Strona główna → Blog → SEO
Najnowsza wersja oprogramowania GPT-4 zaskakuje zarówno nowymi możliwościami, jak i ulepszeniem rozwiązań dostępnych w poprzedniej wersji. Co dokładnie możemy obecnie stworzyć dzięki oferowanym funkcjom? Według twórców — AI w wielu aspektach dorównuje już myśleniu ludzkiemu. Ciekawym przykładem może być umiejętność opisania, który z elementów na ilustracji jest “dziwny”. Nie chodzi więc jedynie o analizę danego […]
więcej
Dobra, przynosząca oczekiwane efekty strona internetowa to ta odpowiednio zoptymalizowana. Jednak nawet najlepiej przeprowadzane działania nie przyniosą efektów, jeśli roboty internetowe nie będą w stanie odnaleźć wszystkich podstron, które powinny znaleźć się w indeksie. Koniecznością jest stworzenie wartościowej sitemap. Co to jest mapa strony? Do czego służy? A co najważniejsze — jak ją stworzyć? Podpowiadamy […]
Na konferencji prasowej CEO Microsoftu Satya Nadella ogłosił, że popularny Chat GPT stanie się częścią wyszukiwarki Bing oraz przeglądarki Edge. Czy dzięki temu Microsoft zmniejszy dystans dzielący go od Google? Technologia wykorzystywana w popularnym “asystencie IA” została ulepszona i zaimplementowana do wyszukiwarki. Jakie funkcję “AI” znajdziemy w Bingu i kiedy będziemy mogli ich używać? Bing […]
Podobne wyszukiwania w Google są przydatne z punktu widzenia użytkownika. Pomagają bowiem doprecyzować dane zapytanie. Jednak taka opcja to także szerokie pole do wykorzystania w marketingu internetowym. W jaki sposób zatem wykorzystać jak najefektywniej takie wyszukiwania w Google, by zwiększyły widoczność Twojej strony w wynikach wyszukiwania? Podpowiadamy!
Chcesz pozyskać wartościowy ruch i przełożyć go na konwersje? Zdajesz sobie sprawę, jak ogromna jest konkurencja na główne słowa kluczowe i dlatego szukasz skutecznych alternatyw? Poznaj pozycjonowanie na tak zwany długi ogon, czyli long tail. Co to oznacza? O jak bardzo precyzyjne frazy chodzi? Jak się zabrać za takie pozycjonowanie? Wszystko wyjaśniamy poniżej. Sprawdź!
Trudno mówić o kompleksowym działaniu SEO i pozycjonowaniu stron bez uwzględnienia meta title. Jeden z głównych meta tagów wyświetla się bowiem na stronie wyników wyszukiwania po wpisaniu interesującego cię hasła do wyszukiwarki Google. A co za tym idzie, tekst meta title wpływa na pozycję danej strony w wyszukiwarce. Dziś zdradzimy ci wszystko, co powinieneś wiedzieć […]
W pogoni za sukcesem w branży e-commerce, sklepy internetowe coraz częściej i chętniej decydują się na rozszerzenie działalności na zagraniczne rynki. Aby dostosować witrynę do potrzeb, oczekiwań i przyzwyczajeń konsumentów z innych krajów, konieczne jest stworzenie alternatywnych wersji strony dla odbiorców posługujących się wyłącznie swoimi rodzimymi językami. Przydatny okaże się przy tym atrybut hreflang. Co […]
zapisz się na Newsletter
Z firmą eDomator współpracujemy już prawie 5 lat. Rozpoczęliśmy nasze działania od efektywnościowych kampanii Google Ads i wraz z rozwojem skl...
Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...
Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...
Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl &n...
Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...
Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...
Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...
Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...
Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...
Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...
Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...
Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...
Opinie Klientów
Specjaliści z Sempai prowadzą nasze kampanie w środowisku Google Ads i Facebook Ads zgodnie z najlepszymi praktykami, osiągając ambitne poziomy zwrotu z inwestycji. Dlatego udzielamy referencji Sempai jako godnego polecenia profesjonalnego partnera, wyspecjalizowanego w kampaniach płatnych oraz implementującego najnowsze rozwiązania w tej dziedzinie.
Głównym wyzwaniem, przed którym stanęła Agencja było zwiększenie ruchu na stronie oraz budowanie widoczności sklepu Deichmann.com w wyszukiwarce Google. Na naszym przykładzie widać, że Sempai zdecydowanie wie, jak wygrać walkę o widoczność w wyszukiwarce w jednej z najbardziej konkurencyjnych branż e-commerce. Dlatego z pełnym przekonaniem polecam Sempai sklepom nastawionym na wyniki.
Tak jak E.ON Polska napędza Warszawę dobrą energią, tak Agencja Sempai dba o wysoką widoczność naszej witryny w wynikach wyszukiwania Google. Od 2017 roku specjaliści Sempai znacząco poprawiają naszą pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania, zwiększają ruch i popularność witryny. Z pełnym przekonaniem rekomendujemy ich usługi.
Sempai jest dla nas bezapelacyjnym liderem w zakresie kompleksowego prowadzenia działań marketingowych w Internecie. Ich eksperci od 2015 roku wspierają nasz zespół w trzech kanałach marketingu w wyszukiwarkach, obejmujących: SEO, kampanie płatne PPC oraz content marketing.
Od 2009 roku, kiedy to powierzyliśmy Sempai prowadzenie kampanii Google Ads oraz optymalizację naszej witryny pod wyszukiwarkę Google, nasz sklep systematycznie zwiększa przychody.
Sempai to sprawna komunikacja, wsparcie na każdym etapie oraz klarowne zasady współpracy.
Podjęcie współpracy z Sempai było jedną z najlepszych decyzji, którą Carsmile podjął w 2019 roku. Działania agencji przyczyniły się do zmniejszenia zbyt wysokiego CPA oraz zwiększenia liczby leadów aż dwukrotnie! Jeśli szukasz profesjonalnego i wyspecjalizowanego partnera w digital marketingu, to nie mogłeś lepiej trafić.
Istotne dla naszych działań online jest wsparcie, jakie otrzymujemy od opiekuna. W kontakcie z Panem Adamem doceniamy otwartość i chęć praktycznego podzielenia się wiedzą, co zbliża nas do osiągnięcia wyznaczonych celów. W efekcie płatne kampanie reklamowe stanowią ważny element obecności marki Zepter w Internecie.
By dodatkowo wzmocnić swoją pozycję na rynku, w sierpniu 2022 roku nawiązaliśmy współpracę z Agencją Sempai. Decyzja okazała się trafiona! Już od 1 miesiąca zanotowaliśmy znaczny wzrost skali przy zachowaniu zakładanej efektywności. Dotychczasową współpracę z Agencją Sempai oceniamy na 5+ i mamy nadzieję, że taka już pozostanie!
Poznaj Naszych klientów