Prowadzenie bloga firmowego

Prowadzenie bloga firmowego to wciąż jeden z lepszych sposobów na pozyskanie ruchu na stronie. Aktywizujące i aktualne treści to również aktywni użytkownicy! Zadbaj o profesjonalne, cykliczne treści zlecając pisanie bloga naszym najlepszym, profesjonalnym copywriterom.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

Zostań blogerem i zarabiaj pieniądze – przekonują chwytliwe nagłówki. Okazuje się, że w przypadku firm to faktycznie działa! A więc bloguj, bloguj i jeszcze raz bloguj. Zadbaj o to, aby na Twojej stronie nieustannie pojawiały się nowe treści, a polubi Cię zarówno algorytm Google, jak i Twoi potencjalni klienci. Wyjaśniamy, po co Ci firmowy blog i jak możemy Ci w tym pomóc.

Firmowy blog – co musisz wiedzieć?

Dobre wpisy blogowe (mamy na myśli nie tylko same treści, ale też odpowiednią strukturę czy nasycenie frazami kluczowymi) to jedno z najskuteczniejszych narzędzi, dzięki któremu zwiększysz ruch w swojej witrynie. Możesz go wykorzystać do dzielenia się wiedzą i edukowania, rozważać wyższość alpak nad lamami oraz mąki orkiszowej nad pszenną, recenzować produkty (np. najnowszy model motocyklowej kurtki) lub doradzać co do ich wyboru (szampon z SLS-ami czy bez – oto jest pytanie!). Prowadzenie bloga pomoże Ci więc w budowaniu wizerunku eksperta oraz zwiększaniu świadomości marki.

Oczywiście możesz przygotowywać wpisy samodzielnie, ale doskonale wiemy, że masz na głowie ważniejsze rzeczy niż blogowanie. Z przyjemnością Cię w tym wyręczymy!

Prowadzenie bloga – jak działamy?

  1. Analizujemy i wybieramy słowa kluczowe.
  2. Przygotowujemy strategię publikacji na blogu, tworzymy propozycje tematów artykułów oraz harmonogram wpisów.
  3. Wysyłamy plan do akceptacji klienta.
  4. Wybieramy copywriterów z naszego zespołu, którzy zajmą się realizacją.
  5. Przygotowujemy szczegółowe wytyczne dla copywriterów.
  6. Realizujemy treści:
    • Przeprowadzamy research.
    • Tworzymy treści (prawidłowo sformatowane i zgodne z wytycznymi specjalisty ds. SEO).
    • Dobieramy zdjęcia zgodne z tematyką wpisu.
    • Treści trafiają do opiekuna projektu, który sprawdza ich zgodność z briefem.
  7. Wysyłamy treści do weryfikacji przez klienta.
  8. Wdrażamy ewentualne uwagi i nanosimy poprawki.
  9. Publikujemy wpisy i optymalizujemy linkowanie wewnętrzne.
  10. Realizujemy dalsze działania SEO.

Sprawdź pozostałe pakiety usług z zakresu content marketingu niezbędne do prowadzenia skutecznych działań w internecie:

  • SEO copywriting,
  • content marketing off-site.

Szybki kontakt






    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dobrego Pasterza 13/6, 31-416 Kraków, podanych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zgłoszenia.
    Zapoznałem/-am się z polityką prywatności. Wiem, że moja zgoda może być odwołana w każdym momencie poprzez wysłanie maila na adres: biuro@sempai.pl, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o.

    Baza
    Wiedzy
    RTM – czym jest Real Time Marketing

    RTM – czym jest Real Time Marketing?

    Dowiedz się – co to jest RTM (Real Time Marketing) i zapoznaj z przykładami tego rodzaju marketingu, które omawiamy w tym artykule! Kiedy powinieneś z...


    Google Analytics 4. Krok 4 (dodatek): Wymiary i dane niestandardowe w GA4

    Jeśli konfigurowałeś w GTM zbieranie zdarzeń niestandardowych, a w tych zdarzeniach “pozaszywałeś” przesyłanie do GA4 dodatkowych parametrów opisujący...


    Kończą się czasy contentowego bezkrólewia! Google dokładnie weryfikuje, czy teksty na stronach internetowych są przydatne, wartościowe i wyczerpujące ...
    Case
    Study
    Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

    Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


    Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

    Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


    Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

    Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


    Taki sam budżet – efekty 3x większe już w pierwszym miesiącu działań Allegro Ads. Case study

    Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...


    283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

    Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...


    W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

    Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...


    case study winylownia
    Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

    Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...


    RMD Bike & Sempai – wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu

    Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...


    Kompleksowa kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku dla Prezent Marzeń

    Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...


    Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

    Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems   Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...


    Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads

    Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...


    Jak wygrać wyścig o klienta? 5 praktyk i case study Messimo.pl

    Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...