Wybierz
Kategorie:
Remarketing – jak działa i dlaczego jest tak skuteczny

Remarketing – jak działa i dlaczego jest tak skuteczny?

Czym jest remarketing? Dlaczego dziaÅ‚ania remarketingowe przynoszÄ… wymierne skutki? W jaki sposób przeprowadzać te dziaÅ‚ania, aby byÅ‚y w peÅ‚ni efektywne? Czym jest remarketing na Facebooku? Jak wyglÄ…da w przestrzeni wyszukiwarek internetowych takich jak Google, a jak w postaci remarketingu dynamicznego? Kiedy postawić na ten rodzaj marketingu? Przeczytaj o tym, w jaki sposób zwiÄ™kszyć efektywność Twojej […]

więcej

Google Discover - jak działa i jak tam się znaleźć

Google Discover – jak dziaÅ‚a i jak tam siÄ™ znaleźć?

Google Discover to klucz do sukcesu w erze mobilnego przeglądania internetu. Poznaj innowacyjny sposób na budowanie wartościowych relacji z użytkownikami oraz klucz do optymalizacji i promocji treści w mobilnej przestrzeni cyfrowej.

więcej

Bing Ads - jak skutecznie promować produkty eCommerce

Bing Ads – jak skutecznie promować produkty eCommerce?

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak przekształcić codziennych przeglądających Internet w lojalnych klientów Twojego sklepu internetowego? Odpowiedź tkwi w skutecznej promocji eCommerce, a kluczem do sukcesu może być Bing Ads! Poznaj sprawdzone metody, które pozwolą ci maksymalizować zasięg i konwersje, zwiększając jednocześnie świadomość marki i rentowność Twojego sklepu internetowego.

więcej

Omnichannel - co to jest i jak wspiera sprzedaż e-commerce

Omnichannel – co to jest i jak wspiera sprzedaż e-commerce?

Strategia omnichannel to koncepcja sprzedaży wielokanaÅ‚owej, której sednem jest Å›cisÅ‚e połączenie kanałów komunikacji z klientem i wybranych miejsc dystrybucji produktów czy usÅ‚ug. To zdecydowanie jeden z najsilniejszych trendów w marketingu, nie tylko w Polsce, ale i na Å›wiecie. DziÅ› zdradzamy zatem wszystko, co powinieneÅ› wiedzieć na temat strategii omnichannel, a także podpowiadamy, dlaczego warto wdrożyć […]

więcej

rebranding

Rebranding – co to jest i na czym polega ten proces?

PrzedsiÄ™biorstwo, firma, marka to byt, który jest skuteczny i efektywny o tyle, o ile pozostaje widoczny (wizerunek) i dziaÅ‚a w zgodzie z duchem czasów (struktura, zarzÄ…dzanie, oferta). Brzmi skomplikowanie, a polega na wsÅ‚uchiwaniu siÄ™ w oczekiwania klientów, ich potrzeby, a także dostosowywanie ksztaÅ‚tu marki do nieustannie zmieniajÄ…cego siÄ™ Å›wiata gospodarki rynkowej. Tak pod wzglÄ™dem technologicznym, […]

więcej

Blog_niewidzialne-konwersje_blur

Niewidzialne konwersje po wdrożeniu Consent Management Platform? Sprawdź, co możesz z tym zrobić!

ObowiÄ…zek zaimplementowania polityki prywatnoÅ›ci (consent management platform – CMP) – jak wiadomo — dotyczy bezwzglÄ™dnie wszystkich sklepów internetowych, ale nie tylko. Nie każdy może sobie jednak zdawać sprawÄ™, że oprócz popularnych ciasteczek, obejmuje on również kody Å›ledzÄ…ce. Dopóki użytkownik nie wyrazi odpowiedniej zgody — Twoje GAds, GA3 i GA4, nie bÄ™dÄ… zbierać o nim okreÅ›lonych […]

więcej

Amazon dodatek do oferty

Amazon – dodatek do oferty, czy zbliżajÄ…ca siÄ™ konieczność?

Upadek Shopee w Polsce jeszcze bardziej umocniÅ‚ i tak bardzo silnÄ… pozycjÄ™ Allegro na rynku marketplace. MyÅ›lisz o alternatywie? Chcesz zacząć dziaÅ‚ać za granicÄ…? A może po prostu chcesz wiedzieć, co może zaoferować Ci Amazon? Z naszego artykuÅ‚u dowiesz siÄ™, kto, czy, oraz kiedy powinien naszym zdaniem rozważyć obecność na najwiÄ™kszym na Å›wiecie marketplace. Poznasz […]

więcej

Program lojalnościowy - co to jest i czy warto go oferować

Program lojalnoÅ›ciowy – co to jest i czy warto go oferować?

Utrzymywanie dobrych relacji z klientami to podstawa przy prowadzeniu dziaÅ‚alnoÅ›ci. Bez dbaÅ‚oÅ›ci o ich zadowolenie z oferowanych produktów czy usÅ‚ug, szybko stracisz ich zaufanie, co przeÅ‚oży siÄ™ na niechęć do ponownego skorzystania z Twojej oferty. Nie jest to jednak jedyny aspekt, o który musisz zadbać. Ważny jest również plan marketingowy oraz oferowane bonusy, które zachÄ™cÄ… […]

więcej

zapisz siÄ™ na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam siÄ™ na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch
Nasze
Case Study
case study eDomator
Jak w krótkim czasie rozwinąć konto i wskoczyć na 1 miejsce w rankingu sprzedających w swojej najważniejszej kategorii? Case study Allegro Ads 

Z firmą eDomator współpracujemy już prawie 5 lat. Rozpoczęliśmy nasze działania od efektywnościowych kampanii Google Ads i wraz z rozwojem skl...


case study green bike 1
Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


furniture
Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


case study silla
Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


bulb
Taki sam budżet – efekty 3x wiÄ™ksze już w pierwszym miesiÄ…cu dziaÅ‚aÅ„ Allegro Ads. Case study

Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...


kitchen
283% wiÄ™cej transakcji w miesiÄ…c – a to dopiero poczÄ…tek! Case study e-sklepu meblowego

Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...


christin hume Hcfwew744z4 unsplash 1 e1661775100550.png
W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...


case study winylownia
Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...


case study rmd bike
RMD Bike & Sempai – wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu

Poznajcie historiÄ™ sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluowaÅ‚ z raczkujÄ…cego e-commerce’a do jednego z liderÃ...


case study prezent marzen
Kompleksowa kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku dla Prezent Marzeń

Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...


case study rea
Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

Branża klienta: armatura Å‚azienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems   Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych dziaÅ‚aÅ„ rek...


case study zapato
Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads

Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...


Opinie
Klientów

Specjaliści z Sempai prowadzą nasze kampanie w środowisku Google Ads i Facebook Ads zgodnie z najlepszymi praktykami, osiągając ambitne poziomy zwrotu z inwestycji. Dlatego udzielamy referencji Sempai jako godnego polecenia profesjonalnego partnera, wyspecjalizowanego w kampaniach płatnych oraz implementującego najnowsze rozwiązania w tej dziedzinie.

Paweł Grzebyk
Wiceprezes ZarzÄ…du - DeeZee

Głównym wyzwaniem, przed którym stanęła Agencja było zwiększenie ruchu na stronie oraz budowanie widoczności sklepu Deichmann.com w wyszukiwarce Google. Na naszym przykładzie widać, że Sempai zdecydowanie wie, jak wygrać walkę o widoczność w wyszukiwarce w jednej z najbardziej konkurencyjnych branż e-commerce. Dlatego z pełnym przekonaniem polecam Sempai sklepom nastawionym na wyniki.

Ewa Stasieńko
Manager ds. sklepu internetowego Deichmann

Tak jak E.ON Polska napędza Warszawę dobrą energią, tak Agencja Sempai dba o wysoką widoczność naszej witryny w wynikach wyszukiwania Google. Od 2017 roku specjaliści Sempai znacząco poprawiają naszą pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania, zwiększają ruch i popularność witryny. Z pełnym przekonaniem rekomendujemy ich usługi.

Dominik Marzec
Digital Manager E.ON Polska

Sempai jest dla nas bezapelacyjnym liderem w zakresie kompleksowego prowadzenia działań marketingowych w Internecie. Ich eksperci od 2015 roku wspierają nasz zespół w trzech kanałach marketingu w wyszukiwarkach, obejmujących: SEO, kampanie płatne PPC oraz content marketing.

Hubert Górecki
Prezes ZarzÄ…du Cocolita

Od 2009 roku, kiedy to powierzyliśmy Sempai prowadzenie kampanii Google Ads oraz optymalizację naszej witryny pod wyszukiwarkę Google, nasz sklep systematycznie zwiększa przychody.

Sempai to sprawna komunikacja, wsparcie na każdym etapie oraz klarowne zasady współpracy.

Jarosław Rękas
Co-founder Orteo.pl

Podjęcie współpracy z Sempai było jedną z najlepszych decyzji, którą Carsmile podjął w 2019 roku. Działania agencji przyczyniły się do zmniejszenia zbyt wysokiego CPA oraz zwiększenia liczby leadów aż dwukrotnie! Jeśli szukasz profesjonalnego i wyspecjalizowanego partnera w digital marketingu, to nie mogłeś lepiej trafić.

Grzegorz Wojciechowski
Marketing Director w Carsmile

Istotne dla naszych działań online jest wsparcie, jakie otrzymujemy od opiekuna. W kontakcie z Panem Adamem doceniamy otwartość i chęć praktycznego podzielenia się wiedzą, co zbliża nas do osiągnięcia wyznaczonych celów. W efekcie płatne kampanie reklamowe stanowią ważny element obecności marki Zepter w Internecie.

Tijana Balaban
Manager Marketing w Zepter International Poland

By dodatkowo wzmocnić swoją pozycję na rynku, w sierpniu 2022 roku nawiązaliśmy współpracę z Agencją Sempai. Decyzja okazała się trafiona! Już od 1 miesiąca zanotowaliśmy znaczny wzrost skali przy zachowaniu zakładanej efektywności. Dotychczasową współpracę z Agencją Sempai oceniamy na 5+ i mamy nadzieję, że taka już pozostanie!

Radosław Cetnarowicz
Członek zarządu Gandalf Sp z o.o.

Poznaj
Naszych klientów

logo Ispot
logo Manta
logo zepter
logo PWN
logo Morele
logo deezee
cocolita
logo Deichmann
logo Wojas