content premium icon

Content premium

Content premium to tre艣ci zgodne z duchem komunikacji marki, odpowiadaj膮ce na potrzeby wymagaj膮cego u偶ytkownika, eksperckie i poprzedzone g艂臋bokim researchem. Content wysokiej jako艣ci kreuje do艣wiadczenia odbiorcy, poprawia widoczno艣膰 witryny w Google i鈥 znacznie wi臋cej! Sprawd藕, jak tworzymy quality content w Sempai oraz co dzi臋ki niemu zyskasz.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofert臋

Czy oferta content premium jest dla Ciebie?


Tak, je艣li:

  • chcesz polepszy膰 widoczno艣膰 swojej strony w wyszukiwarce, zwi臋kszy膰 ruch na stronie oraz wypromowa膰 produkty lub us艂ugi,
  • chcesz, aby tre艣ci realizowa艂y konkretne cele, tak偶e sprzeda偶owe,
  • masz e-commerce i potrzebujesz kreatywnych opis贸w i artyku艂贸w,
  • prowadzisz dzia艂alno艣膰 B2B,
  • szukasz tre艣ci zgodnych z duchem oraz tonem komunikacji marki,
  • zale偶y Ci na tym, aby teksty uwzgl臋dnia艂y potrzeby danych grup odbiorc贸w,
  • dzia艂asz w bran偶y, w kt贸rej nie ma miejsca na contentowe pomy艂ki,
  • potrzebujesz tre艣ci eksperckich, poprzedzonych g艂臋bok膮 analiz膮 danego zagadnienia,
  • nie masz zasob贸w lub nie chcesz realizowa膰 wysokiej jako艣ci contentu wewn臋trznie 鈥 wolisz powierzy膰 to specjalistom

quality content

Chc臋 dosta膰 wycen臋

Na czym polega quality content? 

To wymagaj膮ce tre艣ci dla wymagaj膮cych u偶ytkownik贸w  

Wsp贸艂pracujemy z firmami m.in. z bran偶y fotowoltaicznej, budowniczej, laboratoryjnej, z sektora zdrowia i finans贸w, tak偶e B2B. Tworzenie tre艣ci na strony o tematyce YMYL (Your Money, Your Life), czyli dotycz膮cych najwa偶niejszych element贸w ludzkiego 偶ycia, wymaga wiedzy i do艣wiadczenia. Mamy w tym wpraw臋! Przed przyst膮pieniem do realizacji przeprowadzamy dok艂adny research i sprawdzamy wymagania dla Twojej bran偶y. Jednocze艣nie jeste艣my z Tob膮 na 艂膮czach 鈥 w ko艅cu jak nikt znasz specyfik臋 swojego rynku. 

To tre艣ci typu data-driven

Quality content jest oparty na twardych danych. Cyfry, tabelki i wykresy pozwalaj膮 nam zrozumie膰 zachowania oraz preferencje u偶ytkownik贸w. W rezultacie mo偶emy projektowa膰 spersonalizowane i skuteczne komunikaty. Niezale偶nie od rodzaju czy formatu contentu uderzamy w czu艂e struny odbiorc贸w, odpowiadamy na ich pytania i w膮tpliwo艣ci. Wiemy, 偶e tre艣ci 鈥 aby 鈥瀌zia艂a艂y鈥 i 艣ci膮ga艂y ruch 鈥 musz膮 bra膰 pod uwag臋 potrzeby u偶ytkownika. 

Tre艣ci, kt贸re stworzymy, to efekt wsp贸艂pracy zespo艂u specjalist贸w z r贸偶nych dziedzin. 艁膮czymy swoje si艂y m.in. z teamem SEO 鈥 je艣li oczywi艣cie jednym z Twoich cel贸w jest poprawa widoczno艣ci w wyszukiwarce. 

To tre艣ci zgodne z aktualnymi wytycznymi Google 

Projektuj膮c content, kierujemy si臋 wymaganiami Google. Doskonale wiemy, 偶e tre艣ci na Twojej stronie musz膮 by膰 konkurencyjne 鈥 tzn. kompleksowo podchodzi膰 do danego zagadnienia i wyczerpywa膰 temat. Dzi臋ki temu u偶ytkownik nie b臋dzie szuka艂 informacji na innych stronach! 

Dodatkowo zadbamy o to, aby teksty spe艂nia艂y kryteria E-E-A-T 鈥 za tre艣ciami powinno i艣膰 do艣wiadczenie, wiedza, wiarygodno艣膰 oraz zaufanie. Spokojnie, osi膮gniemy to dzi臋ki wsp贸艂pracy z Tob膮 oraz Twoimi ekspertami.

Co robimy w ramach quality content? 

Tworzymy:

  • opisy produkt贸w i kategorii dla sklep贸w internetowych,
  • artyku艂y blogowe,
  • artyku艂y sponsorowane,
  • publikacje eksperckie,
  • wywiady,
  • e-booki,
  • analizy, raporty, case studies, 
  • infografiki,
  • newslettery,
  • content plany,
  • audyty contentu,
  • recykling tre艣ci.

Poznaj nasze pozosta艂e us艂ugi z zakresu content marketingu:


podbijaj wyszukiwark臋 z contentem dla e-commerce,
sprawd藕 swoje tre艣ci w ramach audytu contentu.聽

Szybki kontakt

Baza
Wiedzy
GA4 to wyzwanie dla marketer贸w prowadz膮cych kampanie Google Ads

GA4 to wyzwanie dla marketer贸w prowadz膮cych kampanie Google Ads

Google Analytics 4 to zupe艂nie nowe podej艣cie do analityki i jednocze艣nie wyzwanie dla marketer贸w prowadz膮cych kampanie Google Ads. Dlaczego? Oto kilk...

GA4: Nie ma nic bardziej u偶ytecznego, ni偶 raport uszyty na miar臋

GA4: Nie ma nic bardziej u偶ytecznego, ni偶 raport uszyty na miar臋

Nie da si臋 ukry膰 faktu, 偶e dost臋p do niekt贸rych danych w interfejsie Google Analytics 4 przez d艂ugi czas by艂 trudniejszy, ni偶 w przypadku wersji Unive...

ostatni-webinar

Nie satysfakcjonuje Ci臋 aktualny ruch na swojej stronie? Obserwujesz zbyt wysoki wsp贸艂czynnik odrzuce艅? Masz opisane kategorie, us艂ugi, prowadzisz blo...
Case
Study

drogeria okladka
588% wzrostu sprzeda偶y w jeden miesi膮c, czyli jak podbi膰 bran偶臋 dzi臋ki Allegro Ads!

Allegro Ads jest bez w膮tpienia cennym 藕r贸d艂em ruchu i przychod贸w, zar贸wno dla pocz膮tkuj膮cych, jak i rozwini臋tych reklamodawc贸w. Ekosystem Al...


rea okladka
Let Us Perform!: Niedoceniane 藕r贸d艂o ruchu w Polsce przynios艂o kilkaset tysi臋cy PLN dodatkowych przychod贸w. Wyniki za pierwszy kwarta艂 m贸wi膮 same za siebie!

Co powiecie na to, 偶e w pierwszym kwartale mo偶ecie mie膰 dodatkowe 350k przychod贸w przy efektywno艣ci sprzeda偶owej analogicznej do innych dzia艂a...


okladka lisner
Let Us Perform!: SEO&Content, czyli wzrost ruchu dzi臋ki odpowiedniej tre艣ci

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz si臋, czy dzia艂ania contentowe maj膮 sens? Albo posiadasz serwis contentowy i nie masz dobrych wynik贸w? ...


okladka cs andzela
Sukces bran偶y Fashion na TikToku, czyli jak skaluj膮c bud偶et, uzyskali艣my ROAS 6 000%?

TikTok w ostatnich latach zyska艂 miliony zwolennik贸w na ca艂ym 艣wiecie. Jest odpowiedzi膮 na zachodz膮ce zmiany w naszej codzienno艣ci. Dlaczego? W...


Okladka Crazy Needles
Migracja nie musi bole膰, czyli jak skutecznie wypozycjonowa膰 kolczyki 鈥 SEO case study Crazy Needles

Aby osi膮gn膮膰 sukces 鈥 nie zawsze trzeba dokonywa膰 radykalnych i spektakularnych zmian. Podstaw膮 sukcesu cz臋sto jest systematyczne wdra偶anie d...


belita okladka
Cztery lata udanej wsp贸艂pracy i nie mamy do艣膰! Case study Google Ads dla sklepu Bellita

Stawiamy na d艂ugofalowe relacje - to nie s膮 puste s艂owa. Dowodem na to niech b臋dzie historia naszej kooperacji ze sklepem Bellita - ambitnym, spec...


okladka top wosk
Let Us Perform!: Od 0 do 6 000 ruchu organicznego w 10 miesi臋cy – jak z sukcesami robimy SEO dla Topwosk.pl

Posiadasz 艣wie偶o za艂o偶ony sklep internetowy, kt贸ry nie generuje ruchu i zastanawiasz si臋 czy SEO w Twoim przypadku ma sens? Oczywi艣cie 偶e tak!...


darmasklep okladka
Let Us Perform!: To nie 偶arty – 1 kwietnia rozpocz臋li艣my dzia艂ania, a po 4 miesi膮cach Darmarsklep.pl zaliczy艂 2,5-krotny wzrost przychod贸w z Microsoft Ads!

Z Microsoft Advertising jako Channel Partner wsp贸艂pracujemy ju偶 kolejny rok i jeste艣my przekonani, 偶e nasze partnerstwo to pocz膮tek owocnej koop...