Strona główna → Oferta → Akademia Sempai → Szkolenie Google Analytics 4
CENA NETTO
950 zł netto
Joanna Horoszko
Senior Digital Analyst
Certyfikowany przez agencję
Sempai
Czego
Dowiesz się na szkoleniu ?
Dowiesz się, czym Google Analytics 4 różni się od Universal Analytics
Poznasz mechanikę działania narzędzia oraz jego interfejs
Pod okiem trenera samodzielnie dokonasz podstawowej konfiguracji narzędzia
Opanujesz umiejętność tworzenia analiz spersonalizowanych do Twoich potrzeb
Zapisz się na szkolenie i zdobywaj praktyczną wiedzę!
Zapisz się
nasi
Trenerzy
Swoje pierwsze kroki w marketingu internetowym stawiała tworząc i optymalizując kampanie Google Ads. Może pochwalić się promowaniem prestiżowych targów Gulfood w Dubaju i dobrymi wynikami kampanii dla branży gamingowej (dla znanej wśród młodzieży gry) – kampania w Google, Bing i Yahoo, na 14 krajów, w pięciu językach, w tym arabskim. Wyszkoliła kilku adeptów do działu SEM. Od ponad dwóch lat skupia się głównie na analityce, gdyż jak uważa – dobrze wdrożona i rozumiana analityka jest kluczem do sukcesu wszystkich działań marketingowych przedsiębiorstwa. Na co dzień, prócz rozgryzania zagadek analitycznych, zajmuje się prowadzeniem szkoleń głównie z Google Analytics. Pokazuje, że analityka nie jest taka straszna jak się wydaje.
Certyfikaty
Kwalifikacja Indywidualna Google Analytics
Google Ads w Sieci Reklamowej, Sieci Wyszukiwania i Kampanie Produktowe
Filip Biszczak
Google Ads Team Manager
Google Ads Team Manager, w Sempai od 2015 roku. Odpowiada za planowanie strategii i obsługę kampanii Google Ads dla kluczowych klientów agencji. W swoim portfolio ma takie brandy jak: Showroom, DeeZee.pl, TXM, Prezent marzeń, Wojas. Ma na swoim koncie także wystąpienia na branżowych konferencjach i targach.
Sukcesy
Finalista Google Premier Partner Awards 2017 | 2019
European Search Awards – wielokrotne nominacje
Wielokrotne nagrody semKRK 2020 | 2021 | 2022
Krzysztof Janosiewicz
Paid Ads Growth Manager
Krzysztof w Sempai zarządza i koordynuje pracę działów Google Ads i Marketplace. Odpowiada również za planowanie, wdrażanie i optymalizację kampanii Google Ads dla kluczowych klientów agencji, a także za rozwój nowych usług związanych z kampaniami płatnymi. Wykładowca na studiach podyplomowych Politechniki Białostockiej na kierunkach Menadżer Ecommerce i Marketing Internetowy.
finalista Google Premier Partner Awards 2018 i 2019
European Search Awards 2022 – nominacje
Laureat nagrody semKRK 2018 | 2022
Adam Cieśla
COO Sempai
W branży od 2006 roku. SEM Manager w Sempai. Organizuje pracę i rozwój zespołu obsługującego projekty dla kluczowych klientów. Prowadzi audyty, wdraża strategie, projektuje i optymalizuje kampanie w oparciu o analitykę webową. Ekspert marketingu efektywnościowego dla e-commerce. Trener Google Ads i Google Analytics.
Nominacja w Google Premier Partner Awards 2016 w kategorii Shopping za kampanię realizowaną dla DrTusz.pl
Finał w European Search Awards 2019 w kategorii Best PPC Management Software Suite za narzędzie Sempai Merchant 360