korzyści, które możemy Ci zagwarantować dzięki wykorzystaniu CSS Sempai Shop w PLA:

  • Stawki CPC niższe nawet o 20%!
    Opłaty za kliknięcie reklam “przez Sempai”, nie są obarczone żadną dodatkową marżą technologiczną, co ma to miejsce w przypadku innych CSS np. Google Shopping.
  • Zauważalny wzrost liczby wyświetleń i kliknięć!
    Dzieje się tak za sprawą lepszej ekspozycji reklam w boksach produktowych – przy tych samych, a nawet niższych deklarowanych stawkach CPC.

Sempai Merchant

Serce systemu Sempai Merchant 360 stanowi nasze autorskie narzędzie, służące do wsparcia automatyzacji w budowie, rozwoju oraz optymalizacji kampanii PLA.
Korzyści, które możemy Ci zagwarantować dzięki wykorzystaniu Sempai Merchant w PLA:

  • Kampania budowana jest automatycznie w oparciu o wybrane atrybuty produktów. Zaletą dla Ciebie jest przejrzystość struktury, dająca możliwości łatwej analizy szczegółów zarówno w Google Ads jak i Analytics.
  • System aktywnie sprawdza, wyłapuje i od razu informuje o błędach w feedzie produktowym. Dzięki temu Twoja kampania nawet na moment nie straci na efektywności.
  • Nasze narzędzie umożliwia prowadzenie i zaawansowaną optymalizację kampanii w oparciu o lejek sprzedażowy. Dotrzesz do tych klientów na których Ci zależy, na poszczególnych etapach ich decyzji zakupowych..

(Wkrótce) Sempai Search 360

Według badania Google, klienci, którzy widzą jednocześnie reklamy tekstowe produktów i reklamy produktowe (PLA), są o 90% bardziej skłonni dokonać zakupu.

www.wordstream.com

Dlatego wkrótce do naszego kompleksowego narzędzia podnoszącego efektywność kampanii produktowych Sempai Merchant 360 dołączy kolejny komponent – Sempai Search 360.

Jest to moduł, który na podstawie wyszukiwanych haseł w PLA tworzy automatyczne kampanie w sieci wyszukiwania. Dzięki temu docieramy do użytkownika z takim samym przekazem zarówno w PLA, jak i Search, co znacznie zwiększa CTR kampanii.

searchm360

Liderzy swoich branż zaufali już Sempai Merchant 360:

oferteo1
preorder1

Chcę dostać wycenę

Baza
Wiedzy
GA4 to wyzwanie dla marketerów prowadzących kampanie Google Ads

GA4 to wyzwanie dla marketerów prowadzących kampanie Google Ads

Google Analytics 4 to zupełnie nowe podejście do analityki i jednocześnie wyzwanie dla marketerów prowadzących kampanie Google Ads. Dlaczego? Oto kilk...

GA4: Nie ma nic bardziej użytecznego, niż raport uszyty na miarę

GA4: Nie ma nic bardziej użytecznego, niż raport uszyty na miarę

Nie da się ukryć faktu, że dostęp do niektórych danych w interfejsie Google Analytics 4 przez długi czas był trudniejszy, niż w przypadku wersji Unive...

ostatni-webinar

Nie satysfakcjonuje Cię aktualny ruch na swojej stronie? Obserwujesz zbyt wysoki współczynnik odrzuceń? Masz opisane kategorie, usługi, prowadzisz blo...
Case
Study

drogeria okladka
588% wzrostu sprzedaży w jeden miesiąc, czyli jak podbić branżę dzięki Allegro Ads!

Allegro Ads jest bez wątpienia cennym źródłem ruchu i przychodów, zarówno dla początkujących, jak i rozwiniętych reklamodawców. Ekosystem Al...


rea okladka
Let Us Perform!: Niedoceniane źródło ruchu w Polsce przyniosło kilkaset tysięcy PLN dodatkowych przychodów. Wyniki za pierwszy kwartał mówią same za siebie!

Co powiecie na to, że w pierwszym kwartale możecie mieć dodatkowe 350k przychodów przy efektywności sprzedażowej analogicznej do innych działa...


okladka lisner
Let Us Perform!: SEO&Content, czyli wzrost ruchu dzięki odpowiedniej treści

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, czy działania contentowe mają sens? Albo posiadasz serwis contentowy i nie masz dobrych wyników? ...


okladka cs andzela
Sukces branży Fashion na TikToku, czyli jak skalując budżet, uzyskaliśmy ROAS 6 000%?

TikTok w ostatnich latach zyskał miliony zwolenników na całym świecie. Jest odpowiedzią na zachodzące zmiany w naszej codzienności. Dlaczego? W...


Okladka Crazy Needles
Migracja nie musi boleć, czyli jak skutecznie wypozycjonować kolczyki — SEO case study Crazy Needles

Aby osiągnąć sukces — nie zawsze trzeba dokonywać radykalnych i spektakularnych zmian. Podstawą sukcesu często jest systematyczne wdrażanie d...


belita okladka
Cztery lata udanej współpracy i nie mamy dość! Case study Google Ads dla sklepu Bellita

Stawiamy na długofalowe relacje - to nie są puste słowa. Dowodem na to niech będzie historia naszej kooperacji ze sklepem Bellita - ambitnym, spec...


okladka top wosk
Let Us Perform!: Od 0 do 6 000 ruchu organicznego w 10 miesięcy – jak z sukcesami robimy SEO dla Topwosk.pl

Posiadasz świeżo założony sklep internetowy, który nie generuje ruchu i zastanawiasz się czy SEO w Twoim przypadku ma sens? Oczywiście że tak!...


darmasklep okladka
Let Us Perform!: To nie żarty – 1 kwietnia rozpoczęliśmy działania, a po 4 miesiącach Darmarsklep.pl zaliczył 2,5-krotny wzrost przychodów z Microsoft Ads!

Z Microsoft Advertising jako Channel Partner współpracujemy już kolejny rok i jesteśmy przekonani, że nasze partnerstwo to początek owocnej koop...