Home → Blog → Z życia agencji
Czy wiesz, że według najnowszego raportu „E-commerce w Polsce” obecnie w naszym kraju mamy około 30 milionów internautów? A w tym blisko 9 milionów użytkowników to ci z Silver generation. Szacuje się, że za 6 lat będzie to już co 4 Polak! To jasny sygnał, że jest to grupa odbiorców w sieci, których nie należy […]
więcej
36 milionów ton ekogroszku — tyle obecnie jest wart rynek e-commerce w Polsce. Skąd takie dane? Przedstawił je Dawid Dąbrowski, E-commerce Manager w onelectro.pl, który wraz z czterema innymi ekspertami podzielił się swoją wiedzą podczas minionego InCommerce w Katowicach. 36 milionów ton ekogroszku to dokładnie 109 miliardów złotych. W porównaniu do 2021 roku wartość rynku […]
Będzie dużo networkingu i jeszcze więcej aktualnej wiedzy na temat prowadzenia sprzedaży w Internecie. A wszystko to przy aromacie świeżo parzonej kawy. Po dwuletniej przerwie na mapę stacjonarnych wydarzeń marketingowych powraca InCommerce. To długo wyczekiwane spotkanie branży e-commerce odbędzie się w nowej, śniadaniowej formule już 8 listopada w Strefie Centralnej w Katowicach. Co przygotowali organizatorzy? […]
Duża frekwencja podczas webinaru to również mnóstwo ciekawych pytań od uczestników! Poniżej prezentujemy odpowiedzi prosto od naszego prelegenta. 1. Co to znaczy duży e-commerce? Jak to ocenić? Odpowiedź: To bardzo subiektywna opinia: dla mnie duży e-commerce (z perspektywy SEO) to taki, który ma ponad 50 000 podstron (w większości ‘produkty’ i ‘kategorie’), czyli posiadający bardzo […]
Jesteśmy na shortliście jubileuszowej, dziesiątej edycji e-Commerce Polska awards. O tytuł Best tool for e-commerce z Allegro Pay, Blikiem, Ergonode PIM oraz inPost Mobile powalczy nasza autorska technologia do zwiększania efektywności reklam produktowych w Google i na Facebooku – Sempai Merchant 360. e-Commerce Polska Awards to najważniejszy konkurs dla krajowej branży e-commerce. Do finału […]
Otrzymaliśmy najcenniejszy klejnot w całej branży digital – Performance Marketing Diamond! Nasza autorska technologia Sempai Merchant 360 zajęła 1. miejsce w kategorii Performance Technology of the Year w międzynarodowym konkursie organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.
Mamy to! Po niespełna kwartale od otrzymania statusu Allegro Ads Partner, wskoczyliśmy na kolejny, wyższy poziom partnerstwa z największym marketplace w Polsce: Allegro Ads Partner+!
Miło nam zakomunikować, że w sezonie 2021/2022 kontynuujemy współpracę sponsorską z klubem szachowym UKS Hetman Częstochowa. A już niebawem czeka nas kolejna okazja do kibicowania zdolnym szachistom z Częstochowy. Drużynowe Mistrzostwa Polski w Szachach 1. Ligi 2021 W najbliższą sobotę pod szyldem Sempai w Drużynowych Mistrzostwach Polski w Szachach 1. Ligi 2021, stanie […]
zapisz się na Newsletter
Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...
Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...
Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl &n...
Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...
Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...
Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...
Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...
Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...
Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...
Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...
Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...
Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...
Opinie Klientów
Sempai jest dla nas bezapelacyjnym liderem w zakresie kompleksowego prowadzenia działań marketingowych w Internecie. Ich eksperci od 2015 roku wspierają nasz zespół w trzech kanałach marketingu w wyszukiwarkach, obejmujących: SEO, kampanie płatne PPC oraz content marketing.
Od 2009 roku, kiedy to powierzyliśmy Sempai prowadzenie kampanii Google Ads oraz optymalizację naszej witryny pod wyszukiwarkę Google, nasz sklep systematycznie zwiększa przychody.
Sempai to sprawna komunikacja, wsparcie na każdym etapie oraz klarowne zasady współpracy.
Podjęcie współpracy z Sempai było jedną z najlepszych decyzji, którą Carsmile podjął w 2019 roku. Działania agencji przyczyniły się do zmniejszenia zbyt wysokiego CPA oraz zwiększenia liczby leadów aż dwukrotnie! Jeśli szukasz profesjonalnego i wyspecjalizowanego partnera w digital marketingu, to nie mogłeś lepiej trafić.
Istotne dla naszych działań online jest wsparcie, jakie otrzymujemy od opiekuna. W kontakcie z Panem Adamem doceniamy otwartość i chęć praktycznego podzielenia się wiedzą, co zbliża nas do osiągnięcia wyznaczonych celów. W efekcie płatne kampanie reklamowe stanowią ważny element obecności marki Zepter w Internecie.
By dodatkowo wzmocnić swoją pozycję na rynku, w sierpniu 2022 roku nawiązaliśmy współpracę z Agencją Sempai. Decyzja okazała się trafiona! Już od 1 miesiąca zanotowaliśmy znaczny wzrost skali przy zachowaniu zakładanej efektywności. Dotychczasową współpracę z Agencją Sempai oceniamy na 5+ i mamy nadzieję, że taka już pozostanie!
Poznaj Naszych klientów