Wybierz
Kategorie:
Content pod lupa Jak sprawdzic czy tresci na Twojej stronie dzialaja

Content pod lupą! Jak sprawdzić, czy treści na Twojej stronie działają? Q&A po webinarze

Nie satysfakcjonuje Cię aktualny ruch na swojej stronie? Obserwujesz zbyt wysoki współczynnik odrzuceń? Masz opisane kategorie, usługi, prowadzisz bloga, ale nie notujesz poprawy widoczności lub konwersji? A może osiągasz dobre wyniki sprzedażowe, ale widzisz potencjał, by stały się jeszcze lepsze? Odpowiedź jest prosta: przeprowadź audyt contentu! Podczas bezpłatnego webinaru omówiliśmy, czym jest i na czym […]

więcej

jak tworzyć clickbait

Co to jest clickbait? Sprawdź, jak stworzyć clickbait przynoszący realne korzyści

Nie tylko intrygujące, ale i przynoszące realne korzyści clickbaity – czy to możliwe? Tak, jeśli wiesz, jak je prawidłowo tworzyć. Zapomnij o pustych obietnicach, mogą Ci tylko zaszkodzić! Clickbait: co to znaczy? Gdzie można go spotkać? A co ważniejsze, czy ma wpływ na pozycjonowanie SEO? Zajrzyj niżej i poznaj odpowiedzi na te pytania!

więcej

content-marketing

Content marketing B2B vs B2C: różnice i punkty wspólne

Content marketing to już podstawa efektywnej komunikacji biznesowej. Niezależnie od tego, czy Twoja firma działa w sektorze B2B czy B2C, cel jest ten sam: budowanie trwałych relacji z klientem poprzez dostarczanie mu wartościowych treści. Sprawdź, czym różni się specyfika tworzenia contentu w komunikacji z odbiorcą biznesowym i indywidualnym, oraz co jeszcze łączy te dwa światy. […]

więcej

Blog-firmowy

Tematy na bloga firmowego: skąd czerpać inspiracje? Podopowiadamy, z jakich narzędzi warto skorzystać!

O czym pisać bloga, aby przyciągał czytelników i zachęcał do pozostania na dłużej? To pytanie zadaje sobie niejeden twórca treści internetowych. Na szczęście istnieje kilka sposobów na pozyskanie inspiracji. Jakich dokładnie? O tym opowiadamy w poniższym tekście. Zajrzyj i się przekonaj, skąd brać tematy na bloga, by Twoja treść była zawsze świeża i interesująca!

więcej

Blog Ai i chatgpt

AI i ChatGPT – co na to prawo? Q&A po webinarze

ChatGPT i inne, podobne mu narzędzia przedefiniowały sposób, w jaki pracują firmy z branży e-commerce, usprawniły i zautomatyzowały procesy oraz przewartościowały nasze podejście do kreatywnych zadań. Trzeba jednak mieć świadomość, że generatywna sztuczna inteligencja tworzy treści, bazując na dostępnych, wprowadzonych wcześniej danych. To z kolei rodzi wiele pytań dotyczących kwestii prawnych. Czy mamy pełne prawa […]

więcej

Pisz i wyciągaj wnioski – czyli jak sprawić, aby Twoje artykuły blogowe były częściej czytane

Pisz i wyciągaj wnioski – czyli jak sprawić, aby Twoje artykuły blogowe były częściej czytane

10 sekund – tyle masz czasu na to, aby zaciekawić czytelnika i zachęcić go do przeczytania stworzonej przez siebie treści. Jak napisać dobry artykuł, który będzie chętnie czytany, ale i licznie komentowany czy udostępniany? Wbrew pozorom nie jest to trudna sztuka! Musisz jedynie pamiętać o kilku czynnikach, które wpływają na odbiór artykułu. Zajrzyj poniżej i […]

więcej

czy-detektory-ai-klamia

Czy wykrywacze AI kłamią? Test najpopularniejszych detektorów

Wyniki z detektorów AI potrafią zaskoczyć. Treści generowane przez ChataGPT są oceniane jako stworzone przez człowieka, z kolei napisane przez copywritera dostają ocenę „jedynka, siadaj!”. Jak działają detektory AI i czy można im ufać? Przetestowałam sześć najpopularniejszych narzędzi, abyście Wy nie musieli tego robić. Czym jest ChatGPT? Aby zrozumieć, czym jest i jak działa ChatGPT, […]

więcej

skuteczne-tworzenie-treści-blog

Język korzyści – czyli skuteczne tworzenie treści sprzedażowej

W gruncie rzeczy marketing jest pewnego rodzaju komunikatem o produkcie – od wytwórcy danego produktu/dostarczyciela usług, do potencjalnego klienta. By treść komunikatu – treść sprzedażowa – była efektywna, powinna zostać sformułowana w taki sposób, by odpowiadać jej odbiorcy. Innymi słowy – być pisana językiem korzyści. Czym jest język korzyści? Jak go wykorzystywać w tworzeniu treści […]

więcej

zapisz się na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam się na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch