Strona główna → Blog → Poradnik
Czym jest tak zwany marketing sieciowy, nazywany również marketingiem wielopoziomowym (marketing MLM)? Czym się charakteryzuje? Jakie są jego efekty? Na te oraz inne pytania odpowiedzi znajdziesz w poniższym artykule! Dowiedz się, jakie korzyści może przynieść Twojej marce!
więcej
Efektywna dystrybucja produktów i usług jest kluczowym elementem strategii marketingowej każdej firmy. Dystrybucja nie tylko umożliwia dostarczenie produktu nabywcy, ale również odgrywa istotną rolę w budowaniu przewagi konkurencyjnej i realizacji celów biznesowych. Zrozumienie funkcjonowania różnych kanałów dystrybucji i ich strategiczne wykorzystanie przyczynia się do zwiększenia zasięgu rynkowego, poprawy dostępności produktów dla klientów oraz optymalizacji kosztów. […]
Kilka magicznych słów, które zestawione ze sobą zyskują moc przyciągania uwagi, budowania więzi i kształtowania percepcji. Slogany, bo o nich mowa, mają niezwykłą siłę, z której warto czerpać przy promocji swojej marki. Co to slogan reklamowy? Dlaczego dokładnie warto go mieć? Jak wymyślić własny? Zajrzyj niżej i dowiedz się o nim więcej!
Dawniej, gdy Internet nie zaistniał jeszcze na liście osiągnięć ludzkości, a najbliższe co mieliśmy do lajków to kciuki w górę od rzymskich cesarzy, nikt nie przypuszczał, że nadejdzie era, w której będziemy mogli dzielić się każdym szczegółem naszego życia z całym światem. A jednak oto jesteśmy – w XXI wieku, w którym każdy posiłek, każdy […]
Masz pomysł na ciekawy biznes? Chcesz założyć startup, ale potrzebujesz wsparcia doświadczonego inwestora, który wesprze cię nie tylko finansowo, ale również szeroką wiedzą merytoryczną? Sprawdź, jak działają anioły biznesu, dlaczego warto z nimi współpracować i dlaczego ich rola w rozwijaniu nowych przedsiębiorstw jest tak ważna? Przybliżamy również, jak znaleźć aniołów biznesu w Polsce. Wszystkie szczegóły […]
To już ostatnia część naszego poradnika, w którym – na przykładzie rzeczywistych case’ów – opisaliśmy praktyczne wskazówki dotyczące optymalizacji strony internetowej tak, aby nie tracić konwersji. Pozostałe artykuły znajdziesz tutaj. Tym razem skupimy się na elementach strony związanych z zaufaniem do witryny, a także ekspozycją newslettera, bloga oraz systemu zbierania opinii. Zaufanie do witryny […]
Otwórz się na nowe sposoby dzielenia się wiedzą i dotarcia do swojej grupy docelowej. Poprowadź webinar, który zyskuje na popularności i umożliwia interaktywną komunikację bez ograniczeń geograficznych. Przekonaj się, jak skuteczny jest to format. Potrzebujesz potwierdzenia? Wyjaśniliśmy najważniejsze kwestie poniżej!
Chcesz znaleźć sposób, by wyróżnić swoją markę w gąszczu innych produktów oraz nieustającej rywalizacji rynkowej? Świetnym rozwiązaniem jest oparcie strategii marketingowej na USP produktu, czyli na unikalnej propozycji sprzedaży. Co to oznacza? Jakie korzyści przynosi? Poniżej znajdziesz najważniejsze informacje na ten temat. Sprawdź!
zapisz się na Newsletter