#growUp!

Zaznacz stronę

Pokażemy Ci: CO i JAK mierzyć

Chcesz wiedzieć, dlaczego – pomimo dużych nakładów na marketing – osiągasz niezadowalającą sprzedaż? Dzięki analityce webowej dowiesz się, jakie działania marketingowe są dla Ciebie najbardziej opłacalne oraz co wymaga jeszcze optymalizacji.

Skorzystaj z wiedzy naszych certyfikowanych specjalistów i ciesz się maksimum możliwości Google Analytics!

Analityka webowa

Strona głównaOfertaAnalityka webowa

Pokażemy Ci, CO i JAK mierzyć

Już ponad 100 lat temu, Abraham Lincoln stwierdził, że gdyby miał 6 godzin na ścięcie drzewa, 4 poświęciłby na ostrzenie siekiery. Jesteśmy przekonani, że gdyby miał się zabrać za prowadzenie biznesu w sieci, zacząłby od dokładnej analizy swojego sklepu internetowego i „naostrzenia” elementów wpływających na sprzedaż.

Jeżeli chcesz pozyskiwany ruch przekuć na większą konwersję, powinieneś zacząć od analizy tego ruchu.

Dzięki analizie ruchu:

  • dowiesz się, kim są odbiorcy strony
  • dowiesz się w jaki sposób użytkownicy wchodzą na Twoją stronę
  • poznasz miejsca w Twoim serwisie, które sprawiają, że użytkownicy rezygnują z realizacji swoich zamierzeń
  • dowiesz się, które źródła ruchu są najefektywniejsze i które pownieneś rozwijać
  • otrzymasz wskazówki z jakich wydatków na marketing należy zrezygnować
  • zobaczysz jakich informacji szukają Twoi użytkownicy, kiedy rezygnują z zakupu
  • dowiesz się, co zrobić, aby witryna lepiej spełniała oczekiwania użytkowników i pozwalała więcej zarabiać

Wiedza ta, pozwoli Ci wprowadzić precyzyjne udoskonalenia, które w największym stopniu przełożą się sprzedaż, bez dodatkowych nakładów na marketing. Aby zdobyć te informacje, potrzebny będzie nie tylko Google Analytics, ale też odpowiednia, indywidualna i dopasowana konfiguracja tego narzędzia.

Doświadczenie, które zdobyliśmy przy współpracy z naszymi klientami pokazało nam, że konfiguracja Google Analytics przez osobę bez odpowiednich kompetencji zajmuje ogrom czasu i wymaga ciągłych poprawek. Dlatego, aby ułatwić naszym klientom to zadanie i uchronić ich od błędów przy konfiguracji tego rozbudowanego i skomplikowanego narzędzia przygotowaliśmy pakiety usług Google Analytics dla e-commerce.

Decydując się na jeden z pakietów:

  • Masz pewność, że Google Analytics zostanie skonfigurowany dokładnie według Twoich potrzeb
  • Skorzystasz z 11 lat naszego doświadczenia we wspomaganiu generowania sprzedaży dla naszych klientów – nasi pracownicy posiadają indywidualne certyfikaty Google Analytics
  • Konfiguracja będzie przeprowadzona szybko i sprawnie

Zależnie od Twoich potrzeb możesz wybrać 1 z 2 pakietów:

  • Pakiet START – polecany klientom dopiero rozpoczynającym działalność w sieci
  • Pakiet PRO – kierowany do użytkowników z większym doświadczeniem e-commerce

Firma WearCo sp. z o.o.współpracowała z firmą Sempai w zakresie audytu kampanii AdWords. Audyt został wykonany w maju 2015.

Po przeprowadzeniu audytu zastanej kampanii AdWords, agencja zaproponowała oraz wprowadziła na koncie reklamowym, przy współpracy z naszym wewnętrznym działem SEM, koniecznie zmiany. Założenia dotyczące planowanych efektów, poczynione na etapie audytu oraz analizy kampanii, sprawdziły się w rzeczywistości. Dzięki zaproponowanym zmianom, firma WearCo zanotowała poprawę kluczowych wskaźników efektywności kampanii AdWords.

Współpraca pomiędzy agencją a naszym wewnętrznym działem SEM przebiegała bardzo sprawnie. Oceniamy ją pozytywnie. Chwalimy sobie również kontakt z koordynatorem projektu ze strony Sempai. Wszystko to nam daje podstawy, aby polecić usługi firmy Sempai w zakresie kampanii reklamowych w wyszukiwarkach.

Answear.com

Zaufali nam