Strona główna → Blog → TikTok Ads
Zastanawiasz się nad prowadzeniem działań reklamowych na TikTok’u, a może realizujesz już swoje kampanie, ale chcesz zwiększyć efektywność swoich dotychczasowych działań? Niezależnie, jaki jest powód, przygotowaliśmy dla Ciebie kompleksowy przewodnik po TikTok Ads Managerze, który z pewnością pomoże Ci w tworzeniu profesjonalnych oraz skutecznych reklam. Z jego wykorzystaniem wprowadzisz swoje kampanie na wyższy poziom, dowiesz […]
więcej
TikTok jako platforma, która początkowo skupiała uwagę głównie młodych osób (przede wszystkim dzięki tworzonym przez nich treściom) w podświadomości wielu przedsiębiorców zaczęła się jawić jako coś zarezerwowanego tylko dla młodszych pokoleń. W ujęciu performance marketingu, wielu właścicieli sklepów internetowych wciąż podchodzi sceptycznie do reklam na TikToku – głównie w obawie, że nie jest to aplikacja, […]
Przed rozpoczęciem działań reklamowych na TikTok’u, warto odpowiedzieć sobie na pytanie – „Ile budżetu reklamowego muszę zainwestować, aby zrealizować swój cel?”. Niezwykle ważne jest, aby otwierając się na wykorzystanie TikToka w swojej strategii marketingowej, przeprowadzić dogłębną analizę, unikając przy tym rzucania losowymi kwotami, które chcemy przeznaczyć na reklamę. TikTok rządzi się innymi prawami niż inne, […]
Niezależnie od tego, czy planujesz samodzielne prowadzenie kampanii TikTok Ads, czy wolisz skorzystać z pomocy agencji, warto znać podstawy, dzięki którym lepiej zrozumiesz działanie reklam na TikToku. Pomimo, że tytułowa aplikacja podbija rynek już od kilku lat, można powiedzieć, że w ujęciu performance marketingu – wśród ogólnie dostępnych platform reklamowych – jest wciąż “żółtodziobem”. Wskazuje […]
zapisz się na Newsletter