Reklama displayowa icon

Reklama displayowa

Pojawiaj się dokładnie tam, gdzie poszukują Cię Twoi odbiorcy. Traf ze swoim przekazem do sieci Google Display Network i wyświetlaj reklamy na stronach internetowych, w aplikacjach, na youtube czy też w gmailu.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

Dotrzyj do idealnie dopasowanych grupy odbiorców

Sieć reklamowa Google (GDN) pozwala docierać do szerokiego spektrum odbiorców w oparciu o instrumenty śledzące w postaci “ciasteczek” (cookies). W przeciwieństwie do innych systemów Google nie posiada deklaratywnych danych, a jedynie prognozowane i grupowane na podstawie zachowania użytkownika w internecie (użytkownik = przeglądarka).

Wspomnianych użytkowników, GDN grupuje na wiele różnych sposobów:

  • Demograficznie (płeć, wiek, status rodzicielski, stan cywilny)
  • Po zainteresowaniach i zwyczajach (grupy na wysokim poziomie lejka zakupowego), np.: majsterkowicze, miłośnicy filmów akcji, fani koszykówki
  • Po aktywności “zakupowej” (grupy na niższych poziomach lejka), np.: kuchenki mikrofalowe, oprogramowanie dla księgowości, kwiaty
  • Po zdarzeniach z życia, np.: osoby zakładające firmę, kupujący dom, planujący ślub

Dodatkowe grupowanie można tworzyć samemu w oparciu o kilka segmentów:

  • Remarketing – docieramy do osób, które przebywały na Twojej stronie i wykonywały interesujące Cię akcje (odwiedzenie podstrony, porzucenie koszyka)
  • Wyszukiwane hasła – docieramy do osób, które wyszukiwały interesujące i podane przez Ciebie hasła w wyszukiwarce Google
  • Wyszukiwane hasła – docieramy od osób, które są potencjalnie zainteresowane podanymi przez Ciebie hasłami
  • Customer match – docieramy do osób z Twojej bazy mailowej

Możemy również docierać do odpowiednich osób, nie deklarując odgórnie grupy docelowej, a skupiając się na miejscach, które mogą one odwiedzać/odwiedzają. Google daje możliwość zawężania stron docelowych do konkretnych tematów (płatności mobilne, audiobooki, antyki) lub pojedynczych, wskazanych przez Ciebie domen.

Chcę dostać wycenę

Wykorzystaj różnorodne kreacje

Docierając do odpowiedniej osoby, chcesz dotrzeć z odpowiednim przekazem/kreacją/komunikatem. W sieci reklamowej Google dostępne są:

  • Kreacje tekstowe
  • Elastyczne kreacje graficzne
  • Statyczne kreacje graficzne
  • Dynamiczne kreacje graficzne
  • Kreacje wideo

Gdzie pojawią się reklamy?

Sieć reklamowa GDN obejmuje:

  • Strony WWW
  • Aplikacje w systemie android
  • Youtube
  • Gmail

Baza
Wiedzy
SEO, czy UX? Sprawdź, jak je skutecznie łączyć!

SEO, czy UX? Sprawdź, jak je skutecznie łączyć!

Z tego artykułu dowiesz się: Jeszcze do niedawna – z perspektywy SEOwca – to, jak wygląda strona internetowa w oczach użytkownika, nie mia...

Allegro czy Amazon? Dowiedz się, który marketplace wybrać! Q&A po webinarze

Allegro czy Amazon? Dowiedz się, który marketplace wybrać! Q&A po webinarze

Podczas ostatniego webinaru “Allegro czy Amazon? Dowiedz się, który marketplace wybrać!” uczestnicy zadawali wiele pytań dotyczących sprzedaży na obu ...

ostatni-webinar

Decyzja o rozpoczęciu sprzedaży na marketplace jest trudna z wielu względów. Zarówno Allegro, jak i Amazon mają swoje zalety, ale i wady. Na co zwróci...
Case
Study

okladka lisner
Let Us Perform!: SEO&Content, czyli wzrost ruchu dzięki odpowiedniej treści

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, czy działania contentowe mają sens? Albo posiadasz serwis contentowy i nie masz dobrych wyników? ...


okladka cs andzela
Sukces branży Fashion na TikToku, czyli jak skalując budżet, uzyskaliśmy ROAS 6 000%?

TikTok w ostatnich latach zyskał miliony zwolenników na całym świecie. Jest odpowiedzią na zachodzące zmiany w naszej codzienności. Dlaczego? W...


Okladka Crazy Needles
Migracja nie musi boleć, czyli jak skutecznie wypozycjonować kolczyki — SEO case study Crazy Needles

Aby osiągnąć sukces — nie zawsze trzeba dokonywać radykalnych i spektakularnych zmian. Podstawą sukcesu często jest systematyczne wdrażanie d...


belita okladka
Cztery lata udanej współpracy i nie mamy dość! Case study Google Ads dla sklepu Bellita

Stawiamy na długofalowe relacje - to nie są puste słowa. Dowodem na to niech będzie historia naszej kooperacji ze sklepem Bellita - ambitnym, spec...


okladka top wosk
Let Us Perform!: Od 0 do 6 000 ruchu organicznego w 10 miesięcy – jak z sukcesami robimy SEO dla Topwosk.pl

Posiadasz świeżo założony sklep internetowy, który nie generuje ruchu i zastanawiasz się czy SEO w Twoim przypadku ma sens? Oczywiście że tak!...


darmasklep okladka
Let Us Perform!: To nie żarty – 1 kwietnia rozpoczęliśmy działania, a po 4 miesiącach Darmarsklep.pl zaliczył 2,5-krotny wzrost przychodów z Microsoft Ads!

Z Microsoft Advertising jako Channel Partner współpracujemy już kolejny rok i jesteśmy przekonani, że nasze partnerstwo to początek owocnej koop...


case study nettrading okladka
Blog firmowy + optymalizacja zakładek produktowych = szybkie wzrosty w SEO! Case study sklepu Nettrading.

O Kliencie   Nettrading to firma, która prowadzi sprzedaż produktów związanych z wyposażeniem domu i ogrodu. W ich asortymencie znajdzie...


Okladka-gandalf
Let Us Perform!: To nie magia! Czyli jak księgarnia Gandalf.com.pl odkryła moc Microsoft Advertising dzięki Sempai

Czy warto szukać nowych kanałów reklamy w internecie? Zawsze! Z tego założenia wyszliśmy nawiązując współpracę partnerską z Microsoft Adve...