Wybierz
Kategorie:
Facebook CAPI QA

Facebook Conversions API: wdrożenie i zagadnienia techniczne – Q&A po szkoleniu

Kinga Derwisz – Senior Meta Ads Specialist w Sempai, odpowiada na pytania zadane podczas szkolenia „Włącz wideo w działania Full Funnel w Facebook Ads Poznaj dobre praktyki”. Zapisz się do naszego newslettera i nie przegap powiadomień o kolejnych szkoleniach organizowanych przez Sempai.   Pytanie nr 1: Pixel + CAPI czy samo CAPI do śledzenia zdarzeń? […]

więcej

Jakie grafiki publikować w social mediach, by było to legalne

Jakie grafiki publikować w social mediach, by było to legalne

W dobie dynamicznego rozwoju społeczeństwa informacyjnego portale społecznościowe stały się nieodłącznym elementem naszej codzienności. Odgrywają coraz większą rolę nie tylko w życiu prywatnym jednostek, przejmując częściowo rolę kontaktów interpersonalnych oraz stając się niejako wizytówką użytkownika, ale także stanowią ważny element strategii marketingowej firm. Coraz więcej z nich ma swoje profile w social mediach, na których […]

więcej

Angazujace posty na facebooku

Jak tworzyć angażujące posty na Facebooku?

Przy obecnym natężeniu obecności marek i twórców w mediach społecznościowych ciężko jest zostać zauważonym. Gdy połączymy to jeszcze z typowym odbiorem treści na zasadzie szybkiego przeglądania newsfeedu, to zainteresowanie użytkownika i zachęcenie go do interakcji z naszymi postami często graniczy z cudem.   Zapewne nie raz mieliście styczność ze stronami w social media, które zdobywają […]

więcej

Analityka od Facebooka

Analityka od Facebooka – nadchodzą duże zmiany

W ostatnim czasie Facebook poinformował o wycofaniu aż trzech narzędzi umożliwiających analizę danych – Facebook Analytics, Facebook Audience Insights oraz Facebook Attribution. Jak przyznaje sam Facebook, ostatnie dość znaczące zmiany w branży niejako wymusiły pewne modyfikacje w ekosystemie reklamowym społecznościowego giganta. Mowa oczywiście o zmianach, jakie zaszły w polityce prywatności w systemie iOS 14 od […]

więcej

Zmiany FB iOS14

[iOS14] Konfiguracja zdarzeń webowych i weryfikacja domeny na Facebooku

Apple w ostatnim czasie wprowadził szereg zmian w polityce prywatności w swoim systemie IOS 14. Dotyczą one przetwarzania zdarzeń konwersji, w tym m.in. z takich narzędzi jak Piksel Facebooka. Nic dziwnego zatem, że odbiło się to bezpośrednio na reklamodawcach na Facebooku. Na kontach reklamowych wielu osób pojawiły się ostrzeżenia dotyczące konfiguracji zdarzeń konwersji. W tym […]

więcej

Facebook live

Facebook LIVE w branży beauty. Przykłady i Creator Studio krok po kroku

W tym artykule skupię się na branży, która wydawać by się mogło, nie da rady zaistnieć online ze względu na potrzebę świadczenia usług – dosłownie 🙂 – face to face. A jednak… Branża beauty coraz częściej w ostatnim czasie korzysta z dobrodziejstw dzieła życia Zuckerberga i wchodzi w niewyeksploatowany dla niej obszar – Facebook LIVE. […]

więcej

Grafiki reklamowe na Facebooku okładka

Grafiki reklamowe na Facebooku. Podstawowe zasady i praktyczne tipy

Jednym z podstawowych elementów kreacji reklamowej jest obraz. Ma przyciągać wzrok, oddziaływać na zmysły i skłaniać do wykonania wartościowego dla nas działania. Często to właśnie grafika jest elementem decydującym o tym, czy nasze działania odniosą spodziewany skutek. Jak więc tworzyć kreacje graficzne zgodne z zasadami serwisu Facebook, które będą skuteczne i spotkają się z pozytywnym […]

więcej

black friday sale

Black Friday 2019. Checklista Facebook Ads

Nadchodzi najgorętszy okres sprzedażowy w roku dla większości sklepów internetowych. Cały czwarty kwartał obfituje w naturalne wzrosty zainteresowania towarami, które nawet przez pozostałą część roku nie należą do sprzedażowego “mainstreamu”.

więcej

zapisz się na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam się na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch
Nasze
Case Study
case study eDomator
Jak w krótkim czasie rozwinąć konto i wskoczyć na 1 miejsce w rankingu sprzedających w swojej najważniejszej kategorii? Case study Allegro Ads 

Z firmą eDomator współpracujemy już prawie 5 lat. Rozpoczęliśmy nasze działania od efektywnościowych kampanii Google Ads i wraz z rozwojem skl...


case study green bike 1
Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


furniture
Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


case study silla
Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


bulb
Taki sam budżet – efekty 3x większe już w pierwszym miesiącu działań Allegro Ads. Case study

Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...


kitchen
283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...


christin hume Hcfwew744z4 unsplash 1 e1661775100550.png
W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...


case study winylownia
Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...


case study rmd bike
RMD Bike & Sempai – wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu

Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...


case study prezent marzen
Kompleksowa kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku dla Prezent Marzeń

Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...


case study rea
Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems   Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...


case study zapato
Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads

Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...


Opinie
Klientów

Specjaliści z Sempai prowadzą nasze kampanie w środowisku Google Ads i Facebook Ads zgodnie z najlepszymi praktykami, osiągając ambitne poziomy zwrotu z inwestycji. Dlatego udzielamy referencji Sempai jako godnego polecenia profesjonalnego partnera, wyspecjalizowanego w kampaniach płatnych oraz implementującego najnowsze rozwiązania w tej dziedzinie.

Paweł Grzebyk
Wiceprezes Zarządu - DeeZee

Głównym wyzwaniem, przed którym stanęła Agencja było zwiększenie ruchu na stronie oraz budowanie widoczności sklepu Deichmann.com w wyszukiwarce Google. Na naszym przykładzie widać, że Sempai zdecydowanie wie, jak wygrać walkę o widoczność w wyszukiwarce w jednej z najbardziej konkurencyjnych branż e-commerce. Dlatego z pełnym przekonaniem polecam Sempai sklepom nastawionym na wyniki.

Ewa Stasieńko
Manager ds. sklepu internetowego Deichmann

Tak jak E.ON Polska napędza Warszawę dobrą energią, tak Agencja Sempai dba o wysoką widoczność naszej witryny w wynikach wyszukiwania Google. Od 2017 roku specjaliści Sempai znacząco poprawiają naszą pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania, zwiększają ruch i popularność witryny. Z pełnym przekonaniem rekomendujemy ich usługi.

Dominik Marzec
Digital Manager E.ON Polska

Sempai jest dla nas bezapelacyjnym liderem w zakresie kompleksowego prowadzenia działań marketingowych w Internecie. Ich eksperci od 2015 roku wspierają nasz zespół w trzech kanałach marketingu w wyszukiwarkach, obejmujących: SEO, kampanie płatne PPC oraz content marketing.

Hubert Górecki
Prezes Zarządu Cocolita

Od 2009 roku, kiedy to powierzyliśmy Sempai prowadzenie kampanii Google Ads oraz optymalizację naszej witryny pod wyszukiwarkę Google, nasz sklep systematycznie zwiększa przychody.

Sempai to sprawna komunikacja, wsparcie na każdym etapie oraz klarowne zasady współpracy.

Jarosław Rękas
Co-founder Orteo.pl

Podjęcie współpracy z Sempai było jedną z najlepszych decyzji, którą Carsmile podjął w 2019 roku. Działania agencji przyczyniły się do zmniejszenia zbyt wysokiego CPA oraz zwiększenia liczby leadów aż dwukrotnie! Jeśli szukasz profesjonalnego i wyspecjalizowanego partnera w digital marketingu, to nie mogłeś lepiej trafić.

Grzegorz Wojciechowski
Marketing Director w Carsmile

Istotne dla naszych działań online jest wsparcie, jakie otrzymujemy od opiekuna. W kontakcie z Panem Adamem doceniamy otwartość i chęć praktycznego podzielenia się wiedzą, co zbliża nas do osiągnięcia wyznaczonych celów. W efekcie płatne kampanie reklamowe stanowią ważny element obecności marki Zepter w Internecie.

Tijana Balaban
Manager Marketing w Zepter International Poland

By dodatkowo wzmocnić swoją pozycję na rynku, w sierpniu 2022 roku nawiązaliśmy współpracę z Agencją Sempai. Decyzja okazała się trafiona! Już od 1 miesiąca zanotowaliśmy znaczny wzrost skali przy zachowaniu zakładanej efektywności. Dotychczasową współpracę z Agencją Sempai oceniamy na 5+ i mamy nadzieję, że taka już pozostanie!

Radosław Cetnarowicz
Członek zarządu Gandalf Sp z o.o.

Poznaj
Naszych klientów

logo Ispot
logo Manta
logo zepter
logo PWN
logo Morele
logo deezee
cocolita
logo Deichmann
logo Wojas