Szkolenie Google Analytics 4

SZKOLENIE ONLINE
22 marca 2023

CENA NETTO

950 zł netto

Zapisz się

Joanna Horoszko

Digital Analyst

Certyfikowany przez agencję

Sempai

Czego

Dowiesz się na szkoleniu ?

  1. 1 Dowiesz się, czym Google Analytics 4 różni się od Universal Analytics
  2. 2 Poznasz mechanikę działania narzędzia oraz jego interfejs
  3. 3 Pod okiem trenera samodzielnie dokonasz podstawowej konfiguracji narzędzia
  4. 4 Opanujesz umiejętność tworzenia analiz spersonalizowanych do Twoich potrzeb

Szkolenie Google Analytics 4

online
22 marca 2023
8:45

Rejestracja, powitanie, zapoznanie

9:00

I Blok

  • Podstawowe informacje o narzędziu i jego mechanice
  • Wdrożenie Google Analytics 4 w serwisie: jak założyć usługę, jak zaimplementować, jak sprawdzić poprawność wdrożenia
  • Omówienie struktury konta
  • Jak przyznać odpowiedni poziom dostępu dla współpracowników?
  • Porównanie modeli zbierania danych: Universal Analytics vs Google Analytics 4
  • Nowe kanały w GA4
  • Źródła wiedzy o Google Analytics 4 (konieczne ze względu na dynamiczny rozwój narzędzia)
  • 11:00

    Przerwa kawowa

    11:15

    Blok II

    Omówienie raportów:

  • Podsumowanie raportów
  • Czas rzeczywisty
  • Pozyskanie
  • Zaangażowanie
  • Generowanie przychodu
  • Utrzymanie
  • Dane demograficzne
  • Technologie i inne ukryte raporty, które już są, a których nie widać od razu w menu
  • 13:15

    Przerwa lunchowa

    13:45

    III Blok

  • Biblioteka raportów
  • Wyszukiwanie
  • Podsumowanie reklam
  • Atrybucja
  • Konfiguracja zdarzeń i konwersji (celów)
  • Wstęp do Google Tag Manager
  • 15:15

    Przerwa kawowa

    15:30

    IV Blok - Część praktyczna

  • Podstawowa konfiguracja usługi i strumienia danych
  • Tworzenie raportów w sekcji eksplorowanie
  • Dodatkowe możliwości raportowania przy użyciu Google Data Studio
  • Sesja pytań od uczestników
  • 17:00

    Zakończenie

    Zapisz się na szkolenie i zdobywaj praktyczną wiedzę!

    Zapisz się

    nasi

    Trenerzy

    Joanna Horoszko

    Digital analyst

    Swoje pierwsze kroki w marketingu internetowym stawiała tworząc i optymalizując kampanie Google Ads. Może pochwalić się promowaniem prestiżowych targów Gulfood w Dubaju i dobrymi wynikami kampanii dla branży gamingowej (dla znanej wśród młodzieży gry) – kampania w Google, Bing i Yahoo, na 14 krajów, w pięciu językach, w tym arabskim. Wyszkoliła kilku adeptów do działu SEM. Od ponad roku skupia się głównie na analityce, gdyż jak uważa – dobrze wdrożona i rozumiana analityka jest kluczem do sukcesu wszystkich działań marketingowych przedsiębiorstwa. Na co dzień, prócz rozgryzania zagadek analitycznych, zajmuje się prowadzeniem szkoleń głównie z Google Analytics. Pokazuje, że analityka nie jest taka straszna jak się wydaje.

    Certyfikaty

    Kwalifikacja Indywidualna Google Analytics

    Google Ads w Sieci Reklamowej, Sieci Wyszukiwania i Kampanie Produktowe

    Filip Biszczak

    Google Ads Team Manager

    Google Ads Team Manager, w Sempai od 2015 roku. Odpowiada za planowanie strategii i obsługę kampanii Google Ads dla kluczowych klientów agencji. W swoim portfolio ma takie brandy jak: Showroom, DeeZee.pl, TXM, Prezent marzeń, Wojas. Ma na swoim koncie także wystąpienia na branżowych konferencjach i targach.

    Sukcesy

    Finalista Google Premier Partner Awards 2017 | 2019

    European Search Awards - wielokrotne nominacje

    Wielokrotne nagrody semKRK 2020 | 2021 | 2022

    Krzysztof Janosiewicz

    Paid Ads Growth Manager

    Krzysztof w Sempai zarządza i koordynuje pracę działów Google Ads i Marketplace. Odpowiada również za planowanie, wdrażanie i optymalizację kampanii Google Ads dla kluczowych klientów agencji, a także za rozwój nowych usług związanych z kampaniami płatnymi. Wykładowca na studiach podyplomowych Politechniki Białostockiej na kierunkach Menadżer Ecommerce i Marketing Internetowy.

    Sukcesy

    finalista Google Premier Partner Awards 2018 i 2019

    European Search Awards 2022 – nominacje

    Laureat nagrody semKRK 2018 | 2022

    Adam Cieśla

    COO Sempai

    W branży od 2006 roku. SEM Manager w Sempai. Organizuje pracę i rozwój zespołu obsługującego projekty dla kluczowych klientów. Prowadzi audyty, wdraża strategie, projektuje i optymalizuje kampanie w oparciu o analitykę webową. Ekspert marketingu efektywnościowego dla e-commerce. Trener Google Ads i Google Analytics.

    Sukcesy

    Nominacja w Google Premier Partner Awards 2016 w kategorii Shopping za kampanię realizowaną dla DrTusz.pl

    Finał w European Search Awards 2019 w kategorii Best PPC Management Software Suite za narzędzie Sempai Merchant 360

    Benedykt Protasiuk

    Head of SEO

    Od 10 lat zawodowo zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych. Wcześniej tworzył i pozycjonował własne serwisy internetowe, monetyzując ruch przy pomocy programu Google AdSense. Obecnie Head of SEO w Sempai, gdzie dba o efektywność działań zespołu specjalistów pracujących dla ponad setki klientów.

    Sukcesy

    European Search Awards 2022 – nominacje

    semKRK 2022 - 3 miejsce