Strona główna → Oferta → Optymalizacja konwersji dla e-commerce
Czujesz, że potencjał Twojego sklepu internetowego jest większy, niż wskazują na to konwersje? Dzięki odpowiedniej optymalizacji jesteśmy w stanie go podnieść, znacząco zwiększając sprzedaż. Szczegółowo zbadamy Twoją ofertę, zachowanie użytkowników oraz witrynę internetową, korzystając z doświadczenia naszych specjalistów.
Jeśli chociaż na jedno pytanie Twoja odpowiedź brzmi “tak”, to znak, że potrzebujesz wsparcia w zakresie optymalizacji konwersji.
Co odróżnia liderów e-commerce w swoich branżach od pozostałych firm? Doceniają wartość optymalizacji konwersji on-site. Wzrost wskaźnika konwersji o 1 lub 2% skutkuje podwojeniem sprzedaży, przy stosunkowo niskich kosztach, porównując z budżetami potrzebnymi na realizację innych działań marketingowych.
Optymalizacja konwersji dla e-commerce zawiera w sobie zarówno analizę empiryczną użyteczności serwisu, ścieżek zakupowych użytkowników, jak i bardziej zaawansowane badania UX, oparte o zewnętrzne narzędzia analityczne.
Chcę zobaczyć inne pakiety
Skrócenie czasu ładowania strony
🗸
Przegląd użyteczności elementów
Analiza ścieżek konwersji
Bezpieczeństwo i wygoda w witrynie
Zachęcanie użytkowników do powrotu
Badanie aktywności użytkowników (Hotjar)
Analiza stron wejścia / wyjścia
Analiza SWOT oferty
Cykl życia klienta, long-term value
Różne błędy i braki w witrynie
Chcę dostać wycenę
Z aplikacji mobilnych korzystamy na co dzień. Nawet teraz, czytając ten wpis blogowy prawdopodobnie użyłeś/aś do tego smartphone’a i otworzyłeś go za ...
TikTok jako platforma, która początkowo skupiała uwagę głównie młodych osób (przede wszystkim dzięki tworzonym przez nich treściom) w podświadomości ...
Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań reklamowych bez oparcia w wiarygodnych danych. Analizując ruch oraz zachowania użytkowni...