SEO Copywriting

Dobry opis jest przyjazny nie tylko dla wyszukiwarek, ale również dla użytkownika. Doskonale o tym wiemy – dlatego też nasi copywriterzy przygotowują teksty zarówno widoczne w Google, jak i czytelne oraz ciekawe dla czytającego. Powierz SEO copywriting naszym specjalistom i ciesz się opisami, które sprzedają.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę
  • Aż 20% internautów rezygnuje z zakupu, jeśli nie znajduje na stronie wystarczających informacji o produkcie lub usłudze – wynika z raportu Nielson Norman Group. Jeśli użytkownik opuści Twoją witrynę na tym etapie, prawdopodobnie już do niej nie wróci. Tego klienta raczej już nie pozyskasz, ale pomyśl o kolejnym. Dobre treści ściągną go na Twoją stronę, zatrzymają go na niej, a nawet skłonią do wydania pieniędzy.
  • Większość (88%) marketerów B2B wykorzystuje content marketing w swoich strategiach marketingowych (dane: Content Marketing Institute). Marketing treści nie tylko ułatwia komunikację z konsumentami, ale także stanowi konkretną wartość dla czytelników.

Doceń dobre opisy nie tylko pod SEO!

W Sempai mamy smykałkę do contentu efektywnościowego. Inaczej mówiąc: robimy content, który sprzedaje. Szczególną uwagę przykładamy do opisów produktów oraz kategorii. To skuteczne, choć dość niedoceniane narzędzie. Dzięki nim możesz przede wszystkim:

  • pochwalić się swoją ofertą i przedstawić korzyści z zakupu,
  • nawigować klienta przez kolejne etapy ścieżki zakupowej,
  • skutecznie pozycjonować swoją stronę i zdobywać lepsze pozycje w Google,
  • a także stworzyć przestrzeń niezbędną do zbudowania zaufania.

Content on-site, który przyciąga

Jako specjaliści od content marketingu doskonale wiemy, że każda treść w Twojej witrynie może działać na Twoją korzyść. Wykorzystamy więc potencjał wszystkich podstron, także podstron ofertowych czy zakładki „O nas”. Opowiemy historię Twojej firmy, podzielimy się ciekawostkami i pokażemy, kto stoi za konkretnym produktem. Snując narracje, nie zapomnimy jednak o odpowiednim nasyceniu treści frazami kluczowymi – tak, aby można Cię było znaleźć na wysokich pozycjach w wyszukiwarce.

Chcę dostać wycenę

SEO copywriting – jak działamy?

Przed przystąpieniem do realizacji poznajemy Twoje potrzeby i cele, które chcesz osiągnąć. Następnie przygotowujemy harmonogram prac. Nasi specjaliści przeprowadzają analizę SEO, a następnie przekazują szczegółowe wytyczne dla zespołu copywriterów. Po dokładnym researchu i zapoznaniu się z briefem od klienta rozpoczynamy prace nad treściami. Tworzymy opisy produktów i kategorii maksymalnie użyteczne dla odbiorcy – takie, które wskazują na możliwości i funkcjonalności, przemawiają językiem korzyści, a przy tym są zgodne z tonem komunikacji Twojej marki.

Sprawdź pozostałe pakiety usług z zakresu content marketingu niezbędne do prowadzenia skutecznych działań w internecie:

  • content marketing on-site,
  • content marketing off-site.

Szybki kontakt






    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dobrego Pasterza 13/6, 31-416 Kraków, podanych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zgłoszenia.
    Zapoznałem/-am się z polityką prywatności. Wiem, że moja zgoda może być odwołana w każdym momencie poprzez wysłanie maila na adres: biuro@sempai.pl, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o.

    Baza
    Wiedzy
    Performance Max, czy alternatywy? Naucz się dobierać idealne kampanie reklamowe!

    Performance Max, czy alternatywy? Naucz się dobierać idealne kampanie reklamowe!

    Performance Max to stosunkowo nowy typ kampanii reklamowej, który w wakacje 2022 roku na dobre zastąpił dotychczasowe inteligentne kampanie produktowe...

    Wskaźnik jakości konta Google Ads  — Twój przyjaciel, czy wróg?

    Wskaźnik jakości konta Google Ads — Twój przyjaciel, czy wróg?

    Dosłownie w każdym przypadku w naszym życiu — jeżeli ocena czegokolwiek ma nieść pozytywną dla nas wartość — powinna być obiektywna. Musimy również do...

    ostatni-webinar

    Słyszałeś coś o rozporządzeniu RODO i Dyrektywie Omnibus, ale nie wiesz, co te regulacje oznaczają w praktyce i czy rzeczywiście dotyczą Twojego e-biz...
    Case
    Study
    case study eDomator
    Jak w krótkim czasie rozwinąć konto i wskoczyć na 1 miejsce w rankingu sprzedających w swojej najważniejszej kategorii? Case study Allegro Ads 

    Z firmą eDomator współpracujemy już prawie 5 lat. Rozpoczęliśmy nasze działania od efektywnościowych kampanii Google Ads i wraz z rozwojem skl...


    case study green bike 1
    Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

    Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


    furniture
    Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

    Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


    case study silla
    Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

    Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


    bulb
    Taki sam budżet – efekty 3x większe już w pierwszym miesiącu działań Allegro Ads. Case study

    Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...


    kitchen
    283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

    Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...


    christin hume Hcfwew744z4 unsplash 1 e1661775100550.png
    W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

    Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...


    case study winylownia
    Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

    Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...


    case study rmd bike
    RMD Bike & Sempai – wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu

    Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...


    case study prezent marzen
    Kompleksowa kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku dla Prezent Marzeń

    Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...


    case study rea
    Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

    Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems   Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...


    case study zapato
    Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads

    Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...