Reklama displayowa

Szybko, efektywnie i mierzalnie. Chcesz, aby użytkownicy zainteresowani produktami, które masz w ofercie, trafili do Ciebie, a nie konkurencji? Powierz nam prowadzenie kampanii w sieci Google Display Network. Jesteśmy w elitarnym gronie agencji PREMIUM, co świadczy o najwyższej jakości naszych usług.

Szybki kontakt
Zapytaj o ofertę

Dotrzyj do idealnie dopasowanych grupy odbiorców

Sieć reklamowa Google (GDN) pozwala docierać do szerokiego spektrum odbiorców w oparciu o instrumenty śledzące w postaci “ciasteczek” (cookies). W przeciwieństwie do innych systemów Google nie posiada deklaratywnych danych, a jedynie prognozowane i grupowane na podstawie zachowania użytkownika w internecie (użytkownik = przeglądarka).

Wspomnianych użytkowników, GDN grupuje na wiele różnych sposobów:

  • Demograficznie (płeć, wiek, status rodzicielski, stan cywilny)
  • Po zainteresowaniach i zwyczajach (grupy na wysokim poziomie lejka zakupowego), np.: majsterkowicze, miłośnicy filmów akcji, fani koszykówki
  • Po aktywności “zakupowej” (grupy na niższych poziomach lejka), np.: kuchenki mikrofalowe, oprogramowanie dla księgowości, kwiaty
  • Po zdarzeniach z życia, np.: osoby zakładające firmę, kupujący dom, planujący ślub

Dodatkowe grupowanie można tworzyć samemu w oparciu o kilka segmentów:

  • Remarketing – docieramy do osób, które przebywały na Twojej stronie i wykonywały interesujące Cię akcje (odwiedzenie podstrony, porzucenie koszyka)
  • Wyszukiwane hasła – docieramy do osób, które wyszukiwały interesujące i podane przez Ciebie hasła w wyszukiwarce Google
  • Wyszukiwane hasła – docieramy od osób, które są potencjalnie zainteresowane podanymi przez Ciebie hasłami
  • Customer match – docieramy do osób z Twojej bazy mailowej

Możemy również docierać do odpowiednich osób, nie deklarując odgórnie grupy docelowej, a skupiając się na miejscach, które mogą one odwiedzać/odwiedzają. Google daje możliwość zawężania stron docelowych do konkretnych tematów (płatności mobilne, audiobooki, antyki) lub pojedynczych, wskazanych przez Ciebie domen.

Chcę dostać wycenę

Wykorzystaj różnorodne kreacje

Docierając do odpowiedniej osoby, chcesz dotrzeć z odpowiednim przekazem/kreacją/komunikatem. W sieci reklamowej Google dostępne są:

  • Kreacje tekstowe
  • Elastyczne kreacje graficzne
  • Statyczne kreacje graficzne
  • Dynamiczne kreacje graficzne
  • Kreacje wideo

Gdzie pojawią się reklamy?

Sieć reklamowa GDN obejmuje:

  • Strony WWW
  • Aplikacje w systemie android
  • Youtube
  • Gmail

 

Szybki kontakt






    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dobrego Pasterza 13/6, 31-416 Kraków, podanych w formularzu kontaktowym w celu realizacji zgłoszenia.
    Zapoznałem/-am się z polityką prywatności. Wiem, że moja zgoda może być odwołana w każdym momencie poprzez wysłanie maila na adres: biuro@sempai.pl, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez NetArch Sp. z o.o.

    Baza
    Wiedzy
    RTM – czym jest Real Time Marketing

    RTM – czym jest Real Time Marketing?

    Dowiedz się – co to jest RTM (Real Time Marketing) i zapoznaj z przykładami tego rodzaju marketingu, które omawiamy w tym artykule! Kiedy powinieneś z...


    Google Analytics 4. Krok 4 (dodatek): Wymiary i dane niestandardowe w GA4

    Jeśli konfigurowałeś w GTM zbieranie zdarzeń niestandardowych, a w tych zdarzeniach “pozaszywałeś” przesyłanie do GA4 dodatkowych parametrów opisujący...


    Kończą się czasy contentowego bezkrólewia! Google dokładnie weryfikuje, czy teksty na stronach internetowych są przydatne, wartościowe i wyczerpujące ...
    Case
    Study
    Wzrost liczby zakupów o 175%! Case study GreenBike

    Współpraca z GreenBike nigdy nie była jazdą bez trzymanki. Opracowaliśmy szczegółowy plan działania, ale wiedzieliśmy, że musimy być elasty...


    Sprawdź, jak w szybkim tempie rozwinąć profil na TikToku! Case study eDomator.

    Przeczytaj case study, które przygotowaliśmy wspólnie z agencją Kohai i sprawdź, jak w krótkim czasie dzięki kreatywnym pomysłom i odpowiednim...


    Kampanie Google Ads w branży armatury łazienkowej w Polsce i zagranicą. Case study PL + EXPORT

    Przeczytaj case study marki z branży armatury łazienkowej i dowiedz się, jak wsparliśmy ją w wyjściu na dwa zagraniczne rynki. O Silla.pl  &n...


    Taki sam budżet – efekty 3x większe już w pierwszym miesiącu działań Allegro Ads. Case study

    Historia zwiększenia sprzedaży na Allegro firmy PPHU Eldor przy wykorzystaniu kampanii sponsorowanej Allegro Ads. O firmie PPHU Eldor jest firmą ...


    283% więcej transakcji w miesiąc – a to dopiero początek! Case study e-sklepu meblowego

    Poznaj historię naszej współpracy ze sklepem meblowym umeblowana.com i sprawdź, jak zwiększyliśmy przychody generowane przez kampanie Google Ads...


    W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjnej segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

    Dotarcie do odpowiedniego użytkownika, z dedykowanym przekazem i we właściwej chwili stanowi największe wyzwanie współczesnego marketera. Przed ...


    case study winylownia
    Case study SEO: Wzrost ruchu o 300% i przychodów o 180% w sklepie z branży muzycznej 

    Winyle przeżywają obecnie prawdziwy renesans, nic więc dziwnego, że coraz więcej osób szuka krążków w internecie. Sprzedaż płyt winylowy...


    RMD Bike & Sempai – wzajemne zrozumienie kluczem do rozwoju biznesu

    Poznajcie historię sukcesu RMD Bike - sklepu internetowego, który na przestrzeni 4 lat ewoluował z raczkującego e-commerce’a do jednego z lider...


    Kompleksowa kampania wideo marketingowa w najgorętszym sprzedażowo sezonie w roku dla Prezent Marzeń

    Prezent Marzeń, jak sam o sobie pisze, oferuje pomysły na prezent dla każdego i na każdą okazję. Klienci znajdą tam zarówno relaksujące preze...


    Skaluj kampanie w oparciu o kompletne dane. Case study Rea

    Branża klienta: armatura łazienkowa (producent) Silnik sklepu: i-systems   Nie sposób prowadzić skutecznych i precyzyjnych działań rek...


    Jak dzięki precyzyjnie zebranym danym zwiększyliśmy efektywność kampanii Google Ads

    Każda prowadzona kampania reklamowa powinna podlegać wnikliwej i systematycznej analizie. Mając to na uwadze traktujemy poprawnie wdrożoną analit...


    Jak wygrać wyścig o klienta? 5 praktyk i case study Messimo.pl

    Co mają ze sobą wspólnego działania reklamowe na Facebooku oraz wyścigi Formuły 1? Jak się okazuje, można znaleźć wiele podobieństw w tych,...