Wybierz
Kategorie:
performance-max

Performance Max, czy alternatywy? Naucz się dobierać idealne kampanie reklamowe!

Performance Max to stosunkowo nowy typ kampanii reklamowej, który w wakacje 2022 roku na dobre zastÄ…piÅ‚ dotychczasowe inteligentne kampanie produktowe (SSC). PowstaÅ‚ w odpowiedzi na stale zmieniajÄ…ce siÄ™ zachowania zakupowe odbiorców, do których ciężko jest dotrzeć na każdym z etapów Å›cieżki zakupowej. Powodem jest wykorzystanie różnorodnych urzÄ…dzeÅ„ oraz kanałów reklamowych w różnych miejscach, co zdecydowanie […]

więcej

Blog_Wskaźnik-jakości

Wskaźnik jakości konta Google Ads — Twój przyjaciel, czy wróg?

DosÅ‚ownie w każdym przypadku w naszym życiu — jeżeli ocena czegokolwiek ma nieść pozytywnÄ… dla nas wartość — powinna być obiektywna. Musimy również doskonale znać oraz rozumieć jej kryteria. Im mniej liczb, a wiÄ™cej treÅ›ci, tym wiÄ™cej również możemy siÄ™ nauczyć. Ocena jest (a przynajmniej — powinna być!) feedbackiem, a nie przypiÄ™tÄ… doraźnie Å‚atkÄ… typu: […]

więcej

5-rzeczy,-których-należy-unikać-w-Google-Ads_e

5 rzeczy, których należy unikać w Google Ads, aby nie tracić pieniędzy

Google Ads to jedna z najważniejszych platform reklamowych w internecie. DziÄ™ki niej firmy mogÄ… dotrzeć do szerokiej grupy potencjalnych klientów. NieprawidÅ‚owe wykorzystanie jej funkcjonalnoÅ›ci może jednak skutkować dużymi stratami finansowymi. W tym artykule przedstawimy 5 rzeczy, których warto unikać w Google Ads, aby nie tracić pieniÄ™dzy. Nieodpowiedni dobór słów kluczowych Wybór słów kluczowych jest istotny […]

więcej

google shopping

Google Shopping – czym są i jak działają Google Zakupy?

Chcesz kupić najnowszy model sportowego obuwia znanej marki. Otwierasz wiÄ™c okno przeglÄ…darki i wpisujesz odpowiedniÄ… frazÄ™ w najpopularniejszej wyszukiwarce Å›wiata. Już u samej góry wyÅ›wietla Ci siÄ™ przejrzysty pasek produktowy, a na nim najważniejsze informacje – nazwa poszukiwanego modelu, cena i informacje o kosztach wysyÅ‚ki. Okazuje siÄ™, że duża sieciówka oferuje wÅ‚aÅ›nie darmowÄ… dostawÄ™! Przechodzisz […]

więcej

nowosci w google ads 628 1

Najciekawsze zmiany w Google Ads! Sprawdź tegoroczne zestawienie

Twórca najpopularniejszego systemu reklamowego stale wprowadza ulepszenia, które majÄ… uÅ‚atwić nam jego użytkowanie oraz zwiÄ™kszyć możliwoÅ›ci w zakresie jakich możemy siÄ™ prezentować. W artykule prezentujemy jedne z ciekawszych zmian i nowoÅ›ci, jakie przygotowaÅ‚ dla nas Gigant z Mountain View, które pojawiÅ‚y siÄ™ do tej pory w 2022 roku. Reklamy elastyczne zamiast reklam rozszerzonych 30 czerwca […]

więcej

Czym jest wskaźnik ROI i w jaki sposób go obliczyć?

Czym jest wskaźnik ROI i w jaki sposób go obliczyć?

Inwestycja w każdy projekt powinna pociÄ…gać za sobÄ… dokÅ‚adne wyliczenia jej opÅ‚acalnoÅ›ci, jeÅ›li chcesz mieć pewność co do trafnoÅ›ci podjÄ™tego przedsiÄ™wziÄ™cia. Przydatnym sposobem na zmierzenie wartoÅ›ci inwestycji jest wyliczanie wskaźnika ROI. Co to jest ROI? Kiedy i w jakim celu siÄ™ go wykorzystuje? I co najważniejsze — jak go samodzielnie obliczyć? Tego dowiesz siÄ™ z […]

więcej

Kampania PPC – co to jest

Kampania PPC – co to jest?

więcej

czym jest cpc

Czym jest CPC? Co ma wpływ na cost per click i jak go obliczyć?

Internetowe kampanie reklamowe to jeden ze sposobów na pozyskanie nowych klientów. Jednak stworzenie reklamy, która bÄ™dzie równie trafna, co korzystna cenowo, bywa problematyczne. Jak zaplanować kampaniÄ™ reklamowÄ…, aby w prosty sposób wyliczyć jednoczeÅ›nie jej caÅ‚kowity koszt i efekty? Pomocne może okazać siÄ™ wyliczenie CPC. Co oznacza ten skrót? W jaki sposób policzyć Å›redni cost per […]

więcej

zapisz siÄ™ na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam siÄ™ na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch
Nasze
Case Study
case study eDomator
Jak w krótkim czasie rozwinąć konto i wskoczyć na 1 miejsce w rankingu sprzedających w swojej najważniejszej kategorii? Case study Allegro Ads 

Z firmą eDomator współpracujemy już prawie 5 lat. Rozpoczęliśmy nasze działania od efektywnościowych kampanii Google Ads i wraz z rozwojem skl...


case study green bike 1
Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


furniture
Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


case study silla
Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


bulb
Taki sam budżet – efekty 3x wiÄ™ksze już w pierwszym miesiÄ…cu dziaÅ‚aÅ„ Allegro Ads. Case study

Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...


kitchen
283% wiÄ™cej transakcji w miesiÄ…c – a to dopiero poczÄ…tek! Case study e-sklepu meblowego

Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...


christin hume Hcfwew744z4 unsplash 1 e1661775100550.png
W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...


case study winylownia
Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...


case study rmd bike
RMD Bike & Sempai – wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu

Poznajcie historiÄ™ sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluowaÅ‚ z raczkujÄ…cego e-commerce’a do jednego z liderÃ...


case study prezent marzen
Kompleksowa kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku dla Prezent Marzeń

Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...


case study rea
Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

Branża klienta: armatura Å‚azienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems   Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych dziaÅ‚aÅ„ rek...


case study zapato
Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads

Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...


Opinie
Klientów

Specjaliści z Sempai prowadzą nasze kampanie w środowisku Google Ads i Facebook Ads zgodnie z najlepszymi praktykami, osiągając ambitne poziomy zwrotu z inwestycji. Dlatego udzielamy referencji Sempai jako godnego polecenia profesjonalnego partnera, wyspecjalizowanego w kampaniach płatnych oraz implementującego najnowsze rozwiązania w tej dziedzinie.

Paweł Grzebyk
Wiceprezes ZarzÄ…du - DeeZee

Głównym wyzwaniem, przed którym stanęła Agencja było zwiększenie ruchu na stronie oraz budowanie widoczności sklepu Deichmann.com w wyszukiwarce Google. Na naszym przykładzie widać, że Sempai zdecydowanie wie, jak wygrać walkę o widoczność w wyszukiwarce w jednej z najbardziej konkurencyjnych branż e-commerce. Dlatego z pełnym przekonaniem polecam Sempai sklepom nastawionym na wyniki.

Ewa Stasieńko
Manager ds. sklepu internetowego Deichmann

Tak jak E.ON Polska napędza Warszawę dobrą energią, tak Agencja Sempai dba o wysoką widoczność naszej witryny w wynikach wyszukiwania Google. Od 2017 roku specjaliści Sempai znacząco poprawiają naszą pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania, zwiększają ruch i popularność witryny. Z pełnym przekonaniem rekomendujemy ich usługi.

Dominik Marzec
Digital Manager E.ON Polska

Sempai jest dla nas bezapelacyjnym liderem w zakresie kompleksowego prowadzenia działań marketingowych w Internecie. Ich eksperci od 2015 roku wspierają nasz zespół w trzech kanałach marketingu w wyszukiwarkach, obejmujących: SEO, kampanie płatne PPC oraz content marketing.

Hubert Górecki
Prezes ZarzÄ…du Cocolita

Od 2009 roku, kiedy to powierzyliśmy Sempai prowadzenie kampanii Google Ads oraz optymalizację naszej witryny pod wyszukiwarkę Google, nasz sklep systematycznie zwiększa przychody.

Sempai to sprawna komunikacja, wsparcie na każdym etapie oraz klarowne zasady współpracy.

Jarosław Rękas
Co-founder Orteo.pl

Podjęcie współpracy z Sempai było jedną z najlepszych decyzji, którą Carsmile podjął w 2019 roku. Działania agencji przyczyniły się do zmniejszenia zbyt wysokiego CPA oraz zwiększenia liczby leadów aż dwukrotnie! Jeśli szukasz profesjonalnego i wyspecjalizowanego partnera w digital marketingu, to nie mogłeś lepiej trafić.

Grzegorz Wojciechowski
Marketing Director w Carsmile

Istotne dla naszych działań online jest wsparcie, jakie otrzymujemy od opiekuna. W kontakcie z Panem Adamem doceniamy otwartość i chęć praktycznego podzielenia się wiedzą, co zbliża nas do osiągnięcia wyznaczonych celów. W efekcie płatne kampanie reklamowe stanowią ważny element obecności marki Zepter w Internecie.

Tijana Balaban
Manager Marketing w Zepter International Poland

By dodatkowo wzmocnić swoją pozycję na rynku, w sierpniu 2022 roku nawiązaliśmy współpracę z Agencją Sempai. Decyzja okazała się trafiona! Już od 1 miesiąca zanotowaliśmy znaczny wzrost skali przy zachowaniu zakładanej efektywności. Dotychczasową współpracę z Agencją Sempai oceniamy na 5+ i mamy nadzieję, że taka już pozostanie!

Radosław Cetnarowicz
Członek zarządu Gandalf Sp z o.o.

Poznaj
Naszych klientów

logo Ispot
logo Manta
logo zepter
logo PWN
logo Morele
logo deezee
cocolita
logo Deichmann
logo Wojas