AsiaH 1

Szkolenie Google Analytics 4

SZKOLENIE ONLINE
28 lutego 2024
Projekt bez tytulu 2022 10 26T140350.079

CENA NETTO

950 z艂 netto

Zapisz si臋

Joanna Horoszko

Senior Digital Analyst

Certyfikowany przez agencj臋

Sempai

Czego

Dowiesz si臋 na szkoleniu ?

1

Dowiesz si臋, czym Google Analytics 4 r贸偶ni si臋 od Universal Analytics

2

Poznasz mechanik臋 dzia艂ania narz臋dzia oraz jego interfejs

3

Pod okiem trenera samodzielnie dokonasz podstawowej konfiguracji narz臋dzia

4

Opanujesz umiej臋tno艣膰 tworzenia analiz spersonalizowanych do Twoich potrzeb

Szkolenie Google Analytics 4

online
28 lutego 2024
8:20

Rejestracja, powitanie, zapoznanie

8:30

Blok I – teoria

  • Podstawowe informacje o narz臋dziu i jego mechanice
  • Wdro偶enie Google Analytics 4 w serwisie: jak za艂o偶y膰 us艂ug臋, jak zaimplementowa膰, jak sprawdzi膰 poprawno艣膰 wdro偶enia
  • Om贸wienie struktury konta
  • Jak przyzna膰 odpowiedni poziom dost臋pu dla wsp贸艂pracownik贸w?
  • 9:30

    Blok I – praktyka

  • wdro偶enie GA4 w us艂ugach uczestnik贸w szkolenia
  • naniesienie poprawek w ustawieniach we wdro偶onych ju偶 us艂ugach
  • 10:30 – 10:45

    Przerwa kawowa

    10:45

    Blok II

  • Por贸wnanie modeli zbierania danych: Universal Analytics vs Google Analytics 4
  • Sk膮d si臋 bior膮 rozbie偶no艣ci mi臋dzy Universal Analytics a GA4?
  • Nowe kana艂y w GA4
  • 殴r贸d艂a wiedzy o Google Analytics 4 (konieczne ze wzgl臋du na dynamiczny rozw贸j narz臋dzia)
  • Om贸wienie predefiniowanych raport贸w w GA4 cz. 1 (podsumowanie raport贸w, czas rzeczywisty, pozyskanie)
  • Atrybucja w GA4
  • 12:45 – 13:15

    Przerwa lunchowa

    13:15

    Blok III

  • Om贸wienie predefiniowanych raport贸w w GA4 cz.2 (zaanga偶owanie, generowanie przychodu)
  • Utrzymanie
  • Dane demograficzne
  • Technologia i inne ukryte raporty, kt贸re ju偶 s膮, a kt贸rych nie wida膰 od razu w menu
  • Wyszukiwanie
  • Biblioteka raport贸w
  • Podsumowanie reklam
  • 14:45 – 15:00

    Przerwa kawowa

    15:00 – 16:30

    IV Blok – cz臋艣膰 praktyczna

  • Tworzenie w艂asnych raport贸w na bazie predefiniowanych
  • Tworzenie w艂asnych kolekcji raport贸w
  • Tworzenie raport贸w w sekcji eksplorowanie
  • Tworzenie list odbiorc贸w w GA4
  • Dodatkowe mo偶liwo艣ci raportowania przy u偶yciu Google Data Studio
  • Konfiguracja zdarze艅 i konwersji (cel贸w) w GA4 przy u偶yciu Google Tag Managera i bez u偶ycia Google Tag Managera
  • Sesja pyta艅 od uczestnik贸w
  • Zako艅czenie
  • Zapisz si臋 na szkolenie i zdobywaj praktyczn膮 wiedz臋!

    Zapisz si臋

    nasi

    Trenerzy

    Joanna Horoszko

    Senior Digital Analyst

    Swoje pierwsze kroki w marketingu internetowym stawia艂a tworz膮c i optymalizuj膮c kampanie Google Ads. Mo偶e pochwali膰 si臋 promowaniem presti偶owych targ贸w Gulfood w Dubaju i dobrymi wynikami kampanii dla bran偶y gamingowej (dla znanej w艣r贸d m艂odzie偶y gry) 鈥 kampania w Google, Bing i Yahoo, na 14 kraj贸w, w pi臋ciu j臋zykach, w tym arabskim. Wyszkoli艂a kilku adept贸w do dzia艂u SEM. Od ponad dw贸ch lat skupia si臋 g艂贸wnie na analityce, gdy偶 jak uwa偶a 鈥 dobrze wdro偶ona i rozumiana analityka jest kluczem do sukcesu wszystkich dzia艂a艅 marketingowych przedsi臋biorstwa. Na co dzie艅, pr贸cz rozgryzania zagadek analitycznych, zajmuje si臋 prowadzeniem szkole艅 g艂贸wnie z Google Analytics. Pokazuje, 偶e analityka nie jest taka straszna jak si臋 wydaje.

    Certyfikaty

    google analytics

    Kwalifikacja Indywidualna Google Analytics

    Projekt bez tytulu 2022 10 24T160829.331 e1671088838580

    Google Ads w Sieci Reklamowej, Sieci Wyszukiwania i Kampanie Produktowe

    biszczak

    Filip Biszczak

    Google Ads Team Manager

    Google Ads Team Manager, w Sempai od 2015 roku. Odpowiada za planowanie strategii i obs艂ug臋 kampanii Google Ads dla kluczowych klient贸w agencji. W swoim portfolio ma takie brandy jak: Showroom, DeeZee.pl, TXM, Prezent marze艅, Wojas. Ma na swoim koncie tak偶e wyst膮pienia na bran偶owych konferencjach i targach.

    Sukcesy

    GooglePartner laur

    Finalista Google Premier Partner Awards 2017 | 2019

    ESA laur

    European Search Awards – wielokrotne nominacje

    Sem Krk laur 1

    Wielokrotne nagrody semKRK 2020 | 2021 | 2022

    kris 1

    Krzysztof Janosiewicz

    Paid Ads Growth Manager

    Krzysztof w Sempai zarz膮dza i koordynuje prac臋 dzia艂贸w Google Ads i Marketplace. Odpowiada r贸wnie偶 za planowanie, wdra偶anie i optymalizacj臋 kampanii Google Ads dla kluczowych klient贸w agencji, a tak偶e za rozw贸j nowych us艂ug zwi膮zanych z kampaniami p艂atnymi. Wyk艂adowca na studiach podyplomowych Politechniki Bia艂ostockiej na kierunkach Menad偶er Ecommerce i Marketing Internetowy.

    Sukcesy

    GooglePartner laur

    finalista Google Premier Partner Awards 2018 i 2019

    ESA laur

    European Search Awards 2022 鈥 nominacje

    Sem Krk laur 1

    Laureat nagrody semKRK 2018 | 2022

    Adam C

    Adam Cie艣la

    COO Sempai

    W bran偶y od 2006 roku. SEM Manager w Sempai. Organizuje prac臋 i rozw贸j zespo艂u obs艂uguj膮cego projekty dla kluczowych klient贸w. Prowadzi audyty, wdra偶a strategie, projektuje i optymalizuje kampanie w oparciu o analityk臋 webow膮. Ekspert marketingu efektywno艣ciowego dla e-commerce. Trener Google Ads i Google Analytics.

    Sukcesy

    GooglePartner laur

    Nominacja w Google Premier Partner Awards 2016 w kategorii Shopping za kampani臋 realizowan膮 dla DrTusz.pl

    ESA laur

    Fina艂 w European Search Awards 2019 w kategorii Best PPC Management Software Suite za narz臋dzie Sempai Merchant 360