Wybierz
Kategorie:

Jak obniżyć koszty marketingowe dzięki marketing automation?

Ostatni rok – pod wzglÄ™dem gospodarczym – zarówno w Polsce, jak i na Å›wiecie charakteryzowaÅ‚ siÄ™ bardzo dużą dynamikÄ… i obfitowaÅ‚ w negatywne zmiany. WpÅ‚ynęły one i wciąż wpÅ‚ywajÄ… na zachowania zakupowe konsumentów – zarówno na rynku tradycyjnym jak i w obszarze digital. Czy w tym trudnym dla wielu firm czasie warto zatem inwestować w […]

więcej

Jak zwiększyć sprzedaż i liczbę leadów dzięki marketing automation?

NajgorÄ™tszy okres w branży e-commerce zbliża siÄ™ do nas wielkimi krokami. To czas, do którego sprzedawcy internetowi skrupulatnie siÄ™ przygotowujÄ…, planujÄ…c i ustalajÄ…c strategiÄ™ dziaÅ‚ania w wielu kanaÅ‚ach sprzedażowych. Statystyki pokazujÄ…, że w ostatnim kwartale roku konkurujemy z najwiÄ™kszÄ… liczbÄ… reklamodawców walczÄ…cych o uwagÄ™ klientów. Klienci w tym czasie wykazujÄ… siÄ™ także najwiÄ™kszÄ… intencjÄ… zakupowÄ… […]

więcej

Personalizacja komunikacji marketingowej za pomocÄ… marketing automation

W ramach szeroko pojÄ™tego digital marketingu, który w ostatnich latach rozwija siÄ™ bardzo intensywnie, marketerzy przeÅ›cigajÄ… siÄ™ w pomysÅ‚ach skutecznego dotarcia do klienta. W komunikacji marketingowej mamy do czynienia z caÅ‚ym szeregiem nowych form i możliwoÅ›ci. Jednym ze skuteczniejszych sposobów dotarcia do bardziej Å›wiadomych internautów jest stosowanie komunikacji spersonalizowanej. To jeden z ważniejszych trendów ostatnich […]

więcej

Analiza RFM

Analiza RFM — dostosuj strategię do zachowań Twoich odbiorców i zwiększaj lojalność swoich klientów

Wraz z dynamicznym wzrostem branży e-commerce w Polsce i na Å›wiecie w ostatnich latach, a w szczególnoÅ›ci w okresie pandemii COVID-19, obok szeregu nowych możliwoÅ›ci rozwoju, dużym wyzwaniem dla sprzedajÄ…cych staÅ‚a siÄ™ dynamicznie rosnÄ…ca liczba sklepów internetowych i ich klientów. Analizy zachowaÅ„ kupujÄ…cych w Internecie pokazujÄ…, że pomimo poczÄ…tkowych oporów, pandemiczne obostrzenia w sklepach stacjonarnych […]

więcej

Lead scoring co to jest

Lead scoring – co to jest i do czego sÅ‚uży?

Leady generowane przez użytkowników,  którzy odwiedzajÄ… TwojÄ… stronÄ™ internetowÄ…, sÄ… niezwykle cenne. Pozostawienie danych kontaktowych jest sygnaÅ‚em oznaczajÄ…cym, że okreÅ›lona osoba jest w pewien sposób zainteresowana TwojÄ… dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ…. Jak mocny jest to sygnaÅ‚? DziÄ™ki lead scoring jesteÅ› w stanie to okreÅ›lić. Czym jest lead scoring? Jest to sposób oceniania wartoÅ›ci leadów, który każdej aktywnoÅ›ci użytkownika […]

więcej

Jak towarzyszyć klientowi w Twoim sklepie dzięki Marketing Automation

Jak towarzyszyć klientowi w Twoim sklepie dzięki Marketing Automation. Infografika

Droga klienta w Twoim sklepie. Jak towarzyszyć mu przez caÅ‚y czas dziÄ™ki Marketing Automation Marketing Automation to system informatyczny sÅ‚użący do zarzÄ…dzania marketingiem i sprzedażą. Zwykle jest to platforma zintegrowana ze sklepem internetowym, dziÄ™ki której zbierane sÄ… dane o dziaÅ‚aniach użytkownika niezidentyfikowanego, zarejestrowanego i klienta z historiÄ… zakupowÄ…. Jakie peÅ‚ni funkcje? PorzÄ…dkuje, usprawnia, automatyzuje i […]

więcej

zapisz siÄ™ na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam siÄ™ na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch
Nasze
Case Study
Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


Taki sam budżet – efekty 3x wiÄ™ksze już w pierwszym miesiÄ…cu dziaÅ‚aÅ„ Allegro Ads. Case study

Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...


283% wiÄ™cej transakcji w miesiÄ…c – a to dopiero poczÄ…tek! Case study e-sklepu meblowego

Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...


W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...


case study winylownia
Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...


RMD Bike & Sempai – wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu

Poznajcie historiÄ™ sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluowaÅ‚ z raczkujÄ…cego e-commerce’a do jednego z liderÃ...


Kompleksowa kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku dla Prezent Marzeń

Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...


Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

Branża klienta: armatura Å‚azienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems   Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych dziaÅ‚aÅ„ rek...


Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads

Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...


Jak wygrać wyścig o klienta? 5 praktyk i case study Messimo.pl

Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...


Opinie
Klientów

Specjaliści z Sempai prowadzą nasze kampanie w środowisku Google Ads i Facebook Ads zgodnie z najlepszymi praktykami, osiągając ambitne poziomy zwrotu z inwestycji. Dlatego udzielamy referencji Sempai jako godnego polecenia profesjonalnego partnera, wyspecjalizowanego w kampaniach płatnych oraz implementującego najnowsze rozwiązania w tej dziedzinie.

Paweł Grzebyk
Wiceprezes ZarzÄ…du - DeeZee

Głównym wyzwaniem, przed którym stanęła Agencja było zwiększenie ruchu na stronie oraz budowanie widoczności sklepu Deichmann.com w wyszukiwarce Google. Na naszym przykładzie widać, że Sempai zdecydowanie wie, jak wygrać walkę o widoczność w wyszukiwarce w jednej z najbardziej konkurencyjnych branż e-commerce. Dlatego z pełnym przekonaniem polecam Sempai sklepom nastawionym na wyniki.

Ewa Stasieńko
Manager ds. sklepu internetowego Deichmann

Tak jak E.ON Polska napędza Warszawę dobrą energią, tak Agencja Sempai dba o wysoką widoczność naszej witryny w wynikach wyszukiwania Google. Od 2017 roku specjaliści Sempai znacząco poprawiają naszą pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania, zwiększają ruch i popularność witryny. Z pełnym przekonaniem rekomendujemy ich usługi.

Dominik Marzec
Digital Manager E.ON Polska

Sempai jest dla nas bezapelacyjnym liderem w zakresie kompleksowego prowadzenia działań marketingowych w Internecie. Ich eksperci od 2015 roku wspierają nasz zespół w trzech kanałach marketingu w wyszukiwarkach, obejmujących: SEO, kampanie płatne PPC oraz content marketing.

Hubert Górecki
Prezes ZarzÄ…du Cocolita

Od 2009 roku, kiedy to powierzyliśmy Sempai prowadzenie kampanii Google Ads oraz optymalizację naszej witryny pod wyszukiwarkę Google, nasz sklep systematycznie zwiększa przychody.

Sempai to sprawna komunikacja, wsparcie na każdym etapie oraz klarowne zasady współpracy.

Jarosław Rękas
Co-founder Orteo.pl

Podjęcie współpracy z Sempai było jedną z najlepszych decyzji, którą Carsmile podjął w 2019 roku. Działania agencji przyczyniły się do zmniejszenia zbyt wysokiego CPA oraz zwiększenia liczby leadów aż dwukrotnie! Jeśli szukasz profesjonalnego i wyspecjalizowanego partnera w digital marketingu, to nie mogłeś lepiej trafić.

Grzegorz Wojciechowski
Marketing Director w Carsmile

Istotne dla naszych działań online jest wsparcie, jakie otrzymujemy od opiekuna. W kontakcie z Panem Adamem doceniamy otwartość i chęć praktycznego podzielenia się wiedzą, co zbliża nas do osiągnięcia wyznaczonych celów. W efekcie płatne kampanie reklamowe stanowią ważny element obecności marki Zepter w Internecie.

Tijana Balaban
Manager Marketing w Zepter International Poland

By dodatkowo wzmocnić swoją pozycję na rynku, w sierpniu 2022 roku nawiązaliśmy współpracę z Agencją Sempai. Decyzja okazała się trafiona! Już od 1 miesiąca zanotowaliśmy znaczny wzrost skali przy zachowaniu zakładanej efektywności. Dotychczasową współpracę z Agencją Sempai oceniamy na 5+ i mamy nadzieję, że taka już pozostanie!

Radosław Cetnarowicz
Członek zarządu Gandalf Sp z o.o.

Poznaj
Naszych klientów

logo Ispot
logo Manta
logo zepter
logo PWN
logo Morele
logo deezee
logo Deichmann
logo Wojas