seo copywriting icon

SEO copywriting

Dobry opis jest przyjazny nie tylko dla wyszukiwarek, ale również dla użytkownika. Doskonale o tym wiemy – dlatego też nasi copywriterzy przygotowują teksty zarówno widoczne w Google, jak i czytelne oraz ciekawe dla czytającego. Powierz SEO copywriting naszym specjalistom i ciesz się opisami, które sprzedają.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę
  • Aż 20% internautów rezygnuje z zakupu, jeśli nie znajduje na stronie wystarczających informacji o produkcie lub usłudze – wynika z raportu Nielson Norman Group. Jeśli użytkownik opuści Twoją witrynę na tym etapie, prawdopodobnie już do niej nie wróci. Tego klienta raczej już nie pozyskasz, ale pomyśl o kolejnym. Dobre treści ściągną go na Twoją stronę, zatrzymają go na niej, a nawet skłonią do wydania pieniędzy.
  • Większość (88%) marketerów B2B wykorzystuje content marketing w swoich strategiach marketingowych (dane: Content Marketing Institute). Marketing treści nie tylko ułatwia komunikację z konsumentami, ale także stanowi konkretną wartość dla czytelników.
profesjonalny seo copywriting dla firm

Doceń dobre opisy nie tylko pod SEO!

W Sempai mamy smykałkę do contentu efektywnościowego. Inaczej mówiąc: robimy content, który sprzedaje. Szczególną uwagę przykładamy do opisów produktów oraz kategorii. To skuteczne, choć dość niedoceniane narzędzie. Dzięki nim możesz przede wszystkim:

  • pochwalić się swoją ofertą i przedstawić korzyści z zakupu,
  • nawigować klienta przez kolejne etapy ścieżki zakupowej,
  • skutecznie pozycjonować swoją stronę i zdobywać lepsze pozycje w Google,
  • a także stworzyć przestrzeń niezbędną do zbudowania zaufania.

Content on-site, który przyciąga

Jako specjaliści od content marketingu doskonale wiemy, że każda treść w Twojej witrynie może działać na Twoją korzyść. Wykorzystamy więc potencjał wszystkich podstron, także podstron ofertowych czy zakładki „O nas”. Opowiemy historię Twojej firmy, podzielimy się ciekawostkami i pokażemy, kto stoi za konkretnym produktem. Snując narracje, nie zapomnimy jednak o odpowiednim nasyceniu treści frazami kluczowymi – tak, aby można Cię było znaleźć na wysokich pozycjach w wyszukiwarce.

Skorzystaj z oferty

SEO copywriting – jak działamy?

Przed przystąpieniem do realizacji poznajemy Twoje potrzeby i cele, które chcesz osiągnąć. Następnie przygotowujemy harmonogram prac. Nasi specjaliści przeprowadzają analizę SEO, a następnie przekazują szczegółowe wytyczne dla zespołu copywriterów. Po dokładnym researchu i zapoznaniu się z briefem od klienta rozpoczynamy prace nad treściami. Tworzymy opisy produktów i kategorii maksymalnie użyteczne dla odbiorcy – takie, które wskazują na możliwości i funkcjonalności, przemawiają językiem korzyści, a przy tym są zgodne z tonem komunikacji Twojej marki.

wytyczne dla seo copywritingu

Sprawdź pozostałe pakiety usług z zakresu content marketingu niezbędne do prowadzenia skutecznych działań w internecie:

  • content marketing on-site,
  • content marketing off-site.

Baza
Wiedzy
Media plan – co to takiego i jak go napisać?

Media plan – co to takiego i jak go napisać?

Co to jest media plan? Z czego się składa? W jaki sposób należy go przygotowywać i dlaczego jest tak istotny? Jakie korzyści zapewnia i jak oceniać re...

Modele atrybucji w GA4

Modele atrybucji w GA4

Wyjaśnienie pojęcia atrybucji Jednym z głównych powodów, dla których firmy inwestują w analitykę, jest chęć zrozumienia „ścieżki klienta” — czyli tego...

ostatni-webinar

Zanim 12 września warszawskie Kino Muranów wypełni się po brzegi e-commerce’ową wiedzą podczas InCommerce x Allegro, zapraszamy na webinar rozgrzewkow...
Case
Study

byhealth case study okladka
735% więcej kliknięć z organicznych wyników rok do roku – zobacz, jak robimy SEO dla drogerii internetowej

Klient - kim jest? Z drogerią ByHealth współpracujemy od 2021 roku, jednak w pewnym momencie sytuacja zaczęła wymagać kompletnej zmiany podejś...


okladka lisner
Let Us Perform!: SEO&Content, czyli wzrost ruchu dzięki odpowiedniej treści

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, czy działania contentowe mają sens? Albo posiadasz serwis contentowy i nie masz dobrych wyników? ...