Wybierz
Kategorie:
Blog-Jak-nie-tracic-konwersji-cz-3

Jak nie tracić konwersji na stronie internetowej? Poradnik CRO część 3 – budowa kart produktowych

Karta produktu to jedna z najważniejszych podstron w sklepie internetowym. To właśnie tutaj użytkownik decyduje, czy dokona zakupu w danym sklepie. Im jest skuteczniejsza, tym bardziej motywuje klienta do przejścia procesu składania zamówienia. Jeżeli chcesz przeczytać poprzednie części poradnika, kliknij w link. Opisy produktów Opisy produktów spełniają kilka funkcji. Po pierwsze zachęcają użytkowników do zakupów, […]

więcej

marketerzy

Archetypy marki – definicja i znaczenie w brandingu

Czym są tak zwane archetypy marki? W jaki sposób wpływają na skuteczność danego przedsiębiorstwa czy firmy? Jak je definiować i kategoryzować? W tym artykule poznasz odpowiedzi na wszystkie te pytania. Dowiesz się także o korzyściach wynikających z określania archetypów Twojej marki. Sprawdź!

więcej

swat strategia

Analiza SWOT – mocne i słabe strony przedsiębiorstwa

Chcesz osiągnąć mniejsze lub większe cele biznesowe? A może potrzebujesz rozeznać się w sytuacji swojej firmy, by na przykład zoptymalizować pewne procesy albo przekonać się, czy opłaca się wprowadzić dane rozwiązanie, czy lepiej skupić się na czymś innym? Przeprowadź analizę SWOT. Wyjaśniamy, co się kryje pod tym pojęciem oraz jak dokładnie się zabrać się za […]

więcej

feedback

Feedback — co to jest i jak zbierać go od klientów

Współczesny świat biznesu to scena dynamicznych zmian i nieustannego doskonalenia. Wiodące firmy zdają sobie sprawę, że sukces opiera się nie tylko na innowacyjnych produktach czy usługach, lecz również na umiejętności słuchania i zbierania feedbacku. Dlatego w dzisiejszym artykule podpowiadamy co to feedback, dlaczego warto go zbierać i jak może przyczynić się do poprawy jakości twoich […]

więcej

kaizen

Kaizen: co to jest? O japońskiej koncepcji ciągłego doskonalenia się słów kilka

Wygodny fotel, przestronne biurko i nieograniczony dostęp do firmowej kawy to aspekty, które z pewnością podnoszą morale w każdym przedsiębiorstwie, ale utracą one na wartości, jeśli zabraknie w nim możliwości rozwoju. Jak sprawić, by pracownicy chcieli się rozwijać, a tym samym firma zyskiwała na funkcjonalności? Warto stworzyć warunki sprzyjające ciągłemu doskonaleniu się, w czym może […]

więcej

narzedzia-marketingowe

Narzędzia marketingowe, które warto stosować

Narzędzia marketingowe są kluczem do skutecznego zarządzania i promowania marki w dzisiejszym cyfrowym świecie. Od analizy danych po automatyzację mediów społecznościowych, te innowacyjne rozwiązania pomagają firmom osiągnąć swoje cele biznesowe, zwiększając jednocześnie efektywność i produktywność. W dzisiejszym artykule podpowiadamy, jakie narzędzia marketingu warto znać i stosować. 

więcej

jak wymyślić nazwę firmy

Jak wymyślić nazwę firmy dla swojego biznesu?

Nazwa każdego przedsiębiorstwa, firmy czy marki ma ogromne znaczenie dla jej sukcesu. Dlaczego tak jest? W jaki sposób stworzyć nazwę firmy, aby nie tylko pasowała do profilu jej działalności, ale również pozytywnie wpływała na jej rozpoznawalność i sukces na rynku? Czy warto zdawać się na tak zwane generatory nazw? Jakie rodzaje nazewnictwa wykorzystują znane firmy […]

więcej

reklama produktu

Jak stworzyć skuteczną reklamę produktu?

Reklama jest dźwignią handlu – z pewnością każdy, kto funkcjonuje w ramach gospodarki rynkowej, zna to powiedzenie. Obecnie bez odpowiedniej reklamy nawet najlepszy i najbardziej innowacyjny produkt nie odniesie sukcesu – pozostanie niezauważony lub zauważany w niedostatecznym stopniu. Jak więc zwiększyć jego sprzedaż poprzez efektywną reklamę? Jakimi praktykami kierować się podczas reklamowania produktów oraz usług? […]

więcej

zapisz się na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam się na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch