Reklama displayowa icon

Reklama displayowa

Pojawiaj się dokładnie tam, gdzie poszukują Cię Twoi odbiorcy. Traf ze swoim przekazem do sieci Google Display Network i wyświetlaj reklamy na stronach internetowych, w aplikacjach, na youtube czy też w gmailu.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

Dotrzyj do idealnie dopasowanych grupy odbiorców

Sieć reklamowa Google (GDN) pozwala docierać do szerokiego spektrum odbiorców w oparciu o instrumenty śledzące w postaci “ciasteczek” (cookies). W przeciwieństwie do innych systemów Google nie posiada deklaratywnych danych, a jedynie prognozowane i grupowane na podstawie zachowania użytkownika w internecie (użytkownik = przeglądarka).

Wspomnianych użytkowników, GDN grupuje na wiele różnych sposobów:

  • Demograficznie (płeć, wiek, status rodzicielski, stan cywilny)
  • Po zainteresowaniach i zwyczajach (grupy na wysokim poziomie lejka zakupowego), np.: majsterkowicze, miłośnicy filmów akcji, fani koszykówki
  • Po aktywności “zakupowej” (grupy na niższych poziomach lejka), np.: kuchenki mikrofalowe, oprogramowanie dla księgowości, kwiaty
  • Po zdarzeniach z życia, np.: osoby zakładające firmę, kupujący dom, planujący ślub

Dodatkowe grupowanie można tworzyć samemu w oparciu o kilka segmentów:

  • Remarketing – docieramy do osób, które przebywały na Twojej stronie i wykonywały interesujące Cię akcje (odwiedzenie podstrony, porzucenie koszyka)
  • Wyszukiwane hasła – docieramy do osób, które wyszukiwały interesujące i podane przez Ciebie hasła w wyszukiwarce Google
  • Wyszukiwane hasła – docieramy od osób, które są potencjalnie zainteresowane podanymi przez Ciebie hasłami
  • Customer match – docieramy do osób z Twojej bazy mailowej

Możemy również docierać do odpowiednich osób, nie deklarując odgórnie grupy docelowej, a skupiając się na miejscach, które mogą one odwiedzać/odwiedzają. Google daje możliwość zawężania stron docelowych do konkretnych tematów (płatności mobilne, audiobooki, antyki) lub pojedynczych, wskazanych przez Ciebie domen.

Chcę dostać wycenę

Wykorzystaj różnorodne kreacje

Docierając do odpowiedniej osoby, chcesz dotrzeć z odpowiednim przekazem/kreacją/komunikatem. W sieci reklamowej Google dostępne są:

  • Kreacje tekstowe
  • Elastyczne kreacje graficzne
  • Statyczne kreacje graficzne
  • Dynamiczne kreacje graficzne
  • Kreacje wideo

Gdzie pojawią się reklamy?

Sieć reklamowa GDN obejmuje:

  • Strony WWW
  • Aplikacje w systemie android
  • Youtube
  • Gmail

Baza
Wiedzy
Co należy wiedzieć o Allegro.cz i jak skutecznie przygotować się do sprzedaży na czeskim rynku?

Co należy wiedzieć o Allegro.cz i jak skutecznie przygotować się do sprzedaży na czeskim rynku?

Sprzedaż międzynarodowa za pośrednictwem Allegro Sprzedaż na rynkach zagranicznych za pośrednictwem Allegro przynosi wiele korzyści, które mogą znaczą...

Jak optymalizować treści wizualne? SEO dla obrazów i wideo

Jak optymalizować treści wizualne? SEO dla obrazów i wideo

Z pewnością słyszałeś o SEO, czyli optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych. Ale czy wiesz, że optymalizacja dotyczy nie tylko tekstu, lecz także ...

ostatni-webinar

Zaspałeś na Q4? 😴 Nie martw się, mamy dla Ciebie rozwiązanie last minute! Gorący okres zakupowy zaczyna się już teraz: przed nami największe okazje ce...
Case
Study

erpix case study okladka2
Jak osiągnąć spektakularny sukces z kompleksowym podejściem w Allegro

Erpix, znany dystrybutor niemieckiej marki Karcher, specjalizuje się w dostarczaniu wysokiej jakości urządzeń czyszczących. Oferta obejmuje szero...


wubber case study okladka
Wiedza, humor i produkt, czyli Trzej Królowie TikTokowego Contentu, który rozwinie niejeden biznes! Case study marki Wuber

Wielu mogłoby się wydawać, że TikTok jest platformą, na której sprzedawać mogą nieliczni. Głównie marki z asortymentem skierowanym stricte d...


cocolita okladka
Sukces kampanii “Jak się czujesz, tak się malujesz” – Sempai & Cocolita

Kampania "Jak się czujesz, tak się malujesz", zrealizowana przez Sempai na zlecenie drogerii internetowej Cocolita, to doskonały przykład skuteczn...


kiddymoon case study okladka
Let Us Perform!: Zobacz jak w 6 miesięcy osiągnęliśmy o 895% więcej konwersji!

Odkryj sekrety udanej kampanii marketingowej dla klienta z branży zabawek. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się, jak Sempai pomaga osiągnąć ...


byhealth case study okladka
735% więcej kliknięć z organicznych wyników rok do roku – zobacz, jak robimy SEO dla drogerii internetowej

Klient - kim jest? Z drogerią ByHealth współpracujemy od 2021 roku, jednak w pewnym momencie sytuacja zaczęła wymagać kompletnej zmiany podejś...


aquel case study okladka 1
Allegro Ads 4 Brands, czyli paliwo rakietowe Twojego biznesu B2B.  Case study Aquael

Aquael to firma znana miłośnikom akwarystyki nie tylko w Polsce - od 40 lat produkuje i sprzedaje akcesoria niezbędne do założenia oraz pielęgna...


drogeria okladka
588% wzrostu sprzedaży w jeden miesiąc, czyli jak podbić branżę dzięki Allegro Ads!

Allegro Ads jest bez wątpienia cennym źródłem ruchu i przychodów, zarówno dla początkujących, jak i rozwiniętych reklamodawców. Ekosystem Al...


rea okladka
Let Us Perform!: Niedoceniane źródło ruchu w Polsce przyniosło kilkaset tysięcy PLN dodatkowych przychodów. Wyniki za pierwszy kwartał mówią same za siebie!

Co powiecie na to, że w pierwszym kwartale możecie mieć dodatkowe 350k przychodów przy efektywności sprzedażowej analogicznej do innych działa...