Strona główna → Blog → Content Marketing
Z pewnością słyszałeś o SEO, czyli optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych. Ale czy wiesz, że optymalizacja dotyczy nie tylko tekstu, lecz także obrazów i wideo? Jeśli tworzysz treści wizualne na stronę internetową, powinieneś zadbać o to, aby były one nie tylko atrakcyjne dla oka, ale również „widoczne” dla algorytmów wyszukiwarek. Dzięki temu pozycja Twojej witryny w […]
więcej
Co przekonuje osobę do zakupu? Racjonalne argumenty czy emocjonalna retoryka? Kiedy lepiej odnosić się do uczuć i doświadczeń odbiorcy, tworząc treści, a w jakich przypadkach lepiej postawić na promocję produktów i usług, prezentując ich konkretne cechy, zalety i korzyści? Używać języka racjonalnego czy emocjonalnego? Innymi słowy – jak mówić do odbiorcy komunikatu, by przekonać go […]
Prowadzisz już działania SEO, ale czujesz w kościach, że możesz zrobić dla swojej marki znacznie więcej? Chcesz cieszyć się świetną rozpoznawalnością, a tym samym sprzedawać więcej? W tym pomoże Ci outreach marketing. Ale co to właściwie jest? Na czym polega i, co ważniejsze, jakie korzyści może Ci przynieść? Poniżej przyglądamy się bliżej temu zagadnieniu — […]
Nie satysfakcjonuje Cię aktualny ruch na swojej stronie? Obserwujesz zbyt wysoki współczynnik odrzuceń? Masz opisane kategorie, usługi, prowadzisz bloga, ale nie notujesz poprawy widoczności lub konwersji? A może osiągasz dobre wyniki sprzedażowe, ale widzisz potencjał, by stały się jeszcze lepsze? Odpowiedź jest prosta: przeprowadź audyt contentu! Podczas bezpłatnego webinaru omówiliśmy, czym jest i na czym […]
Nie tylko intrygujące, ale i przynoszące realne korzyści clickbaity – czy to możliwe? Tak, jeśli wiesz, jak je prawidłowo tworzyć. Zapomnij o pustych obietnicach, mogą Ci tylko zaszkodzić! Clickbait: co to znaczy? Gdzie można go spotkać? A co ważniejsze, czy ma wpływ na pozycjonowanie SEO? Zajrzyj niżej i poznaj odpowiedzi na te pytania!
Content marketing to już podstawa efektywnej komunikacji biznesowej. Niezależnie od tego, czy Twoja firma działa w sektorze B2B czy B2C, cel jest ten sam: budowanie trwałych relacji z klientem poprzez dostarczanie mu wartościowych treści. Sprawdź, czym różni się specyfika tworzenia contentu w komunikacji z odbiorcą biznesowym i indywidualnym, oraz co jeszcze łączy te dwa światy. […]
O czym pisać bloga, aby przyciągał czytelników i zachęcał do pozostania na dłużej? To pytanie zadaje sobie niejeden twórca treści internetowych. Na szczęście istnieje kilka sposobów na pozyskanie inspiracji. Jakich dokładnie? O tym opowiadamy w poniższym tekście. Zajrzyj i się przekonaj, skąd brać tematy na bloga, by Twoja treść była zawsze świeża i interesująca!
ChatGPT i inne, podobne mu narzędzia przedefiniowały sposób, w jaki pracują firmy z branży e-commerce, usprawniły i zautomatyzowały procesy oraz przewartościowały nasze podejście do kreatywnych zadań. Trzeba jednak mieć świadomość, że generatywna sztuczna inteligencja tworzy treści, bazując na dostępnych, wprowadzonych wcześniej danych. To z kolei rodzi wiele pytań dotyczących kwestii prawnych. Czy mamy pełne prawa […]
zapisz się na Newsletter