Strona główna → Blog → Google Ads
Automatyzacja to proces, który wedle definicji ma ograniczyć powtarzalną pracę fizyczną lub umysłową ludzi na rzecz robotów lub programów. Ten aspekt nie ominął systemu reklam Google Ads, a wręcz przeciwnie. Gigant Mountain View udostępnia kolejne typy kampanii lub strategii, które to w coraz przystępniejszej formie pozwalają laikom reklamować się z sukcesami. Nie są to jednak […]
więcej
Performance Max to stosunkowo nowy typ kampanii reklamowej, który w wakacje 2022 roku na dobre zastąpił dotychczasowe inteligentne kampanie produktowe (SSC). Powstał w odpowiedzi na stale zmieniające się zachowania zakupowe odbiorców, do których ciężko jest dotrzeć na każdym z etapów ścieżki zakupowej. Powodem jest wykorzystanie różnorodnych urządzeń oraz kanałów reklamowych w różnych miejscach, co zdecydowanie […]
Dosłownie w każdym przypadku w naszym życiu — jeżeli ocena czegokolwiek ma nieść pozytywną dla nas wartość — powinna być obiektywna. Musimy również doskonale znać oraz rozumieć jej kryteria. Im mniej liczb, a więcej treści, tym więcej również możemy się nauczyć. Ocena jest (a przynajmniej — powinna być!) feedbackiem, a nie przypiętą doraźnie łatką typu: […]
Google Ads to jedna z najważniejszych platform reklamowych w internecie. Dzięki niej firmy mogą dotrzeć do szerokiej grupy potencjalnych klientów. Nieprawidłowe wykorzystanie jej funkcjonalności może jednak skutkować dużymi stratami finansowymi. W tym artykule przedstawimy 5 rzeczy, których warto unikać w Google Ads, aby nie tracić pieniędzy. Nieodpowiedni dobór słów kluczowych Wybór słów kluczowych jest istotny […]
Chcesz kupić najnowszy model sportowego obuwia znanej marki. Otwierasz więc okno przeglądarki i wpisujesz odpowiednią frazę w najpopularniejszej wyszukiwarce świata. Już u samej góry wyświetla Ci się przejrzysty pasek produktowy, a na nim najważniejsze informacje – nazwa poszukiwanego modelu, cena i informacje o kosztach wysyłki. Okazuje się, że duża sieciówka oferuje właśnie darmową dostawę! Przechodzisz […]
Twórca najpopularniejszego systemu reklamowego stale wprowadza ulepszenia, które mają ułatwić nam jego użytkowanie oraz zwiększyć możliwości w zakresie jakich możemy się prezentować. W artykule prezentujemy jedne z ciekawszych zmian i nowości, jakie przygotował dla nas Gigant z Mountain View, które pojawiły się do tej pory w 2022 roku. Reklamy elastyczne zamiast reklam rozszerzonych 30 czerwca […]
Inwestycja w każdy projekt powinna pociągać za sobą dokładne wyliczenia jej opłacalności, jeśli chcesz mieć pewność co do trafności podjętego przedsięwzięcia. Przydatnym sposobem na zmierzenie wartości inwestycji jest wyliczanie wskaźnika ROI. Co to jest ROI? Kiedy i w jakim celu się go wykorzystuje? I co najważniejsze — jak go samodzielnie obliczyć? Tego dowiesz się z […]
zapisz się na Newsletter