Wybierz
Kategorie:
Czy-chat-gpt-zastąpi-moją-prace

Czy ChatGPT zastąpi moją pracę? Komentarz do aktualizacji GPT-4

Najnowsza wersja oprogramowania GPT-4 zaskakuje zarówno nowymi możliwościami, jak i ulepszeniem rozwiązań dostępnych w poprzedniej wersji. Co dokładnie możemy obecnie stworzyć dzięki oferowanym funkcjom? Według twórców — AI w wielu aspektach dorównuje już myśleniu ludzkiemu. Ciekawym przykładem może być umiejętność opisania, który z elementów na ilustracji jest “dziwny”. Nie chodzi więc jedynie o analizę danego […]

więcej

Sitemap: czym jest, do czego służy i jak ją stworzyć

Sitemap: czym jest, do czego służy i jak ją stworzyć?

Dobra, przynosząca oczekiwane efekty strona internetowa to ta odpowiednio zoptymalizowana. Jednak nawet najlepiej przeprowadzane działania nie przyniosą efektów, jeśli roboty internetowe nie będą w stanie odnaleźć wszystkich podstron, które powinny znaleźć się w indeksie. Koniecznością jest stworzenie wartościowej sitemap. Co to jest mapa strony? Do czego służy? A co najważniejsze — jak ją stworzyć? Podpowiadamy […]

więcej

008 Blog Bing wprowadza Chat GPT

Bing wprowadza Chat GPT

Na konferencji prasowej CEO Microsoftu Satya Nadella ogłosił, że popularny Chat GPT stanie się częścią wyszukiwarki Bing oraz przeglądarki Edge. Czy dzięki temu Microsoft zmniejszy dystans dzielący go od Google? Technologia wykorzystywana w popularnym “asystencie IA” została ulepszona i zaimplementowana do wyszukiwarki.  Jakie funkcję “AI” znajdziemy w Bingu i kiedy będziemy mogli ich używać? Bing […]

więcej

Podobne wyszukiwania w Google — jak je wykorzystać na swoją korzyść

Podobne wyszukiwania w Google — jak je wykorzystać na swoją korzyść

Podobne wyszukiwania w Google są przydatne z punktu widzenia użytkownika. Pomagają bowiem doprecyzować dane zapytanie. Jednak taka opcja to także szerokie pole do wykorzystania w marketingu internetowym. W jaki sposób zatem wykorzystać jak najefektywniej takie wyszukiwania w Google, by zwiększyły widoczność Twojej strony w wynikach wyszukiwania? Podpowiadamy!

więcej

Long tail, czyli pozycjonowanie na długi ogon

Long tail, czyli pozycjonowanie na długi ogon

Chcesz pozyskać wartościowy ruch i przełożyć go na konwersje? Zdajesz sobie sprawę, jak ogromna jest konkurencja na główne słowa kluczowe i dlatego szukasz skutecznych alternatyw? Poznaj pozycjonowanie na tak zwany długi ogon, czyli long tail. Co to oznacza? O jak bardzo precyzyjne frazy chodzi? Jak się zabrać za takie pozycjonowanie? Wszystko wyjaśniamy poniżej. Sprawdź!

więcej

Czym jest title i jak wpływa na pozycjonowanie

Czym jest title i jak wpływa na pozycjonowanie?

Trudno mówić o kompleksowym działaniu SEO i pozycjonowaniu stron bez uwzględnienia meta title. Jeden z głównych meta tagów wyświetla się bowiem na stronie wyników wyszukiwania po wpisaniu interesującego cię hasła do wyszukiwarki Google. A co za tym idzie, tekst meta title wpływa na pozycję danej strony w wyszukiwarce. Dziś zdradzimy ci wszystko, co powinieneś wiedzieć […]

więcej

Co to jest hreflang i jak poprawnie go zastosować

Co to jest hreflang i jak poprawnie go zastosować?

W pogoni za sukcesem w branży e-commerce, sklepy internetowe coraz częściej i chętniej decydują się na rozszerzenie działalności na zagraniczne rynki. Aby dostosować witrynę do potrzeb, oczekiwań i przyzwyczajeń konsumentów z innych krajów, konieczne jest stworzenie alternatywnych wersji strony dla odbiorców posługujących się wyłącznie swoimi rodzimymi językami. Przydatny okaże się przy tym atrybut hreflang. Co […]

więcej

serp

SERP – co to jest? Definicja

więcej

zapisz się na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam się na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch
Nasze
Case Study
case study eDomator
Jak w krótkim czasie rozwinąć konto i wskoczyć na 1 miejsce w rankingu sprzedających w swojej najważniejszej kategorii? Case study Allegro Ads 

Z firmą eDomator współpracujemy już prawie 5 lat. Rozpoczęliśmy nasze działania od efektywnościowych kampanii Google Ads i wraz z rozwojem skl...


case study green bike 1
Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


furniture
Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


case study silla
Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


bulb
Taki sam budżet – efekty 3x większe już w pierwszym miesiącu działań Allegro Ads. Case study

Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...


kitchen
283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...


christin hume Hcfwew744z4 unsplash 1 e1661775100550.png
W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...


case study winylownia
Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...


case study rmd bike
RMD Bike & Sempai – wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu

Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...


case study prezent marzen
Kompleksowa kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku dla Prezent Marzeń

Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...


case study rea
Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems   Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...


case study zapato
Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads

Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...


Opinie
Klientów

Specjaliści z Sempai prowadzą nasze kampanie w środowisku Google Ads i Facebook Ads zgodnie z najlepszymi praktykami, osiągając ambitne poziomy zwrotu z inwestycji. Dlatego udzielamy referencji Sempai jako godnego polecenia profesjonalnego partnera, wyspecjalizowanego w kampaniach płatnych oraz implementującego najnowsze rozwiązania w tej dziedzinie.

Paweł Grzebyk
Wiceprezes Zarządu - DeeZee

Głównym wyzwaniem, przed którym stanęła Agencja było zwiększenie ruchu na stronie oraz budowanie widoczności sklepu Deichmann.com w wyszukiwarce Google. Na naszym przykładzie widać, że Sempai zdecydowanie wie, jak wygrać walkę o widoczność w wyszukiwarce w jednej z najbardziej konkurencyjnych branż e-commerce. Dlatego z pełnym przekonaniem polecam Sempai sklepom nastawionym na wyniki.

Ewa Stasieńko
Manager ds. sklepu internetowego Deichmann

Tak jak E.ON Polska napędza Warszawę dobrą energią, tak Agencja Sempai dba o wysoką widoczność naszej witryny w wynikach wyszukiwania Google. Od 2017 roku specjaliści Sempai znacząco poprawiają naszą pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania, zwiększają ruch i popularność witryny. Z pełnym przekonaniem rekomendujemy ich usługi.

Dominik Marzec
Digital Manager E.ON Polska

Sempai jest dla nas bezapelacyjnym liderem w zakresie kompleksowego prowadzenia działań marketingowych w Internecie. Ich eksperci od 2015 roku wspierają nasz zespół w trzech kanałach marketingu w wyszukiwarkach, obejmujących: SEO, kampanie płatne PPC oraz content marketing.

Hubert Górecki
Prezes Zarządu Cocolita

Od 2009 roku, kiedy to powierzyliśmy Sempai prowadzenie kampanii Google Ads oraz optymalizację naszej witryny pod wyszukiwarkę Google, nasz sklep systematycznie zwiększa przychody.

Sempai to sprawna komunikacja, wsparcie na każdym etapie oraz klarowne zasady współpracy.

Jarosław Rękas
Co-founder Orteo.pl

Podjęcie współpracy z Sempai było jedną z najlepszych decyzji, którą Carsmile podjął w 2019 roku. Działania agencji przyczyniły się do zmniejszenia zbyt wysokiego CPA oraz zwiększenia liczby leadów aż dwukrotnie! Jeśli szukasz profesjonalnego i wyspecjalizowanego partnera w digital marketingu, to nie mogłeś lepiej trafić.

Grzegorz Wojciechowski
Marketing Director w Carsmile

Istotne dla naszych działań online jest wsparcie, jakie otrzymujemy od opiekuna. W kontakcie z Panem Adamem doceniamy otwartość i chęć praktycznego podzielenia się wiedzą, co zbliża nas do osiągnięcia wyznaczonych celów. W efekcie płatne kampanie reklamowe stanowią ważny element obecności marki Zepter w Internecie.

Tijana Balaban
Manager Marketing w Zepter International Poland

By dodatkowo wzmocnić swoją pozycję na rynku, w sierpniu 2022 roku nawiązaliśmy współpracę z Agencją Sempai. Decyzja okazała się trafiona! Już od 1 miesiąca zanotowaliśmy znaczny wzrost skali przy zachowaniu zakładanej efektywności. Dotychczasową współpracę z Agencją Sempai oceniamy na 5+ i mamy nadzieję, że taka już pozostanie!

Radosław Cetnarowicz
Członek zarządu Gandalf Sp z o.o.

Poznaj
Naszych klientów

logo Ispot
logo Manta
logo zepter
logo PWN
logo Morele
logo deezee
cocolita
logo Deichmann
logo Wojas