Strona główna → Content marketing → Prowadzenie bloga
Prowadzenie bloga firmowego to wciąż jeden z lepszych sposobów na pozyskanie ruchu na stronie. Aktywizujące i aktualne treści to również aktywni użytkownicy! Zadbaj o profesjonalne, cykliczne treści zlecając pisanie bloga naszym najlepszym, profesjonalnym copywriterom.
Zostań blogerem i zarabiaj pieniądze – przekonują chwytliwe nagłówki. Okazuje się, że w przypadku firm to faktycznie działa! A więc bloguj, bloguj i jeszcze raz bloguj. Zadbaj o to, aby na Twojej stronie nieustannie pojawiały się nowe treści, a polubi Cię zarówno algorytm Google, jak i Twoi potencjalni klienci. Wyjaśniamy, po co Ci firmowy blog i jak możemy Ci w tym pomóc.
Dobre wpisy blogowe (mamy na myśli nie tylko same treści, ale też odpowiednią strukturę czy nasycenie frazami kluczowymi) to jedno z najskuteczniejszych narzędzi, dzięki któremu zwiększysz ruch w swojej witrynie. Możesz go wykorzystać do dzielenia się wiedzą i edukowania, rozważać wyższość alpak nad lamami oraz mąki orkiszowej nad pszenną, recenzować produkty (np. najnowszy model motocyklowej kurtki) lub doradzać co do ich wyboru (szampon z SLS-ami czy bez – oto jest pytanie!). Prowadzenie bloga pomoże Ci więc w budowaniu wizerunku eksperta oraz zwiększaniu świadomości marki.
Oczywiście możesz przygotowywać wpisy samodzielnie, ale doskonale wiemy, że masz na głowie ważniejsze rzeczy niż blogowanie. Z przyjemnością Cię w tym wyręczymy!
Sprawdź pozostałe pakiety usług z zakresu content marketingu niezbędne do prowadzenia skutecznych działań w internecie:
Rozpoczynając 4. kwartał, zbliżamy się do najbardziej gorącego sprzedażowo okresu w roku. Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia oraz ...
12 września 2024 roku w kultowym Kinie Muranów w Warszawie odbyła się wyjątkowa konferencja InCommerce, organizowana przez agencję Sempai. Wydarzenie ...
Erpix, znany dystrybutor niemieckiej marki Karcher, specjalizuje się w dostarczaniu wysokiej jakości urządzeń czyszczących. Oferta obejmuje szero...
Wielu mogłoby się wydawać, że TikTok jest platformą, na której sprzedawać mogą nieliczni. Głównie marki z asortymentem skierowanym stricte d...
Kampania "Jak się czujesz, tak się malujesz", zrealizowana przez Sempai na zlecenie drogerii internetowej Cocolita, to doskonały przykład skuteczn...
Odkryj sekrety udanej kampanii marketingowej dla klienta z branży zabawek. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się, jak Sempai pomaga osiągnąć ...
Klient - kim jest? Z drogerią ByHealth współpracujemy od 2021 roku, jednak w pewnym momencie sytuacja zaczęła wymagać kompletnej zmiany podejś...
Aquael to firma znana miłośnikom akwarystyki nie tylko w Polsce - od 40 lat produkuje i sprzedaje akcesoria niezbędne do założenia oraz pielęgna...
Allegro Ads jest bez wątpienia cennym źródłem ruchu i przychodów, zarówno dla początkujących, jak i rozwiniętych reklamodawców. Ekosystem Al...
Co powiecie na to, że w pierwszym kwartale możecie mieć dodatkowe 350k przychodów przy efektywnoÅ›ci sprzedażowej analogicznej do innych dziaÅ‚aÅ...