Wybierz
Kategorie:
jak tworzy膰 clickbait

Co to jest clickbait? Sprawd藕, jak stworzy膰 clickbait przynosz膮cy realne korzy艣ci

Nie tylko intryguj膮ce, ale i przynosz膮ce realne korzy艣ci clickbaity 鈥 czy to mo偶liwe? Tak, je艣li wiesz, jak je prawid艂owo tworzy膰. Zapomnij o pustych obietnicach, mog膮 Ci tylko zaszkodzi膰! Clickbait: co to znaczy? Gdzie mo偶na go spotka膰? A co wa偶niejsze, czy ma wp艂yw na pozycjonowanie SEO? Zajrzyj ni偶ej i poznaj odpowiedzi na te pytania!

wi臋cej

content-marketing

Content marketing B2B vs B2C: r贸偶nice i punkty wsp贸lne

Content marketing to ju偶 podstawa efektywnej komunikacji biznesowej. Niezale偶nie od tego, czy Twoja firma dzia艂a w sektorze B2B czy B2C, cel jest ten sam: budowanie trwa艂ych relacji z klientem poprzez dostarczanie mu warto艣ciowych tre艣ci. Sprawd藕, czym r贸偶ni si臋 specyfika tworzenia contentu w komunikacji z odbiorc膮 biznesowym i indywidualnym, oraz co jeszcze 艂膮czy te dwa 艣wiaty. […]

wi臋cej

Blog-firmowy

Tematy na bloga firmowego: sk膮d czerpa膰 inspiracje? Podopowiadamy, z jakich narz臋dzi warto skorzysta膰!

O czym pisa膰 bloga, aby przyci膮ga艂 czytelnik贸w i zach臋ca艂 do pozostania na d艂u偶ej? To pytanie zadaje sobie niejeden tw贸rca tre艣ci internetowych. Na szcz臋艣cie istnieje kilka sposob贸w na pozyskanie inspiracji. Jakich dok艂adnie? O tym opowiadamy w poni偶szym tek艣cie. Zajrzyj i si臋 przekonaj, sk膮d bra膰 tematy na bloga, by Twoja tre艣膰 by艂a zawsze 艣wie偶a i interesuj膮ca!

wi臋cej

Blog Ai i chatgpt

AI i ChatGPT 鈥 co na to prawo? Q&A po webinarze

ChatGPT i inne, podobne mu narz臋dzia przedefiniowa艂y spos贸b, w jaki pracuj膮 firmy z bran偶y e-commerce, usprawni艂y i zautomatyzowa艂y procesy oraz przewarto艣ciowa艂y nasze podej艣cie do kreatywnych zada艅. Trzeba jednak mie膰 艣wiadomo艣膰, 偶e generatywna sztuczna inteligencja tworzy tre艣ci, bazuj膮c na dost臋pnych, wprowadzonych wcze艣niej danych. To z kolei rodzi wiele pyta艅 dotycz膮cych kwestii prawnych. Czy mamy pe艂ne prawa […]

wi臋cej

Pisz i wyci膮gaj wnioski 鈥 czyli jak sprawi膰, aby Twoje artyku艂y blogowe by艂y cz臋艣ciej czytane

Pisz i wyci膮gaj wnioski – czyli jak sprawi膰, aby Twoje artyku艂y blogowe by艂y cz臋艣ciej czytane

10 sekund – tyle masz czasu na to, aby zaciekawi膰 czytelnika i zach臋ci膰 go do przeczytania stworzonej przez siebie tre艣ci. Jak napisa膰 dobry artyku艂, kt贸ry b臋dzie ch臋tnie czytany, ale i licznie komentowany czy udost臋pniany? Wbrew pozorom nie jest to trudna sztuka! Musisz jedynie pami臋ta膰 o kilku czynnikach, kt贸re wp艂ywaj膮 na odbi贸r artyku艂u. Zajrzyj poni偶ej i […]

wi臋cej

czy-detektory-ai-klamia

Czy detektory AI k艂ami膮? Test najpopularniejszych narz臋dzi

Wyniki z detektor贸w AI potrafi膮 zaskoczy膰. Tre艣ci generowane przez ChataGPT s膮 oceniane jako stworzone przez cz艂owieka, z kolei napisane przez copywritera dostaj膮 ocen臋 鈥瀓edynka, siadaj!鈥. Jak dzia艂aj膮 detektory AI i czy mo偶na im ufa膰? Przetestowa艂am sze艣膰 najpopularniejszych narz臋dzi, aby艣cie Wy nie musieli tego robi膰. Czym jest ChatGPT? Aby zrozumie膰, czym jest i jak dzia艂a ChatGPT, […]

wi臋cej

skuteczne-tworzenie-tre艣ci-blog

J臋zyk korzy艣ci 鈥 czyli skuteczne tworzenie tre艣ci sprzeda偶owej

W gruncie rzeczy marketing jest pewnego rodzaju komunikatem o produkcie 鈥 od wytw贸rcy danego produktu/dostarczyciela us艂ug, do potencjalnego klienta. By tre艣膰 komunikatu 鈥 tre艣膰 sprzeda偶owa 鈥 by艂a efektywna, powinna zosta膰 sformu艂owana w taki spos贸b, by odpowiada膰 jej odbiorcy. Innymi s艂owy 鈥 by膰 pisana j臋zykiem korzy艣ci. Czym jest j臋zyk korzy艣ci? Jak go wykorzystywa膰 w tworzeniu tre艣ci […]

wi臋cej

xxx Blog QA blog firmowy Paulina R

Blog firmowy 鈥 dlaczego go potrzebujesz i jak si臋 za to zabra膰? Q&A po webinarze

Jak stworzy膰 firmowego bloga, kt贸ry z sukcesem b臋dzie osi膮ga艂 wyznaczone cele? O czym i jak pisa膰? Sk膮d czerpa膰 pomys艂y na blogowe tematy? Tego dowiesz si臋 ogl膮daj膮c nagranie kolejnego webinaru z cyklu #Lato_z_contentem! Na cz臋艣膰 z pyta艅, kt贸re zadali艣cie podczas spotkania, nie wystarczy艂o nam czasu. Dlatego dzi艣 wracamy z odpowiedziami, kt贸rych udzieli艂a Paulina Roszko – Content […]

wi臋cej

zapisz si臋 na Newsletter


A wtedy my regularnie b臋dziemy podsy艂a膰 Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam si臋 na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch