Strona główna → Blog → Google Ads
Wcześniej znane pod nazwą Discovery, wprowadzały wówczas lekkie zamieszanie wśród ‘starych’ użytkowników systemu Google Ads. Dlaczego? Bo taką samą nazwą, jeszcze kilka lat temu określano obecne kampanie In-feed. Doszło zatem, do kuriozum, w którym dwa różne typy kampanii, wykorzystujące inne reklamy i docierające przy pomocy innych miejsc docelowych miały zbieżne nazwy. 🙂 Na początek zacznijmy […]
więcej
Rozpoczynając 4. kwartał, zbliżamy się do najbardziej gorącego sprzedażowo okresu w roku. Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia oraz okazje typu Black Week, Black Friday, Cyber Monday oraz inne, podobne promocje. Czy to właśnie na nich powinniśmy się skupiać dopracowując komunikację naszej oferty? Czy właśnie wtedy konsumenci są najczęściej skłonni do zakupów? Kiedy najlepiej […]
Agency Kickoff Q3 – to spotkanie odbywające się co kwartał, zapowiadające najnowsze zmiany w ekosystemie Google Ads, podsumowujące dotychczasowe wydarzenia i zmiany. W zbliżającym się 3 kwartale tego roku czeka nas naprawdę wiele nowości, a przewodnim tematem było zastosowanie sztucznej inteligencji w reklamach. Z artykułu dowiesz się o najciekawszych i najważniejszych zmianach, czekających nas w […]
Podczas ostatniego webinaru “Google Ads w dobie Consent Mode v.2: wyzwania i rozwiązania dla e-commerce“ uczestnicy zadawali bardzo dużo pytań dotyczących Consent Mode oraz Consent Management Platform, a także ich wpływu na kampanie Google Ads. Poniżej prezentujemy odpowiedzi prosto od ekspertów z Sempai: Marcina Główczyńskiego – Digital Analytics Experta, Filipa Biszczaka – Head of Google […]
Google przyznało się do zwiększania stawek CPC!! Wygląda na to, że inflacja dotyczy również systemów reklamowych… W połowie 2023 roku Google przyznało się do zwiększania minimalnych stawek CPC. Była to niejako tajemnica poliszynela, ale wypowiedziana na głos wywołała ogromną burzę w sieci, tym bardziej, że powiązane było to z toczącym się procesem dotyczącym monopolizacji rynku… […]
Automatyzacja to proces, który wedle definicji ma ograniczyć powtarzalną pracę fizyczną lub umysłową ludzi na rzecz robotów lub programów. Ten aspekt nie ominął systemu reklam Google Ads, a wręcz przeciwnie. Gigant Mountain View udostępnia kolejne typy kampanii lub strategii, które to w coraz przystępniejszej formie pozwalają laikom reklamować się z sukcesami. Nie są to jednak […]
Performance Max to stosunkowo nowy typ kampanii reklamowej, który w wakacje 2022 roku na dobre zastąpił dotychczasowe inteligentne kampanie produktowe (SSC). Powstał w odpowiedzi na stale zmieniające się zachowania zakupowe odbiorców, do których ciężko jest dotrzeć na każdym z etapów ścieżki zakupowej. Powodem jest wykorzystanie różnorodnych urządzeń oraz kanałów reklamowych w różnych miejscach, co zdecydowanie […]
Dosłownie w każdym przypadku w naszym życiu — jeżeli ocena czegokolwiek ma nieść pozytywną dla nas wartość — powinna być obiektywna. Musimy również doskonale znać oraz rozumieć jej kryteria. Im mniej liczb, a więcej treści, tym więcej również możemy się nauczyć. Ocena jest (a przynajmniej — powinna być!) feedbackiem, a nie przypiętą doraźnie łatką typu: […]
zapisz się na Newsletter