Sempai TV wystartowała! Za pomocą cyklu krótkich materiałów wideo, będziemy wyjaśniać ważne zagadnienia z zakresu e-commerce i digital marketingu. Jako pierwsze na warsztat bierzemy typy reklam wideo na YouTube.
Naszą domeną jest obsługa sklepów intenternetowych w zakresie marketingu konwersji. Zdajemy sobie sprawę, że za sprzedaż nie odpowiada jedynie ostatnia reklama, w którą kliknął kupujący. Dlatego staramy się wspierać rozwój sprzedaży naszych klientów działaniami wizerunkowymi, budującymi świadomość marki, w tym reklamą wideo. O tym, że jest to słuszna droga, świadczy m.in. uzyskana przez nas 5 specjalizacja Google Ads – Reklama Wideo.
Ale to nie wszystko! Oficjalnie wystartowała Sempai TV – nasz nowy projekt, w którym za pomocą wideo chcemy się dzielić wiedzą dotyczącą digital marketingu i e-commerce.
W pierwszym odcinku pokazujemy:
- jakie typy reklam wideo oferuje YouTube
- jak one wyglądają i czym się od siebie różnią
- ile zapłacisz za poszczególne typy reklamowe
Miłego oglądania 🙂
Więcej informacji nt. typów reklamowych na YouTube znajdziesz w naszym wpisie na blogu: YouTube: przewodnik po typach reklamowych