Wybierz
Kategorie:
5-etapow-wdrazania-i-weryfikacji-dzialan-marketing-automation

5 Etapów Wdrażania i Weryfikacji Działań Marketing Automation

W dobie digitalizacji i coraz szybszego tempa życia, marketing automation, czyli zautomatyzowany marketing, staje się niezwykle istotnym elementem strategii marketingowej każdej firmy. Dzięki niemu można nie tylko oszczędzić czas i zasoby, ale również skuteczniej dotrzeć do klientów. W tym artykule przedstawię 5 kluczowych etapów wdrażania i weryfikacji działań na polu marketing automation, które pomogą maksymalnie […]

więcej

Blog_6-Najczęstszych-błędów-Marketing-Automation (1)

6 Najczęstszych błędów popełnianych przy starcie/działaniu w ramach kampanii marketing automation

Marketing Automation to proces skomplikowany, który wymaga precyzyjnego planowania i realizacji. Aby uniknąć błędów i osiągnąć jak najlepsze wyniki, należy dokładnie przeanalizować cele biznesowe, grupę docelową i stworzyć plan strategii. W tym artykule przedstawiliśmy najczęstsze błędy, które firmy popełniają przy starcie działań w ramach Marketing Automation: Brak planu i strategii Brak segmentacji grupy docelowej Brak […]

więcej

Popup-najwazniejsze-informacje-i-praktyki

Pop-up – najważniejsze informacje i najlepsze praktyki

Pop-up’y są obecnie wręcz obowiązkowym elementem stron internetowych i ciężko znaleźć taką, która nie obdarzy użytkownika choć jednym wyskakującym okienkiem. Najczęściej przykrywają one na chwilę fragment treści, lub znajdują się przy krawędzi witryny. Wystarczy je zamknąć lub wybrać którąś z opcji, by ponownie móc swobodnie cieszyć się dostępem do odwiedzanej przez nas strony. Czym jest […]

więcej

Jak obnizyc koszty marketingowe dzieki marketing automation Anna Idzior Mironowicz 1

Jak obniżyć koszty marketingowe dzięki marketing automation?

Ostatni rok – pod względem gospodarczym – zarówno w Polsce, jak i na świecie charakteryzował się bardzo dużą dynamiką i obfitował w negatywne zmiany. Wpłynęły one i wciąż wpływają na zachowania zakupowe konsumentów – zarówno na rynku tradycyjnym jak i w obszarze digital. Czy w tym trudnym dla wielu firm czasie warto zatem inwestować w […]

więcej

Marketing Automation sprzedaz i ilosc leadow 1

Jak zwiększyć sprzedaż i liczbę leadów dzięki marketing automation?

Najgorętszy okres w branży e-commerce zbliża się do nas wielkimi krokami. To czas, do którego sprzedawcy internetowi skrupulatnie się przygotowują, planując i ustalając strategię działania w wielu kanałach sprzedażowych. Statystyki pokazują, że w ostatnim kwartale roku konkurujemy z największą liczbą reklamodawców walczących o uwagę klientów. Klienci w tym czasie wykazują się także największą intencją zakupową […]

więcej

Personalizacja komunikacji v2 poprawiony

Personalizacja komunikacji marketingowej za pomocą marketing automation

W ramach szeroko pojętego digital marketingu, który w ostatnich latach rozwija się bardzo intensywnie, marketerzy prześcigają się w pomysłach skutecznego dotarcia do klienta. W komunikacji marketingowej mamy do czynienia z całym szeregiem nowych form i możliwości. Jednym ze skuteczniejszych sposobów dotarcia do bardziej świadomych internautów jest stosowanie komunikacji spersonalizowanej. To jeden z ważniejszych trendów ostatnich […]

więcej

Analiza RFM

Analiza RFM — dostosuj strategię do zachowań Twoich odbiorców i zwiększaj lojalność swoich klientów

Wraz z dynamicznym wzrostem branży e-commerce w Polsce i na świecie w ostatnich latach, a w szczególności w okresie pandemii COVID-19, obok szeregu nowych możliwości rozwoju, dużym wyzwaniem dla sprzedających stała się dynamicznie rosnąca liczba sklepów internetowych i ich klientów. Analizy zachowań kupujących w Internecie pokazują, że pomimo początkowych oporów, pandemiczne obostrzenia w sklepach stacjonarnych […]

więcej

Lead scoring co to jest

Lead scoring – co to jest i do czego służy?

Leady generowane przez użytkowników,  którzy odwiedzają Twoją stronę internetową, są niezwykle cenne. Pozostawienie danych kontaktowych jest sygnałem oznaczającym, że określona osoba jest w pewien sposób zainteresowana Twoją działalnością. Jak mocny jest to sygnał? Dzięki lead scoring jesteś w stanie to określić. Czym jest lead scoring? Jest to sposób oceniania wartości leadów, który każdej aktywności użytkownika […]

więcej

zapisz się na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam się na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch
Nasze
Case Study
case study nettrading okladka
Blog firmowy + optymalizacja zakładek produktowych = szybkie wzrosty w SEO! Case study sklepu Nettrading.

O Kliencie   Nettrading to firma, która prowadzi sprzedaż produktów związanych z wyposażeniem domu i ogrodu. W ich asortymencie znajdzie...


Okladka-gandalf
Let Us Perform!: To nie magia! Czyli jak księgarnia Gandalf.com.pl odkryła moc Microsoft Advertising dzięki Sempai

Czy warto szukać nowych kanałów reklamy w internecie? Zawsze! Z tego założenia wyszliśmy nawiązując współpracę partnerską z Microsoft Adve...


najlepsza kampania google ads
Sempai & Carsmile – wspólna droga do sukcesu w czasach kryzysu

O współpracy Sempai i Carsmile Współpracujemy w zakresie Google Ads od 2019 roku. Carsmile jest częścią grupy OLX i oferuje auta w trzech wari...


case study eDomator
Jak w krótkim czasie rozwinąć konto i wskoczyć na 1 miejsce w rankingu sprzedających w swojej najważniejszej kategorii? Case study Allegro Ads 

Z firmą eDomator współpracujemy już prawie 5 lat. Rozpoczęliśmy nasze działania od efektywnościowych kampanii Google Ads i wraz z rozwojem skl...


case study green bike 1
Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


furniture
Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


Opinie
Klientów

Specjaliści z Sempai prowadzą nasze kampanie w środowisku Google Ads i Facebook Ads zgodnie z najlepszymi praktykami, osiągając ambitne poziomy zwrotu z inwestycji. Dlatego udzielamy referencji Sempai jako godnego polecenia profesjonalnego partnera, wyspecjalizowanego w kampaniach płatnych oraz implementującego najnowsze rozwiązania w tej dziedzinie.

Paweł Grzebyk
Wiceprezes Zarządu - DeeZee

Głównym wyzwaniem, przed którym stanęła Agencja było zwiększenie ruchu na stronie oraz budowanie widoczności sklepu Deichmann.com w wyszukiwarce Google. Na naszym przykładzie widać, że Sempai zdecydowanie wie, jak wygrać walkę o widoczność w wyszukiwarce w jednej z najbardziej konkurencyjnych branż e-commerce. Dlatego z pełnym przekonaniem polecam Sempai sklepom nastawionym na wyniki.

Ewa Stasieńko
Manager ds. sklepu internetowego Deichmann

Tak jak E.ON Polska napędza Warszawę dobrą energią, tak Agencja Sempai dba o wysoką widoczność naszej witryny w wynikach wyszukiwania Google. Od 2017 roku specjaliści Sempai znacząco poprawiają naszą pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania, zwiększają ruch i popularność witryny. Z pełnym przekonaniem rekomendujemy ich usługi.

Dominik Marzec
Digital Manager E.ON Polska

Sempai jest dla nas bezapelacyjnym liderem w zakresie kompleksowego prowadzenia działań marketingowych w Internecie. Ich eksperci od 2015 roku wspierają nasz zespół w trzech kanałach marketingu w wyszukiwarkach, obejmujących: SEO, kampanie płatne PPC oraz content marketing.

Hubert Górecki
Prezes Zarządu Cocolita

Od 2009 roku, kiedy to powierzyliśmy Sempai prowadzenie kampanii Google Ads oraz optymalizację naszej witryny pod wyszukiwarkę Google, nasz sklep systematycznie zwiększa przychody.

Sempai to sprawna komunikacja, wsparcie na każdym etapie oraz klarowne zasady współpracy.

Jarosław Rękas
Co-founder Orteo.pl

Podjęcie współpracy z Sempai było jedną z najlepszych decyzji, którą Carsmile podjął w 2019 roku. Działania agencji przyczyniły się do zmniejszenia zbyt wysokiego CPA oraz zwiększenia liczby leadów aż dwukrotnie! Jeśli szukasz profesjonalnego i wyspecjalizowanego partnera w digital marketingu, to nie mogłeś lepiej trafić.

Grzegorz Wojciechowski
Marketing Director w Carsmile

Istotne dla naszych działań online jest wsparcie, jakie otrzymujemy od opiekuna. W kontakcie z Panem Adamem doceniamy otwartość i chęć praktycznego podzielenia się wiedzą, co zbliża nas do osiągnięcia wyznaczonych celów. W efekcie płatne kampanie reklamowe stanowią ważny element obecności marki Zepter w Internecie.

Tijana Balaban
Manager Marketing w Zepter International Poland

By dodatkowo wzmocnić swoją pozycję na rynku, w sierpniu 2022 roku nawiązaliśmy współpracę z Agencją Sempai. Decyzja okazała się trafiona! Już od 1 miesiąca zanotowaliśmy znaczny wzrost skali przy zachowaniu zakładanej efektywności. Dotychczasową współpracę z Agencją Sempai oceniamy na 5+ i mamy nadzieję, że taka już pozostanie!

Radosław Cetnarowicz
Członek zarządu Gandalf Sp z o.o.

Poznaj
Naszych klientów

logo Ispot
logo Manta
logo zepter
logo PWN
logo Morele
logo deezee
cocolita
logo Deichmann
logo Wojas