Wybierz
Kategorie:
RTM – czym jest Real Time Marketing

RTM – czym jest Real Time Marketing?

Dowiedz się – co to jest RTM (Real Time Marketing) i zapoznaj z przykładami tego rodzaju marketingu, które omawiamy w tym artykule! Kiedy powinieneś zastosować RTM, a w których momentach z niego zrezygnować? Jakie ma zalety i kiedy objawiają się w pełni? Jak używać marketingu czasu rzeczywistego, by przynosił wymierne korzyści?

więcej

6-najważniejszych-zasad-obsługi-klienta-w-e-commerce_okładka (1)

6 najważniejszych zasad obsługi klienta w e-commerce

Chcesz prowadzić skutecznÄ… sprzedaż w sieci? Jednym z niezwykle ważnych obszarów, o które musisz zadbać, sÄ… niewÄ…tpliwie relacje z klientem. Pomoże Ci w tym kompleksowy poradnik, w którym znajdziesz 6 najważniejszych zasad, wzbogaconych o konkretne porady i przykÅ‚ady, dziÄ™ki którym przeniesiesz obsÅ‚ugÄ™ klienta na wyższy poziom. Jeżeli chcesz, aby odwiedzajÄ…cy Twój sklep internetowy polecali zakupy […]

więcej

Marketingowe hity, kity i wyzwania, czyli podsumowanie roku 2022 i prognozy na 2023

Marketingowe hity, kity i wyzwania, czyli podsumowanie roku 2022 i prognozy na 2023

2022 rok dobiega koÅ„ca. PoprosiliÅ›my wiÄ™c ekspertów z branży, by wskazali marketingowe hity i kity mijajÄ…cego roku. ZapytaliÅ›my też, z jakimi wyzwaniami w 2023 roku zmierzÄ… siÄ™ marketerzy oraz jakie trendy bÄ™dÄ… liczyć siÄ™ w ciÄ…gu najbliższych 12 miesiÄ™cy. JesteÅ›cie ciekawi ich opinii? Zapraszamy do lektury!   Iwona Bortniczuk, Content Marketing Team Leader w Sempai […]

więcej

Porzucone-koszyki_25.11

Na ratunek e-commerce: jak odzyskać porzucone koszyki?

Porzucone koszyki to bardzo czÄ™ste zjawisko, które z roku na rok przybiera na sile. WedÅ‚ug najnowszych badaÅ„ współczynnik porzuceÅ„ koszyka (ang. Cart Abandonment Rate) w październiku 2022 roku wyniósÅ‚ 73,02%. Warto jednak pamiÄ™tać, że jest to wynik uÅ›redniony.   Istnieje wiele powodów, dla których internauci nie finalizujÄ… swoich zakupów. Z okazji Cyber Monday, czyli Å›wiÄ™ta zakupów […]

więcej

Blog_reklama-sklepu-internetowego_jak-zrobic-to-dobrze_15_

Reklama sklepu internetowego — jak robić to dobrze?

Twój sklep internetowy nie generuje przychodu, jakiego siÄ™ spodziewaÅ‚eÅ›, chociaż stacjonarnie bijesz rekordy sprzedaży? A może wciąż niewiele osób sÅ‚yszaÅ‚o o Twoim biznesie, mimo że inwestujesz w reklamÄ™? Oba te scenariusze czÄ™sto zaprzÄ…tajÄ… gÅ‚owÄ™ przedsiÄ™biorców. Warto wiedzieć, że samo wykupienie reklamy np. na Facebooku lub artykuÅ‚ goÅ›cinny na temat Twojej marki to zbyt maÅ‚o. DziÅ› […]

więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? Wskazówki nie tylko na Black Friday

Bez wÄ…tpienia, głównym celem e-commerce jest przede wszystkim wzrost sprzedaży. Tylko w nielicznych wyjÄ…tkach dochodzi do momentu, gdy strategiÄ… staje siÄ™ utrzymanie osiÄ…gniÄ™tego już poziomu. DojÅ›cie do tego miejsca nie byÅ‚oby jednak możliwe bez wczeÅ›niejszego dążenia do maksymalizacji przychodów. Z artykuÅ‚u dowiesz siÄ™, co warto zrobić, aby w istotny sposób zwiÄ™kszyć szanse na sprzedaż. SÄ… […]

więcej

Influencer – kto to jest i czym się zajmuje

Influencer – kto to jest i czym się zajmuje?

Przekaz reklamowy dociera do odbiorcy w momencie, kiedy relaksuje siÄ™ w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych – scrollujÄ…c Facebooka, przeglÄ…da stories na Instagramie albo oglÄ…da kotki na TikToku. Do tego pochodzi od osoby, którÄ… obserwujemy, którÄ… siÄ™ inspirujemy lub którÄ… nawet podziwiamy! Influencer – kto to taki, czym siÄ™ zajmuje oraz o czym należy pamiÄ™tać, rozpoczynajÄ…c z nim […]

więcej

Cross-selling i up-selling w e-commerce – czym są

Cross-selling i up-selling w e-commerce – czym są?

Przypomnij sobie swojÄ… ostatniÄ… wizytÄ™ w barze szybkiej obsÅ‚ugi. Zapewne rzuciÅ‚eÅ› okiem na kolorowe menu, wybraÅ‚eÅ› najbardziej kuszÄ…cÄ… z dostÄ™pnych opcji i podszedÅ‚eÅ› do kasy, aby zÅ‚ożyć zamówienie. Pracownik restauracji zaproponowaÅ‚ Ci wówczas dodatkowy bekon do kanapki i doradziÅ‚ jej zakup w korzystnym cenowo zestawie – z frytkami i napojem. Czy wiesz, że w trakcie […]

więcej

zapisz siÄ™ na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam siÄ™ na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch
Nasze
Case Study
Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


Taki sam budżet – efekty 3x wiÄ™ksze już w pierwszym miesiÄ…cu dziaÅ‚aÅ„ Allegro Ads. Case study

Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...


283% wiÄ™cej transakcji w miesiÄ…c – a to dopiero poczÄ…tek! Case study e-sklepu meblowego

Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...


W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...


case study winylownia
Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...


RMD Bike & Sempai – wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu

Poznajcie historiÄ™ sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluowaÅ‚ z raczkujÄ…cego e-commerce’a do jednego z liderÃ...


Kompleksowa kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku dla Prezent Marzeń

Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...


Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

Branża klienta: armatura Å‚azienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems   Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych dziaÅ‚aÅ„ rek...


Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads

Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...


Jak wygrać wyścig o klienta? 5 praktyk i case study Messimo.pl

Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...


Opinie
Klientów

Sempai jest dla nas bezapelacyjnym liderem w zakresie kompleksowego prowadzenia działań marketingowych w Internecie. Ich eksperci od 2015 roku wspierają nasz zespół w trzech kanałach marketingu w wyszukiwarkach, obejmujących: SEO, kampanie płatne PPC oraz content marketing.

Hubert Górecki
Prezes ZarzÄ…du Cocolita

Od 2009 roku, kiedy to powierzyliśmy Sempai prowadzenie kampanii Google Ads oraz optymalizację naszej witryny pod wyszukiwarkę Google, nasz sklep systematycznie zwiększa przychody.

Sempai to sprawna komunikacja, wsparcie na każdym etapie oraz klarowne zasady współpracy.

Jarosław Rękas
Co-founder Orteo.pl

Podjęcie współpracy z Sempai było jedną z najlepszych decyzji, którą Carsmile podjął w 2019 roku. Działania agencji przyczyniły się do zmniejszenia zbyt wysokiego CPA oraz zwiększenia liczby leadów aż dwukrotnie! Jeśli szukasz profesjonalnego i wyspecjalizowanego partnera w digital marketingu, to nie mogłeś lepiej trafić.

Grzegorz Wojciechowski
Marketing Director w Carsmile

Istotne dla naszych działań online jest wsparcie, jakie otrzymujemy od opiekuna. W kontakcie z Panem Adamem doceniamy otwartość i chęć praktycznego podzielenia się wiedzą, co zbliża nas do osiągnięcia wyznaczonych celów. W efekcie płatne kampanie reklamowe stanowią ważny element obecności marki Zepter w Internecie.

Tijana Balaban
Manager Marketing w Zepter International Poland

By dodatkowo wzmocnić swoją pozycję na rynku, w sierpniu 2022 roku nawiązaliśmy współpracę z Agencją Sempai. Decyzja okazała się trafiona! Już od 1 miesiąca zanotowaliśmy znaczny wzrost skali przy zachowaniu zakładanej efektywności. Dotychczasową współpracę z Agencją Sempai oceniamy na 5+ i mamy nadzieję, że taka już pozostanie!

Radosław Cetnarowicz
Członek zarządu Gandalf Sp z o.o.

Poznaj
Naszych klientów

logo Ispot
logo Manta
logo zepter
logo PWN
logo Morele
logo deezee
logo Deichmann
logo Wojas