Wybierz
Kategorie:
RTM – czym jest Real Time Marketing

RTM – czym jest Real Time Marketing?

Dowiedz się – co to jest RTM (Real Time Marketing) i zapoznaj z przykładami tego rodzaju marketingu, które omawiamy w tym artykule! Kiedy powinieneś zastosować RTM, a w których momentach z niego zrezygnować? Jakie ma zalety i kiedy objawiają się w pełni? Jak używać marketingu czasu rzeczywistego, by przynosił wymierne korzyści?

więcej

6-najważniejszych-zasad-obsługi-klienta-w-e-commerce_okładka (1)

6 najważniejszych zasad obsługi klienta w e-commerce

Chcesz prowadzić skuteczną sprzedaż w sieci? Jednym z niezwykle ważnych obszarów, o które musisz zadbać, są niewątpliwie relacje z klientem. Pomoże Ci w tym kompleksowy poradnik, w którym znajdziesz 6 najważniejszych zasad, wzbogaconych o konkretne porady i przykłady, dzięki którym przeniesiesz obsługę klienta na wyższy poziom. Jeżeli chcesz, aby odwiedzający Twój sklep internetowy polecali zakupy […]

więcej

Marketingowe hity, kity i wyzwania, czyli podsumowanie roku 2022 i prognozy na 2023

Marketingowe hity, kity i wyzwania, czyli podsumowanie roku 2022 i prognozy na 2023

2022 rok dobiega końca. Poprosiliśmy więc ekspertów z branży, by wskazali marketingowe hity i kity mijającego roku. Zapytaliśmy też, z jakimi wyzwaniami w 2023 roku zmierzą się marketerzy oraz jakie trendy będą liczyć się w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Jesteście ciekawi ich opinii? Zapraszamy do lektury!   Iwona Bortniczuk, Content Marketing Team Leader w Sempai […]

więcej

Porzucone-koszyki_25.11

Na ratunek e-commerce: jak odzyskać porzucone koszyki?

Porzucone koszyki to bardzo częste zjawisko, które z roku na rok przybiera na sile. Według najnowszych badań współczynnik porzuceń koszyka (ang. Cart Abandonment Rate) w październiku 2022 roku wyniósł 73,02%. Warto jednak pamiętać, że jest to wynik uśredniony.   Istnieje wiele powodów, dla których internauci nie finalizują swoich zakupów. Z okazji Cyber Monday, czyli święta zakupów […]

więcej

Blog_reklama-sklepu-internetowego_jak-zrobic-to-dobrze_15_

Reklama sklepu internetowego — jak robić to dobrze?

Twój sklep internetowy nie generuje przychodu, jakiego się spodziewałeś, chociaż stacjonarnie bijesz rekordy sprzedaży? A może wciąż niewiele osób słyszało o Twoim biznesie, mimo że inwestujesz w reklamę? Oba te scenariusze często zaprzątają głowę przedsiębiorców. Warto wiedzieć, że samo wykupienie reklamy np. na Facebooku lub artykuł gościnny na temat Twojej marki to zbyt mało. Dziś […]

więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? Wskazówki nie tylko na Black Friday

Bez wątpienia, głównym celem e-commerce jest przede wszystkim wzrost sprzedaży. Tylko w nielicznych wyjątkach dochodzi do momentu, gdy strategią staje się utrzymanie osiągniętego już poziomu. Dojście do tego miejsca nie byłoby jednak możliwe bez wcześniejszego dążenia do maksymalizacji przychodów. Z artykułu dowiesz się, co warto zrobić, aby w istotny sposób zwiększyć szanse na sprzedaż. Są […]

więcej

Influencer – kto to jest i czym się zajmuje

Influencer – kto to jest i czym się zajmuje?

Przekaz reklamowy dociera do odbiorcy w momencie, kiedy relaksuje się w mediach społecznościowych – scrollując Facebooka, przegląda stories na Instagramie albo ogląda kotki na TikToku. Do tego pochodzi od osoby, którą obserwujemy, którą się inspirujemy lub którą nawet podziwiamy! Influencer – kto to taki, czym się zajmuje oraz o czym należy pamiętać, rozpoczynając z nim […]

więcej

Cross-selling i up-selling w e-commerce – czym są

Cross-selling i up-selling w e-commerce – czym są?

Przypomnij sobie swoją ostatnią wizytę w barze szybkiej obsługi. Zapewne rzuciłeś okiem na kolorowe menu, wybrałeś najbardziej kuszącą z dostępnych opcji i podszedłeś do kasy, aby złożyć zamówienie. Pracownik restauracji zaproponował Ci wówczas dodatkowy bekon do kanapki i doradził jej zakup w korzystnym cenowo zestawie – z frytkami i napojem. Czy wiesz, że w trakcie […]

więcej

zapisz się na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam się na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch
Nasze
Case Study
Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


Taki sam budżet – efekty 3x większe już w pierwszym miesiącu działań Allegro Ads. Case study

Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...


283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...


W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...


case study winylownia
Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...


RMD Bike & Sempai – wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu

Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...


Kompleksowa kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku dla Prezent Marzeń

Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...


Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems   Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...


Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads

Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...


Jak wygrać wyścig o klienta? 5 praktyk i case study Messimo.pl

Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...


Opinie
Klientów

Sempai jest dla nas bezapelacyjnym liderem w zakresie kompleksowego prowadzenia działań marketingowych w Internecie. Ich eksperci od 2015 roku wspierają nasz zespół w trzech kanałach marketingu w wyszukiwarkach, obejmujących: SEO, kampanie płatne PPC oraz content marketing.

Hubert Górecki
Prezes Zarządu Cocolita

Od 2009 roku, kiedy to powierzyliśmy Sempai prowadzenie kampanii Google Ads oraz optymalizację naszej witryny pod wyszukiwarkę Google, nasz sklep systematycznie zwiększa przychody.

Sempai to sprawna komunikacja, wsparcie na każdym etapie oraz klarowne zasady współpracy.

Jarosław Rękas
Co-founder Orteo.pl

Podjęcie współpracy z Sempai było jedną z najlepszych decyzji, którą Carsmile podjął w 2019 roku. Działania agencji przyczyniły się do zmniejszenia zbyt wysokiego CPA oraz zwiększenia liczby leadów aż dwukrotnie! Jeśli szukasz profesjonalnego i wyspecjalizowanego partnera w digital marketingu, to nie mogłeś lepiej trafić.

Grzegorz Wojciechowski
Marketing Director w Carsmile

Istotne dla naszych działań online jest wsparcie, jakie otrzymujemy od opiekuna. W kontakcie z Panem Adamem doceniamy otwartość i chęć praktycznego podzielenia się wiedzą, co zbliża nas do osiągnięcia wyznaczonych celów. W efekcie płatne kampanie reklamowe stanowią ważny element obecności marki Zepter w Internecie.

Tijana Balaban
Manager Marketing w Zepter International Poland

By dodatkowo wzmocnić swoją pozycję na rynku, w sierpniu 2022 roku nawiązaliśmy współpracę z Agencją Sempai. Decyzja okazała się trafiona! Już od 1 miesiąca zanotowaliśmy znaczny wzrost skali przy zachowaniu zakładanej efektywności. Dotychczasową współpracę z Agencją Sempai oceniamy na 5+ i mamy nadzieję, że taka już pozostanie!

Radosław Cetnarowicz
Członek zarządu Gandalf Sp z o.o.

Poznaj
Naszych klientów

logo Ispot
logo Manta
logo zepter
logo PWN
logo Morele
logo deezee
logo Deichmann
logo Wojas