Wybierz
Kategorie:
017 Blog Spotkaj sie z nami

Spotkaj się z nami na Targach eHandlu!

6 kwietnia w Warszawie odbędzie się jedna z najważniejszych imprez w branży e-commerce: 23. Targi eHandlu. To wydarzenie, podczas którego prezentowane są najnowsze rozwiązania technologiczne oraz trendy w obszarze marketingu internetowego.  Targi nie tylko są świetną okazją do nawiązania nowych biznesowych relacji, lecz przede wszystkim dają pole do rozmów na temat potrzeb i wyzwań, przed […]

więcej

Sempai partnerem Microsoft

Sempai partnerem Microsoft. Dlaczego warto zaufać certyfikowanej agencji?

Z początkiem 2023 roku nasza agencja – jako jedna z nielicznych w kraju – otrzymała oficjalny status partnera Microsoft Advertising. Uczestnictwo w programie to nie tylko rodzaj uznania ze strony technologicznego giganta, lecz także dowód, że spełniamy szereg wymagań, by móc dostarczać naszym klientom usługi z zakresu reklamy cyfrowej na najwyższym poziomie. Udział w programie […]

więcej

Incommerce-no,18

O czym warto pamiętać po InCommerce w Katowicach… i dlaczego jest to ekogroszek?

36 milionów ton ekogroszku — tyle obecnie jest wart rynek e-commerce w Polsce. Skąd takie dane? Przedstawił je Dawid Dąbrowski, E-commerce Manager w onelectro.pl, który wraz z czterema innymi ekspertami podzielił się swoją wiedzą podczas minionego InCommerce w Katowicach.  36 milionów ton ekogroszku to dokładnie 109 miliardów złotych. W porównaniu do 2021 roku wartość rynku […]

więcej

Projekt bez tytulu 2022 11 04T140454.602

Jak przygotować e-commerce na kryzys? Odpowiedź poznasz podczas InCommerce w Katowicach

Będzie dużo networkingu i jeszcze więcej aktualnej wiedzy na temat prowadzenia sprzedaży w Internecie. A wszystko to przy aromacie świeżo parzonej kawy. Po dwuletniej przerwie na mapę stacjonarnych wydarzeń marketingowych powraca InCommerce. To długo wyczekiwane spotkanie branży e-commerce odbędzie się w nowej, śniadaniowej formule już 8 listopada w Strefie Centralnej w Katowicach. Co przygotowali organizatorzy?  […]

więcej

Webinar Javascript w SEO

JavaScript w SEO – na co zwrócić szczególną uwagę? Q&A po webinarze

Duża frekwencja podczas webinaru to również mnóstwo ciekawych pytań od uczestników! Poniżej prezentujemy odpowiedzi prosto od naszego prelegenta. 1. Co to znaczy duży e-commerce? Jak to ocenić? Odpowiedź: To bardzo subiektywna opinia: dla mnie duży e-commerce (z perspektywy SEO) to taki, który ma ponad 50 000 podstron (w większości ‘produkty’ i ‘kategorie’), czyli posiadający bardzo […]

więcej

Sempai Merchant nominowany do eCommerce Polska Awards

Sempai Merchant 360 z nominacją do e-Commerce Polska Awards

Jesteśmy na shortliście jubileuszowej, dziesiątej edycji e-Commerce Polska awards. O tytuł Best tool for e-commerce z Allegro Pay, Blikiem, Ergonode PIM oraz inPost Mobile powalczy nasza autorska technologia do zwiększania efektywności reklam produktowych w Google i na Facebooku – Sempai Merchant 360.   e-Commerce Polska Awards to najważniejszy konkurs dla krajowej branży e-commerce. Do finału […]

więcej

Performance Marketing Diamonds

Performance Marketing Diamonds 2022. Diament dla Sempai Merchant 360

Otrzymaliśmy najcenniejszy klejnot w całej branży digital – Performance Marketing Diamond! Nasza autorska technologia Sempai Merchant 360 zajęła 1. miejsce w kategorii Performance Technology of the Year w międzynarodowym konkursie organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.

więcej

allegro ads partner+

Otrzymaliśmy status Allegro Ads Partner+

Mamy to! Po niespełna kwartale od otrzymania statusu Allegro Ads Partner, wskoczyliśmy na kolejny, wyższy poziom partnerstwa z największym marketplace w Polsce: Allegro Ads Partner+!

więcej

zapisz się na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam się na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch
Nasze
Case Study
case study eDomator
Jak w krótkim czasie rozwinąć konto i wskoczyć na 1 miejsce w rankingu sprzedających w swojej najważniejszej kategorii? Case study Allegro Ads 

Z firmą eDomator współpracujemy już prawie 5 lat. Rozpoczęliśmy nasze działania od efektywnościowych kampanii Google Ads i wraz z rozwojem skl...


case study green bike 1
Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


furniture
Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


case study silla
Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


bulb
Taki sam budżet – efekty 3x większe już w pierwszym miesiącu działań Allegro Ads. Case study

Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...


kitchen
283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...


christin hume Hcfwew744z4 unsplash 1 e1661775100550.png
W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...


case study winylownia
Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...


case study rmd bike
RMD Bike & Sempai – wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu

Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...


case study prezent marzen
Kompleksowa kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku dla Prezent Marzeń

Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...


case study rea
Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems   Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...


case study zapato
Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads

Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...


Opinie
Klientów

Specjaliści z Sempai prowadzą nasze kampanie w środowisku Google Ads i Facebook Ads zgodnie z najlepszymi praktykami, osiągając ambitne poziomy zwrotu z inwestycji. Dlatego udzielamy referencji Sempai jako godnego polecenia profesjonalnego partnera, wyspecjalizowanego w kampaniach płatnych oraz implementującego najnowsze rozwiązania w tej dziedzinie.

Paweł Grzebyk
Wiceprezes Zarządu - DeeZee

Głównym wyzwaniem, przed którym stanęła Agencja było zwiększenie ruchu na stronie oraz budowanie widoczności sklepu Deichmann.com w wyszukiwarce Google. Na naszym przykładzie widać, że Sempai zdecydowanie wie, jak wygrać walkę o widoczność w wyszukiwarce w jednej z najbardziej konkurencyjnych branż e-commerce. Dlatego z pełnym przekonaniem polecam Sempai sklepom nastawionym na wyniki.

Ewa Stasieńko
Manager ds. sklepu internetowego Deichmann

Tak jak E.ON Polska napędza Warszawę dobrą energią, tak Agencja Sempai dba o wysoką widoczność naszej witryny w wynikach wyszukiwania Google. Od 2017 roku specjaliści Sempai znacząco poprawiają naszą pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania, zwiększają ruch i popularność witryny. Z pełnym przekonaniem rekomendujemy ich usługi.

Dominik Marzec
Digital Manager E.ON Polska

Sempai jest dla nas bezapelacyjnym liderem w zakresie kompleksowego prowadzenia działań marketingowych w Internecie. Ich eksperci od 2015 roku wspierają nasz zespół w trzech kanałach marketingu w wyszukiwarkach, obejmujących: SEO, kampanie płatne PPC oraz content marketing.

Hubert Górecki
Prezes Zarządu Cocolita

Od 2009 roku, kiedy to powierzyliśmy Sempai prowadzenie kampanii Google Ads oraz optymalizację naszej witryny pod wyszukiwarkę Google, nasz sklep systematycznie zwiększa przychody.

Sempai to sprawna komunikacja, wsparcie na każdym etapie oraz klarowne zasady współpracy.

Jarosław Rękas
Co-founder Orteo.pl

Podjęcie współpracy z Sempai było jedną z najlepszych decyzji, którą Carsmile podjął w 2019 roku. Działania agencji przyczyniły się do zmniejszenia zbyt wysokiego CPA oraz zwiększenia liczby leadów aż dwukrotnie! Jeśli szukasz profesjonalnego i wyspecjalizowanego partnera w digital marketingu, to nie mogłeś lepiej trafić.

Grzegorz Wojciechowski
Marketing Director w Carsmile

Istotne dla naszych działań online jest wsparcie, jakie otrzymujemy od opiekuna. W kontakcie z Panem Adamem doceniamy otwartość i chęć praktycznego podzielenia się wiedzą, co zbliża nas do osiągnięcia wyznaczonych celów. W efekcie płatne kampanie reklamowe stanowią ważny element obecności marki Zepter w Internecie.

Tijana Balaban
Manager Marketing w Zepter International Poland

By dodatkowo wzmocnić swoją pozycję na rynku, w sierpniu 2022 roku nawiązaliśmy współpracę z Agencją Sempai. Decyzja okazała się trafiona! Już od 1 miesiąca zanotowaliśmy znaczny wzrost skali przy zachowaniu zakładanej efektywności. Dotychczasową współpracę z Agencją Sempai oceniamy na 5+ i mamy nadzieję, że taka już pozostanie!

Radosław Cetnarowicz
Członek zarządu Gandalf Sp z o.o.

Poznaj
Naszych klientów

logo Ispot
logo Manta
logo zepter
logo PWN
logo Morele
logo deezee
cocolita
logo Deichmann
logo Wojas