Strona główna → Blog → Reklama wideo
Rafał Mucha — Facebook Ads Specialist w Sempai oraz Sebastian Puchała — Wideo Marketing Specialist w Kohai odpowiadają na pytania zadane podczas webinaru „Włącz wideo w działania Full Funnel w Facebook Ads Poznaj dobre praktyki”. Zapisz się do naszego newslettera i nie przegap powiadomień o kolejnych webinarach organizowanych przez Sempai. Jaki procent budżetu sugerujecie przeznaczyć […]
więcej
W związku ze stale rozwijającą się platformową YouTube i coraz to nowszymi możliwościami dla użytkowników serwisu – w tym reklamodawców – zasadne jest zdobycie wiedzy na temat sposobów kierowania reklam na YouTube. A tych jest całkiem sporo i dają naprawdę szerokie możliwości. YouTube i Google Na wstępie warto zaznaczyć, że YouTube jest odmiennym tworem niż […]
Większe zaangażowanie odbiorców, wzrost współczynnika konwersji, dotarcie do szerokiego grona klientów, realny wzrost sprzedaży – o zaletach wideo marketingu można opowiadać długo. Dlaczego więc nie korzystasz z tej formy promocji swojego biznesu? A jeśli wykorzystujesz wideo w strategii marketingowej, to czy na pewno robisz to dobrze? Poznaj podstawowe informacje dotyczące wideo marketingu.
Proces budowania marki może odnosić się zarówno do produktu, jak i sklepu. W tym drugim przypadku będziemy raczej tworzyć kampanie reklamową dla naszego sklepu i go traktować jako brand. Za rozwój poszczególnych marek (produktów) odpowiedzialni są zazwyczaj ich producenci. W dobie wszechobecnej konkurencji konieczne jest inwestowanie nie tylko w działania stricte sprzedażowe, ale również świadomościowo-zasięgowe. […]
Poniżej znajdziesz krótki poradnik, w którym opisujemy, jak krok po kroku udostępnić pod kampanię wideo konto na Youtube oraz film reklamowy. Na początek zaloguj się na swoje konto YouTube: 2. Następnie na listingu wybierz konto marki, do którego chcesz dodać dostęp: 3. W kolejnym kroku wybierz ustawienia. 4. Dodaj lub usuń […]
Sempai TV wystartowała! Za pomocą cyklu krótkich materiałów wideo, będziemy wyjaśniać ważne zagadnienia z zakresu e-commerce i digital marketingu. Jako pierwsze na warsztat bierzemy typy reklam wideo na YouTube.
Tradycyjna reklama w telewizji – w porównaniu z internetem – oferuje raczej skromne możliwości targetowania jedynie po cechach demograficznych. Youtube umożliwia reklamodawcom bardziej precyzyjne metody kierowania kampanii wideo, uwzględniające także intencje zakupowe użytkowników. W niniejszym artykule postaramy się omówić pokrótce tę drugą grupę, która idealnie sprawdza się w przypadku sklepów internetowych.
Jak pokazują badania Google, wyszukiwarka to wciąż główne medium, w którym internauci poszukują inspiracji zakupowych. 86% użytkowników zwraca się do Google w poszukiwaniu pomysłów na to, “co kupić”. YouTube z kolei to obecnie ponad 1,5 mld zalogowanych użytkowników miesięcznie. Dlaczego zatem nie wykorzystać potencjału drzemiącego w połączeniu tych obu, zdecydowanie dominujących kanałów? Mając to na […]
zapisz się na Newsletter