Joanna Horoszko 2 1

Szkolenie Google Analytics 4

SZKOLENIE ONLINE
28 lutego 2024
Projekt bez tytulu 2022 10 26T140350.079

CENA NETTO

950 zł netto

Zapisz się

Joanna Horoszko

Senior Digital Analyst

Certyfikowany przez agencję

Sempai

Czego

Dowiesz się na szkoleniu ?

1

Dowiesz się, czym Google Analytics 4 różni się od Universal Analytics

2

Poznasz mechanikę działania narzędzia oraz jego interfejs

3

Pod okiem trenera samodzielnie dokonasz podstawowej konfiguracji narzędzia

4

Opanujesz umiejętność tworzenia analiz spersonalizowanych do Twoich potrzeb

Szkolenie Google Analytics 4

online
28 lutego 2024
8:20

Rejestracja, powitanie, zapoznanie

8:30

Blok I – teoria

  • Podstawowe informacje o narzędziu i jego mechanice
  • Wdrożenie Google Analytics 4 w serwisie: jak założyć usługę, jak zaimplementować, jak sprawdzić poprawność wdrożenia
  • Omówienie struktury konta
  • Jak przyznać odpowiedni poziom dostępu dla współpracowników?
  • 9:30

    Blok I – praktyka

  • wdrożenie GA4 w usługach uczestników szkolenia
  • naniesienie poprawek w ustawieniach we wdrożonych już usługach
  • 10:30 – 10:45

    Przerwa kawowa

    10:45

    Blok II

  • Porównanie modeli zbierania danych: Universal Analytics vs Google Analytics 4
  • Skąd się biorą rozbieżności między Universal Analytics a GA4?
  • Nowe kanały w GA4
  • Źródła wiedzy o Google Analytics 4 (konieczne ze względu na dynamiczny rozwój narzędzia)
  • Omówienie predefiniowanych raportów w GA4 cz. 1 (podsumowanie raportów, czas rzeczywisty, pozyskanie)
  • Atrybucja w GA4
  • 12:45 – 13:15

    Przerwa lunchowa

    13:15

    Blok III

  • Omówienie predefiniowanych raportów w GA4 cz.2 (zaangażowanie, generowanie przychodu)
  • Utrzymanie
  • Dane demograficzne
  • Technologia i inne ukryte raporty, które już są, a których nie widać od razu w menu
  • Wyszukiwanie
  • Biblioteka raportów
  • Podsumowanie reklam
  • 14:45 – 15:00

    Przerwa kawowa

    15:00 – 16:30

    IV Blok – część praktyczna

  • Tworzenie własnych raportów na bazie predefiniowanych
  • Tworzenie własnych kolekcji raportów
  • Tworzenie raportów w sekcji eksplorowanie
  • Tworzenie list odbiorców w GA4
  • Dodatkowe możliwości raportowania przy użyciu Google Data Studio
  • Konfiguracja zdarzeń i konwersji (celów) w GA4 przy użyciu Google Tag Managera i bez użycia Google Tag Managera
  • Sesja pytań od uczestników
  • Zakończenie
  • Zapisz się na szkolenie i zdobywaj praktyczną wiedzę!

    Zapisz się

    nasi

    Trenerzy

    AsiaH 2

    Joanna Horoszko

    Senior Digital Analyst

    Swoje pierwsze kroki w marketingu internetowym stawiała tworząc i optymalizując kampanie Google Ads. Może pochwalić się promowaniem prestiżowych targów Gulfood w Dubaju i dobrymi wynikami kampanii dla branży gamingowej (dla znanej wśród młodzieży gry) – kampania w Google, Bing i Yahoo, na 14 krajów, w pięciu językach, w tym arabskim. Wyszkoliła kilku adeptów do działu SEM. Od ponad dwóch lat skupia się głównie na analityce, gdyż jak uważa – dobrze wdrożona i rozumiana analityka jest kluczem do sukcesu wszystkich działań marketingowych przedsiębiorstwa. Na co dzień, prócz rozgryzania zagadek analitycznych, zajmuje się prowadzeniem szkoleń głównie z Google Analytics. Pokazuje, że analityka nie jest taka straszna jak się wydaje.

    Certyfikaty

    google analytics

    Kwalifikacja Indywidualna Google Analytics

    Projekt bez tytulu 2022 10 24T160829.331 e1671088838580

    Google Ads w Sieci Reklamowej, Sieci Wyszukiwania i Kampanie Produktowe

    biszczak

    Filip Biszczak

    Google Ads Team Manager

    Google Ads Team Manager, w Sempai od 2015 roku. Odpowiada za planowanie strategii i obsługę kampanii Google Ads dla kluczowych klientów agencji. W swoim portfolio ma takie brandy jak: Showroom, DeeZee.pl, TXM, Prezent marzeń, Wojas. Ma na swoim koncie także wystąpienia na branżowych konferencjach i targach.

    Sukcesy

    GooglePartner laur

    Finalista Google Premier Partner Awards 2017 | 2019

    ESA laur

    European Search Awards – wielokrotne nominacje

    Sem Krk laur 1

    Wielokrotne nagrody semKRK 2020 | 2021 | 2022

    kris 1

    Krzysztof Janosiewicz

    Paid Ads Growth Manager

    Krzysztof w Sempai zarządza i koordynuje pracę działów Google Ads i Marketplace. Odpowiada również za planowanie, wdrażanie i optymalizację kampanii Google Ads dla kluczowych klientów agencji, a także za rozwój nowych usług związanych z kampaniami płatnymi. Wykładowca na studiach podyplomowych Politechniki Białostockiej na kierunkach Menadżer Ecommerce i Marketing Internetowy.

    Sukcesy

    GooglePartner laur

    finalista Google Premier Partner Awards 2018 i 2019

    ESA laur

    European Search Awards 2022 – nominacje

    Sem Krk laur 1

    Laureat nagrody semKRK 2018 | 2022

    Adam C

    Adam Cieśla

    COO Sempai

    W branży od 2006 roku. SEM Manager w Sempai. Organizuje pracę i rozwój zespołu obsługującego projekty dla kluczowych klientów. Prowadzi audyty, wdraża strategie, projektuje i optymalizuje kampanie w oparciu o analitykę webową. Ekspert marketingu efektywnościowego dla e-commerce. Trener Google Ads i Google Analytics.

    Sukcesy

    GooglePartner laur

    Nominacja w Google Premier Partner Awards 2016 w kategorii Shopping za kampanię realizowaną dla DrTusz.pl

    ESA laur

    Finał w European Search Awards 2019 w kategorii Best PPC Management Software Suite za narzędzie Sempai Merchant 360

    benek

    Benedykt Protasiuk

    Head of SEO

    Od 10 lat zawodowo zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych. Wcześniej tworzył i pozycjonował własne serwisy internetowe, monetyzując ruch przy pomocy programu Google AdSense. Obecnie Head of SEO w Sempai, gdzie dba o efektywność działań zespołu specjalistów pracujących dla ponad setki klientów.

    Sukcesy

    ESA laur

    European Search Awards 2022 – nominacje

    Sem Krk laur 1

    semKRK 2022 – 3 miejsce