Reklama displayowa icon

Reklama displayowa

Pojawiaj się dokładnie tam, gdzie poszukują Cię Twoi odbiorcy. Traf ze swoim przekazem do sieci Google Display Network i wyświetlaj reklamy na stronach internetowych, w aplikacjach, na youtube czy też w gmailu.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

Dotrzyj do idealnie dopasowanych grupy odbiorców

Sieć reklamowa Google (GDN) pozwala docierać do szerokiego spektrum odbiorców w oparciu o instrumenty śledzące w postaci “ciasteczek” (cookies). W przeciwieństwie do innych systemów Google nie posiada deklaratywnych danych, a jedynie prognozowane i grupowane na podstawie zachowania użytkownika w internecie (użytkownik = przeglądarka).

Wspomnianych użytkowników, GDN grupuje na wiele różnych sposobów:

  • Demograficznie (płeć, wiek, status rodzicielski, stan cywilny)
  • Po zainteresowaniach i zwyczajach (grupy na wysokim poziomie lejka zakupowego), np.: majsterkowicze, miłośnicy filmów akcji, fani koszykówki
  • Po aktywności “zakupowej” (grupy na niższych poziomach lejka), np.: kuchenki mikrofalowe, oprogramowanie dla księgowości, kwiaty
  • Po zdarzeniach z życia, np.: osoby zakładające firmę, kupujący dom, planujący ślub

Dodatkowe grupowanie można tworzyć samemu w oparciu o kilka segmentów:

  • Remarketing – docieramy do osób, które przebywały na Twojej stronie i wykonywały interesujące Cię akcje (odwiedzenie podstrony, porzucenie koszyka)
  • Wyszukiwane hasła – docieramy do osób, które wyszukiwały interesujące i podane przez Ciebie hasła w wyszukiwarce Google
  • Wyszukiwane hasła – docieramy od osób, które są potencjalnie zainteresowane podanymi przez Ciebie hasłami
  • Customer match – docieramy do osób z Twojej bazy mailowej

Możemy również docierać do odpowiednich osób, nie deklarując odgórnie grupy docelowej, a skupiając się na miejscach, które mogą one odwiedzać/odwiedzają. Google daje możliwość zawężania stron docelowych do konkretnych tematów (płatności mobilne, audiobooki, antyki) lub pojedynczych, wskazanych przez Ciebie domen.

Chcę dostać wycenę

Wykorzystaj różnorodne kreacje

Docierając do odpowiedniej osoby, chcesz dotrzeć z odpowiednim przekazem/kreacją/komunikatem. W sieci reklamowej Google dostępne są:

  • Kreacje tekstowe
  • Elastyczne kreacje graficzne
  • Statyczne kreacje graficzne
  • Dynamiczne kreacje graficzne
  • Kreacje wideo

Gdzie pojawią się reklamy?

Sieć reklamowa GDN obejmuje:

  • Strony WWW
  • Aplikacje w systemie android
  • Youtube
  • Gmail

Baza
Wiedzy
GA4 to wyzwanie dla marketerów prowadzących kampanie Google Ads

GA4 to wyzwanie dla marketerów prowadzących kampanie Google Ads

Google Analytics 4 to zupełnie nowe podejście do analityki i jednocześnie wyzwanie dla marketerów prowadzących kampanie Google Ads. Dlaczego? Oto kilk...

GA4: Nie ma nic bardziej użytecznego, niż raport uszyty na miarę

GA4: Nie ma nic bardziej użytecznego, niż raport uszyty na miarę

Nie da się ukryć faktu, że dostęp do niektórych danych w interfejsie Google Analytics 4 przez długi czas był trudniejszy, niż w przypadku wersji Unive...

ostatni-webinar

Nie satysfakcjonuje Cię aktualny ruch na swojej stronie? Obserwujesz zbyt wysoki współczynnik odrzuceń? Masz opisane kategorie, usługi, prowadzisz blo...
Case
Study

drogeria okladka
588% wzrostu sprzedaży w jeden miesiąc, czyli jak podbić branżę dzięki Allegro Ads!

Allegro Ads jest bez wątpienia cennym źródłem ruchu i przychodów, zarówno dla początkujących, jak i rozwiniętych reklamodawców. Ekosystem Al...


rea okladka
Let Us Perform!: Niedoceniane źródło ruchu w Polsce przyniosło kilkaset tysięcy PLN dodatkowych przychodów. Wyniki za pierwszy kwartał mówią same za siebie!

Co powiecie na to, że w pierwszym kwartale możecie mieć dodatkowe 350k przychodów przy efektywności sprzedażowej analogicznej do innych działa...


okladka lisner
Let Us Perform!: SEO&Content, czyli wzrost ruchu dzięki odpowiedniej treści

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, czy działania contentowe mają sens? Albo posiadasz serwis contentowy i nie masz dobrych wyników? ...


okladka cs andzela
Sukces branży Fashion na TikToku, czyli jak skalując budżet, uzyskaliśmy ROAS 6 000%?

TikTok w ostatnich latach zyskał miliony zwolenników na całym świecie. Jest odpowiedzią na zachodzące zmiany w naszej codzienności. Dlaczego? W...


Okladka Crazy Needles
Migracja nie musi boleć, czyli jak skutecznie wypozycjonować kolczyki — SEO case study Crazy Needles

Aby osiągnąć sukces — nie zawsze trzeba dokonywać radykalnych i spektakularnych zmian. Podstawą sukcesu często jest systematyczne wdrażanie d...


belita okladka
Cztery lata udanej współpracy i nie mamy dość! Case study Google Ads dla sklepu Bellita

Stawiamy na długofalowe relacje - to nie są puste słowa. Dowodem na to niech będzie historia naszej kooperacji ze sklepem Bellita - ambitnym, spec...


okladka top wosk
Let Us Perform!: Od 0 do 6 000 ruchu organicznego w 10 miesięcy – jak z sukcesami robimy SEO dla Topwosk.pl

Posiadasz świeżo założony sklep internetowy, który nie generuje ruchu i zastanawiasz się czy SEO w Twoim przypadku ma sens? Oczywiście że tak!...


darmasklep okladka
Let Us Perform!: To nie żarty – 1 kwietnia rozpoczęliśmy działania, a po 4 miesiącach Darmarsklep.pl zaliczył 2,5-krotny wzrost przychodów z Microsoft Ads!

Z Microsoft Advertising jako Channel Partner współpracujemy już kolejny rok i jesteśmy przekonani, że nasze partnerstwo to początek owocnej koop...